DomůFórumDiskuze stížnostíMá někdo problémy s kasinem NineWin a výplatou?

Má někdo problémy s kasinem NineWin a výplatou? (strana 2)

před 8 měsíci od MUMMSY
|
22 541 zobrazení 151 odpovědí |
|
1 2 3...8
MalShan
před 7 měsíci

Tohle je docela seznam...

Podle mého názoru je rozumné zdržet se spekulací a dát stížnosti čas na rozpracování. Upřímně řečeno, netroufám si odhadnout, co by mohlo následovat ze strany kasina.

Přesto prosím dodržujte Tomovu žádost. Nemusí to být tak zřejmé, ale stížnosti jsou vedeny odděleně od fóra a on si není vědom vašich odpovědí na fóru. Byla by škoda o něco důležitého přijít. Zvláště v tomto případě.

Přeji jasné, ale rychlé řešení.


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Rovné a rychlé bylo a odešlo a s takovými odpověďmi budu spekulovat, co budu chtít.

Automaticky přeloženo:
MalShan
před 7 měsíci

Musíme jen počkat a uvidíme, jak náš tým pro stížnosti váš případ vyřeší.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vypadá to, že pak nedostanu své výhry,

Automaticky přeloženo:
matthewpatricksalmon
před 7 měsíci

Nevzdávejte se, jsou povinni zaplatit jakoukoli výhru, pokud jste byli schopni vložit a hrát. Stále čekám, ale nakonec se dočkám. Šmejdi

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj lidi, je mi líto, že prožíváte to samé jako já. Po dlouhém měsíci každodenního e-mailu jsem nakonec své výhry získal. Také byste měli zapojit stížnosti Curaçao EGaming. Ujistěte se, že máte všechny své e-mailové bankovní výpisy se snímky obrazovky. Bylo mi řečeno, že mi zaplatili na účet, který jsem uvedl na stránku. Což je absolutní nálož nesmyslů. Poté jsem byl obviňován z bezpečnosti mého zařízení, když jsem zjistil, že se někdo naboural do mého účtu. To byla také hromada nesmyslů. Neměli žádný důkaz, který by to dokázal Curaçao eGaming a Casino Guru. Nakonec mi zaplatili celou částku, kterou mi dlužili. Díky Casino Guru, které pomohlo mému případu. Moje rada je pokračovat, kopírovat Casino Guru a Curaçao eGaming s jakoukoli korespondencí. Hodně štěstí, dostanete to. Neměli bychom to dělat, já vím.

Automaticky přeloženo:
MalShan
před 7 měsíci

Hrál jsem si se svým nájemným a vcuclo mě to a teď to žádá o ověření ověřit ověřit


Automaticky přeloženo:
MalShan
před 7 měsíci

Vzal jsem si poslední peníze a pak pořád říká ověřit, což jsem udělal před měsíci, teď jsem v průšvihu WHID

Automaticky přeloženo:
MUMMSY
před 7 měsíci

Díky, že jsi mi to dal vědět, nevzdám se a už jsem si stěžoval na Curacao. Je to nesmysl, všechny ty výmluvy, na které přišli. Naprosto ignorovali mé e-maily a aby si nasypali sůl do ran, posílají mi pozvánky na akce, pokud znovu vložím 😂. Dělají to, i když je můj účet pozastaven a tvrdí, že nejsem schopen být zákazníkem v zemi, ve které žiji. Naštěstí na tom nejsem závislý a je to jen malá částka, ale kvůli vašemu úspěchu Vytrvám, dobře, že jsi u toho vydržel a nevzdal se ✌️


Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
matthewpatricksalmon
před 7 měsíci

Vypadá to, že se na ně prostě musíme držet, ať kdokoli, komu platíte nájem, ví, že máte svázané peníze, ale určitě tam jsou, už jim to říkat nemusím, doufejme, že budou v pořádku čekat. Kéž bych mohl pomoci

Automaticky přeloženo:
MalShan
před 7 měsíci

Právě jste pomohli děkuji

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vypadá to, že pak nedostanu své výhry,

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj, taky tu máš peníze podle toho, co vidím. Jak dlouho čekáte na stažení? Co se týče ověření, pro výběr budete muset projít, takže tady bych s kasinem určitě spolupracoval.

Taky vím, že asi nemáte nejlepší pocity z toho, co jste si tu přečetli, ale čas ukáže, jak to celé dopadne. Ještě není nic ztraceno.

Rád bych také dodal, že vždy je nejlepší hrát si s tím, co si můžete dovolit a nikdy s tím, co potřebujete, protože nikdy nevíte, jak se věci mohou vyvinout.

Věřím, že své peníze dostanete.

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Díky, že jsi mi to dal vědět, nevzdám se a už jsem si stěžoval na Curacao. Je to nesmysl, všechny ty výmluvy, na které přišli. Naprosto ignorovali mé e-maily a aby si nasypali sůl do ran, posílají mi pozvánky na akce, pokud znovu vložím 😂. Dělají to, i když je můj účet pozastaven a tvrdí, že nejsem schopen být zákazníkem v zemi, ve které žiji. Naštěstí na tom nejsem závislý a je to jen malá částka, ale kvůli vašemu úspěchu Vytrvám, dobře, že jsi u toho vydržel a nevzdal se ✌️


Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Určitě se nevzdávejte, když máte otevřenou stížnost a chci věřit, že kasino udělá správnou věc a zaplatí vám nebo ostatním hráčům.

Budu ti držet palce a dej vědět, kdybys náhodou měla něco nového. ☘️🤞

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ahoj někdo, kdo má problém získat své výhry z ninewin? Věřím, že drží naše výhry, aby pro sebe mohli generovat úroky, je to nezákonné a budu hledat právní pomoc, abych mohl žalovat. Kdo má zájem, nechť zanechá zprávu nebo komentář a všichni to společně zvládneme. Čím více z nás se k tomu spojí, tím lépe bude podnikat právní kroky. Nyní čekám 16 dní a nyní mě ninewin několik dní ignoruje. Když mě naposledy kontaktovali, řekli, že se platí ručně, a znovu asi popáté požádali o ID a bankovní údaje. Stačí zde zanechat zprávu a v případě zájmu sem dám svou e-mailovou adresu malshannon1980@gmail.com .

Automaticky přeloženo:
MalShan
před 7 měsíci

Je od vás opravdu milé, že chcete pomáhat ostatním hráčům, i když si nejsem jistý, zda je to tak i ve vašem případě. To nechám samozřejmě na vás. Uvidíme, jak bude náš tým pro stížnosti schopen vyřešit váš případ.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Díky, dostal jsem řadu odpovědí od jiných lidí, kteří zažili stejné lži od společnosti ninewin, a přestože si vaší podpory vážím, byla dosud neúčinná, protože společnost ninewin nevyřešila problém kolem mých ukradených výher ani nezměnila svůj postoj k alespoň mě kontaktujte, takže vyhledám právní radu. Očekával bych od vás podpůrnou poznámku do budoucna, děkuji

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
MalShan
před 7 měsíci

Musíme vidět, jak bude náš tým pro stížnosti schopen vyřešit váš případ, a pak bude na vás, co se rozhodnete udělat dál.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

No Romi, ještě jsi to nevyřešila, máš nějaké aktualizace, než jsem si jistý, že se to v nějaké fázi vyřeší.

Automaticky přeloženo:
Romi
před 7 měsíci

Nic neřešíš, myslím, že je to jasné. Od té doby, co jste je kontaktovali, nic neudělali, zvážím možnost žaloby

Automaticky přeloženo:
MalShan
před 7 měsíci

Protože jsem pouze administrátor fóra, není na mně, abych váš případ řešil. Musíte se držet své stížnosti a plně spolupracovat s naším týmem pro stížnosti, abyste ji mohli vyřešit.

Automaticky přeloženo:
1 2 3...8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky