Skvělá zpráva, jen jsem čekal, jestli dostanete peníze nebo ne. Nakonec to dopadlo dobře, ale asi bych nechtěl řešit tolik věcí kolem. Každopádně, budeš tady dál hrát nebo ne? 😀
Great news I was just waiting to see if you get the money or not. In the end it turned out well, but I probably wouldn't want to deal with so many things around. Anyway, will you continue to play here or not? 😀
Skvelé správy už som len čakal, či peniaze dostaneš alebo nie. Nakoniec to dobre dopadlo ale toľko vecí okolo by som asi nechcel rieši´ť. Každopádne, ostaneš tu hrať aj naďalej alebo už nie ? 😀
Mám také problémy s tímto kasinem, trvalo to téměř 3 týdny, co jsem se snažil vybrat výběr a neustále se ruší a výhry se posílají zpět na můj hráčský účet a když kontaktuji live chat, všichni říkají to samé, nejprve to byla platba chyba poskytovatele druhou omluvou byly technické problémy a další omluvou bylo, že změnili poskytovatele plateb, proto to nefungovalo a poslední omluva, kterou používají, je bankovní převod a že možná používám špatnou platební metodu, kterou nejsem, používám banku převody v jiných online kasinech žádné problémy, pouze s tímto kasinem se točí v kruzích
I’m also having issues with this casino it has been almost 3 weeks for me trying to withdraw and for it constantly getting cancelled and winnings sent back to my players account and when I contact live chat they all say the same thing first it was payment provider error second excuse was technical issues and other excuse was they changed payment providers which is why it didn’t work and the last excuses they are using is bank transfer and that I maybe using the wrong payment method which I’m not I use bank transfers in other online casinos no issues at all only with this casino just going around in circles
Ahoj, vidím, že máš úplně stejný problém jako přehrávač před tebou. Dobrá zpráva je, že peníze už dnes dostal, tak se mi moc chce věřit, že to bude i váš případ a že vše dobře dopadne.
Také jste podali stížnost , takže pokud se nic nevyřeší, pokusíme se vám pomoci.
Doufám, že to nebude nutné.
Hi, I see you have exactly the same problem as the player before you. The good news is that he already got the money today, so I really want to believe that this will be your case too and that everything will turn out well.
You also filed a complaint, so if nothing gets resolved we will be here to try and help.
I hope that won't be necessary.
I don't know what's wrong with the payout bars, although I didn't really believe it anymore, but yes, the money is in the account, although if they didn't have such problems, I would have much more, but it's hard to say, I'm glad it turned out at least this way
Nevím co se tyče výplat výher jeto špatně,sice už jsem moc tomu nevěřil,ale ano peníze jsou na účtu,sice kdyby neměly takové problémy měl bych mnohem víc,ale těžko říct,jsem rad ze to dopadlo alespoň takhle
Doufám, ale uvidíme, že jakmile budou peníze obdrženy, určitě bude uzavřen účet v tomto kasinu
Me to I’m hopeful but we will see definitely will be closing account with that casino once money is recieved
I don't know what's wrong with the payout bars, although I didn't really believe it anymore, but yes, the money is in the account, although if they didn't have such problems, I would have much more, but it's hard to say, I'm glad it turned out at least this way
Nevím co se tyče výplat výher jeto špatně,sice už jsem moc tomu nevěřil,ale ano peníze jsou na účtu,sice kdyby neměly takové problémy měl bych mnohem víc,ale těžko říct,jsem rad ze to dopadlo alespoň takhle
Chápu, takže se asi budeš muset rozhodnout. Každopádně, ať je to cokoli, doufám, že se máš dobře a všechno půjde hladce. 🙂
I see, so you'll probably have to decide. Anyway, whatever it is, I hope you're well and everything goes smoothly. 🙂
Chápem, takže sa asi budeš musieť rozhodnúť. Každopádne, nech je to akokoľvek, dúfam, že sa budeš mať dobre a všetko pôjde hladko. 🙂
Neobviňuji vás za to, protože vím, že někteří hráči prostě nechtějí dostávat své peníze. Tak dlouho bych taky čekat nechtěl. Jsem v napětí a čekám, až přijdeš s dobrou zprávou.
Doufám, že to bude brzy.
I do not blame you for that because I know that some players just don't want to receive their money. I wouldn't want to wait that long either. I'm in suspense and I'm waiting for you to come with good news.
I hope it will be soon.
Bylo znovu zrušeno, toto je pátý, stále říkají, že jsou to moje bankovní údaje, ale dvakrát jsem to zkontroloval a vše je v pořádku, mám pocit, že to neustále vracejí na hráčský účet v naději, že to všechno odehraju, je mi z toho tak zle a nemohu se dočkat, až můj agent kontaktuje toto kasino
Has been cancelled again this is the 5th they keep saying it’s my bank details but I have double checked and everything is correct just feel like they keep putting it back in players account in the hopes I play it all I’m so sick of it and can’t wait till my agent contacts this casino
Hello, I'm sorry, because I expected it to be fine, I was expecting good news. However, I also had the feeling that I was deliberately dragging it out so long that people would leave everything they won there. I actually won around €1500 and withdrew €500 , and thanks to all that, I decided to leave this casino. In my opinion, they are abusing it, which I don't like at all.
Ahoj to mne mrzi,protoze jsem očekával zeto bude v pořádku,očekával jsem dobrou zprávu.nicméně jsem měl taky takový pocit,ze to natahuji úmyslně tak dlouho aby tam člověk nechal vše co vyhrál.já vlastně vyhrál okolo 1500€ a vybral jsem 500€,a diky tomu všemu jsem se rozhodl ze stimto casinem koncim.podle mne toho zneužívají,což se mě vůbec nelíbí podle mne moc dobre vi co delaji
Bylo znovu zrušeno, toto je pátý, stále říkají, že jsou to moje bankovní údaje, ale dvakrát jsem to zkontroloval a vše je v pořádku, mám pocit, že to neustále vracejí na hráčský účet v naději, že to všechno odehraju, je mi z toho tak zle a nemohu se dočkat, až můj agent kontaktuje toto kasino
Has been cancelled again this is the 5th they keep saying it’s my bank details but I have double checked and everything is correct just feel like they keep putting it back in players account in the hopes I play it all I’m so sick of it and can’t wait till my agent contacts this casino
Hm a zkusil jsi se zeptat jaké bankovní údaje jsou špatně a co bys měl zadat jinak ?
Byl bych rád, kdybys takové problémy neměl, ale vidím, že je to docela těžké. Nick se pokusí pomoci. Doufám, že se vám to podaří a rozhodně doporučuji nehazardovat s penězi.
Hm and did you try to ask what bank details are wrong and what should you enter differently ?
I would be glad if you don't have such problems but I can see that it is quite difficult. Nick will try to help. I hope you succeed and I definitely recommend not to gamble with money.
Chápu, ale možná kasino potřebuje mít některé podrobnosti jinak. Nevím, čím by to mohlo být, ale za zeptání nic nedáte a bylo by to lepší, než neustále vidět ty odmítnuté. Asi bych chtěl přesně vědět, co se děje a jaké věci jsou špatně. 🤷♂️
I understand but maybe the casino needs to have some details differently. I don't know what it could be, but you don't pay anything for asking and it would be better than seeing the rejects all the time. I would probably want to know exactly what is going on and what things are wrong. 🤷♂️
Zeptal jsem se jich, co přesně je nesprávné, abych to mohl opravit, ale všichni chatoví agenti říkají to samé, že nemají pravomoc kontrolovat tyto informace a omlouvají se, všechno jsem znovu zkontroloval a vše je v pořádku, jen neustálé výmluvy , toto kasino má také tolik špatných recenzí se stejnými problémy jako já, které bych si předem přál, aby to bylo dobré, že mě to odradilo od hazardních her.
I did ask them what exactly is incorrect so I can fix it but the chat agents all say the same thing that they don’t have authority to check that information and they apologize I have rechecked everything on my end and everything is correct just constant excuses, this casino also has so many bad reviews with the exact same issues as me which I wish I red beforehand good thing about it it has put me off gambling.
Pak je to smůla, když nikdo v podstatě neví, co by mohlo být špatně. Necítil bych se pohodlně.
Viděl jsem však, že se vaše stížnost přesunula na Branislava, který kasino kontaktuje, tak doufám, že se to v blízké době nějak vyřeší.
Pokud máte něco nového, dejte mi vědět.
Then it's bad luck when nobody basically knows what could be wrong. I wouldn't feel comfortable.
However, I saw that your complaint has moved to Branislav who will contact the casino, so I hope this will be resolved somehow in the near future.
Let me know if you have anything new.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.