DomůFórumDiskuze stížnostíProblém Crownplay Casino

Problém Crownplay Casino

před měsícem od marc8inho
|
1 492 zobrazení 20 odpovědí |
|
1 2
před měsícem

Ahoj všichni,


co bys dělal na mém místě?


Vyhrál jsem €3000 v Crownplay Casino.


(Do té doby jsem často vkládal a často vybíral peníze, ale nikdy částku nad 500 €.)


Když jsem vyhrál 3000 EUR, bylo mi vyplaceno 500 EUR. Tehdy to začalo. Najednou jsem se musel ověřovat, pak jsem udělal vše, co bylo k ověření potřeba. Dlouho dělali problémy a dlouho to neakceptovali, až mi jednoho dne přišla zpráva „váš účet byl zablokován, protože se nepodařilo ověřit".


To znamená, že již nemám přístup ke svému účtu.


Chatoval jsem s chatovací službou a zeptal se, co se stane s mými penězi, a řekli, že mi budou vyplaceny, ale už 5 dní se nic neděje.


co mám dělat? Jsem zoufalý, protože nutně potřebuji peníze.



Bylo by skvělé, kdybyste mi pomohli.

Děkuju.

Automaticky přeloženo:
marc8inho
před měsícem

Také jsem pořídil screenshoty živého chatu, kde jsem byl ujištěn, že dostanu vyplacené peníze.

Automaticky přeloženo:
marc8inho
před měsícem

Dobrý den!

Víte, pokud je ověření nezbytné, je vždy nejlepší spolupracovat, abyste peníze dostali. Jak říkám, po dokončení procesu budete mít veškerý čas na stížnosti. Dovolte mi tedy otázku, abych lépe pochopil, co se stalo:

Když řeknete: "Dlouho dělali problémy a dlouho to nepřijímali..."

Znamená to, že jste, řekněme, odmítli pokračovat v ověřování? Pokud ano, jaký jste k tomu považovali důvod?

Místo toho, abych se spoléhal na svá očekávání, počkám na další informace, protože to je zásadní detail.

Automaticky přeloženo:
Radka
před měsícem

Ahoj,


s přítelkyní jsme spolu hráli.

Účet byl na její jméno, výplaty se lišily, někdy na můj bankovní účet někdy na její bankovní účet a vždy to fungovalo.


Teď mi poslali e-mail, že jsem porušil pravidla, protože jsem hrál pod cizími jmény, což není pravda, protože jsme s přítelkyní hráli spolu.


Také řekli, že mi nevyplatí peníze, které jsem vyhrál, protože jsem porušil pravidla, ale podle mého názoru to není pravda, že?



Může mi prosím někdo pomoci v tomto případě?

Nemůže to být tak, že jsem mohl vložit obrovské částky peněz a vždy vše fungovalo, a když teď něco vyhraju, nechtějí mě vyplatit a dělají jen problémy.


Prosím, pomozte mi.

Automaticky přeloženo:
marc8inho
před měsícem

V tomto případě je kasino to pravé, bohužel pro vás.

Ve většině kasin to není povoleno a mělo by to být vždy napsáno v podmínkách. Proto doporučujeme přečíst si je ještě před vkladem v jakémkoli online kasinu, abyste předešli budoucím problémům.

Doporučuji vám však podat stížnost zde našemu týmu, aby mohl celou situaci plně prošetřit a pokusit se za vás kontaktovat kasino. Jedině tak můžeme zjistit, co lze ve vašem případě dělat.

Reklamace je bezplatná, takže se nebojte dalších nákladů.

Zde je odkaz , kterým se musíte řídit. Vysvětlete prosím celou situaci našemu reklamačnímu týmu a doufejme, že o tom budou nějaké dobré zprávy.

Tak co, zkusíte tohle? Řekni nám to.

Automaticky přeloženo:
před 3 týdny

Dobrý večer, horší než kasino Od minulého víkendu jsem provedl dva výběry a peníze zatím nepřišly, dobrá věc, mají spoustu práce

Automaticky přeloženo:
n41920180
před 2 týdny

Je již váš účet v tomto kasinu ověřen? A měl jsi tam předtím nějaké úspěšné výběry?

Ve skutečnosti není nic neobvyklého, že se výběry mohou zpozdit, kdykoli dojde k přetížení.

Dobrá věc je, že vám kasino poskytlo vysvětlení, věřím.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Dobrý večer, není potřeba žádné ověření, píše mi to a téměř většina kasin nyní udělala to nejjednodušší, že výběr za téměř 1 den byla zaplacena

Automaticky přeloženo:
n41920180
před 2 týdny

Bohužel se to někdy může stát opravdu každému a může to být tak, že za to nemůže ani kasina. 🤷‍♀️

Dejte nám vědět, kdykoli obdržíte peníze, abychom si mohli být jisti, že je vše v pořádku.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Bohužel nevidím utrácení svých peněz

Automaticky přeloženo:
n41920180
před 2 týdny

Jakou platební metodu jste použili?

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Jak u karty, tak u e-bankovnictví chápu, že je tam vytížení, ale ne po 10 dnech

Automaticky přeloženo:
n41920180
před 2 týdny

Co kdybys zkusil podat stížnost a náš tým se na věci podívá?

Pokud to trvá tak dlouho a nedošlo k žádnému pohybu, můžeme záležitost prošetřit.

Pomocí tohoto odkazu odešlete stížnost a dobře popište problém, aby náš tým všemu porozuměl.

Dejte nám prosím vědět, jak to jde. Počkáme na aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Bohužel nevidím, jak vkládají moje peníze, nic se nemění, jdeme na 9. den a oni jen říkají, že mají hodně výběrů a pro pochopení vidím, že toto kasino je také podvod. Druhé kasino, které žere mé peníze

Automaticky přeloženo:
n41920180
před 2 týdny

Náš reklamační tým celou situaci prošetří, pokud podáte stížnost. Jinak vám nebudeme moci pomoci.

Dej nám tedy prosím vědět, jak ses rozhodl.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Kde mohu podat stížnost?

Automaticky přeloženo:
n41920180
před 2 týdny

Stačí k tomu použít tento odkaz , který jsem zveřejnil v předchozím příspěvku.

Automaticky přeloženo:
před 2 týdny

Reklamace je zpoplatněna

Automaticky přeloženo:
n41920180
před 2 týdny

Nemusíte se vůbec bát; všechny stížnosti jsou pro naše uživatele zcela bezplatné.

Pokud potřebujete pomoc s odesláním, jsme tu, abychom vám pomohli.

Automaticky přeloženo:
před týdnem

Věc je uzavřena Dostal jsem zaplaceno po bezpočtu zpráv Už tam hrát nebudu

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky