Odpověděli na e-mail, který jsem poslal před 8 dny, s dotazem na stav mého zakázaného účtu.
Na to odpověděli před 15 hodinami.
Očividně jsem jim řekl, aby mi vysvětlili, o jaký údajný podvod jde, protože jediná věc, kterou jsem v kasinu udělal, byla registrace – ověření účtu – hraní – výběr peněz.
Nakonec to skončí automatickou odpovědí na reklamaci, ale ouha, alespoň v mém případě jsem se již vzdal peněz za ztrátu.
They responded to an email I sent 8 days ago asking about the status of my banned account.
They answered this 15 hours ago.
Obviously I told them to explain to me what the alleged fraud was, since the only thing I did at the casino was register - verify my account - play - withdraw money.
In the end it ends up being an automatic response to the complaint, but hey, at least in my case I already gave up the money for lost.
A mi me respondieron un correo que envié hace 8 días preguntando por el estado de mi cuenta baneada.
Esto me respondieron hace 15hrs.
Obviamente les contesté que me expliquen cual fue el supuesto fraude, ya que lo único que hice en el casino fue registrarme - verificar mi cuenta - jugar - retirar dinero.
Al final termina siendo de igual manera una respuesta automática a la queja pero bueno, yo al menos en mi caso ya dí el dinero por perdido.
Automaticky přeloženo: