FórumDiskuze stížnostíCasinomarriott nevyplácí výhry

Casinomarriott nevyplácí výhry (strana 3)

před 3 roky od Leeknowles13
|
15651 zobrazení 46 odpovědí |
|
12 3
Matej
před 3 roky

Drahý Matej.

Casino Marriott.

Ano, obrovské problémy. Mám oprávněnou výhru 1 000 EUR. Při hraní sázkových požadavků (i když to bylo minové pole) jsem vypočítal, že jsem vsadil přes 60 000 EUR! Provedeno výběr 29. ledna. Stále čekám. Živý chat mi říkal, že musím být trpělivý! Jaká tvář! Od financí, propagačních akcí nebo jakéhokoli oddělení nikdy nedostanete odpověď, prostě vás ignorují. Nesmíme se vzdát a jsem tak rád, že jsme toto fórum našli. Dokonce jsem napsal britskému akčnímu oddělení pro podvody (naštěstí mám přítele, který pro ně pracuje, který to pomohl posunout na začátek seznamu), dostal jsem odpověď zpět a v zásadě se mnou stoprocentně obešel. Může sdílet se skupinou, pokud to pomůže? Podal jsem oficiální stížnost proti kasinu, které právě ignorovali. Arogance. Myslím, že s tímto vynikajícím fórem bychom proti nim mohli vytvořit jednotnou frontu?


Jsem otevřen návrhům, co dělat dál.


Mnohokrát děkuji.


Pan D Brooks

Isle of Wight.

Automaticky přeloženo:
Brooksie130470
před 3 roky

Podívejte se na naši recenzi v kasinu. Celkové hodnocení 0,0 / 10

Je to křišťálově čistý podvod. https://casino.guru/casinomarriott-review

Protože nemají žádnou licenci, nemůžete ani podat stížnost u licenčního úřadu.

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Drazí....

Aktualizace Casino Marriott ..............

Včera jsem to dorazil do své složky spamu. Toto je první e-mail, který jsem dostal zpět z financí (kromě jednoho v listopadu, který mi říkal, že si nemohu vybrat své výhry, protože minimální výběr byl 200 EUR)

-------------------------------------------------- -------------------------

V pondělí, 5. dubna 2021 v 08:45, napsal:

Ahoj, Davide

Od 1.4.2021 Casino Marriott změnilo majitele

A dnes pracuji pod novým vlastníkem.

máte požadavek na výběr 1000 eur

A podle podmínek máte nárok na 150 euro

Váš poslední vklad byl 2. 9. 2115 ve výši 15 EUR

A podle těchto podmínek máte nárok pouze na 150 eur

Zašlete mi vaše bankovní údaje a já vám převedu peníze

Velmi špatně napsaný e-mail, který jsem určitě nehodlal spolknout. Tady je moje odpověď .. (minus moje bankovní údaje)

-------------------------------------------------

Vážený Casino Marriott.

25. ledna tohoto roku jsem provedl vklad 100 € a byl přidán bonus. Mezi dnem provedení vkladu a až do pátku 29. ledna jsem úspěšně vsadil nezbytné požadavky na 13 500 EUR (I když jsem netušil, jak jste přišli o své sázení) Pokud sečtete hru, ve skutečnosti to bylo přes EUR 50 tis. Zatímco mezi těmito daty mluvil se dvěma vašimi pracovníky podpory, informovali mě o nezbytných požadavcích na sázení, které je třeba hrát. Byl jsem informován, že jakmile splníte požadavky, budete moci automaticky přejít na výběr. To se konalo v pátek 29. ledna. Protože můj počáteční vklad byl 100 EUR, limit, který jsem si mohl ve skutečnosti vybrat, byl 1 000 EUR (10 x vklad). Můj zůstatek se ve skutečnosti zvýšil na více než 5 500 EUR, ale byly to skutečně mrtvé peníze.

Odstoupil jsem 29. ledna, jak jsem již řekl, a toto bylo uzamčeno ve vašem systému. Všechny sázky byly dokončeny a toto bylo 100% legitimní stažení. Je to jednoduché, 1 000 EUR bylo vyhráno se 100 EUR vloženými 25. ledna. Mám od vás podporu, která to všechno potvrzuje. Připojil jsem také platbu, která opustila moji banku. To bylo uloženo na Marriott v pondělí 25. března a proběhlo na mém prohlášení o 3 dny později.

Ve skutečnosti jsem byl Vaším pracovníkem podpory vyzván, abych pokračoval v ukládání o pár týdnů později, což by urychlilo zpracování a výplatu mých 1000 € výběru ?? Bizarní. Proto dvě další platby ve výši 15 EUR. Tyto platby nemají nic společného s mým předchozím výběrem.

Můžete také jasně vidět, že jeden z vašich pracovníků podpory mi jasně řekl, že to bylo přijato a zaplaceno! Neuvěřitelný! Mám mnoho dalších záchytů obrazovky a e-mailů od bývalého zaměstnance v kasinu, pana Andrewa Millera.

Připojil jsem své bankovní údaje, u nichž očekávám, že provedete správné a čestné platby ve výši 1 000 EUR.

Jsem si jistý, že se jedná o dohled kasina, a protože jsem novými majiteli, jsem si jistý, že byste chtěli udržet stávající zákazníky na palubě a dát věci do pořádku po nekompetentnosti posledního vedení, které skutečně porušilo všechny vaše podmínky. a také jednali s naprostou a hrubou nedbalostí!

Těším se na platbu ve výši 1 000 EUR a tím zajistíte zrušení všech právních kroků.

S úctou.

Pan D Brooks

22 Alpská silnice

Ventnor

IW

PO38 1BU

------------------------------------------

čekám tam odpověď ..

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Nyní jsem čekal 4 měsíce na své výhry, stále pozastaveno, žádná odpověď na živých chatech a mám 6 různých e-mailů, které jsem kontaktoval, ale žádná odpověď. Ale včera v noci jsem dostal odpověď, že manažer se jmenuje Andrew a říká, že pro ně už nepracuje

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

andrewmilleraff@gmail.com toto je jeho e-mailová adresa

Automaticky přeloženo:
před 3 roky

Ahoj Lee,

Zajímavé je, že když se obtěžoval vrátit moje e-maily poté, co se mi podařilo dostat oznámení, když je otevřel, řekl mi, že odešel. Pokud jsem upřímný, odpověď, kterou jsem dostal z této nové e-mailové adresy, zní, jako by ji napsal? Možná se mýlím. Mohl by teď jít pod jiným jménem / převlekem? Jakých 6 e-mailových adres pro ně máte, prosím, Lee?

Dík.


Davide.

Automaticky přeloženo:
Brooksie130470
před 3 roky

Zdá se, že kasino obsluhovala pouze jedna osoba 😕

Automaticky přeloženo:
12 3

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky