FórumDiskuze stížnostíMá někdo problémy s kasinem NineWin a výplatou?

Má někdo problémy s kasinem NineWin a výplatou? (strana 3)

před 7 měsíci od MUMMSY
|
20484 zobrazení 142 odpovědí |
|
12 3 4...8
Romi
před 6 měsíci

Nemyslel jsem vás osobně, myslel jsem kasinového guru obecně. Ani trochu jsi to nezměnil. Chcete-li si myslet, že jsem myslel, že považovat vašeho jediného správce fóra je trochu hloupé.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Také mám velké problémy s Ninewin. Zdá se, že jde o úplný podvod. Asi před 3 týdny vyhráli značnou částku a udělali vše, co mohli, aby nemohli zaplatit, a teď mi deaktivovali účet. Nevím, kde s nimi začít…

Stěžoval jsem si na CuracaoeGaming, ale očividně jsou mezi sebou ve shodě a nikdy nebudou na straně nikoho jiného než kasina. Jak se s tím mohou firmy vypořádat. Jsem také pro právní kroky

Automaticky přeloženo:
ndmz5yg5xw
před 6 měsíci

Vytrvejte, asi před hodinou jsem dostal platbu, protože jsem na ně držel, i když neodpověděli. Tento kasino guru nepomohl a jen stále říkal buď trpělivý a pak uprostřed toho změnili korespondenci na jinou osobu. Platba, kterou jsem mimochodem obdržel, byla nižší, než jsem ve skutečnosti vyhrál.

Automaticky přeloženo:
MalShan
před 6 měsíci

Díky, zdržím se jich. Doufám, že mi zruší deaktivaci účtu. Jen si myslím, že to bude trvat několik plateb, pokud skutečně zaplatí, co mají, prostě se nebudou obtěžovat. Pokud vám nevadí, že se ptám, kolik procent to bylo pod?

Automaticky přeloženo:
ndmz5yg5xw
před 6 měsíci

Asi 5% a můj výběr nebyl nic moc, ale pořád jsou to naše peníze, se kterými se pletou. Nenech to sklouznout.

Automaticky přeloženo:
MalShan
před 6 měsíci

Jo taky správně. Dobře, že jste to od nich dostali!

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Nemyslel jsem vás osobně, myslel jsem kasinového guru obecně. Ani trochu jsi to nezměnil. Chcete-li si myslet, že jsem myslel, že považovat vašeho jediného správce fóra je trochu hloupé.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Děkuji za vysvětlení. Náš tým pro stížnosti pracuje na vašem případu spolu s mnoha dalšími a vidím, že Michal požádal kasino, aby se připojilo a poskytlo všechny relevantní informace, takže teď musíme počkat, až je budeme mít všechny.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Také mám velké problémy s Ninewin. Zdá se, že jde o úplný podvod. Asi před 3 týdny vyhráli značnou částku a udělali vše, co mohli, aby nemohli zaplatit, a teď mi deaktivovali účet. Nevím, kde s nimi začít…

Stěžoval jsem si na CuracaoeGaming, ale očividně jsou mezi sebou ve shodě a nikdy nebudou na straně nikoho jiného než kasina. Jak se s tím mohou firmy vypořádat. Jsem také pro právní kroky

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Omlouváme se za problém v tomto kasinu. Pokud máte pocit, že potřebujete, aby náš tým pro stížnosti zasáhl, podejte stížnost zde. Jsem si jistý, že udělají vše, aby vám pomohli. Chcete-li tak učinit, klikněte na tento odkaz . Neváhejte nás kontaktovat, kdykoli budete potřebovat pomoc.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Stejný problém zde. Zkoušel jsem vybrat 2 000 GBP na výhrách, ale pokaždé to bez platného důvodu odmítli. Snažím se vybírat na stejný účet, ze kterého jsem vkládal peníze, takže nechápu, proč je problém. Můj účet je plně ověřený a pokaždé, když mluvím se zákaznickým servisem, dostanu něco jiného a oni mě pořád jen urážejí. Chci svůj výběr!

Automaticky přeloženo:
laurenreed1604
před 6 měsíci

Pokračujte v nich, nevzdávejte to. 🥰 Zajímalo by mě, kolik lidí to taky dělá a nezaplatí a prostě to vzdají. Ninewin by měl být zakázán, protože zjevně nehrají podle pravidel.


Automaticky přeloženo:
Romi
před 6 měsíci

Díky, ale jdu na to sám

Automaticky přeloženo:
laurenreed1604
před 6 měsíci

Je to směšné. Vyplatili mi můj vklad zpět (aniž bych o to žádal) a uzavřeli můj účet s tím, že považují případ za uzavřený. No já rozhodně ne!!! Vlastně mi poblahopřáli a řekli mi, že moje výhry byly vyplaceny (samozřejmě ne) před tím vším. Mám to všechno zálohované v e-mailech a přepisech LiveChatu, takže teď podniknu právní kroky. Vlastně uvažuji o založení webové stránky (s Ninewin v URL, takže se zobrazí ve Vyhledávání Google, může také zlepšit SEO), na které mohou lidé zveřejňovat své zkušenosti a mohou se přidat na seznam pro potenciální hromadnou žalobu. Seru na tyhle lidi

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Stejný problém zde. Zkoušel jsem vybrat 2 000 GBP na výhrách, ale pokaždé to bez platného důvodu odmítli. Snažím se vybírat na stejný účet, ze kterého jsem vkládal peníze, takže nechápu, proč je problém. Můj účet je plně ověřený a pokaždé, když mluvím se zákaznickým servisem, dostanu něco jiného a oni mě pořád jen urážejí. Chci svůj výběr!

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Je mi líto, že o tom slyším. Jak dlouho čekáte a už jste měli v tomto kasinu nějaké úspěšné výběry? Existují nějaké informace o zpracování vašeho výběru, když se podíváte na svůj účet?🤔

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Díky, ale jdu na to sám

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Jasně, dej nám prosím vědět, jak to jde.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dnes jsem po spoustě nadržování dostal výběr - ale vyhrál jsem 2000 £ a poslali jen 1940,98 £. Dotazoval jsem se na to u zákaznických služeb a nemohou mi poskytnout vysvětlení. Jaká směšná společnost. Nyní u nich zavírám účet!

Automaticky přeloženo:
laurenreed1604
před 6 měsíci

Dobře, že jsem z nich něco dostal. Mám splatnou částku 24 010 EUR a oni právě přestali odpovídat na e-maily a uzavřeli můj účet. Šmejdi a podvodníci. Nevzdávat se však

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dnes jsem po spoustě nadržování dostal výběr - ale vyhrál jsem 2000 £ a poslali jen 1940,98 £. Dotazoval jsem se na to u zákaznických služeb a nemohou mi poskytnout vysvětlení. Jaká směšná společnost. Nyní u nich zavírám účet!

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Hmm, zajímalo by mě, jestli to jsou nějaké poplatky, ale bylo by nejlepší vědět, jak to doopravdy je, protože to může být jen můj odhad. Jakou metodu jste použili k odstoupení od smlouvy? Můžete se zkusit podívat do Smluvních podmínek pro poplatky a možná se něco dozvíte.

Samozřejmě vás vůbec neobviňuji, pokud chcete zavřít svůj účet a najít si pro sebe vhodnější kasino.

Držím palce při dalším výběru. 🤞

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobře, že jsem z nich něco dostal. Mám splatnou částku 24 010 EUR a oni právě přestali odpovídat na e-maily a uzavřeli můj účet. Šmejdi a podvodníci. Nevzdávat se však

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Aha, vidím, že je to vysoká částka a už jste se uchýlil ke stížnosti u úřadu a zmínil jste se také o právním postupu. Takže úřad odpověděl nebo ne? Vysvětlilo kasino, že uzavřelo váš účet? Myslel bych si, že s tak velkou výhrou by došlo k vyšetřování, ale také jsem si všiml, že jste nečekali nejméně času.

Každopádně, ať máte jakékoli nové informace, určitě mi dejte vědět.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Dobrý večer

tak jsem provedl svůj první výběr 14. května 14. května jsem čekal, aniž by mi do banky nepřišly žádné prostředky, několikrát jsem mluvil s živým chatem, abych mi řekl, že musím počkat 5 pracovních dnů čekám 6. pracovní den, než mi bude sděleno, že bylo zaplaceno, a poslat výpis z účtu na prokázat neobdržel, poslal jsem výpis, abych byl obratem požádán o výpis z účtu pro účet 82231906 sort 040003 takový bankovní účet nemám a nikdy jsem neměl, bylo mi řečeno, že musím kontaktovat banku (kterou banku) Kontaktoval jsem svou vlastní banku aby mi neřekli, že nic mohou dělat, spojil jsem se s ninewin a stále potřeboval výpis z účtu k účtu, který nevlastním. Poté mi bylo řečeno, že jsem zadal třídicí kód a účet, takže moje odpovědnost mohu vás ujistit, že jsem nezadal výše uvedené třídění a účet - něco zde není v pořádku a nevím, co mám dělat, abych to vyřešil, nyní jsme na 12. a dnes jsem znovu řekl, že potřebujete výpis z účtu, nebo se nedá nic dělat, zdá se mi, že peníze byly převedeny na zasvěcený účet

Automaticky přeloženo:
MUMMSY
před 6 měsíci

Mám také problémy, můžete mi dát druh nebo číslo účtu, o kterém říkají, že také zaplatili, bylo mi řečeno, že moje peníze byly zaplaceny, a poskytnout výpis z účtu z účtu, který nevlastním a nikdy neřekli, že jsem zadal detaily, ke kterým jsem 100 procent ne

Automaticky přeloženo:
12 3 4...8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky