Ahoj. Krátce jsem zkontroloval vaši stížnost a zjistil jsem, že je to docela zajímavé:
"Vím, že můj účet nepotřebuje ověření." Můžu vědět jak na to?
Upřímně bych očekával, že chybějící ověření by pravděpodobně mohlo výběr zablokovat. Printscreen, který jste uvedli, nemusí být vůbec správný, protože také říkal „stav neověřeno".
To je jen návrh, zdá se mi to divné, a proto bych si byl raději jistý ověřením.
Možná jste požádali podporu nebo chat?
Chci vám pomoci, protože mě to zajímá.
Hello. I checked your complaint briefly, and I found this rather interesting:
"I know that my account does not need verification." May I know how so?
Honestly, I would expect that missing verification could probably block the withdrawal. The printscreen you provided may not be correct at all, because it also said "status unverified".
This is just a suggestion to me it seems weird, hence, I would prefer to be sure about the verification.
Have you asked the support or chat, perhaps?
I aim to help you out because I'm interested in this.
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: