FórumDiskuze stížnostíCbet mi zablokoval účet po velkém výběru peněz

Cbet mi zablokoval účet po velkém výběru peněz

před rokem od Edojota
|
12990 zobrazení 68 odpovědí |
|
1 2...4
před rokem

Dobrý den, jsem tu, abych vám řekl o své zkušenosti, vložil jsem před 2 dny bez aktivovaného bonusu nebo čehokoli 10 000 pesos, na které jsem vsadil a vyhrál jsem velké množství peněz, tyto peníze měly přijít dnes od doby, kdy jsem provedl výběr ten samý den, ale po přihlášení v 10:30 dnes 28.09.2009 a některých selháních kvůli oznámení, že akce byla zablokována, můj účet byl zablokován, mluvil jsem s podporou a řekli mi, že účet byl zablokován, bez důvodu a k domnělému hodnocení některých oddělení musím dodat, že dny před tímto výběrem jsem již provedl jeden, který se promítl na mém bankovním účtu. Prosím, potřebuji pomoc

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zrovna dnes se mi stalo to samé, před 4 dny jsem vybral 300 000 ve dvou výběrech po 150 000 a dnes, když jsem se šel přihlásit, zjistil jsem, že můj účet byl zablokován, když jsem kontaktoval podporu, řekli mi, že zablokovali účet od vedení kvůli „anomáliím" a už jsem je nemohl kontaktovat, protože mi zablokovali chat...

Automaticky přeloženo:
ukorim
před rokem

Jsem na tom stejně příteli, fakt nevím jestli to není chyba v aplikaci protože jsem žádnou anomálii neudělal, četl jsem a nejsme jediní, jestli to pomůže, pošlete email zde support@cbet.gg Neodpověděli mi, psal jsem asi před 5 lety hodinami a stále se čeká, nemají důvod nás nevložit a tím méně zakázat


Automaticky přeloženo:
před rokem

Stalo se mi úplně to samé

Automaticky přeloženo:
Jdseba
před rokem

Může to být chyba v aplikaci, doufejme, že je to ono. Upřímně řečeno, stále je důležité mluvit s podporou a zveřejnit stížnost zde. Pokud je nás více, kasino bude poslouchat a je dobré vědět, že v tom nejsme sami. Řekněme, že peníze jsou naše.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj brácho, mluvili jsme na twichtu... Nevím, jestli si mě pamatuješ, cbet JSOU GANG ZLODĚJŮ, prostě se stáhneš a oni ti bezdůvodně zablokují účet.

Automaticky přeloženo:
ukorim
před rokem

Vymažte cookies z prohlížeče, zavřete jej a znovu otevřete, aby neblokovaly váš chat, i když to moc nepomáhá, protože vypadají jako boty opakující, že našli „anomálie", které vidí jen oni. Hrál jsem v mnoha kasinech a nikdy jsem neměl problémy kromě těchto cbet zlodějů.

Automaticky přeloženo:
apgr11
před rokem

Udělal jsem to a kontaktoval jsem znovu v naději, že budu moci odpovědět na automatickou zprávu, ale okamžitě vám zakázali chat, neměl jsem šanci odpovědět... Neuvěřitelné.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kámo, je to banda zlodějů a jeden z nejslabších chlapů se zapojí, aby pomohl streamerům, které to kasino sponzoruje. Nikdy jsem nebyl okraden takovým zlodějským způsobem, jakým je kasino cbet.


Doporučuji všem, abyste místo pomoci streamerovi pomohli sami sobě tím, že do kasina nic nevkládají, protože pokud vyhrajete, zapomeňte na své peníze.

Automaticky přeloženo:
apgr11
před rokem

Je to pravda, bratře, ale neboj se, dáme na stránku odpovídající stížnosti a doufám, že zareagují a vyřídí to.


Automaticky přeloženo:
Edojota
před rokem

Zdá se, že jde o obecný problém, existuje mnoho otevřených stížností na stejnou věc, a pokud se podíváte na nevyřešené stížnosti, toto kasino má dlouhou historii popírání výběrů a uzavírání účtů bez vysvětlení, existuje více nevyřešených stížností než vyřešených stížností, letos jsem už viděl jeden případ kasina, které z ničeho nic přestalo platit mnoha uživatelům současně, ale musíte dát výhodu pochybám a chvíli počkat. Je váš účet ověřen?

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před rokem

Ano příteli, mám účet ověřený se všemi KYC, fotkou dokumentu, e-mailem a číslem. Několik dní před žádostí o výběr se mi skutečně podařilo provést úspěšný výběr, ve kterém nebyly žádné problémy. Ohledně případu toho kasina, jak se vše vyřešilo, pravdou je, že peníze potřebuji a kvůli chybě nebo podvodu bych o ně upřímně nechtěl přijít.


Automaticky přeloženo:
Edojota
před rokem

Kasino, o kterém mluvím, je Scatterhall, vzpomínám si, že před měsíci začalo mnoho uživatelů hlásit, že jejich výběry byly pozdě a měsíce plynuly a nikdy nikomu nic nezaplatili, ve skutečnosti bylo tolik nevyřešených stížností, že jejich oficiální skóre se blíží na 1, hodnocení, které má většina podvodných kasin. V případě tohoto kasina jim musíte dát alespoň výhodu v pochybnostech a možná mají problémy se svými platebními procesory, pokud uplynuly 2 týdny a nedošlo k žádné platbě, musíte se bát, zatím stačí počkejte a požádejte o informace do kasina nebo otevřete stížnosti a nechte gurua, aby je zkusil kontaktovat, protože také hlásí, že podpora je blokována na několik

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před rokem

Chápu, budeme muset počkat na nás všechny, kteří máme zákaz. Myslíte si, že by to mohla být chyba nebo nějaký typ kasinového opatření, které není podvod?


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dát mu výhodu pochybnosti mi zní pro kasino „nevinně" nebo příliš mile. Jednoduše zablokují účty, když vyhrajete a zapomenete na peníze, nejsou to tisíce eur jako ostatní uživatelé zde na guru. Těm cbetům nevěřím vůbec nic.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobrý den, jsem tu, abych vám řekl o své zkušenosti, vložil jsem před 2 dny bez aktivovaného bonusu nebo čehokoli 10 000 pesos, na které jsem vsadil a vyhrál jsem velké množství peněz, tyto peníze měly přijít dnes od doby, kdy jsem provedl výběr ten samý den, ale po přihlášení v 10:30 dnes 28.09.2009 a některých selháních kvůli oznámení, že akce byla zablokována, můj účet byl zablokován, mluvil jsem s podporou a řekli mi, že účet byl zablokován, bez důvodu a k domnělému hodnocení některých oddělení musím dodat, že dny před tímto výběrem jsem již provedl jeden, který se promítl na mém bankovním účtu. Prosím, potřebuji pomoc

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, mrzí mě tvoje situace. Mohu se zeptat, zda váš případ souvisí se sportovním sázením nebo jste hráli nějaké automaty nebo něco jiného?

Každopádně mi přijde divné, že kasino tak příšerně blokuje účty bez udání důvodu, protože to nepovažuji za správné.

Vlastně jsem si všiml, že už podal stížnost , takže budeme muset počkat a uvidíme, kam se Nick dostane. Mohl byste nás aktualizovat, když získáte nějaké nové informace? Myslím, že ostatní hráči ocení cokoliv nového. Zatím budu trpělivě čekat.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem

Zrovna dnes se mi stalo to samé, před 4 dny jsem vybral 300 000 ve dvou výběrech po 150 000 a dnes, když jsem se šel přihlásit, zjistil jsem, že můj účet byl zablokován, když jsem kontaktoval podporu, řekli mi, že zablokovali účet od vedení kvůli „anomáliím" a už jsem je nemohl kontaktovat, protože mi zablokovali chat...

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, zkusil jsi se zeptat na chatu, co přesně znamenají anomálie? Přijde mi docela divné, když je bezdůvodně zablokováno několik účtů najednou.

Každopádně jsem si všiml, že jsi také podal stížnost , což je podle mě správné, takže budeme muset být trpěliví a počkat, jak se to vyvine.

Určitě to není příjemná situace, ale mohl byste nám dát vědět, pokud zjistíte něco užitečného?

Doufám, že se vše nakonec vyřeší. Hodně štěstí.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Stalo se mi úplně to samé

Automaticky přeloženo:
před rokem

Koukám , že nejsi jediný kdo má úplně stejný problém se zavřeným účtem a podal jsi stížnost . Předpokládám, že ani vám nebyl uveden žádný důvod, proč tomu tak je?

Uvidíme, kam se Nick dostane. Zatím nám nezbývá nic jiného než čekat.

Automaticky přeloženo:
Edojota
před rokem

Protože existuje mnoho uživatelů se stejným problémem, může to znamenat tři věci:

1) Kasino má problémy se svými platebními procesory

2) Kasino nemá likviditu na zaplacení

3) Nemají v úmyslu platit

Nic jiného mě nenapadá, vzhledem k chování kasina (neposkytování informací a blokování podpory uživatelům) se velmi přikláním ke třetí možnosti, doufám, že tomu tak není


Automaticky přeloženo:
apgr11
před rokem

Ano, nerad dávám výhodu pochybám jakémukoli kasinu, protože nikdy neposkytují tuto výhodu uživatelům, když se objeví problémy, ale nejsprávnější je vidět, jak se chovají a až do teď si myslím, že nemají v úmyslu placení, protože neposkytují žádné informace a blokují podporu pro postižené, žádné slušné kasino to nedělá

Automaticky přeloženo:
1 2...4

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky