Dobrý večer
tak jsem provedl svůj první výběr 14. května 14. května jsem čekal, aniž by mi do banky nepřišly žádné prostředky, několikrát jsem mluvil s živým chatem, abych mi řekl, že musím počkat 5 pracovních dnů čekám 6. pracovní den, než mi bude sděleno, že bylo zaplaceno, a poslat výpis z účtu na prokázat neobdržel, poslal jsem výpis, abych byl obratem požádán o výpis z účtu pro účet 82231906 sort 040003 takový bankovní účet nemám a nikdy jsem neměl, bylo mi řečeno, že musím kontaktovat banku (kterou banku) Kontaktoval jsem svou vlastní banku aby mi neřekli, že nic mohou dělat, spojil jsem se s ninewin a stále potřeboval výpis z účtu k účtu, který nevlastním. Poté mi bylo řečeno, že jsem zadal třídicí kód a účet, takže moje odpovědnost mohu vás ujistit, že jsem nezadal výše uvedené třídění a účet - něco zde není v pořádku a nevím, co mám dělat, abych to vyřešil, nyní jsme na 12. a dnes jsem znovu řekl, že potřebujete výpis z účtu, nebo se nedá nic dělat, zdá se mi, že peníze byly převedeny na zasvěcený účet
Good evening
so i made my first withdrawel 14th may waited days with no funds being recieved in my bank spoke with live chat numerous times to be told need to wait 5 working days i wait working day 6 to be told it was paid and to send bank statement to prove not recieved, i sent statement to be turn asked for a bank statement for account 82231906 sort 040003 i do not have such bank account and never have, i was then told i need to contact the bank (which bank) i contacted my own bank to be told nothing they can do, got back in touch with ninewin and keep being to need the bank statement for an account i do not own. i was then told that i entered the sort code and account so my responsibility i can assure you i did not enter the above sort and account - something is not right here and i do not know what to do to reasolve we are now on day 12 and again today told need bank statement or nothing can be done it looks to me money has been transfered to an insider account
Automaticky přeloženo: