FórumDiskuze stížnostíCbet mi zablokoval účet po velkém výběru peněz

Cbet mi zablokoval účet po velkém výběru peněz (strana 3)

před rokem od Edojota
|
12351 zobrazení 68 odpovědí |
|
12 3 4
Přidat příspěvek
nicolasporco1
před rokem

Řešení k čemu, prosím?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Chcete-li obnovit zamčený účet..


Automaticky přeloženo:
nicolasporco1
před rokem

Aha, chápu!

Rád bych začal otázkou: Víte, proč byl váš účet zablokován?

Existuje nějaké vysvětlení? Obvykle je nejlepším přístupem kontaktovat kasino. 🤔 Mohli byste to zkusit? Doufám, že můžeš. Budu tady kvůli aktualizaci.

Automaticky přeloženo:
Radka
před rokem

díky za váš čas ! Kontaktoval jsem kasino a nedali mi odpovědi, ani nereagovali na e-maily, zablokovali chat zákaznického servisu. Normálně jsem hrál automaty bez jakéhokoli typu bonusu, na účtu byl zůstatek 9000 USD, opravdu se cítím podvedený a nevím, co mám dělat.

Automaticky přeloženo:
nicolasporco1
před rokem

V tuto chvíli nezbývá nic jiného než čekat, až kasino zareaguje na vaši stížnost. Prozatím odpovězte specialistovi, spolupracujte tím, že odpovíte na to, co guru potřebuje vědět, aby se mohl pokusit komunikovat s kasinem (stačí odpovědět v sekci stížností).

Váš případ není ojedinělý, je jich mnoho se stejným problémem a to je špatné znamení, to obvykle znamená, že kasino prostě plánuje ponechat si uživatelské prostředky, už se to stalo, toto kasino, pokud se nemýlím, je hodně propagováno v Argentina prostřednictvím streamerů nebo influencerů, kteří se rozhodnou prodat a podvést své vlastní publikum, si také zaslouží být upozorněni v případě, že stížnosti nebudou vyřešeny

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před rokem

díky za odpověď ! Budu postupovat podle kroků, které doporučujete. vše nejlepší


Automaticky přeloženo:
před rokem

díky za váš čas ! Kontaktoval jsem kasino a nedali mi odpovědi, ani nereagovali na e-maily, zablokovali chat zákaznického servisu. Normálně jsem hrál automaty bez jakéhokoli typu bonusu, na účtu byl zůstatek 9000 USD, opravdu se cítím podvedený a nevím, co mám dělat.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Je mi moc líto, že kasino nereaguje na žádné e-maily a ani live chat nepomáhá. Všiml jsem si, že jste podali stížnost, ale toto kasino se v poslední době nijak nesnažilo s námi spolupracovat, takže se nedivím, že bylo uzavřeno jako nevyřešené. Vypadá to, že to bude těžký boj o získání vašich peněz a nevím, jestli bude úspěšný. V tomto případě bych vám rád doporučil, abyste se tomuto kasinu vyhnuli, protože jen narazíte na další problémy.

Pokud však máte nějaké nové informace, můžete nám je dát vědět? Budu se snažit být pozitivní a držet vám palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
před rokem

Přišel jsem aktualizovat vše, co se stalo, kasino nikdy nereagovalo žádným způsobem přímo, pouze s roboty, kteří přímo napsali to samé jak e-mailem, tak s chybou, která vám umožnila mluvit s živou podporou, protože když vám zabanujete, ani to ať to uděláš. Vložil jsem svou stížnost do GC (gaming curaçao) a čekám, až mi odpoví, doporučuji, abyste to udělali tak, že napíšete na tento e-mail complaints@gaming-curacao.com, kde mi mají poskytnout pomoc, přiměli mě vyplnit vyšel PDF asi před 3 dny Co musíme udělat, je počkat a uvidíme, co se stane.

Automaticky přeloženo:
Edojota
před rokem

Ahoj, myslím, že je to dobrý krok, protože kasino nebylo schopno odpovědět na vaši stížnost. Pevně doufám, že se vám podaří dosáhnout spravedlivého vyrovnání a vše dobře dopadne. Mohl byste nás aktualizovat, až dostanete odpověď od úřadu? Myslím, že více hráčů bude zajímat, co se vám podařilo vyřešit. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Ahoj, jak se máš? Od 16. listopadu jsem provedl výběr a stále nemám žádné odpovědi, na výběr mám 440 USD, vše mám ověřené, výběr peněz mi nikdy netrval tak dlouho

Automaticky přeloženo:
axelc754
před 11 měsíci

Dobrý den, kasino neposkytlo žádné informace o tom, proč byl váš výběr o týden zpožděn? Měli jste v tomto kasinu nějaké úspěšné výběry a nyní poprvé nastal problém?

Dej mi vědět

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Odpověděli mi jen na tohle...

Vaše vstupenka již byla vytvořena a bude velmi brzy zpracována.

Naše týmy dělají, co mohou, a co nejdříve se vám ozvou e-mailem.

Také vidím, že vaše objednávka má štítek s vysokou prioritou.

To by mělo urychlit proces. Prosím, počkejte, prosím.

Mohu však pro vás ještě něco udělat? 😊


a pak tohle...

Finanční a bezpečnostní tým dělá vše, co je v jeho silách, a do 72 pracovních hodin vás budeme kontaktovat e-mailem (kromě specifických případů, jejichž analýza může trvat déle).

Ale už je to více než 72 hodin, už jsem několikrát úspěšně vybral a nyní je to poprvé, co to trvalo tak dlouho, a viděl jsem, že nejsem jediný.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

To taky

Bohužel jsme měli v posledních dnech technický problém s výběry.

Kvůli tomuto technickému problému nebyly některé výběry automaticky validovány systémem, takže jsme je museli odeslat k ručnímu ověření odpovědným oddělením. V důsledku toho v tuto chvíli zaznamenáváme vysokou poptávku po technických hovorech, takže dokončení trvá o něco déle než obvykle. Náš tým však usilovně pracuje na tom, aby všechny čekající výběry byly zaplaceny co nejdříve.

Váš technický hovor je již označen jako prioritní a jakmile bude dokončen, budeme vás informovat e-mailem.

Upřímně se omlouváme za zpoždění a znovu opakujeme, že se jedná o dočasný problém a náš tým usilovně pracuje na tom, aby se opakování neopakovalo.

Děkujeme za pochopení a trpělivost.

Automaticky přeloženo:
axelc754
před 11 měsíci

Kasino má technické problémy podle toho, co jste popsal. Na vyřešení procesu výběru dáváme kasinům 14 dní, takže pokud to bude trvat déle, můžete u nás podat stížnost.

Nicméně v tomto případě bych byl trpělivější, protože jste zmínil, že jste již měli úspěšné výběry v kasinu, což je pozitivní a kasino se vám také snaží odpovědět a dát vám vědět, v čem je problém, což se také zdá být správné co dělat. Bylo by tedy možné zůstat trpělivý? Pokud se v nejbližších dnech a tedy příštím týdnu nic nezmění, pokusíme se vám pomoci. Bylo by to možné?

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 11 měsíci

Perfektní, počkám zbývající dny, jinak napíšu znovu

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Dobrý den, chtěl jsem vám říci, že jsem právě dostal zaplaceno. Děkuji mnohokrát

Automaticky přeloženo:
axelc754
před 11 měsíci

Opravdu? Jaké veselé zprávy!

Jsme rádi, že se to nakonec vyřešilo. Můžete mi připomenout, jak dlouho to celkem trvalo?

Snažíme se zjistit, jak dobře kasino problém obecně řešilo. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Chtěl jsem přispět svým zrnkem písku, protože jsem ve stejné pozici! Od 19. října jsem ve stejné situaci, vložil jsem 3000 USD a vyhrál 11 186 USD... a stejný příběh o tiketu s vysokou prioritou, někdo bude komunikovat bla bla, 6. listopadu mi zablokovali účet, kvůli údajný podvod (nezjistil jsem z kasina, protože mě kontaktovali až minulý týden) údajně v září kasino utrpělo bonusový podvod a můj účet byl propojen se 4 dalšími... v tuto chvíli posílám vše, co požadují, e-mailem pro pozdější vyšetřování je před 2 měsíci kontaktovali, zjistil jsem, protože v Argentině mají streameři část stížností na cbet z důvodu, že se nevyplácí (nevím, proč to pořád inzerují s vědomím, že podvádějí publikum ) a dobře počítám, že ten, kdo tomu dává smlouvy, jim řekl, že jsem scammoval cbet s 50k usd!!! Blázen, očividně jsem se nedopustil žádného typu podvodu, nehrál jsem s bonusem nebo tak, je to spíš poprvé mezi 2. říjnem a prohrál jsem 250 USD, pak jsem vstoupil znovu 19. a vyhrál. Ale no, bohužel mě ani stremer nekontaktoval, aby viděl situaci a je jednodušší mě obvinit, že jsem podvodník... takže teď mluvím s cbet, který mi odpovídá skoro jednou týdně... a uvidíme, co řekni mi, abych poslal fotky mých selfie dokumentů s dokumentem, doklad o mém příjmu... Mám určitou naději, protože můj účet byl odemčen, podařilo se mi znovu přihlásit, ale stále nemám žádné zprávy...

Automaticky přeloženo:
lucasvelazco
před 11 měsíci

Dobrý den Lucasi, děkuji za informaci, jsem ve stejné situaci, ale odpověděli pouze na email o anomáliích a že byl trvale zablokován. Dal jsem se k dispozici, abych vše poslal, ale už nereagovali, jaký e-mail používáte ke komunikaci?

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Chtěl jsem přispět svým zrnkem písku, protože jsem ve stejné pozici! Od 19. října jsem ve stejné situaci, vložil jsem 3000 USD a vyhrál 11 186 USD... a stejný příběh o tiketu s vysokou prioritou, někdo bude komunikovat bla bla, 6. listopadu mi zablokovali účet, kvůli údajný podvod (nezjistil jsem z kasina, protože mě kontaktovali až minulý týden) údajně v září kasino utrpělo bonusový podvod a můj účet byl propojen se 4 dalšími... v tuto chvíli posílám vše, co požadují, e-mailem pro pozdější vyšetřování je před 2 měsíci kontaktovali, zjistil jsem, protože v Argentině mají streameři část stížností na cbet z důvodu, že se nevyplácí (nevím, proč to pořád inzerují s vědomím, že podvádějí publikum ) a dobře počítám, že ten, kdo tomu dává smlouvy, jim řekl, že jsem scammoval cbet s 50k usd!!! Blázen, očividně jsem se nedopustil žádného typu podvodu, nehrál jsem s bonusem nebo tak, je to spíš poprvé mezi 2. říjnem a prohrál jsem 250 USD, pak jsem vstoupil znovu 19. a vyhrál. Ale no, bohužel mě ani stremer nekontaktoval, aby viděl situaci a je jednodušší mě obvinit, že jsem podvodník... takže teď mluvím s cbet, který mi odpovídá skoro jednou týdně... a uvidíme, co řekni mi, abych poslal fotky mých selfie dokumentů s dokumentem, doklad o mém příjmu... Mám určitou naději, protože můj účet byl odemčen, podařilo se mi znovu přihlásit, ale stále nemám žádné zprávy...

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Hej, viděl jsem, že jste u nás také měli stížnost, která skončila jako zásada bez reakce, protože kasino dříve nereagovalo na dostatek stížností.

Jsem však docela rád, pokud s vámi kasino komunikuje a nyní procházíte procesem ověření účtu, jak popisujete. Dává to alespoň malou naději, že by se něco mohlo pohnout lepším směrem. Pokud ji dokončíte, můžete nám dát vědět, zda byla úspěšná nebo jak to dopadlo? Nebo jste slyšeli něco nového z kasina? Myslím, že by to mohlo být užitečné i pro ostatní hráče.

Pevně věřím, že by se Vaše situace dala vyřešit, ale zatím nebudu předbíhat. Dej vědět, jak se to vyvíjí. Budu ti držet palce. 🤞

Automaticky přeloženo:
12 3 4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky