DomůFórumDiskuze stížnostíMá někdo problémy s kasinem NineWin a výplatou?

Má někdo problémy s kasinem NineWin a výplatou?

před 8 měsíci od MUMMSY
|
22 695 zobrazení 153 odpovědí |
|
1 2...8
před 8 měsíci

Už 14 dní čekám na Nine Win Casino, aby mi vyplatilo výhru 2400 GBP. Nejprve jsem musel provést ověření, které jsem poskytl. Můj účet byl ověřen, poté jsem si vybral své výhry ve výši 2 500 GBP a byly v tamním systému označeny jako zaplacené, o 7 dní později moje výhry nedorazily do mé banky. Když jsem šel na svůj účet Nine Win Account, měl jsem k dispozici 2500 GBP. Zrušili můj výběr? Kontaktoval jsem chat, řekli, že došlo k technickým problémům a nebojte se, že to bude na mém účtu. Takže to prošlo procesem výběru, ale později ten den to bylo znovu zrušeno jejich systémem s tím, že musím vsadit 21,75? Na což jsem se nikdy nezeptal, když jsem se předtím stáhl. Vsadil jsem tedy požadovanou částku a vybral 2400 £. Později toho dne to bylo jimi zrušeno a provedli nový výběr za 2400 £. Zatím to říká, že je zaplaceno, ale stále jsem neobdržel své výhry.

Automaticky přeloženo:
MUMMSY
před 8 měsíci

Dobrý den, je docela zvláštní, že to jejich systém nakonec vždy odmítne, ale podle toho, co jste napsal, by vám peníze měly brzy přijít. Jakou platební metodu používáte?

Každopádně si myslím, že je jen otázkou času, než se prostředky dostanou na váš účet, ale pokud ne, vidím, že jste zahájili stížnost , takže náš tým vám pomůže.

Slyšel jsem také, že jste dříve měli úspěšné výběry, takže pevně věřím, že to bude stejné.

Pokud máte nějaké novinky, dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ano, vím velmi zvláštní. Protože to označí jako zaplacené a 7. den se to vrátí zpět na můj herní účet a musím začít od nuly celý proces výběru, což je 72 hodin na schválení platby. Nedají mi důvod systémové chyby, říkají, že je důvěrná a nemohou to vysvětlit z bezpečnostních důvodů? Ale viděl jsem mnoho dalších lidí, kteří mají stejný problém a nedostávají zaplaceno.

Jen mě neustále ujišťují, že dostanu peníze, teď je 13. den a nic jsem nedostal.

Automaticky přeloženo:
MUMMSY
před 8 měsíci

Je to zvláštní, zvláště pokud jste již měli nějaké úspěšné výběry. Použili jste pro všechny stejnou platební metodu a která to byla, pokud vám nevadí, že se ptám?

Doufejme, že náš reklamační tým bude schopen zjistit, co se vlastně děje. Prosím, průběžně nás aktualizujte.🙏

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den, ano, použil jsem bankovní převod stejně jako při posledních 2 výběrech. Stejný bankovní účet, žádné změny. Stále je stíhám na live chatu. Pořád říkejte, že dostanu zaplaceno 14. den nic.

Automaticky přeloženo:
MUMMSY
před 8 měsíci

Ano, věřím, že musí být velmi nepříjemné být v situaci, kdy se honíte za svými vlastními penězi. Ale pokud se nic nezmění, jak řekla Romi, náš tým se vám pokusí pomoci, jak nejlépe dovede. Ale pevně věřím, že se to vyřeší a vše dobře dopadne.

Počkáme na udpate.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den, stále žádné platby. Být velmi frustrovaný na živém chatu. Nemohou mi dát jednoznačnou odpověď, kdy ji dostanu nebo vysvětlení.

Automaticky přeloženo:
MUMMSY
před 8 měsíci

Naprosto vám rozumím, ale nebojte se, náš reklamační tým na tom pracuje.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Stále čekám na platbu. Využili každou výmluvu pod sluncem. Nový je, že jsem jim potřeboval ukázat důkaz o nezaplacení, takže jsem jim poslal výpis z účtu. Najednou tvrdí, že to není prohlášení, které mají. To je naprosto směšné! Mám jen jednu banku, což byl výpis, který jsem jim poslal 19. března. Řekli, že můj výpis z bankovního účtu neodpovídá tomu, co měli na svých systémech. Poslal jsem jim doklad o výběrech, které jsem od nich měl v minulosti, což je na tom výpisu i moje transakce z toho výpisu se shodují s mými vklady na Ninewin...teď čekám na další omluvu. Jsem z toho velmi frustrovaný a naštvaný 😠

Automaticky přeloženo:
MUMMSY
před 8 měsíci

Myslím, že i když je to frustrující, je důležité, aby kasino komunikovalo a snažilo se s vámi situaci vyřešit. Je zřejmé, že budou muset vyřešit otázku účtu, který zmiňují, končící jiným číslem, než říkáte. Zkusili jste kontaktovat banku pomocí čísla transakce, které vám poslali v e-mailu? Musíte spolupracovat a zachovat chladnou hlavu, i když vím, že to není snadné, pokud to chcete vyřešit co nejdříve.

Doufám, že to bude brzy. ☘️

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Kontaktoval jsem banku a oni mohou ověřit, že referenční číslo, které mi poskytli, nebylo rozpoznáno. Mám důkaz o chatování s nimi. Mám důkaz o všem, ale stále to není vyřešeno. Jak si můžeš zachovat chladnou hlavu, když na mě neustále házejí lži? Toto další číslo bankovního účtu, které uvedli, je zástěrkou, kterou nemohou dokázat, protože žádné neexistuje. Mám jen jeden účet. Chci jen své výhry, které mi dluží. Nechci to dělat a pronásledovat to, ale nezahodím to, dokud se to nevyřeší.

Automaticky přeloženo:
MUMMSY
před 8 měsíci

To určitě chápu. Ani já bych nechtěl být v podobné situaci, ale budeme muset být trpěliví a věřím, že tato sága skončí a vy dostanete své peníze. 🤷‍♂️

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Mám stejný problém, chatování je méně než užitečné a žádná odpověď z e-mailu od posledního a desátého pokusu o výběr peněz. Dokud je to můj první, výběr jsem neměl. Použil jsem přesně stejné údaje jako při vkladu peněz. Jediné možnosti pro výběr jsou bankovní převod, který dělám a bez problémů používám i u jiných stránek, a binance, která tady ve Spojeném království nebo Irsku nefunguje a stejně nemám zájem si účet zakládat. Jak dostanu své peníze? A prosím, nepodporujte mě tím, že jsem si jistý, že to bude v pořádku, nebo to určitě vyřeší, protože jsem od nich slyšel dost toho býka, aby to vydrželo na celý život. Doufám, že osoba, která sem původně psala, už měla platbu?

Automaticky přeloženo:
MalShan
před 7 měsíci

Doufejme, že osoba z tohoto vlákna vám dá odpovědi. Viděl jsem vaši stížnost zde s naším týmem, tak uvidíme, co s tím mohou udělat. Už jste úspěšně kontaktovali podporu kasina ohledně vašeho ověření?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Ano, měl jsem kontakt s vaším týmem, devítka se stále chová, jako by byla neschopná. Představte si, že se zákazníka zeptáte, zda je to interní problém, který se týká pouze mého účtu, jak bych to mohl vědět, jistě, pokud by někdo věděl, že by to byli oni. Položili také několik dalších irelevantních otázek. Udělal jsem vše, co jsem mohl, a mají více než dost informací o mých bankovních údajích a totožnosti pro ověření účtu. Děkuji za pomoc, protože je to vlastně přimělo odpovědět, pokud se to vyřeší, o čemž stále pochybuji, budu vám velmi vděčný.

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Od ninewin jsem celý den nedostal žádnou odpověď. Ujistil jsem se, že mají fotky mého řidičského průkazu pro ověření identifikace, legrační, jak při vkladu nic nepotřebují, každopádně můžete je znovu kontaktovat, prosím, oceňujte, co děláte díky

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Šel jsem na stránku z frustrace, protože jsem od nich přes e-mail nic neslyšel, abych se zeptal, zda došlo k nějaké aktualizaci prostřednictvím chatu, zkontroloval jsem svůj účet a je pozastaven. Nevadilo mi to, protože nemám v úmyslu to znovu použít, ale když jsem se zeptal, proč řekli, že nepřijímají hráče z Velké Británie. Jsem překvapen, protože to byli oni, kdo mě kontaktoval, abych se k nim přidal. file

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

file jaká měna je uvedena v této nabídce připojení?

Automaticky přeloženo:
MalShan
před 7 měsíci

Omlouváme se, ale možná jste špatně pochopili otázku, kterou jste dostali ve své stížnosti . Tomáš se vás zeptal: "Byli jste poučeni, proč si nemůžete vybrat své výhry? Je to vnitřní problém systému kasina, nebo se to týká pouze vašeho účtu?" - Pokud vás kasino informovalo, zda mělo nějaké vnitřní problémy, možná to mohlo způsobit problém s výběrem.

Jsem si jistý, že náš tým pro stížnosti udělá vše pro to, aby byl váš případ vyřešen. Aktualizujte prosím svou stížnost tím, že jim poskytnete další informace, o které žádali, a informujte nás o všech novinkách týkajících se vašeho případu.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Řekli, že je to technický problém, řekli, že to není technický problém, řekli, že je to problém s pověřeními, řekli, že to není problém s pověřeními, řekli, že je to vyřešeno, a řekli, že je nevyřešeno. Poslední zpráva říkala, že nepřijímají hráče z Velké Británie, takže si vyberte

Automaticky přeloženo:
1 2...8
Jít na stránkuz 8 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky