FórumDiskuze stížnostíProsím pomozte, Vulkan Vegas nevyplácí výhry

Prosím pomozte, Vulkan Vegas nevyplácí výhry (strana 2)

před 3 roky od Adrian96
|
74381 zobrazení 156 odpovědí |
|
1 2 3...8
marczes92
před 3 roky

Jsem rád, že to máš. Děkuji za aktualizaci!

Automaticky přeloženo:
Adrian96
před 3 roky

Dobrý den, stalo se mi totéž, vyhrál jsem nějaké peníze a nedovolí mi je vybrat, protože neschválí ověření, přestože mi poslali vše, co mě požádali, a také mě požádali o fotografii kreditní karty, která Vkládal jsem a nyní žádám o kartu, která neexistuje, stejná data a čísla jako ta, kterou jsem použil, ale změnili poslední 4 čísla, jak mám poslat něco, co nemám a nepoužívejte, neexistuje.

Automaticky přeloženo:
vickaaavictoria
před 3 roky

To je divné. Takže říkáte, že jste vložili na svou kartu, ale vyžadují od vás jinou kartu, která má jiné poslední 4 číslice?

Automaticky přeloženo:
Daniel
před 3 roky

Ano, vložil jsem kartu Mastercard, že jsem jim poslal data, nyní se ukázalo, že mi říkají, abych vložil i jinou, což shodou okolností nemám, protože neexistuje, má stejná čísla jako ostatní ale změnili poslední 4, pak je to Je nemožné, že jsem ti poslal fotky z karty, kterou nemám, chystám se také stáhnout souhrn karty, na kterou jsem vložil a tam se musí objevit ty 4 vklady Udělal jsem.

Automaticky přeloženo:
vickaaavictoria
před 3 roky

V takovém případě vám doporučuji podat stížnost na našem webu https://es.casino.guru/quejas/enviar/1

Kasino je velmi aktivní, pokud jde o vyřizování stížností hráčů, takže věřím, že bychom vám měli pomoci. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Dotaz, který někteří z vás vyhráli s algoritmy, které někteří guruové řekli x tam, mi dali řadu pokynů, jak vydělat peníze, jestli a jestli a že jsem měl někomu dát 20% vašeho procenta x radu, fungovalo to? Ještě jsem to neudělal, protože nevím, jestli je to pravda.

Automaticky přeloženo:
Ivanet5566
před 3 roky

Ne, to nikdy není pravda. Sloty jsou tak složité, jak by někteří lidé věřili. Automaty běží na serveru poskytovatele her, přijímají sázky a posílají zpět výsledky zatočení. Automaty jsou nastaveny tak, že by měly zůstat přibližně 4 % všech sázek, které přijmou, a poslat zpět 96 %. Někteří lidé mají štěstí, protože dost vyhrávají a pak máte 50 nebo 100 lidí, kteří prostě neměli štěstí. A je to.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Dobrý den, pomoc ... Udělal jsem vklad z mé karty, ale na mém účtu v kasinu to vyšlo neúplně, protože částka, kterou mě požádali, teď, když se vrátím, nic nevyjde .. jít ven za 0,00 USD, komu mohu reklamujte prosím.

Automaticky přeloženo:
Martha23
před 3 roky

Dobrý den, v této záležitosti musíte určitě kontaktovat kasino a podpora pravděpodobně kontaktuje platební oddělení. Máte nějaký důkaz, že částka byla odečtena z vašeho bankovního účtu?

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Zdravím lidi, mám problém 12.11 jsem poslal žádost o výběr peněz napoprvé se to nezdařilo a teď to píše, že se to zpracovává a není co platit !! Toto je kasino Vulcan Vegas.

Automaticky přeloženo:
sandy53nja
před 3 roky

Dobrý den, kontaktovali jste podporu kasina, prosím? Je váš účet v tuto chvíli plně ověřen?

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Plně ověřeno, napsal jsem na podporu, ale žádná odpověď ...

Automaticky přeloženo:
sandy53nja
před 3 roky

Takže můžete skutečně vidět čekající výběr na vašem účtu kasina, když se přihlásíte?

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Vše vyřešeno děkuji všem!!

Automaticky přeloženo:
sandy53nja
před 3 roky

Dobrý den, děkuji za dobré zprávy. 🙂 Nějaké informace, v čem byl problém, prosím?

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Dobrý den, potřebuji pomoc, kasino mi zablokovalo účet, takže si nemohu vybrat vyhrané peníze, jak mohu znovu odemknout?


Automaticky přeloženo:
texiawistuba051989
před 3 roky

Dobrý den, omlouvám se, že to slyším. Máte nějaké prohlášení z kasina ohledně vašeho uzavřeného účtu? Byl prosím váš účet ověřen? Na jak dlouho je v tuto chvíli váš účet zablokován?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý večer

Chci podat stížnost na vulkan vegas a několikrát jsem se pokusil o výběr a všechny mé žádosti byly zamítnuty Zkoušel jsem převod, skrill a další a zatím nemohu, svůj účet jsem již ověřil a nedává mi odpověď I moc bych si přál, abyste mě teď podpořili, to jsou potřebné peníze, díky.

Automaticky přeloženo:
edporc27
před 2 roky

Dobrý den, můžete podat stížnost zde: https://casino.guru/complaints Řekli vám prosím důvod zrušení výběru?

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Dobrý den, vydělal jsem si několik tisíc eur a chtěl jsem je vyplatit, načež mi byl zablokován hráčský účet s poplatkem za druhý účet, což není tento případ, může mi někdo poradit, na který dozorový úřad nebo licenci se mohu obrátit, pokud nutné, naštěstí je vše zdokumentováno.

A po dlouhé době tam a zpět a prohlášení z podpory, že pokud se vzdám své výhry, můj účet se znovu odemkne, chci jít touto cestou teď

Automaticky přeloženo:
1 2 3...8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky