FórumDiskuze stížnostíVýběr Quickwin se nezdařil

Výběr Quickwin se nezdařil (strana 2)

před rokem od venuasiana
|
7177 zobrazení 53 odpovědí |
|
1 2 3
Romi
před 7 měsíci

Nemáš pravdu...za těchto podmínek nemělo být kasino, nemělo mít ani licenci...ostatně nečekám, že se s tebou rozejdu

Automaticky přeloženo:
sokraglx
před 7 měsíci

Ve skutečnosti je opravdu obvyklé dávat do podmínek bonusu maximální výběr. Každý hráč se pak může rozhodnout, zda to vezme, nebo odejde. Přeji vám hodně štěstí. Geia sou.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Omlouvám se za zpoždění, výběr jsem dostal po 3 týdnech ..musel jsem provést bankovní převod..Od té doby jsem uzavřel svůj účet u quickwin

Automaticky přeloženo:
NERO43
před 7 měsíci

Děkujeme za aktualizaci a gratulujeme, i když její získání trvalo poměrně dlouho. Pravděpodobně jste udělali správně, když jste uzavřeli účet a šli dál, dalo by se říct.😉

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

dobry den mam problem s vyberem v quickwin casinu pozadal jsem o vyber a bylo me receno ze pladba bude do tri dnu dnes mely byt penize pripsany ale misto toho me prisel meil ze muj vyber byl zrusen,z neznameho duvodu,technicka chyba pozadal jsem o novy vyber a zase budu cekat tri dny?toto muzou delat vastne jak douho budou chtit?na chatu pisou porad to same,omluvy a at jsem trpelivy ale nic konkretniho?co mohu deat?nebo musim jen byt trpeivy s doufat ze nekdy penize prijdou?

david75
před 5 měsíci

Ahoj. Je nám líto, že na výběr musíte čekat déle. Někdy se to může stát a každé kasino může mít technické problémy. Jen doufám, že se to tentokrát dostane k vám a nebude s tím žádný problém.

Informujte nás prosím, a pokud máte pocit, že by vám mohl pomoci náš tým pro stížnosti, dejte nám prosím vědět. Budeme zde čekat na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 5 měsíci

No počkám tedy další tři dny a pokud se nic nezmění budu moc rad pokud by jste mě pomohli budu verit ze to dopadne dobre dekuji

david75
před 5 měsíci

Líbí se mi váš přístup.👌 Vždy myslete pozitivně.😉 Určitě nám dejte vědět, prosím.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Určitě vám dam vědět.sám jsem zvedav jak to dopadne,dam jim teda požadovaný čas😀😀👍

david75
před 5 měsíci

Skvěle Děkuji.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

ahoj tak ja uz nevim co delat,opet me zrusily vybet,na podpore me rikaji stale to same do kola to same,ale nic se nedeje,je tam nejaka jina moznost jak penize ziskat?dekuji


david75
před 4 měsíci

Je mi líto, že to slyším. Jaký důvod vám dali, prosím?

Náš tým pro stížnosti by se mohl pokusit zasáhnout, ale může tak učinit až po uplynutí 14denní lhůty. Jak je to dlouho, kdybyste mi to mohl připomenout, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Bez udání důvodu s výběrem jsem začal 26.6.od té doby to proste nejde!!overit účet,ověření není potřeba!!!kdyz se zeptam kde je problém napíší používejte stejnou platební kartu atd…..nic noveho mě neřeknou,připadá meto ne live podpora,ale spíše na nějaký automat😀😀😀nic noveho jsem se nedozvěděl😀

před 4 měsíci

Omlouvám se první zadost o vyber byla 24.6

před 4 měsíci

Pořad doufam a věřím zeto dobre dopadne,ale vkazdem případě s quickwin koncim smažu účet a hotovo.!!!!

david75
před 4 měsíci

Rozumiem, že si takého názoru ale skúsme najprv vyriešiť situáciu predtým ako si vymažeš účet v kasíne.

Keďže si sa nikam nedostal, tak by som odporučil založiť si sťažnosť ale náš tím bude intervenovať až po 14 dňoch. Dovtedy sa budu pokúšať zistiť viac do hĺbky všetko potrebné a uvidíme ako to celé dopadne.

Je škoda ak ti nedajú nové informácie ale viem, že toto kasíno eventuélne platí hráčom aj keď to vie trvať dlhšiu dobu.

Taktiež sa snažia riešiť aj sťažnosti, takže to bude dobrý krok.

Hádam sa to dá do poriadku a dostaneš svoje peniaze. 🙂

Keby bol akýkoľvek probém, budem tu.

david75
před 4 měsíci

Mám také problémy s tímto kasinem, trvalo to téměř 3 týdny, co jsem se snažil vybrat výběr a neustále se ruší a výhry se posílají zpět na můj hráčský účet a když kontaktuji live chat, všichni říkají to samé, nejprve to byla platba chyba poskytovatele druhou omluvou byly technické problémy a další omluvou bylo, že změnili poskytovatele plateb, proto to nefungovalo a poslední omluva, kterou používají, je bankovní převod a že možná používám špatnou platební metodu, kterou nejsem, používám banku převody v jiných online kasinech žádné problémy, pouze s tímto kasinem se točí v kruzích

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Zdravím ume to probíhalo úplně stejně ty samé problémy,a připadalo meto ze to není live chat ale nějaký robot,věřím kdyby byla možnost porovnat co komu psali bude to identické.nicméně jsem použil transfer bank přepis na účet,a ani to netrvalo tři dny a po dvou dnech mě přišel meil ze můj vyber byl vyřízeny.nicméně jelikož byl víkend tak peníze stale na účtu nemám.takze doufam ze zítra to bude tam kde má být.takze mohu doporučit přepis na bankovní účet.vkazdem případě zítra vám mužů dat vědět jak to dopadlo😀😀

před 4 měsíci

Ahoj tak mohu potvrdit ze bankovní převod opravdu funguje tak jak má peníze byly připsány na můj účet😀😀🤣

david75
před 4 měsíci

Oh, wow skvělé, to je dobré, jsem si jistý, že dostanu své, jen to trvá věčnost z této stránky kasina Jsem rád, že jste dostali své peníze

Automaticky přeloženo:
1 2 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky