S manželkou jsme měli každý oddělený účet na Fun88. Používali jsme stejný bankovní účet pro vklady a výběry finančních prostředků a sdíleli jsme stejné internetové připojení. Na účtu „chimsedinang73" (můj) je stále téměř 12 000 USD, zatímco na druhém účtu „chimsedinangqb" (mé manželky) už není žádný zůstatek.
Fun88 mi ale zablokoval pouze účet, na kterém stále zůstalo téměř 12 000 USD, zatímco druhý účet, na kterém už žádné peníze nebyly, zablokován nebyl.
Je důležité poznamenat, že můj účet již byl úspěšně ověřen společností Fun88 – včetně ověření bankovního účtu a potvrzení e-mailem. Dokonce mi povýšili status na VIP.
Navzdory tomu mi Fun88 trvale zablokoval účet bez jakéhokoli varování a odmítá mi povolit výběr mých finančních prostředků. Před zablokováním účtu jsem nebyl informován o žádném porušení ani mi nebyla dána možnost reagovat.
Nyní nemám přístup ke svým penězům a žádné jasné vysvětlení. Ocenil bych vaši pomoc s vyřešením tohoto problému a získáním mých finančních prostředků zpět.
My wife and I each had separate accounts on Fun88. We used the same bank account to deposit and withdraw funds, and we shared the same internet connection. The account "chimsedinang73" (mine) still has nearly 12,000 USD, while the other account "chimsedinangqb" (my wife's) no longer has any balance.
However, Fun88 only blocked my account, which still contains nearly 12,000 USD, while the other account, which had no money left, was not blocked.
It's important to note that my account had already been successfully verified by Fun88 — including bank verification and email confirmation. They even upgraded my account to VIP status.
Despite that, Fun88 permanently locked my account without any warning and is refusing to allow me to withdraw my funds. I was never informed of any violations or given any opportunity to respond before the account was locked.
I am now left with no access to my money and no clear explanation. I would appreciate your assistance in resolving this issue and getting my funds back.
Automaticky přeloženo: