FórumDiskuze stížnostíVýběr Quickwin se nezdařil

Výběr Quickwin se nezdařil (strana 3)

před rokem od venuasiana
|
6750 zobrazení 53 odpovědí |
|
12 3
Přidat příspěvek
před 4 měsíci

Ahoj tak mohu potvrdit ze bankovní převod opravdu funguje tak jak má peníze byly připsány na můj účet😀😀🤣

před 4 měsíci

Skvelé správy už som len čakal, či peniaze dostaneš alebo nie. Nakoniec to dobre dopadlo ale toľko vecí okolo by som asi nechcel rieši´ť. Každopádne, ostaneš tu hrať aj naďalej alebo už nie ? 😀

před 4 měsíci

Mám také problémy s tímto kasinem, trvalo to téměř 3 týdny, co jsem se snažil vybrat výběr a neustále se ruší a výhry se posílají zpět na můj hráčský účet a když kontaktuji live chat, všichni říkají to samé, nejprve to byla platba chyba poskytovatele druhou omluvou byly technické problémy a další omluvou bylo, že změnili poskytovatele plateb, proto to nefungovalo a poslední omluva, kterou používají, je bankovní převod a že možná používám špatnou platební metodu, kterou nejsem, používám banku převody v jiných online kasinech žádné problémy, pouze s tímto kasinem se točí v kruzích

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Ahoj, vidím, že máš úplně stejný problém jako přehrávač před tebou. Dobrá zpráva je, že peníze už dnes dostal, tak se mi moc chce věřit, že to bude i váš případ a že vše dobře dopadne.

Také jste podali stížnost , takže pokud se nic nevyřeší, pokusíme se vám pomoci.

Doufám, že to nebude nutné.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Nevím co se tyče výplat výher jeto špatně,sice už jsem moc tomu nevěřil,ale ano peníze jsou na účtu,sice kdyby neměly takové problémy měl bych mnohem víc,ale těžko říct,jsem rad ze to dopadlo alespoň takhle

Jaro
před 3 měsíci

Doufám, ale uvidíme, že jakmile budou peníze obdrženy, určitě bude uzavřen účet v tomto kasinu

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Nevím co se tyče výplat výher jeto špatně,sice už jsem moc tomu nevěřil,ale ano peníze jsou na účtu,sice kdyby neměly takové problémy měl bych mnohem víc,ale těžko říct,jsem rad ze to dopadlo alespoň takhle

před 3 měsíci

Chápem, takže sa asi budeš musieť rozhodnúť. Každopádne, nech je to akokoľvek, dúfam, že sa budeš mať dobre a všetko pôjde hladko. 🙂

před 3 měsíci

Doufám, ale uvidíme, že jakmile budou peníze obdrženy, určitě bude uzavřen účet v tomto kasinu

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Neobviňuji vás za to, protože vím, že někteří hráči prostě nechtějí dostávat své peníze. Tak dlouho bych taky čekat nechtěl. Jsem v napětí a čekám, až přijdeš s dobrou zprávou.

Doufám, že to bude brzy.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Bylo znovu zrušeno, toto je pátý, stále říkají, že jsou to moje bankovní údaje, ale dvakrát jsem to zkontroloval a vše je v pořádku, mám pocit, že to neustále vracejí na hráčský účet v naději, že to všechno odehraju, je mi z toho tak zle a nemohu se dočkat, až můj agent kontaktuje toto kasino

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj to mne mrzi,protoze jsem očekával zeto bude v pořádku,očekával jsem dobrou zprávu.nicméně jsem měl taky takový pocit,ze to natahuji úmyslně tak dlouho aby tam člověk nechal vše co vyhrál.já vlastně vyhrál okolo 1500€ a vybral jsem 500€,a diky tomu všemu jsem se rozhodl ze stimto casinem koncim.podle mne toho zneužívají,což se mě vůbec nelíbí podle mne moc dobre vi co delaji

před 3 měsíci

Bylo znovu zrušeno, toto je pátý, stále říkají, že jsou to moje bankovní údaje, ale dvakrát jsem to zkontroloval a vše je v pořádku, mám pocit, že to neustále vracejí na hráčský účet v naději, že to všechno odehraju, je mi z toho tak zle a nemohu se dočkat, až můj agent kontaktuje toto kasino

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Hm a zkusil jsi se zeptat jaké bankovní údaje jsou špatně a co bys měl zadat jinak ?

Byl bych rád, kdybys takové problémy neměl, ale vidím, že je to docela těžké. Nick se pokusí pomoci. Doufám, že se vám to podaří a rozhodně doporučuji nehazardovat s penězi.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ano, mám snímky obrazovky a také jsem dvakrát zkontroloval, zda je na mé straně vše správně

Automaticky přeloženo:
Mich85
před 3 měsíci

Chápu, ale možná kasino potřebuje mít některé podrobnosti jinak. Nevím, čím by to mohlo být, ale za zeptání nic nedáte a bylo by to lepší, než neustále vidět ty odmítnuté. Asi bych chtěl přesně vědět, co se děje a jaké věci jsou špatně. 🤷‍♂️

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Zeptal jsem se jich, co přesně je nesprávné, abych to mohl opravit, ale všichni chatoví agenti říkají to samé, že nemají pravomoc kontrolovat tyto informace a omlouvají se, všechno jsem znovu zkontroloval a vše je v pořádku, jen neustálé výmluvy , toto kasino má také tolik špatných recenzí se stejnými problémy jako já, které bych si předem přál, aby to bylo dobré, že mě to odradilo od hazardních her.

Automaticky přeloženo:
Mich85
před 3 měsíci

Pak je to smůla, když nikdo v podstatě neví, co by mohlo být špatně. Necítil bych se pohodlně.

Viděl jsem však, že se vaše stížnost přesunula na Branislava, který kasino kontaktuje, tak doufám, že se to v blízké době nějak vyřeší.

Pokud máte něco nového, dejte mi vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Děkujeme 👍

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky