před týdnem
Dobře, udělám to samé. Pokud mi zaplatí, pošlu vám zprávu.
Ok, I'll do one of the same. If they pay me, I'll send you a message.
Οκ και εγώ μια από τα ίδια.Αμα με πληρώσουν θα σου στείλω μύνημα.
Dobře, udělám to samé. Pokud mi zaplatí, pošlu vám zprávu.
Ok, I'll do one of the same. If they pay me, I'll send you a message.
Οκ και εγώ μια από τα ίδια.Αμα με πληρώσουν θα σου στείλω μύνημα.
Ahoj,
Jmenuji se Vasilis, jsem z Řecka a na Legianu jsem se zaregistroval 24. prosince 2024. Kromě mého telefonního čísla a e-mailu nebylo vyžadováno žádné ověření.
V současné době mám nevyřízené žádosti o výběr po 500 EUR s datem 25., 26. a 27. prosince. Můj účet stále zobrazuje zůstatek 2 500 EUR, což je celkem 4 000 EUR.
V chatu stále odpovídají stejnými automatizovanými a zdánlivě falešnými zprávami, tvrdí, že finanční oddělení je zahlceno žádostmi o výběr a žádají mě o trpělivost.
Nikdy jsem nepoužil žádný bonus.
Mám podezření, že jsou to podvodníci. Prosím, pomozte mi získat mé peníze.
Hello,
My name is Vasilis, I am from Greece, and I registered on Legiano on December 24, 2024. No verification was required apart from my phone number and email.
I currently have pending withdrawal requests for €500 each, dated December 25, 26, and 27. My account still shows a balance of €2,500, making a total of €4,000.
In the chat, they keep responding with the same automated and seemingly false messages, claiming that the finance department is overwhelmed with withdrawal requests and asking me to be patient.
I never used any kind of bonus.
I suspect they are scammers. Please help me retrieve my money.
Já ale udělala skoro 12:dnů a po velkém tlaku??? Už jsi někdy vybíral???
Me but I did close to 12:days and after a lot of pressure??? Have you ever made a withdrawal???
Εγώ αλλά έκανα κοντά στις 12:μέρες και μετά από πολύ πίεση???Ποτέ έκανες ανάληψη???
Výběr jsem provedl 26.12!!! Tak máme cestu.......
I made a withdrawal on 26.12!!! So we have a way.......
26.12 έκανα ανάληψη!!! Άρα έχουμε δρόμο.......
Christosi, vybral jsi 2500 za 2 týdny? Jak jste to zvládli??
Počkej, nedostanu 4K.
Christos, you withdrew 2500 in 2 weeks? How did you manage it??
Wait, I won't get the 4K.
Χρήστο έκανες ανάληψη 2500 σε 2 βδομάδες; πως τα κατάφερες;;
Σιγά μην πάρω τα 4Κ εγώ
1 měsíc na ledě. Něco opravdu smrdí.
1 month on ice. Something smells really bad.
1 μήνα στον πάγο. Κάτι βρωμάει πολύ άσχημα
Ahoj,
Jmenuji se Vasilis, jsem z Řecka a na Legianu jsem se zaregistroval 24. prosince 2024. Kromě mého telefonního čísla a e-mailu nebylo vyžadováno žádné ověření.
V současné době mám nevyřízené žádosti o výběr po 500 EUR s datem 25., 26. a 27. prosince. Můj účet stále zobrazuje zůstatek 2 500 EUR, což je celkem 4 000 EUR.
V chatu stále odpovídají stejnými automatizovanými a zdánlivě falešnými zprávami, tvrdí, že finanční oddělení je zahlceno žádostmi o výběr a žádají mě o trpělivost.
Nikdy jsem nepoužil žádný bonus.
Mám podezření, že jsou to podvodníci. Prosím, pomozte mi získat mé peníze.
Hello,
My name is Vasilis, I am from Greece, and I registered on Legiano on December 24, 2024. No verification was required apart from my phone number and email.
I currently have pending withdrawal requests for €500 each, dated December 25, 26, and 27. My account still shows a balance of €2,500, making a total of €4,000.
In the chat, they keep responding with the same automated and seemingly false messages, claiming that the finance department is overwhelmed with withdrawal requests and asking me to be patient.
I never used any kind of bonus.
I suspect they are scammers. Please help me retrieve my money.
Ahoj.
Jak vidím, už jste se setkali s ostatními hráči, kteří bojují s kasinem. Je mi líto, že jsi to musel zjistit takhle. V každém případě si myslím, že by mohlo pomoci i podání stížnosti.
Nebude to trvat příliš dlouho a může to být příležitost, jak vám pomoci. Začněte pomocí tohoto odkazu 👈👈, prosím.
Mám podezření, že kasino se stalo téměř neaktivním, ale čím více stížností, tím lépe.
Hi.
As I see it, you have already met the other players struggling with the casino. I'm sorry you had to find it out like this. In any case, I believe it might help to submit a complaint too.
It won't take too long and could represent a chance for helping you out. Start by using this link 👈👈, please.
I suspect the casino has become almost inactive, but the more complaints submitted the better.
Co tím myslíte, že se kasino stalo téměř neaktivním?
What do you mean the casino has become almost inactive?
Τι εννοείτε το καζίνο έχει γίνει σχεδόν ανενεργό.;
Myslím, že se zeptám svých kolegů, zda se mohou spojit s někým z kasina. I když to nemusí být tak užitečné, může to být vodítko. Pokud vidím, kasino vyřadilo licence v listopadu, takže se nezdá, že by plánovalo být neaktivní...
I think I will ask my colleagues whether they can get in touch with anyone from the casino. Though it might not be that helpful, it could be a clue. As far as I can see, the casino swipped licenses in November, so it does not seem like they have planned to be inactive...
Označení, že kasino je podvod a že nedostaneme své peníze? Proč tedy máte stále vysoké hodnocení tohoto kasina?
Indication that the casino is a scam and that we are not going to get our money? Then why do you still have a high rating for this casino?
Ένδειξη ότι το καζινο είναι απάτη και ότι δεν πρόκειται να πάρουμε τα χρήματα μας ;Και τότε γιατί έχετε ακόμα υψηλη βαθμολογία για αυτό το καζίνο.;
Myslím, že je to těžké snést, ale náznaky nejsou důkazy. Za prvé, stížnosti musí odhalit, co se děje. Musíme dát kasinu šanci na problém reagovat.
I imagine this is hard to bear, but indications are not proofs. First, the complaints must reveal what is going on. We have to give the casino a chance to respond to the issue.
Ano, na tohle všechno jim stále nemůžete dát prodloužení. Již 9 dní podávám stížnost na vašich stránkách, přičemž od mého odstoupení uběhlo 19 dní a jediné, co jste udělal, bylo, že jste mi po 8 dnech poslali, že jste věc přidělili jinému vašemu zástupci.
Yes, you still can't give them an extension on all this. I have been filing a complaint on your site for 9 days now, while 19 days have passed since I made a withdrawal, and all you did was send me after 8 days that you had assigned the matter to another representative of yours.
Ναι δεν γίνετε και εσείς ακόμα να τους δίνετε παράταση σε όλο αυτό,εγώ έχω κάνει καταγγελία εδώ και 9 ημέρες στο site σας ενώ είχανε περάσει 19 ημέρες από τότε που έκανα ανάληψη και το μόνο που κανατε είναι μετά από 8 ημέρες να μου στείλετε ότι αναθέσατε σε έναν άλλο εκπροσωπο σας το θέμα.
Kostas!!! Počkej, to mě taky napadlo. Dnes mi na účet vložili 2 ze 3 výběrů!!!
Kostas!!! Wait, that's what I thought too. Today they put 2 out of 3 withdrawals in my account!!!
Kostas!!! Περίμενε, έτσι νόμιζα και γω. Σήμερα μου έβαλαν τις 2 από τις 3 αναλήψεις!!!
Kdy jste požádali o odstoupení od smlouvy?
When did you apply for withdrawal?
Πότε έκανες αίτηση ανάληψης ;
Teď jsem viděl, že jsi to dělal 26.12., jak je to možné a já, co jsem to dělal od 6. 12., jsem to ještě nedal?
Now I saw that you did it on 12/26, how is this possible and I, who have done it since 12/6, haven't they put it in yet?
Τώρα είδα ότι έχεις κάνει στις 26/12 ρε συ πώς γίνετε αυτό και εγώ που έχω κάνει από τις 6/12 δεν τα έχουνε βάλει ακομα.;
26.12 2 výběry, které byly dnes schváleny!!! A další mám čekající na 30.12. Tak snad je to kvůli prázdninám?? Co na to říct??? Taky jsem byl zklamaný.
26.12 2 withdrawals which were approved today!!! And I have another one pending on 30.12. So maybe it's because of the holidays?? What can I say??? I was disappointed too.
26.12 2 αναλήψεις οι οποίες εγκρίθηκαν σήμερα!!! Και έχω άλλη μια 30.12 εκρεμμει. Άρα μήπως λόγο γιορτών;; Τι να πω;;;; Και γω είχα απογοητευτει.
Jde o to, že neexistuje pořadí priorit. Požádal jsem o odstoupení od smlouvy 20 dní před vámi.
The thing is, there is no order of priority. I applied for a withdrawal 20 days before you.
Το θέμα ρε συ ειναι ότι δεν υπάρχει κάποια σειρά προτεραιότητας εγώ έχω κανει αίτηση ανάληψης πριν 20 ημέρες από εσένα.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.