FórumDiskuze stížnostíCbet mi zablokoval účet po velkém výběru peněz

Cbet mi zablokoval účet po velkém výběru peněz (strana 2)

před 7 měsíci od Edojota
|
6380 zobrazení 66 odpovědí |
|
1 2 34
Přidat příspěvek
Jaro
před 7 měsíci

Pouze automaty, žádný bonus nebo tak něco, bonusy a roztočení. Jen to a byl jsem zablokován.

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před 7 měsíci

Přesně tak, vážení, žádné slušné kasino vám nebrání v pokračování v interakci s uživatelem, pokud chce zaplatit nebo vyhovět. To je důvod, proč jsem velmi naštvaný, když jsou kasina takovými zloději, protože když prohrajete, je to bez pláče... ale když vyhrajete, magicky se objeví problémy; pozdní platby, dvojité nebo trojité ověření, změna hesla nebo neoprávněný ban jako NEJVĚTŠÍ ZLODĚJI CBET.

Automaticky přeloženo:
apgr11
před 7 měsíci

Chtěl jsem se zeptat všech účastníků vlákna, jestli měli možnost mluvit přímo s podporou, protože jsem jim v pátek napsal dva emaily, na které jsem nedostal odpověď, nevím, jestli je to kvůli neslyšícím nebo jestli mají opravdu zpoždění.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Pouze automaty, žádný bonus nebo tak něco, bonusy a roztočení. Jen to a byl jsem zablokován.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Rozumím a z toho, co vidím, jste od kasina nedostali žádnou odpověď ani na e-maily, které jste odeslali. Nevypadá to růžově, nechci si sice malovat černou značku na zeď, ale nezbývá než počkat, jak se s tím kasino vypořádá.

Každopádně se nevyjádřili k posledním stížnostem, které zde najdete , a rád bych řekl, že to bude jiný případ, ale jsem trochu skeptický.

Doufám, že se vše nějak vyřeší. Zatím držím palce. 🤞🤞

Automaticky přeloženo:
Edojota
před 7 měsíci

Dobrý den příteli, psal jsem na Vámi uvedený email a vůbec nereagovali... Myslím, že bohužel jak se v Chile říká "sralo nám to***" si stěžuji od 9.-19. Více než cokoli jiného potvrzuje mou teorii, že jsou to prvotřídní zloději CBET THIEVES.


Pozdravy.

Automaticky přeloženo:
apgr11
před 7 měsíci

Bylo by užitečné, kdybyste to zveřejnili ve vláknu věnovaném kasinu, možná to uvidí noví lidé a ušetří jim potíže: https://casino.guru/cbet-casino-review#tab=js-tab-discussion

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 7 měsíci

Doufám, že je to vyřešeno jaro, také čekám na odpověď kasinového guru ohledně stížnosti, protože přímá pomoc s potřebnými kontakty, aby mohli kontaktovat přímo cbet, by všem velmi pomohla, také jsem uvažoval o soudním kolektivu mezi všechny dotčené, abychom měli jednou provždy přímé řešení

Automaticky přeloženo:
Edojota
před 7 měsíci

Ano, vidím, že jste ještě nedostali odpověď, ale rád bych upozornil, že časovač, který je vpravo nahoře, určuje čas, kdy musí náš reklamační tým nebo vy odpovědět. Nick se vám jistě co nejdříve ozve, takže musíte být trpěliví, protože je také zaneprázdněn několika stížnostmi. Samozřejmě chápu, že není snadné v takové situaci čekat a zachovat chladnou hlavu, ale to nám zbývá.

Přesto uvidíme, zda se kasino ozve a bude mít zájem váš problém vyřešit, i když jsem se již zmínil, že to tak v poslední době nevypadá.

Bohužel nám nezbývá nic jiného než čekat. Pokud máte něco nového, neváhejte nás aktualizovat.

Automaticky přeloženo:
apgr11
před 7 měsíci

Slyšel někdo z dotčených něco, zda bylo možné kontaktovat cbet nebo byla stížnost postoupena kasinovým guru?

Automaticky přeloženo:
Edojota
před 7 měsíci

Když se podíváte, v některých stížnostech jsou na tahu, kdy kasino musí komunikovat s guru a je téměř čas, aby vypršela, myslím, že jim dávají ještě týden, ale vidím, že kasino nemá v úmyslu komunikovat s guruem buď, což znamená, že stížnosti budou uzavřeny jako nevyřešené, v takovém případě by se skóre kasina snížilo, protože je příliš mnoho stížností, alespoň to poslouží jako varování pro nové lidi.

Toto by byl třetí případ, který jsem letos viděl, kdy kasino jednoduše neumožňuje výběry žádnému uživateli (kasina, která se stala podvodem)

Automaticky přeloženo:
SunsetGaze
před 7 měsíci

Zvláštní je, že kasino platí jiným lidem, je nás málo, kteří nám nezaplatili (i když se zdá, že je nás několik), stále čekám na Nickovu odpověď, protože se nikdy nezmínil, že chystal se komunikovat s kasinem, takže moje stížnost je stále otevřená a čeká na vaši odpověď, pravdou je, že už to vzdávám a očekávám, že to nejhorší, že se proti nim dostanu do právních sporů, je jediná věc, která by mi zbyla.

Automaticky přeloženo:
Edojota
před 7 měsíci

Víte, kdo jsou tito uživatelé a zda byli skutečně zaplaceni? Jakou platební metodu použili? To je důležité, protože možná (jen možná) má kasino problémy s konkrétní platební metodou a možná je funkční jakákoli jiná. A ohledně vaší stížnosti: ano, vždy se vás zeptají na další podrobnosti, než se pokusí kasino kontaktovat, jakmile uvidí vaši odpověď, s největší pravděpodobností se pokusí kasino kontaktovat, to nějakou dobu trvá

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Slyšel někdo z dotčených něco, zda bylo možné kontaktovat cbet nebo byla stížnost postoupena kasinovým guru?

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Dobrý den, pokud jde o aktuálně otevřené stížnosti proti této, je to docela seznam:

https://casino.guru/complaints/in_progress

Neváhejte a prohlédněte si všechny kategorie. Můžete se také pokusit oslovit hráče – podívejte se do jejich profilů, abyste zjistili, zda byli na fóru aktivní. Pokud byly nebo stále jsou, klikněte na příspěvek v seznamu a poté použijte tlačítko odpovědět.

Viz příklad:

filefile


Automaticky přeloženo:
Edojota
před 7 měsíci

Odpověděli na e-mail, který jsem poslal před 8 dny, s dotazem na stav mého zakázaného účtu.

Na to odpověděli před 15 hodinami.

file

Očividně jsem jim řekl, aby mi vysvětlili, o jaký údajný podvod jde, protože jediná věc, kterou jsem v kasinu udělal, byla registrace – ověření účtu – hraní – výběr peněz.

Nakonec to skončí automatickou odpovědí na reklamaci, ale ouha, alespoň v mém případě jsem se již vzdal peněz za ztrátu.

Automaticky přeloženo:
ukorim
před 7 měsíci

E-mailem mi odpověděli úplně stejně, automatická odpověď mi řekla, co už vím a ne proč, stránka je upřímně velmi špatná.

Automaticky přeloženo:
ukorim
před 7 měsíci

To je nejtypičtější výmluva, když kasino nechce platit, všichni víme, co děláme a co neděláme a podvod obvykle znamená, že uživatel zneužil bonusy, může to být vytvořením několika účtů, aby měl bonusy, které již má nárokováno s jiným účtem nebo sázením nad maximální povolenou sázku, ale pokud jste hráli se skutečnými penězi (ne bonusem) Nevím, jak by mohl být spáchán podvod, pokud někdo hraje pouze se skutečnými penězi, prostě neexistuje žádný způsob, pokud najít nějakou anomálii v nějaké hře/poskytovateli a využít ji, ale to se nikdy nestane

Automaticky přeloženo:
ukorim
před 7 měsíci

Mohu potvrdit, že od minulého úterý počítáme toto kasino mezi druhy, které uplatňují to, čemu říkáme „zásady bez odpovědi" na stížnosti a jednoduše se vyhýbáme placení peněz! 🙁

Je to smutné, i když jsem přesvědčen, že kasino ví, co dělá... pokud pochopíte můj význam.

Upraveno autorem před 7 měsíci
Automaticky přeloženo:
Radka
před 7 měsíci

Ano, Radko tě chápu a je to škoda, už je toho hodně a čím dál tím víc trpí tím samým. Bohužel jsem již ztratil naději.


Automaticky přeloženo:
Edojota
před 7 měsíci

Těžko se v takové situaci hledá něco pozitivního. Sdílením této hrůzy se alespoň snažíte chránit ostatní. Děkuji za to!

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Měl někdo řešení? Děkuji

Automaticky přeloženo:
1 2 34

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
CandyBlitzBombs_flash_alt
Bezplatný automatový turnaj s výherním fondem ve výši 1000 € právě probíhá!
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky