DomůFórumDiskuze stížnostíFunID podvodně slibuje 200% bonusy

FunID podvodně slibuje 200% bonusy (strana 7)

32 314 zobrazení 231 odpovědí |
před rokem
|
Podle mého názoru je tu víc problémů než jen účet FunID, takže mi dovolte přidat poznámku pro všechny v tomto vlákně. Pokud si nemůžete vybrat peníze z žádného kasina, bez ohledu na zvolenou platební možnost, déle než 14 celých dnů, můžete podat stížnost, protože to je to, co denně dělá tým pro stížnosti. https://casino.guru/complaints/create 👈 Pokud však máte s elektronickou peněženkou potíže, například s ověřením účtu elektronické peněženky nebo s výplatami, bohužel, ale velmi pravděpodobně, z hry vypadli. Moje rada zní: Kdykoli je obtížné rozlišit mezi těmito dvěma scénáři, odešlete stížnost i tak, popište záležitost co nejlépe a moji kolegové určí, zda s tím mohou něco udělat. Reklamace jsou stále zdarma, takže bych řekl, že nic neriskujete.
1...6 7 8...12
Přidat příspěvek
melissajaylah69
před 5 měsíci

Stále čeká na vyřízení. Bohužel o víkendech to nezpracovávají. Zpracovávají to během pracovní doby od 6:00 do 18:00 GMT, od pondělí do pátku. Ani já jsem o tomhle všem nevěděl/a.

Automaticky přeloženo:
Rocket2024
před 5 měsíci

No, doufám, že bych ho měl dostat zítra, protože na něj čekám už od minulého úterý.

Automaticky přeloženo:
melissajaylah69
před 5 měsíci

Myslím, že v úterý, ale prosím, aktualizujte to, jakmile to dostanete. Já taky aktualizuji, jakmile bude ten můj zpracovaný.

Automaticky přeloženo:
Rocket2024
před 5 měsíci

Dělají to pro výběry kryptoměn, ve skutečnosti můžete sledovat všechny transakce, které provádějí, v reálném čase na blockchainu. Každý den zpracovávají více výběrů, takže někteří lidé jsou placeni.

Automaticky přeloženo:
Rocket2024
před 5 měsíci

Dám vám vědět, jakmile to bude čekající, takže bych to měl dostat. Jakmile to bude čekající a zpracované, jak dlouho to bude trvat, než to dostanete do banky?

Automaticky přeloženo:
kyan972
před 5 měsíci

Nějaké novinky ohledně tvého, kámo?

Automaticky přeloženo:
melissajaylah69
před 5 měsíci

Drazí přátelé

Už týden, z nějakého důvodu, FUNID vyplácí peníze do jedné minuty na karty VISA nebo Mastercard.

Mají potíže s bankami


Automaticky přeloženo:
melissajaylah69
před 5 měsíci

Zatím nic, přidal jsem 1 výběr u Legiano a 1 u Casinia a poslal jsem mi zprávy VIP hostitelům z každé stránky, abych zjistil, jestli můžou tyto transakce urychlit, ale zatím od nich žádná odpověď. Tyto výběry jsem inicioval až v posledních 2 hodinách, takže uvidíme, co se stane.

Automaticky přeloženo:
oezkanuen
před 5 měsíci

Zkoušel jsem to nejdřív a bylo to zrušeno, protože Commonwealth to zřejmě nedělá. U jaké banky jsi, takže máš tu svou?

Automaticky přeloženo:
kyan972
před 5 měsíci

Takže jsi dostal/a ten druhý, na který čekáš? Kolik dní ti to trvalo?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Takže jsi dostal/a ten druhý, na který čekáš? Kolik dní ti to trvalo?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Ještě jsem neobdržel žádný ze svých 4 čekajících výběrů. Poslední úspěšný výběr byl 3. července a ten jeden i všech předchozích zhruba 10 byly zpracovány do 3 dnů.


Všechny mé výběry probíhají přes kryptoměny.



Automaticky přeloženo:
kyan972
před 5 měsíci

Doufejme, že to nebude trvat dlouho.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Lidi, vybral jsem si 250 eur na Fun ID a čekám 3 týdny, máte s tímhle nesmyslem stejné problémy?

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

S manželkou jsme měli každý oddělený účet na Fun88. Používali jsme stejný bankovní účet pro vklady a výběry finančních prostředků a sdíleli jsme stejné internetové připojení. Na účtu „chimsedinang73" (můj) je stále téměř 12 000 USD, zatímco na druhém účtu „chimsedinangqb" (mé manželky) už není žádný zůstatek.


Fun88 mi ale zablokoval pouze účet, na kterém stále zůstalo téměř 12 000 USD, zatímco druhý účet, na kterém už žádné peníze nebyly, zablokován nebyl.


Je důležité poznamenat, že můj účet již byl úspěšně ověřen společností Fun88 – včetně ověření bankovního účtu a potvrzení e-mailem. Dokonce mi povýšili status na VIP.


Navzdory tomu mi Fun88 trvale zablokoval účet bez jakéhokoli varování a odmítá mi povolit výběr mých finančních prostředků. Před zablokováním účtu jsem nebyl informován o žádném porušení ani mi nebyla dána možnost reagovat.


Nyní nemám přístup ke svým penězům a žádné jasné vysvětlení. Ocenil bych vaši pomoc s vyřešením tohoto problému a získáním mých finančních prostředků zpět.

Automaticky přeloženo:
longqbdn198544
před 5 měsíci

Je jasné, že ti zablokují účet i s penězi, protože na tom druhém nic nemáš.

Udělal jsi velkou chybu, dva účty (i když dva různé) mají stejnou internetovou adresu.

stejná adresa domu

Toto se počítá jako dvojitý účet a pokud se o tom dozvědí (mimochodem ve všech kasinech), je to zakázáno.

Je těžké, jak to chceš dokázat

Protože je váš účet zablokován, okamžitě podejte stížnost, ale nebudete úspěšní.

Je mi líto

Automaticky přeloženo:
alexisrosos
před 5 měsíci

Změnit způsob výplaty

Peníze se nevrátily do kasina

protože funid odesílá peníze na karty VISA a Mastercard během několika minut, u banky to trvá mnohem déle

Buď čísla skutečně počkají, až bude účet ověřen, nebo zvolí jiný způsob

Automaticky přeloženo:
oezkanuen
před 5 měsíci

Požádali mě o KYC dokumenty, které jsem jim poslal, ale dva týdny nikdo nereagoval, když jsem mluvil na livechatu, říkali stále to samé a vymlouvali se.

Automaticky přeloženo:
alexisrosos
před 5 měsíci

Živý chat vám nepomůže, jen vás odradí.

Mají e-mailovou adresu podpory, kontaktujte je

S vašimi dokumenty stále něco není v pořádku

Zeptejte se e-mailem

Někdy jsou velmi pomalí

Automaticky přeloženo:
oezkanuen
před 5 měsíci

Udělal jsem to, ale žádná odpověď, myslím, že jsou to velcí podvodníci.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Lidi, jsou to velcí podvodníci, nikdo by si tuhle funku neměl hrát. Hodně jsem o téhle digitální peněžence slyšel. Nevěřím jí. Taky jsem měl účet a najednou mi byl bezdůvodně zablokován a když jsem se přihlásil, tak mi to napsalo, že přístup odepřen! Slyšel jsem, že do digitální peněženky vkládají peníze, abych ji mohl použít v konkrétním kasinu! Lákají lidi nabídkami, které ukazují, ale pak je najednou zavřou, když do téhle digitální peněženky vloží dostatek peněz, a pak už není žádná přímá komunikace. Navíc jejich e-mail je lež. Nikdy vám neodpoví, nebo pokud vám chtějí odpovědět, odpoví něčím úplně jiným, než na co jste se ptali.

Automaticky přeloženo:
1...6 7 8...12
Jít na stránkuz 12 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.