Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumDiskuze stížnostíLegiano Casino neověřuje a uchovává vaše peníze

Legiano Casino neověřuje a uchovává vaše peníze (strana 12)

 od beruco-26
|
42 847 zobrazení 392 odpovědí |
|
1...11 12 13...20

Dobře, napsal jsem sem příspěvek asi před 2 měsíci o opožděném stažení s Legianem. Nakonec jsem dostal zaplaceno, ale trvalo to 13 dní za 750 $.

Pak jsem se ze zvědavosti rozhodl vyzkoušet dvě další kasina z bývalé skupiny Rabidi-Adonio-Liernin (do které Legiano patří), abych zjistil, zda je to u tohoto kontroverzního provozovatele trend. Na prvním jsem dostal pěkný hit na Monopoly Live. Platí pro 2 výběry po 750 $ (protože je to maximum). Vyplaceno po 8 dnech. Ve druhém kasinu jsem měl opět štěstí a trefil jsem 700x na Crazy Time green s 5$ za příjemnou výhru 3500. Požádal jsem o 5 výběrů po 750 $, každý v celkové výši 3750 $ (když jsem trefil, měl jsem již v zůstatku 300). Dostal jsem zaplaceno, ale trvalo to asi týden a půl s přijímáním plateb 750 $ po jedné a po jednom dni. Platby začaly asi týden poté, co jsem podal žádost. Ale dostal jsem zaplaceno a to všechno.

Můj závěr je tedy takový, že kasina provozovaná tímto operátorem platí nebo alespoň platila se mnou, ale já jsem velmi malý vzorek. Zdá se však, že existuje určitá nekonzistence s časy výběrů. V zásadě se to liší a nikdy nevíte, kdy dostanete zaplaceno. Zapomeňte na 3 až 5 pracovních dní, tohle je nevyžádané zboží. Takže pokud jste někdo, kdo chce rychlé a stabilní výběry, doporučoval bych nehrát v žádném kasinu, které patří Rabidi-Adonio-Liernin nebo webům jejich sesterských společností. Je pravděpodobné, že vám zaplatí, ale bude to trvat 1 den? 3 17? Prostě nevíš. Limity jsou také velmi nízké a to může být problém, pokud trefíte velké množství, jako je 5 nebo 6 čísel, protože vám bude trvat věčnost, než si své prostředky vyberete kousek po kousku. Oh a btw ve všech 3 případech jsem nikdy nemusel dělat KYC. V současné době jsem přijal LeoVegas jako svůj nový "domov" a bylo to skvělé pro všechno. Rychle, čistě a bez keců. Už žádné Curacao nebo Phillipine pouze licencované kasina pro mě. Příliš mnoho nestability a nejistoty kolem těchto kasin.

Doufám, že pro každého, kdo zde má problémy, bude kladné vyřešení.

Krásné svátky všem!!

Automaticky přeloženo:
sdumsd

Ahoj, myslel jsem, že pokud to bude tak dlouhý příspěvek, že budeš mít problémy v kasinu, ale vidím, že to tak úplně není. Platili jste všude, včetně tohoto kasina, a pravděpodobně jste nečekali tak dlouho, kromě prvního případu, který jste popsal. Týden by byl jeden, kdy bych začal být nervózní, ale někdy musíte být trpěliví a nakonec se peníze dostanou k hráčům, pokud je neztratí nebo neprojdou ověřením nebo něčím podobným. Protože to jsou některé z věcí, které mohou celý proces výběru peněz zdržet.

Jsem tedy rád, že se vám před prázdninami podařilo vyhrát nějaké peníze a doufám, že pro ně najdete dobré využití.

Krásné svátky i tobě.🎄😊

Automaticky přeloženo:
Jaro

Jaro Od 12.6. jsem požádal o výběr z legiana a stále se zpracovává. Dnes je to 14. den, kdy mohu podat stížnost pošlete mi odkaz pro vstup.?

Automaticky přeloženo:
beruco-26

Beruco, dostal jsi zaplaceno za výběr, který jsi provedl 12. 2. nebo stále čekáš?

Automaticky přeloženo:
kostis2209

Dobrý den, v tom případě můžete podat stížnostzde na tomto odkazu .

Řeklo vám však kasino nějaký důvod, proč máte takové zpoždění? Hráli jste s nějakým bonusem nebo ne?

Automaticky přeloženo:
Jaro

Ne, jako xristos25031984 , pořád se mi vymlouvají, nemám žádné aktivní bonusy a ani jsem to neověřoval, protože mi řekli, že to není nutné.

Automaticky přeloženo:
kostis2209

jistě, pak podejte reklamaci a uvidíme, jestli pomůžeme, nebo peníze přijdou dříve.

Budu držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
Jaro

Šel jsem podat stížnost a jakmile se pokusím napsat dopis do pole, kde popisuji situaci, automaticky to smaže.

Automaticky přeloženo:
kostis2209

Dobře, můžete tedy zkusit podat stížnost prostřednictvím anonymního/anonymního okna? To by mělo fungovat a pokud ne, pokusíme se vám pomoci.

Automaticky přeloženo:
Jaro

Proč mi nepošlete e-mail, abych mohl podrobně vysvětlit svůj problém?

Automaticky přeloženo:
kostis2209

Dobrý den, rádi byste popsali svůj problém, nejlépe ve videu a podrobném vysvětlení zaslaném na adresu . Přidejte také svou aktuální IP adresu.

Věřím, že se Jaro snažil ze všech sil, aby ti pomohl, takže bych se stejně řídil jeho dobrými radami.

Protože brzy budeme všichni na dovolené. Předpokládám, že chápete, že týden od Vánoc do Nového roku je většinou o tom, že lidé nepracují na plné směny. Totéž platí pro kasina a také Centrum pro řešení stížností.


Automaticky přeloženo:
Radka

Můj problém s legiano kasinem je ten, že jsem vyhrál celkem 4300 eur bez použití jakéhokoliv bonusu, neověřil jsem, protože mi bylo řečeno, že to není nutné, a provedl jsem výběr 6/12, 7/12 a 8/12 500 eur za každý výběr. Normálně mluvím s kasinem na chatu, ale říkají mi to samé, nebojte se a že je vše v pořádku, jen je mnoho výběrů. E-mail, který jsem tam uvedl, je .

Automaticky přeloženo:
kostis2209

Mohu-li sem zasáhnout, mohu se prosím zeptat, zda ve svém prohlížeči používáte automatický překladač?

Někdy to může způsobit problémy při podávání stížnosti na našem webu, víte.

Zkuste jít do anonymního okna, jak navrhoval Jaro, a vypněte překladač, pokud jej používáte i tam. Na našem webu jej stejně nepotřebujete, protože jsme již implementovali vlastní autopřekladač.

Poté podejte stížnost. Můžete to samozřejmě napsat ve svém jazyce; vůbec se neboj.

Dejte nám prosím vědět, jestli jste byli úspěšní.

Automaticky přeloženo:
Romi

Ano, byla to moje chyba, děkuji. Víme, jestli někdo v poslední době dostal své peníze od legiana?

Automaticky přeloženo:
kostis2209

Jsem rád, že jste nyní mohl podat svou stížnost . Náš tým se určitě pokusí o to nejlepší řešení.

Neváhejte a přečtěte si stížnosti na toto kasinozde , a uvidíte, že některé z nich byly vyřešeny a hráči dostali zaplaceno.


Automaticky přeloženo:
kostis2209

Očekávám výběry od 12.11 a stále nic, dostali jste zaplaceno?

Automaticky přeloženo:
Johnytsouk

Ne, ještě jsem nedostal zaplaceno. Je to váš první výběr nebo jste v poslední době dostali znovu zaplaceno?

Automaticky přeloženo:
kostis2209

Výběry provádím od 26.10., pokaždé, když jejich schválení trvá 2 až 2,5 týdne, pokaždé mi řeknou, že se toto zpoždění už nebude opakovat a pokaždé, když se zdrží, nyní jsou to téměř 3 týdny.

Automaticky přeloženo:
Johnytsouk

Je mi skoro měsíc. Kolik cest jsi podnikl a kolik to stojí teď, smím-li?

Provedli jste identifikaci?

Automaticky přeloženo:
kostis2209

Ne, nebyla potřeba žádná identifikace, 3X500 €

Automaticky přeloženo:
1...11 12 13...20
Jít na stránkuz 20 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky