FórumDiskuze stížnostíProblém Crownplay Casino

Problém Crownplay Casino

před 2 týdny od marc8inho
|
526 zobrazení 4 odpovědi |
|
Přidat příspěvek
před 2 týdny

Ahoj všichni,


co bys dělal na mém místě?


Vyhrál jsem €3000 v Crownplay Casino.


(Do té doby jsem často vkládal a často vybíral peníze, ale nikdy částku nad 500 €.)


Když jsem vyhrál 3000 EUR, bylo mi vyplaceno 500 EUR. Tehdy to začalo. Najednou jsem se musel ověřovat, pak jsem udělal vše, co bylo k ověření potřeba. Dlouho dělali problémy a dlouho to neakceptovali, až mi jednoho dne přišla zpráva „váš účet byl zablokován, protože se nepodařilo ověřit".


To znamená, že již nemám přístup ke svému účtu.


Chatoval jsem s chatovací službou a zeptal se, co se stane s mými penězi, a řekli, že mi budou vyplaceny, ale už 5 dní se nic neděje.


co mám dělat? Jsem zoufalý, protože nutně potřebuji peníze.



Bylo by skvělé, kdybyste mi pomohli.

Děkuju.

Automaticky přeloženo:
marc8inho
před 2 týdny

Také jsem pořídil screenshoty živého chatu, kde jsem byl ujištěn, že dostanu vyplacené peníze.

Automaticky přeloženo:
marc8inho
před 2 týdny

Dobrý den!

Víte, pokud je ověření nezbytné, je vždy nejlepší spolupracovat, abyste peníze dostali. Jak říkám, po dokončení procesu budete mít veškerý čas na stížnosti. Dovolte mi tedy otázku, abych lépe pochopil, co se stalo:

Když řeknete: "Dlouho dělali problémy a dlouho to nepřijímali..."

Znamená to, že jste, řekněme, odmítli pokračovat v ověřování? Pokud ano, jaký jste k tomu považovali důvod?

Místo toho, abych se spoléhal na svá očekávání, počkám na další informace, protože to je zásadní detail.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 týdny

Ahoj,


s přítelkyní jsme spolu hráli.

Účet byl na její jméno, výplaty se lišily, někdy na můj bankovní účet někdy na její bankovní účet a vždy to fungovalo.


Teď mi poslali e-mail, že jsem porušil pravidla, protože jsem hrál pod cizími jmény, což není pravda, protože jsme s přítelkyní hráli spolu.


Také řekli, že mi nevyplatí peníze, které jsem vyhrál, protože jsem porušil pravidla, ale podle mého názoru to není pravda, že?



Může mi prosím někdo pomoci v tomto případě?

Nemůže to být tak, že jsem mohl vložit obrovské částky peněz a vždy vše fungovalo, a když teď něco vyhraju, nechtějí mě vyplatit a dělají jen problémy.


Prosím, pomozte mi.

Automaticky přeloženo:
marc8inho
před 2 týdny

V tomto případě je kasino to pravé, bohužel pro vás.

Ve většině kasin to není povoleno a mělo by to být vždy napsáno v podmínkách. Proto doporučujeme přečíst si je ještě před vkladem v jakémkoli online kasinu, abyste předešli budoucím problémům.

Doporučuji vám však podat stížnost zde našemu týmu, aby mohl celou situaci plně prošetřit a pokusit se za vás kontaktovat kasino. Jedině tak můžeme zjistit, co lze ve vašem případě dělat.

Reklamace je bezplatná, takže se nebojte dalších nákladů.

Zde je odkaz , kterým se musíte řídit. Vysvětlete prosím celou situaci našemu reklamačnímu týmu a doufejme, že o tom budou nějaké dobré zprávy.

Tak co, zkusíte tohle? Řekni nám to.

Automaticky přeloženo:

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky