Ahoj,
Chci jen pár myšlenek a někoho, kdo má zkušenosti s NationalBet.
Vložil jsem 200 GBP a čekám na výběr ve výši 1 000 GBP, nicméně jsem z jejich procesu KYC extrémně frustrovaný.
Nejprve požadovali kopii mého průkazu totožnosti a dokladu o adrese, které jsem 22. listopadu zaslal e-mailem. Vrátili se 25. listopadu s oznámením, že dokumenty byly přijaty, a nyní potřebovali fotografii přední a zadní strany mé debetní karty, kterou jsem pak poslal. Dne 27. listopadu si pak vyžádali selfie, na které držím své ID před obrazovkou počítače, na které jsem přihlášený k účtu NationalBet, který jsem odeslal.
2. prosince (tady to začíná být směšné…) mi poslali e-mail : „Příslušné oddělení požaduje apostilované daňové přiznání. To znamená, že musí být ověřen a opatřen razítkem jako úřední doklad příslušným orgánem země, kde byl doklad vydán."
Využil jsem velké množství mezinárodních kasin a nikdy jsem nebyl požádán, abych poslal něco „apostilovaného". Získat něco apostilovaného může stát cokoli od 30 do 100 liber, a to se zdá být směšné. Kdo může říct, že když pošlu tento dokument, nevrátí se s žádostí o zaslání něčeho jiného?
Jediný způsob, jak kontaktovat tým KYC, je e-mail, protože jejich Live Chat se nezabývá dotazy na KYC/výplaty. Tým KYC pracuje pouze po-pá a obvykle mi odpovídá jednou denně, pokud budu mít štěstí.
Zažil někdo něco podobného, nebo mě prostě mají za úplného idiota?
Jakékoliv rady/názory budu rády, děkuji.
Hello,
I’m just after some thoughts and anyone with experience dealing with NationalBet.
I have deposited £200, and have a pending withdrawal for £1000 however am growing extremely frustrated with their KYC process.
They first requested a copy of my ID and proof of adress which I emailed through on the 22nd November. They came back on the 25th November advising the documents had been accepted, and now needed a photo of the front and back of my debit card which I then sent. On the 27th November, they then requested a selfie of me holding my ID infront of a computer screen which showed me logged into my NationalBet account which I sent.
On the 2nd December (this is where it gets ridiculous…), they emailed me ‘The relevant department requests a tax return apostilled. That is, to be certified and stamped as an official document by the competent authority of the country where the document was issued.’
I have used a large number of international casinos, and have never once been asked to send in anything ‘apostilled’. To get something apostilled can cost anything from £30 upto £100, and this just seems ridiculous. Who’s to say if I send this document, they won’t come back asking for something else to be sent?
The only way to contact the KYC team is via email as their Live Chat don’t deal with KYC/payout queries. The KYC team only work Mon-Fri and typically respond to me once a day if I’m lucky.
Has anyone else experienced anything similar, or am I just being taken for a complete idiot?
Any advice/opinions would be appreciated, thank you.