FórumDiskuze stížnostíVýběr Quickwin se nezdařil

Výběr Quickwin se nezdařil

před 8 měsíci od venuasiana
|
2151 zobrazení 23 odpovědí |
|
1 2
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

Dobré ráno, měsíc se pokouším o výběr a peníze se mi vždy vrátí do skutečných peněz, použil jsem výběr kartou a převod a žádné řešení, co mohu dělat.

Automaticky přeloženo:
venuasiana
před 8 měsíci

Ahoj. Krátce jsem zkontroloval vaši stížnost a zjistil jsem, že je to docela zajímavé:

"Vím, že můj účet nepotřebuje ověření." Můžu vědět jak na to?

Upřímně bych očekával, že chybějící ověření by pravděpodobně mohlo výběr zablokovat. Printscreen, který jste uvedli, nemusí být vůbec správný, protože také říkal „stav neověřeno".

To je jen návrh, zdá se mi to divné, a proto bych si byl raději jistý ověřením.


Možná jste požádali podporu nebo chat?


Chci vám pomoci, protože mě to zajímá.


Upraveno autorem před 8 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobré odpoledne,

V mém případě to není nutné file

Automaticky přeloženo:
venuasiana
před 8 měsíci

Jak jsem řekl, není to pro mě 100% záruka. Jedním z důvodů je, že jeho informace obsahují otazník místo řekněme zeleného tlustého nebo slova „schváleno".

Ale teď mi nepřísluší předpokládat. Doufám, že máš pravdu. Osobně bych požádal o podporu. 🙂

Pevně doufám, že celý problém bude brzy vyřešen!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobře, udělal jsem a oni zaručují, že to není problém, už nevím, jak to mohu udělat

Automaticky přeloženo:
venuasiana
před 8 měsíci

Chápu - děkuji, že jste mě aktualizovali. Zajímalo by mě, jaký je tedy skutečný problém této situace?

Snažte se být trpělivý, prosím, začínám si myslet, že na to budeme potřebovat zpětnou vazbu od kasina. Taková situace obvykle nějakou dobu trvá, než se dále vyhrotí.


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Děkuji

Automaticky přeloženo:
venuasiana
před 8 měsíci

Pokud vidím, do další fáze stížnosti bychom se měli dostat za necelé dva dny. Pokud mohu hádat, vaše stížnost bude předána specialistovi - to je dobrá věc, nebojte se.

Chce to jen trochu trpělivosti.

Pokud bojujete nebo něco potřebujete, neváhejte se zeptat zde - dobře?🙏

Automaticky přeloženo:
venuasiana
před 6 měsíci

Jsem ve stejné situaci jako vy, 10. října to bylo zrušeno 16. října, musel jsem ověřit svůj účet, což je hotovo a přijato. Vytvořil jsem svůj druhý 17. října, který byl zrušen 22. října po hodině nebo po pokusu o odpověď na živém chatu bylo řečeno, že mám provést bankovní převod, stále žádné slovo

Automaticky přeloženo:
NERO43
před 6 měsíci

Oh, to není dobré.

Pokud mohu připomenout stížnost venuasiany , byla uzavřena jako nevyřešená, ale jen proto, že přehrávač náhle přestal reagovat. Z mé zkušenosti se to většinou stává, když se problém vyřeší bez našeho zásahu.

Jak to vidím já, bylo to pro vás celých 14 dní; proto může pomoci odeslání bezplatné stížnosti.

Tato příručka by vám měla pomoci se základy .

Máte o takový krok zájem?


Upraveno autorem před 6 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 4 týdny

Dobrý večer... tak jsem provedl vklad 10 eur a vyhrál 30 eur na krabím bonusu... po normálním obratu společností požadované výše bonusu se mi podařilo vyhrát 4 tisíce... provedl jsem výběr žádost o 500 eur a další den dnes atd. zablokovali můj výběr a vynulovali můj účet...také neodpovídají na e-mail ani live chat....drž se dál od podvodníků

Automaticky přeloženo:
sokraglx
před 3 týdny

Dobrý den vám přeji!

Chcete říct, že účet byl uzavřen bez předchozího upozornění a váš aktivní zůstatek byl zrušen?

Bez jakéhokoli vysvětlení?

Zdá se, že kasino udělalo maximum, aby se s vámi okamžitě vypořádalo. Nedostatek vysvětlení mě však znepokojuje.

Každopádně, o čem byl váš poslední rozhovor s kasinem, prosím? Nějaké problémy?

Rád bych věděl, proč se to stalo.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 týdny

Dobrý večer...můj účet nebyl uzavřen...Vložil jsem 10 eur a vyhrál jsem 30 eur v krabím bonusu...po mnoha sezeních a když skončil požadovaný obrat bonusu, který jsem obdržel, jsem měl skutečný zůstatek na mém účtu 4 000 eur... Požádal jsem o výběr 500 eur, jak kasino doporučuje jako maximální denní částku výběru, a můj výběr byl okamžitě zrušen, zatímco můj zůstatek byl snížen na nulu v rámci záminka, že peníze, na které máme nárok podle podmínek kasina, jsou 5x vyšší než bonus, tj. 150 eur..v rozhovoru s kasinem řekli, že jakékoli peníze, které vyhraju, nejsou důležité a mohu dostat pouze 150 eur...zatímco jsem vložil své peníze a splnil všechny své požadavky, resetovali mi účet, tak to chci...nikdy neodpověděli na email, který jsem poslal...závěry jsou vaše

Automaticky přeloženo:
sokraglx
před 3 týdny

Geia sou. Ve skutečnosti chápu, že kasina sem míří. Maximální výběr z bonusu by měl být vždy uveden v jeho podmínkách. Četli jste je, než jste si zahráli s tímto bonusem? Co tady nechápu, je, proč byl váš zůstatek snížen na nulu?🤔 Váš zůstatek by měl být 150, protože to je maximální výběr. Můžete se prosím podívat na svůj účet, zda tam dali těch 150? Dejte nám vědět o všech novinkách týkajících se tohoto problému.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 týdny

Ahoj...především jsem nehrál jen bonusové peníze, hrál jsem i své vlastní peníze, které jsem vložil...to znamená, že jsem vložil 10 eur a dostal bonus 30...takže a čtvrtina peněz co vsadím jsou moje...takže by to měly být i ty peníze co jsem vyhrál..teda ze 4 tisíc by měl být 1 tisíc můj... nikde takové podmínky nejsou.. dát ti příklad, když jsem provedl vklad 200 eur a vyhrál bonus 30 eur, mohu vybrat až 150 eur???

Automaticky přeloženo:
sokraglx
před 3 týdny

Promiň, ale nemyslím si, že to tak ve skutečnosti funguje.🤷‍♀️ Každé kasino má své bonusové podmínky, kde musí uvést, jaký je maximální výběr z toho bonusu. Pak už je jen na vás, jestli souhlasíte s tím, že si ten bonus vezmete a budete se řídit jeho podmínkami, nebo jestli se rozhodnete, že to není dost dobré, řekněme. Vždy doporučujeme přečíst si podmínky předem, abyste předešli případným budoucím problémům.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 týdny

Je mi líto těch z vás, kteří si myslí, že to takhle funguje...ať vyhrajete cokoliv, dostanete 150...jste fakt vtipní...

Automaticky přeloženo:
sokraglx
před 3 týdny

Pokud hrajete s bonusem, na který se vztahuje maximální cashout, pak je to přesně tak, jak popisuje Romi. Pokud hrajete v kasinu poprvé, pak chápu, že tomu moc nerozumíte, ale přesně tak to funguje. Vždy byste si měli zkontrolovat smluvní podmínky, abyste v těchto situacích nebyli překvapeni.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 týdny

Pro jistotu jsem hrál ve všech kasinech, která inzerujete... Nikdy jsem takový problém neměl... pokud tomu tak bylo, ať jsou peníze ve zbytku bonusů, ne ve výběrech

Automaticky přeloženo:
sokraglx
před 3 týdny

Každé kasino má své vlastní bonusové podmínky, takže je vždy moudré si je přečíst pokaždé, když se rozhodnete hrát s bonusem. Bohužel nemůžeme u žádného kasina rozhodnout, jakým způsobem by měly ukazovat rovnováhu, a samozřejmě věříme, že nejlepší způsob je udržovat to jasné a vždy srozumitelné pro hráče. Pokud si něčím nejste jisti, zkuste se vždy zeptat podpory.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu