Dobrý večer
tak jsem provedl svůj první výběr 14. května 14. května jsem čekal, aniž by mi do banky nepřišly žádné prostředky, několikrát jsem mluvil s živým chatem, abych mi řekl, že musím počkat 5 pracovních dnů čekám 6. pracovní den, než mi bude sděleno, že bylo zaplaceno, a poslat výpis z účtu na prokázat neobdržel, poslal jsem výpis, abych byl obratem požádán o výpis z účtu pro účet 82231906 sort 040003 takový bankovní účet nemám a nikdy jsem neměl, bylo mi řečeno, že musím kontaktovat banku (kterou banku) Kontaktoval jsem svou vlastní banku aby mi neřekli, že nic mohou dělat, spojil jsem se s ninewin a stále potřeboval výpis z účtu k účtu, který nevlastním. Poté mi bylo řečeno, že jsem zadal třídicí kód a účet, takže moje odpovědnost mohu vás ujistit, že jsem nezadal výše uvedené třídění a účet - něco zde není v pořádku a nevím, co mám dělat, abych to vyřešil, nyní jsme na 12. a dnes jsem znovu řekl, že potřebujete výpis z účtu, nebo se nedá nic dělat, zdá se mi, že peníze byly převedeny na zasvěcený účet