FórumDiskuze stížnostíMá někdo problémy s kasinem NineWin a výplatou?

Má někdo problémy s kasinem NineWin a výplatou? (strana 4)

před 5 měsíci od MUMMSY
|
13723 zobrazení 129 odpovědí |
|
1...3 4 5...7
Přidat příspěvek
před 4 měsíci

Dobrý večer

tak jsem provedl svůj první výběr 14. května 14. května jsem čekal, aniž by mi do banky nepřišly žádné prostředky, několikrát jsem mluvil s živým chatem, abych mi řekl, že musím počkat 5 pracovních dnů čekám 6. pracovní den, než mi bude sděleno, že bylo zaplaceno, a poslat výpis z účtu na prokázat neobdržel, poslal jsem výpis, abych byl obratem požádán o výpis z účtu pro účet 82231906 sort 040003 takový bankovní účet nemám a nikdy jsem neměl, bylo mi řečeno, že musím kontaktovat banku (kterou banku) Kontaktoval jsem svou vlastní banku aby mi neřekli, že nic mohou dělat, spojil jsem se s ninewin a stále potřeboval výpis z účtu k účtu, který nevlastním. Poté mi bylo řečeno, že jsem zadal třídicí kód a účet, takže moje odpovědnost mohu vás ujistit, že jsem nezadal výše uvedené třídění a účet - něco zde není v pořádku a nevím, co mám dělat, abych to vyřešil, nyní jsme na 12. a dnes jsem znovu řekl, že potřebujete výpis z účtu, nebo se nedá nic dělat, zdá se mi, že peníze byly převedeny na zasvěcený účet

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Je mi opravdu líto, že musíte projít touto situací. Zkontrolovali jste, zda jste při výběru zadali správné číslo účtu? Pro jistotu jste tam opravdu žádnou chybu neudělal.

Udělali jste správnou věc a odeslali jste stížnost zde s naším týmem. Určitě se na tento problém podívají hlouběji a pokusí se to vyřešit, pokud to kasino nezvládne.

Měli jste již nějaké aktualizace týkající se vašeho odstoupení od smlouvy? Pokud máte nějaké novinky, dejte nám prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Dobré ráno,


nemám žádné další aktualizace, komunikoval jsem v sobotu znovu pomocí chatu a znovu řekl, že potřebuji výpis z účtu pro tento účet, který nemám

Nezadal jsem je, nic se nepodobá mému třídění, číslo účtu, které vlastním, můj druh je 090128 účet 38770024 nebo 826837 řazení a 70291957, což oba nejsou nic jako účet, o kterém říkají, že jsem zadal.


vaší pomoci si vážíme

Automaticky přeloženo:
leader0650
před 4 měsíci

Škoda, že jste se nikam nedostali, určitě náš tým udělá vše pro vyřešení této situace a snad se to podaří.

Ale pokud můžete mluvit s kasinem a něco vyřešit, dejte nám vědět. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Zkusím to znovu, ale ve vší upřímnosti je to ničivé, oni jen pořád říkají, že potřebuji výpis z účtu, který nevlastním, účet, na který odkazují, takže výpis získat nelze.

vaší pomoci si vážíme a budu vás průběžně informovat

Automaticky přeloženo:
leader0650
před 4 měsíci

Viděl jsem, že celá tato problematika spadá do oblasti kybernetické kriminality a bohužel taková problematika není v našem dosahu.

Myslíte si však, že to nahlásíte jinde? Případně kontaktovat poskytovatele plateb a zkusit to s nimi nějak vyřešit ? 😥

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Toto není kybernetický zločin, toto je kasino platící na nesprávný účet, který jsem viděl na předchozích fórech, zkoušeli to dříve, a pokud kasino poslalo platbu, musí ji získat zpět, provedl jsem všechny své ověřovací kontroly s tímto kasinem a ne jednou dal jsem účet, na který zaplatili, nebo jsem vložil z tohoto účtu, takže to je nesmysl, že peníze musí být vyplaceny na účet, který jsem z tohoto účtu vložil, je skutečností zákona, takže bych laskavě požádal o revizi jako chybu je z kasina, ne z mého

také to bylo kasino, kdo zaplatil peníze na účet uvedený 040003, takže když se podíváme na všechny podvody, jsou to oni, kdo musí hlásit


i

nemohu nahlásit, protože jsem to nebyl já, kdo poslal peníze, a banka potřebuje vidět účet, z čeho peníze zbyly PROČ to jsou, musím dokázat, že jsem nikdy nedostal, PROČ ne kasino dokázat, že poslali


Nemám podrobnosti o druhu a účtu společnosti ninewin, ze kterých byly peníze odeslány, abych mohl zpochybnit, co mám dělat dál

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci


Dnes večer jsem to dostal od ninewin


Ahoj, doufám, že se máš dobře.


Poskytovatel potvrdil, že výběr byl úspěšný. Jakmile od poskytovatele plateb obdržíme doklad o platbě, zašleme vám e-mail, což může trvat až 30 bankovních dnů. Mohli byste mezitím laskavě požádat uživatele, aby se pokusil tento problém vyřešit se svou bankou? Během tohoto procesu je důležité pokrýt všechny základny.

Také si prosím uvědomte, že existuje možnost, že výběr bude vrácen zpět na účet kasina během 30denní lhůty.


Děkujeme za spolupráci a trpělivost. O dalším vývoji vás budeme informovat.


S pozdravem,

Laura

Tým podpory kasina

Automaticky přeloženo:
leader0650
před 3 měsíci

Hm, takže výběr na účet, který není váš, byl nakonec úspěšný, ano? Doklad o platbě by se určitě hodil, protože tam by asi bylo možné vidět detaily a myslím, že by vám kasino mělo takovou věc poskytnout. Vadí mi, že to může trvat až 30 dní, což je dlouhá doba. Také vidím, že peníze lze vrátit i na účet kasina, což je možná lepší, než když půjdou na účet někoho jiného.

V tomto případě nám však nezbývá nic jiného, než čekat, s čím kasino přijde.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

ten skvělý Jaro, budu tě informovat o tom, co říkají, nebo pokud se peníze obrátí, je to tak matoucí, určitě by mělo být povoleno vybrat peníze pouze na účet na mé jméno a proč by to bylo úspěšné, pak jsem zřídil banku stížnost uvidí, co řeknou

Automaticky přeloženo:
leader0650
před 3 měsíci

Dobře, takže vidím, že nesedíte jen se založenýma rukama, tak uvidíme, jak se s tím kasino vypořádá a co se bude dít.

Pevně věřím v dobrý konec. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Pokud si tam přečtete podmínky 4.5, Ninewin nepřijímá hráče ze Spojeného království, i když vám umožní vkládat a dokonce přijímat ověření z Velké Británie. Napsal jsem hernímu výboru Curacao o plnou náhradu za to, že mě jako rezidenta Spojeného království nechal vložit a nechat se ověřit. Pokud chcete e-mailovou adresu nebo webové stránky herní rady Curacao, přejděte na pilotní verzi Trust a požádejte o vrácení celé částky. Připojil jsem se přes odkaz odeslaný na můj telefon, takže musí vědět, že jsem ve Velké Británii

Automaticky přeloženo:
nigeljc59
před 3 měsíci

Vyhrál jsem 24 000 EUR a zrušili můj účet. Dobře věděli, odkud jsem, a ověřili si mě. Slíbili, že taky zaplatí.

Stěžoval jsem si u CEG a nic nedělají. Napsal jsem několik recenzí Trustpilot a myslel jsem si, že to pomůže mému případu, protože nebudou chtít žádné špatné recenze - Trustpilot je pokaždé odstraní, i když mám spoustu důkazů. Dokonce odpověděli a řekli, že smazávají recenzi a nemusí uvádět důvod. Absolutní podvod

Automaticky přeloženo:
ndmz5yg5xw
před 3 měsíci

Vyzkoušejte nové kasino žádné gamstop, které jsem našel přijímá hráče ze Spojeného království za 100 GBP výběr min. vklad 20 GBP říká se tomu dealbet Vyhrál jsem 500 GBP vybral jsem krypto, okamžitá platba vložená Bankovní převod Revolut

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

V tamních podmínkách je Velká Británie jurisdikcí, která hráčům ze které není dovoleno hrát o skutečné peníze, i když je můj účet ověřen pasem UK Snažím se získat náhradu od CGB, abych dostal své vklady zpět. e-mailem jim každý den, dokud nedostanu zpět své vklady

Automaticky přeloženo:
nigeljc59
před 3 měsíci

Ahoj!

Určitě bych rád pomohl, zvláště vám, ale pokud jde o místní právo Spojeného království, řekl bych, že poslední slovo by měl mít právník. Netřeba dodávat, že jsme silní ve věci spravedlnosti, což, jak se zdá, v tomto případě neplatí. Přesto mě to nechejte promyslet....

Jsem zcela přesvědčen, že určité licenční úřady se za daných okolností zaručují za vrácení peněz hráčům z vaší země.

Jak to vidím já, nejsilnějším argumentem bývá chybějící licence UKGC. Promiňte, že jsem přednášel, ale cítím, že je fér zvážit, zda hráč věděl o licenci v době, kdy vložil. Pokud kasino zacházelo s hráčem dobře a spravedlivě, podle mého názoru není vrácení peněz spravedlivé.

Mohu vědět, proč si myslíte, že by vám měly být vráceny peníze? Někteří hráči to zkoušejí, když mají pocit, že prohráli kvůli falešnému RTP, zmanipulované hře nebo čemukoli souvisejícímu s nespravedlivou výhodou. Jen doufám, že tohle není důvod.

Tak či onak, jsem rád, že tě tu zase vidím. Jak probíhají vaše hodiny španělštiny? 😉

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj!

Určitě bych rád pomohl, zvláště vám, ale pokud jde o místní právo Spojeného království, řekl bych, že poslední slovo by měl mít právník. Netřeba dodávat, že jsme silní ve věci spravedlnosti, což, jak se zdá, v tomto případě neplatí. Přesto mě to nechejte promyslet....

Jsem zcela přesvědčen, že určité licenční úřady se za daných okolností zaručují za vrácení peněz hráčům z vaší země.

Jak to vidím já, nejsilnějším argumentem bývá chybějící licence UKGC. Promiňte, že jsem přednášel, ale cítím, že je fér zvážit, zda hráč věděl o licenci v době, kdy vložil. Pokud kasino zacházelo s hráčem dobře a spravedlivě, podle mého názoru není vrácení peněz spravedlivé.

Mohu vědět, proč si myslíte, že by vám měly být vráceny peníze? Někteří hráči to zkoušejí, když mají pocit, že prohráli kvůli falešnému RTP, zmanipulované hře nebo čemukoli souvisejícímu s nespravedlivou výhodou. Jen doufám, že tohle není důvod.

Tak či onak, jsem rád, že tě tu zase vidím. Jak probíhají vaše hodiny španělštiny? 😉

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nebylo to proto, že by umělá inteligence prohrála peníze, jen jsem četl zde a Trust pilot, že hráči z jurisdikce Spojeného království neplatí, i když mi poslali odkaz, aby se připojili, dovolili vám vkládat a hrát v librách a dokonce ověřil můj britský pas. Poslal jsem e-mailem herní tabuli Curacao, komu jsou licencovány a budu v tom pokračovat. Doufám, že také dostanou náhradu


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Nebylo to proto, že by umělá inteligence prohrála peníze, jen jsem četl zde a Trust pilot, že hráči z jurisdikce Spojeného království neplatí, i když mi poslali odkaz, aby se připojili, dovolili vám vkládat a hrát v librách a dokonce ověřil můj britský pas. Poslal jsem e-mailem herní tabuli Curacao, komu jsou licencovány a budu v tom pokračovat. Doufám, že také dostanou náhradu


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Byl jsem v nemocnici 6 týdnů a neměl jsem u sebe telefon, takže lekce španělštiny byly pozastaveny kromě Todo Bueno

Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Vím, že to není pro mě, ale na konci dne tato kasina berou hráčům peníze, protože vědí, že jsou z Velké Británie a možná mají dokonce problém s hazardem. Jsou rádi, že si vezmou své peníze, ale když hráč vyhraje, odmítají zaplatit. Pokud je to tak, proč by jim to hráč nemohl udělat? Jsou to ti, kdo pracují nelegálně, ne hráč. Opravdu je třeba jim ukázat, že to nemohou mít oběma způsoby. V mém případě stále čekám na rozhodnutí CEG a Ninewin, zda mi dají dlužných €24010. Z jejich strany je malý nebo žádný kontakt. Je to ostuda. Pokud se nyní otočí a řeknou, že z jakéhokoli důvodu nemám nárok vyzvednout si své výhry, poté, co mě ověří (ve Spojeném království) a skutečně mi slíbí, že dostanu své výhry a že byly skutečně vyplaceny (mají všechny toto v e-mailech atd.), pak si dám za úkol zajistit, aby každý potenciální hráč z omezených zemí znal jejich taktiku a neochotu zaplatit. Budu také podnikat právní kroky. Nemohou dál takhle podvádět lidi


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Vím, že to není pro mě, ale na konci dne tato kasina berou hráčům peníze, protože vědí, že jsou z Velké Británie a možná mají dokonce problém s hazardem. Jsou rádi, že si vezmou své peníze, ale když hráč vyhraje, odmítají zaplatit. Pokud je to tak, proč by jim to hráč nemohl udělat? Jsou to ti, kdo pracují nelegálně, ne hráč. Opravdu je třeba jim ukázat, že to nemohou mít oběma způsoby. V mém případě stále čekám na rozhodnutí CEG a Ninewin, zda mi dají dlužných €24010. Z jejich strany je malý nebo žádný kontakt. Je to ostuda. Pokud se nyní otočí a řeknou, že z jakéhokoli důvodu nemám nárok vyzvednout si své výhry, poté, co mě ověří (ve Spojeném království) a skutečně mi slíbí, že dostanu své výhry a že byly skutečně vyplaceny (mají všechny toto v e-mailech atd.), pak si dám za úkol zajistit, aby každý potenciální hráč z omezených zemí znal jejich taktiku a neochotu zaplatit. Budu také podnikat právní kroky. Nemohou dál takhle podvádět lidi


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Sám bych to nedokázal vyjádřit lépe

Nigele



Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Sám bych to nedokázal vyjádřit lépe

Nigele



Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Jsem s Revolutem, se kterým jsem vkládal své vklady, protože Ninewin má samostatnou ikonu pro vkládání. Tvrdil jsem, že mě Ninewin připravil o všechny vklady, které jsem prostřednictvím nich provedl, z důvodů s file Tated. Teď doufám, že budou jednat mým jménem, a doufám, že je šance získat mé peníze zpět 🤞 filefile

Automaticky přeloženo:
1...3 4 5...7
Jít na stránkuz 7 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky