Poslal jsem zprávu do kasina Roobet s žádostí o trvalé smazání mého účtu z důvodu sebevyloučení a problémů s hazardními hrami. Jasně jsem požádal, aby mi účet uzavřeli a nedovolili mi pokračovat v hraní.
Roobet ignoroval mou žádost. Neuzavřeli mi účet a já jsem mohl pokračovat v hazardních hrách a prohrávat peníze poté, co jsem je požádal o smazání mého účtu.
Toto je porušení zásad zodpovědného hraní.
Žádám o vrácení peněz, které jsem ztratil/a po mé žádosti o sebevyloučení.
Roobet nereagoval ani nepodnikl žádné kroky.
Prosím, pomozte mi získat zpět mé ztráty. Bylo to před 23 týdny, když jsem je požádal o smazání. Včera jsem je poslal k smazání a vrácení peněz, nebo si teď budu stěžovat, že to hrozně smažou a nevrátí peníze. Mám screenshot, nezavřeli mi účet a ignorovali to.
I sent a message to Roobet Casino asking delete my account forever due to self-exclusion and gambling problems. I clearly requested that they close my account and not allow me to continue gambling.
Roobet ignored my request. They did not close my account, and I was able to keep gambling and lost money after I asked them to delete my account.
This is a violation of responsible gambling policies.
I am requesting a refund of the money I lost after my self-exclusion request.
Roobet has not responded or taken any action.
Please help me recover my losses.this was 23 weaks ago when asked them for deleting,yesterday i sent them for deleteng and refund money pr now i will complain they wuickly delete and they dont refund money back i have screenshot they dint close my account and ignore

t 

Zaprvé mi nic neposlali! Zadruhé, když se mě na chatu podpory zeptali na zavření 48 hodin, odpověděl jsem, že ne, zavřeli navždy.



