před 3 roky
Jsem rád, že to máš. Děkuji za aktualizaci!
I'm glad you got it. Thanks for the update!
1
Jsem rád, že to máš. Děkuji za aktualizaci!
I'm glad you got it. Thanks for the update!
Dobrý den, stalo se mi totéž, vyhrál jsem nějaké peníze a nedovolí mi je vybrat, protože neschválí ověření, přestože mi poslali vše, co mě požádali, a také mě požádali o fotografii kreditní karty, která Vkládal jsem a nyní žádám o kartu, která neexistuje, stejná data a čísla jako ta, kterou jsem použil, ale změnili poslední 4 čísla, jak mám poslat něco, co nemám a nepoužívejte, neexistuje.
Hello, the same thing happens to me, I won some money and they won't let me withdraw it because they don't approve the verification despite having sent everything they asked me, they also asked me for a photo of the credit card that I used to deposit, and now I They ask for a card that does not exist, the same data and numbers as the one I used, but they changed the last 4 numbers, how am I going to send something that I do not have and do not use, it does not exist.
Hola, a mí me pasa lo mismo, gane un dinero y no me dejan retirarlo porque no me aprueban la verificación pese a haber enviado todo lo que me pidieron, me pidieron también foto de la tarjeta de crédito que use para depositar, y ahora me piden de una tarjeta que no existe, los mismos datos y números de la que use, pero le cambiaron los últimos 4 números, cómo voy a enviar algo que no tengo y no use, no existe.
To je divné. Takže říkáte, že jste vložili na svou kartu, ale vyžadují od vás jinou kartu, která má jiné poslední 4 číslice?
That's strange. So you say you deposited with your card, but they require another card from you that has different last 4 digits?
Ano, vložil jsem kartu Mastercard, že jsem jim poslal data, nyní se ukázalo, že mi říkají, abych vložil i jinou, což shodou okolností nemám, protože neexistuje, má stejná čísla jako ostatní ale změnili poslední 4, pak je to Je nemožné, že jsem ti poslal fotky z karty, kterou nemám, chystám se také stáhnout souhrn karty, na kterou jsem vložil a tam se musí objevit ty 4 vklady Udělal jsem.
Yes, I deposited with a Mastercard card, that I sent them the data, now it turns out that they tell me to deposit with another too, which coincidentally I do not have because it does not exist, it has the same numbers as the other but they changed the last 4, then it is It is impossible that I sent you photos of a card that I do not have, I am also going to download the summary of the card with which I deposited and there it must appear the 4 deposits I made.
Si, yo deposite con una tarjeta Mastercard, esa les mandé los datos, ahora resulta que me dicen que deposite con otra también, que casualmente no tengo porque no existe, tiene los mismos números que la otra pero le cambiaron los últimos 4, entonces es imposible que les mandé fotos de una tarjeta que no tengo, igualmente voy a bajar el resumen de la tarjeta con la que deposite y ahí tiene que figurar los 4 depósitos que hice.
V takovém případě vám doporučuji podat stížnost na našem webu https://es.casino.guru/quejas/enviar/1
Kasino je velmi aktivní, pokud jde o vyřizování stížností hráčů, takže věřím, že bychom vám měli pomoci. 🙂
In this case, I suggest you to submit a complaint on our website https://es.casino.guru/quejas/enviar/1
The casino is very active in terms of dealing with complaints from players so I believe we should manage to help you 🙂
Dotaz, který někteří z vás vyhráli s algoritmy, které někteří guruové řekli x tam, mi dali řadu pokynů, jak vydělat peníze, jestli a jestli a že jsem měl někomu dát 20% vašeho procenta x radu, fungovalo to? Ještě jsem to neudělal, protože nevím, jestli je to pravda.
A query some of you got to win with the algorithms that some gurus say x there they gave me a series of instructions to make money if or if and that I had to give 20% of your percentage x advice to someone, did it work? I haven't done it yet because I don't know if it's true.
Una consulta alguno d Uds llego a ganar con los algoritmos q dicen algunos gurús x ahi a mi me dieron una serie d instrucciones para ganar dinero si o si y q tenia q dar u 20% d su porcentaje x asesoramiento a alguien le funcionó? Yo aún no lo hecho xq no se si es verdad.
Ne, to nikdy není pravda. Sloty jsou tak složité, jak by někteří lidé věřili. Automaty běží na serveru poskytovatele her, přijímají sázky a posílají zpět výsledky zatočení. Automaty jsou nastaveny tak, že by měly zůstat přibližně 4 % všech sázek, které přijmou, a poslat zpět 96 %. Někteří lidé mají štěstí, protože dost vyhrávají a pak máte 50 nebo 100 lidí, kteří prostě neměli štěstí. A je to.
No, it's never true. The slots are that complicated as some people would believe. The slots run on the game provider's server, they accepts the bets and send back results of the spins. The slots are set in a way that that should keep approximately 4 % of all bets they accept and send back the 96 %. Some people are lucky, because they win quite a lot and then you have 50 or 100 people who simply didn't have the luck. That's it.
Dobrý den, pomoc ... Udělal jsem vklad z mé karty, ale na mém účtu v kasinu to vyšlo neúplně, protože částka, kterou mě požádali, teď, když se vrátím, nic nevyjde .. jít ven za 0,00 USD, komu mohu reklamujte prosím.
Hello help ... I made a deposit from my card but in my casino account it comes out incomplete being the amount that they asked me, now that I go back in, nothing comes out .. go out at 0.00 USD to whom I can claim please.
Hola ayuda ...hice un depósito desde mi tarjeta pero en mi cuenta del casino sale incompletos siendo el monto que me pidieron , ahora que vuelvo a entrar ya no sale nada ..sale en 0.00 USD a quien puedo reclamar porfavor .
Dobrý den, v této záležitosti musíte určitě kontaktovat kasino a podpora pravděpodobně kontaktuje platební oddělení. Máte nějaký důkaz, že částka byla odečtena z vašeho bankovního účtu?
Hello, you certainly need to contact the casino regarding this and the support will probably contact the payments department. Have you got any proof that the amount was deducted from your bank account?
Zdravím lidi, mám problém 12.11 jsem poslal žádost o výběr peněz napoprvé se to nezdařilo a teď to píše, že se to zpracovává a není co platit !! Toto je kasino Vulcan Vegas.
Hello people, I have a problem 12.11 I sent a request to withdraw money the first time it failed and now it says that it is being processed and there is nothing to pay !! This is Vulcan Vegas Casino.
Pozdrav ljudi, imam problem 12.11 sam poslao zahtjev za povlacenje novca prvi put je bilo neuspjelo a sad pise da je u obradi a od isplate nistaa!! Radi se o Vulkan Vegas Casinu.
Dobrý den, kontaktovali jste podporu kasina, prosím? Je váš účet v tuto chvíli plně ověřen?
Hello, have you contacted casino support, please? Is your account fully verified at the moment?
Takže můžete skutečně vidět čekající výběr na vašem účtu kasina, když se přihlásíte?
So can you actually see a pending withdrawal on your casino account when you log in?
Dobrý den, děkuji za dobré zprávy. 🙂 Nějaké informace, v čem byl problém, prosím?
Hello, thanks for good news. 🙂 Any information what the problem was, please?
Dobrý den, potřebuji pomoc, kasino mi zablokovalo účet, takže si nemohu vybrat vyhrané peníze, jak mohu znovu odemknout?
Hello, I need help, the casino blocked my account so that I cannot withdraw my won money, how can I re-unlock?
Hola necesito ayuda el casino bloqueo mi cuenta para que no pueda retirar mi dinero ganado como puedo volver a desbloquear
Dobrý den, omlouvám se, že to slyším. Máte nějaké prohlášení z kasina ohledně vašeho uzavřeného účtu? Byl prosím váš účet ověřen? Na jak dlouho je v tuto chvíli váš účet zablokován?
Hello, sorry to hear that. Do you have any statement from the casino regarding your closed account? Has your account been verified, please? For how long has your account been blocked at the moment?
Dobrý večer
Chci podat stížnost na vulkan vegas a několikrát jsem se pokusil o výběr a všechny mé žádosti byly zamítnuty Zkoušel jsem převod, skrill a další a zatím nemohu, svůj účet jsem již ověřil a nedává mi odpověď I moc bych si přál, abyste mě teď podpořili, to jsou potřebné peníze, díky.
Good evening
I want to make a complaint about vulkan vegas and I have tried to withdraw several times and all my requests are denied I tried transferring, skrill and more and I can not yet, I already verified my account and it does not give me an answer I would very much like you to support me now that is necessary money thanks.
Buenas noches
Quiero poner una queja acerca de vulkan vegas eh tratado de retirar ya varias veces y todas mis solicitudes son denegadas intente en transferencia ,skrill y mas y no puedo aun, ya verifique mi cuenta y no me da respuesta me gustaría mucho que me pudieran apoyar ya que es dinero necesario gracias.
Dobrý den, můžete podat stížnost zde: https://casino.guru/complaints Řekli vám prosím důvod zrušení výběru?
Hello, feel free to submit a complaint here: https://casino.guru/complaints Did they tell you the reason for withdrawals cancellation, please?
Dobrý den, vydělal jsem si několik tisíc eur a chtěl jsem je vyplatit, načež mi byl zablokován hráčský účet s poplatkem za druhý účet, což není tento případ, může mi někdo poradit, na který dozorový úřad nebo licenci se mohu obrátit, pokud nutné, naštěstí je vše zdokumentováno.
A po dlouhé době tam a zpět a prohlášení z podpory, že pokud se vzdám své výhry, můj účet se znovu odemkne, chci jít touto cestou teď
Hello, I made several thousand euros in profit and wanted to pay them out, whereupon my player account was blocked with the charge of having a second account, which is not the case, can someone advise me which supervisory authority or license I can contact if necessary, luckily everything is documented.
And after a long back and forth and the statement from the support that if I forego my winnings my account would be unlocked again, I want to go this way now
Hallo ich habe mehre tausend Euro Gewinn erzielt und wollte diese auszahlen, worauf hin mein Spielerkonto gesperrt wurde mit dem Vorwurf ein Zweitkonto zu besitzen was nicht der Fall ist kann mir jemand raten an welche Aufsichtsbehörde oder Lizenz stellen ich mich notfalls wenden kann, hab zum Glück alles dokumentiert.
Und nach langem hin und her und der Aussage des Supports das wenn ich auf meinen Gewinn verzichte wurde mein Konto wieder entsperrt werden, will ich jetzt diesen Weg gehen
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.