DomůFórumDiskuze stížnostíGransino1 se nevyplácí

Gransino1 se nevyplácí

před 3 měsíci od ffiscool
|
2 421 zobrazení 27 odpovědí |
|
1 2
před 3 měsíci

měl někdo jiný problém s tímto kasinem? Říkají, že nemohou vyplatit mé výhry, protože moje banka je odmítla. Vím, že je to lež... neodpovídají na mé e-maily.


Jen mě napadlo, jestli to měl někdo jiný a našel způsob, jak dostat výplatu.

Automaticky přeloženo:
ffiscool
před 3 měsíci

Mohl byste prosím zveřejnit URL tohoto kasina, abychom si byli jisti, které to je? Domnívám se, že jej v naší databázi ještě nemáme, a rád bych jej předal našemu datovému týmu, aby připravil jeho úplnou recenzi.

Pokuste se také problém popsat podrobněji. Jako takový: Je tam váš účet plně ověřen? Co přesně máte na mysli, když říkáte, že vaše banka platbu odmítla? Co na to řekla vaše banka?



Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Jasně. Nyní mi bylo vyplaceno méně 10 liber za cokoliv. je mi to jedno. Jsem rád, že je to vyřešeno


https://gransino1.com/en/


Byl jsem plně ověřen. Když jsem vyhrál peníze, šel jsem si vybrat. V e-mailu, který jsem dostal, bylo uvedeno, že se zpracovává. Nikdy jsem nezaznamenal nic, co by naznačovalo problém. Bylo několik možností, jak odstoupit. Šel jsem s Mastercard, což je způsob, jakým jsem vložil


Pak jsem viděl, že moje částka výběru byla zpět v zůstatku mého kasina. Nakonec jsem to zkusil 3x nebo 4x. Pokračoval jsem jen ve hře, protože jsem nevěděl, že peníze, které jsem vybíral, v té době nefungovaly. Na online chatu dotyčná osoba řekla, že moje banka nepřijala jejich vklad mých výher. Věděl jsem, že to nemůže být správné, ale přesto jsem kontaktoval svou banku. Nikdo se nepokusil vložit peníze na můj bankovní účet. Poté jsem poslal e-mail týmu podpory v kasinu, ale žádná odpověď. Vrátil jsem se do online chatu – v tuto chvíli bych vyhrál víc. Tentokrát online chat řekl, že zkuste jiný způsob odstoupení od smlouvy. Naštěstí jsem mohl použít bankovní převod se svým IBAN číslem. To se dalo tak snadno vyřešit, kdyby to bylo řečeno na začátku, nebo kdyby se tým podpory obtěžoval mi odpovědět. Už je nikdy nepoužiji

Upravil Romi před 3 měsíci
Důvod: Odkaz byl pasivní.
Automaticky přeloženo:
ffiscool
před 3 měsíci

Bohužel poté, co jsem nečetl všechny špatné recenze online, procházím přesně stejnou situací jako vy. Vložil jsem 30 GBP a získal jsem s tím bonus 30 GBP. Stručně řečeno, podařilo se mi proměnit 60 GBP na 1600 GBP, což bylo nad sázkový limit potřebný k výběru peněz. Stejně jako vy jsem se pokusil vybrat peníze a byl jsem informován, že mohu najednou požádat pouze o 500 GBP. Poté, co byla tato žádost zamítnuta (zřejmě mou bankou, i když moje banka řekla, že o žádosti nic neví), jsem šel tam a zpět s zbytečný živý chat a e-mail, který vám neodpovídá. Právě jsem si přečetl váš komentář a požádal o výběr pomocí svého čísla IBAN, takže držím palce, abych to mohl vyřešit. Upřímně, nikdy jsem to u žádné firmy nezažil, jsou to nejhorší možné.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobrá práce s vašimi výhrami. Nikdy jsem nevsadil, protože mě jednou chytili. Ale můj IBAN tak fungoval 🤞

Automaticky přeloženo:
ffiscool
před 3 měsíci

Jak dlouho vám trvalo získat peníze poté, co jste to udělali prostřednictvím IBAN? Způsob, jakým jsem vyhrával, jsem měl vědět, že na webu není něco v pořádku 🤣

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Asi 30 min

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Jasně. Nyní mi bylo vyplaceno méně 10 liber za cokoliv. je mi to jedno. Jsem rád, že je to vyřešeno


https://gransino1.com/en/


Byl jsem plně ověřen. Když jsem vyhrál peníze, šel jsem si vybrat. V e-mailu, který jsem dostal, bylo uvedeno, že se zpracovává. Nikdy jsem nezaznamenal nic, co by naznačovalo problém. Bylo několik možností, jak odstoupit. Šel jsem s Mastercard, což je způsob, jakým jsem vložil


Pak jsem viděl, že moje částka výběru byla zpět v zůstatku mého kasina. Nakonec jsem to zkusil 3x nebo 4x. Pokračoval jsem jen ve hře, protože jsem nevěděl, že peníze, které jsem vybíral, v té době nefungovaly. Na online chatu dotyčná osoba řekla, že moje banka nepřijala jejich vklad mých výher. Věděl jsem, že to nemůže být správné, ale přesto jsem kontaktoval svou banku. Nikdo se nepokusil vložit peníze na můj bankovní účet. Poté jsem poslal e-mail týmu podpory v kasinu, ale žádná odpověď. Vrátil jsem se do online chatu – v tuto chvíli bych vyhrál víc. Tentokrát online chat řekl, že zkuste jiný způsob odstoupení od smlouvy. Naštěstí jsem mohl použít bankovní převod se svým IBAN číslem. To se dalo tak snadno vyřešit, kdyby to bylo řečeno na začátku, nebo kdyby se tým podpory obtěžoval mi odpovědět. Už je nikdy nepoužiji

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Dobře tedy. Je skvělé, že jste to vyřešili a získali své výhry. Prosím, dejte vědět Nickovi ve své stížnosti , aby mohl být případ nyní uzavřen.

O tomto kasinu budu také informovat náš datový tým, aby mohl brzy připravit jeho úplnou recenzi.

Budeš tam teď pokračovat? co myslíš?


Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Bohužel poté, co jsem nečetl všechny špatné recenze online, procházím přesně stejnou situací jako vy. Vložil jsem 30 GBP a získal jsem s tím bonus 30 GBP. Stručně řečeno, podařilo se mi proměnit 60 GBP na 1600 GBP, což bylo nad sázkový limit potřebný k výběru peněz. Stejně jako vy jsem se pokusil vybrat peníze a byl jsem informován, že mohu najednou požádat pouze o 500 GBP. Poté, co byla tato žádost zamítnuta (zřejmě mou bankou, i když moje banka řekla, že o žádosti nic neví), jsem šel tam a zpět s zbytečný živý chat a e-mail, který vám neodpovídá. Právě jsem si přečetl váš komentář a požádal o výběr pomocí svého čísla IBAN, takže držím palce, abych to mohl vyřešit. Upřímně, nikdy jsem to u žádné firmy nezažil, jsou to nejhorší možné.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Můžete nám prosím sdělit, jak je to s vaším výběrem? Doufejme, že se vše brzy vyřeší a dostanete své výhry. Držíme palce.🤞

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Vše hotovo a mám je, děkuji

Automaticky přeloženo:
Romi
před 3 měsíci

Udělám, díky


je to lákavé, vzhledem k tomu, že teď vím, jak se stáhnout, můžu. Ale ať už to byli oni sami, aby pomohli, nebo to bude vždy v pořádku, nebudu to riskovat.

Automaticky přeloženo:
ffiscool
před 3 měsíci

Pochopit. Zůstaňte v bezpečí.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Hrál jsem, dokud jsem se nezeptal na zákonnost kasina ve Spojeném království. Jeden zaměstnanec mi napsal, že toto kasino je ve Spojeném království nezákonné a poté mi zablokoval účet. 3x50£ a 40£ byly strženy z mého bankovního účtu a účet v kasinu mi ukázal (odmítnuto) . Prosím o vrácení všech mých vkladů, které jsem provedl. Pokud je to nezákonné, neměli byste mi dovolit vytvořit účet a provádět vklady. Dodám, že jsem četl všechny podmínky a nebyly tam žádné informace o zákonnosti ve Spojeném království

Automaticky přeloženo:
grzegorz91wisniewski
před 2 měsíci

Dobrý den.

Musím přiznat, že toto je docela zvláštní odpověď, kterou vám kasino ukázalo.

Upřímně řečeno, jsem trochu ztracen, pokud jde o výše zmíněné transakce. Znamená to, že kasino odmítlo žádosti o výběr, které jste odeslali dříve, nebo tyto transakce odmítla banka?

Jste také stále v kontaktu s kasinem? Možná to může být užitečné. V každém případě mi prosím odpovězte, ať můžeme něco vymyslet.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Stále píšu email a popisuji situaci, ale zatím jsem nedostal žádnou odpověď. Ještě dodám, že jsem nebyl ověřený hráč, domnívám se, že kasino by nemělo přijímat mé vklady

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Udělal jsem 3 vklady ve výši 50 GBP a jeden ve výši 40 GBP. Peníze byly strženy z mého bankovního účtu, ale v kasinu jsem je neviděl. Proč si myslíte, že je reakce kasina divná?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 měsíci

Hrál jsem hru a něco mě napadlo, abych požádal o podporu, zda je kasino ve Spojeném království legální. Dostal jsem odpověď „toto kasino není ve Spojeném království legální" a poté mi okamžitě zablokoval účet

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Stále píšu email a popisuji situaci, ale zatím jsem nedostal žádnou odpověď. Ještě dodám, že jsem nebyl ověřený hráč, domnívám se, že kasino by nemělo přijímat mé vklady

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Oh, vidím. Děkuju.

No, my v Casino Guru se nezabýváme zákonností; podobné situace mohou být z našeho pohledu, který je definován ve Fair Gambling Codex 👈, považovány podobně jako situace „zemí s omezeným přístupem".

Věříme, že úsilí by mělo být vynaloženo na obou stranách. Je v registračním formuláři k dispozici například Spojené království? Na základě našeho systému toto kasino nepovoluje hráče z vaší země. Přesto se zdá, že jste se přesto mohli zaregistrovat. Pokud by vás kasino mělo v úmyslu nechat se zaregistrovat a poté zabavit vaše výhry, protože jste pocházeli z omezené země, byl by to čistý podvod.

Pokud vás raději nechají hrát bez jakýchkoli omezení, bez ohledu na to, odkud jste přišli, nevidíme v tom žádnou škodu, pokud s vámi bude zacházeno spravedlivě.

Jak můžete vidět, chybějící britská licence není nejnaléhavější záležitostí, přesto věřím, že víte, že byste měli hrát pouze v řádně licencovaném kasinu. To je rozdíl mezi naším férovým přístupem a právními body.


Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Udělal jsem 3 vklady ve výši 50 GBP a jeden ve výši 40 GBP. Peníze byly strženy z mého bankovního účtu, ale v kasinu jsem je neviděl. Proč si myslíte, že je reakce kasina divná?

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Znamená to, že tyto prostředky byly také vráceny na váš bankovní účet, prosím? Chci se ujistit, že se ti nic nestalo.

Odpověď je zvláštní, protože, jak jsem již zmínil dříve, kasina bez řádných licencí obvykle velmi dobře vědí, že by neměla přijímat hráče z omezených zemí nebo hráče z vysoce regulovaných trhů (Velká Británie, Německo, Austrálie, Řecko a mnoho dalších). Ale abych byl spravedlivý, nikdy jsem neslyšel, že by kasino záměrně potvrdilo, že je nezákonné, jen proto, že se jich hráč zeptal.

To je zcela mimořádné.

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Hrál jsem hru a něco mě napadlo, abych požádal o podporu, zda je kasino ve Spojeném království legální. Dostal jsem odpověď „toto kasino není ve Spojeném království legální" a poté mi okamžitě zablokoval účet

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Možná jejich systém není dobře nastaven a díky vám poznali, že se mohli registrovat hráči z Velké Británie. I když jsou to jen domněnky, za povolením hráčů z vašeho národa nemusel být žádný „špatný úmysl". Možná jste je zaskočili. No, těžko hádat.

Automaticky přeloženo:
1 2

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
christmas_push_alt
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky