před 3 roky
Snažím se podat stížnost na tento web, ale už mě to nepustí dál, než ji vypsat
I’m trying to submit a complaint on this site but it will not let me go any further than writing it out
0
Snažím se podat stížnost na tento web, ale už mě to nepustí dál, než ji vypsat
I’m trying to submit a complaint on this site but it will not let me go any further than writing it out
Ahoj!
Mohl byste být konkrétnější? V průběhu procesu podávání stížnosti existuje více kroků, kde uvíznete? Můžete mi poslat nějaké screenshoty nebo natočit video? (matej@casino.guru)
Můžete zkusit podat stížnost v jiném prohlížeči?
Všechny vaše informace co nejdříve předám našemu vývojovému oddělení.
Hello there!
Could you please be more specific? There are more steps during a complaint submission process, where you get stuck? Can you send me some screenshots or make a video? (matej@casino.guru)
Could you try to submit a complaint in a different browser?
I will pass all your information to our dev department ASAP.
Co se potom stane, když kliknete na „Hotovo"? Nic?
Then what happens when you click on "Done"? Nothing?
Doufejme, že záležitost bude vyjasněna a finanční prostředky budou vráceny. Je to opravdu mizerné a člověk musí být opravdu opatrný, aby země, ze které kasino má dokonce licence. Rozhodně stojí za to věnovat pozornost skutečnosti, že byste si měli vybrat dobré a poctivé kasino online , protože jinak mohou prostředky jít hladkou cestou. Mnoho kasin tvrdí, že mají licenci v Evropě, ale po malém průzkumu se může stát, že tomu tak není. Měli byste se také pokusit tato čísla najít a porovnat je s databázemi různých poskytovatelů licencí, abyste zjistili, zda tam najdete stejná čísla. Slyšel jsem, že je opravdu těžké získat peníze zpět, a to i prostřednictvím společnosti vydávající kreditní karty, pokud uplynulo dost času.
Hopefully the matter will be clarified and the funds will be returned. It is indeed miserable and one must be really careful that the country from which the casino even has licenses. It is definitely worth paying attention to the fact that one should choose a good and honest casino online , because otherwise the funds can go on its smooth path. Many casinos claim to be licensed in Europe, but after a little research, it may be that this is not the case. You should also try to find those registry numbers and check them against the databases of different licensors to see if you can find the same numbers there. I hear it’s really hard to get money back even through a credit card company if enough time has passed.
Toivottavasti asia selkiintyy ja varat palautuvat takaisin. On tosiaankin kurjaa ja saa olla todella tarkkana, että mistä maasta kasinolla edes lisenssit on. Ehdottomasti kannattaa kiinnittää huomiota siihen, että tulee valittua hyvä ja rehti kasino netissä, koska muuten varat voivat mennä sen siliän tien. Monet kasinot esittävät olevansa lisensoituja Euroopassa, mutta pienen tutkimuksen jälkeen saattaakin todeta, ettei asia niin ole. Kannattaa myös yrittää löytää niitä rekisterinumeroita ja tarkistaa niitä eri lisensoijien tietokantoja vastaan, että löytyykö sieltä samat numerot. Kuulemani on todella hankalaa saada rahoja takaisin edes luottokorttiyhtiön kautta, jos aikaa on kulunut riittävästi.
Ano nic. Dnes je to už 6 týdnů a stále jsem nezískal svou výhru
Yes nothing. It’s now been 6 weeks today and I’ve still not got my winnings
Doufejme, že záležitost bude vyjasněna a finanční prostředky budou vráceny. Je to opravdu mizerné a člověk musí být opravdu opatrný, aby země, ze které kasino má dokonce licence. Rozhodně stojí za to věnovat pozornost skutečnosti, že byste si měli vybrat dobré a poctivé kasino online , protože jinak mohou prostředky jít hladkou cestou. Mnoho kasin tvrdí, že mají licenci v Evropě, ale po malém průzkumu se může stát, že tomu tak není. Měli byste se také pokusit tato čísla najít a porovnat je s databázemi různých poskytovatelů licencí, abyste zjistili, zda tam najdete stejná čísla. Slyšel jsem, že je opravdu těžké získat peníze zpět, a to i prostřednictvím společnosti vydávající kreditní karty, pokud uplynulo dost času.
Hopefully the matter will be clarified and the funds will be returned. It is indeed miserable and one must be really careful that the country from which the casino even has licenses. It is definitely worth paying attention to the fact that one should choose a good and honest casino online , because otherwise the funds can go on its smooth path. Many casinos claim to be licensed in Europe, but after a little research, it may be that this is not the case. You should also try to find those registry numbers and check them against the databases of different licensors to see if you can find the same numbers there. I hear it’s really hard to get money back even through a credit card company if enough time has passed.
Toivottavasti asia selkiintyy ja varat palautuvat takaisin. On tosiaankin kurjaa ja saa olla todella tarkkana, että mistä maasta kasinolla edes lisenssit on. Ehdottomasti kannattaa kiinnittää huomiota siihen, että tulee valittua hyvä ja rehti kasino netissä, koska muuten varat voivat mennä sen siliän tien. Monet kasinot esittävät olevansa lisensoituja Euroopassa, mutta pienen tutkimuksen jälkeen saattaakin todeta, ettei asia niin ole. Kannattaa myös yrittää löytää niitä rekisterinumeroita ja tarkistaa niitä eri lisensoijien tietokantoja vastaan, että löytyykö sieltä samat numerot. Kuulemani on todella hankalaa saada rahoja takaisin edes luottokorttiyhtiön kautta, jos aikaa on kulunut riittävästi.
Také jsem otevřel pohledávku vůči CasinoMArriot, zaplatili mi přesně po jednom měsíci, díky guru kasina. Drž se dál od toho nepořádku
Also I have opened a claim against CasinoMArriott, they paid me after exactly one month, thanks inside casino guru. Stay away from that mess
Anche io ho aperto un reclamo contro CasinoMArriott, mi hanno pagato dopo un mese esatto, grazie all'interno di casino guru. State alla larga da quel casino
Jak jste získali své peníze, prosím, na koho jste také podali stížnost
How did you get your money please who do you put the complaint too
byla to výhra menší než vaše: 344 eur
Otevřel jsem stížnost na guru kasina a magicky mi odpověděli na stovku e-mailů, které jsem jim poslal ...
omluvili se za zpoždění (vymysleli covidovou výmluvu) a poté mě požádali o bitcoinovou adresu a další den (včera) mi zaplatili
it was a win less than yours: 344 euros
I opened a complaint on casino guru, and magically they replied to my hundred emails that I sent them ...
they apologized for the delay (they invented the covid excuse) and then they asked me for the bitcoin address, and the next day (yesterday) they paid me
era una vincita inferiore alla tua: 344 euro
Ho aperto un reclamo su casino guru, e magicamente mi hanno risposto alle mie cento email che gli ho inviato...
si sono scusati per il ritardo (hanno inventato la scusante del covid) e poi mi hanno richiesto l'indirizzo bitcoin, e il giorno seguente (ieri) mi hanno pagato
Dluží mi 2400 EUR a díky za radu, kterou guru kontaktuji, pak děkuji
They owe me €2400 and thanks for the advice I will the the guru to contact then many thanks
Je hezké slyšet, že jsme tady vlastně pomohli 🙂
It's nice to hear that we actually helped here 🙂
Našel jsem zde případ Ammit91, takže se můžete podívat:
https://casino.guru/casinomarriott-player-s-withdrawal-has-been-delayed-2
I found Ammit91 case here so you can take a look:
https://casino.guru/casinomarriott-player-s-withdrawal-has-been-delayed-2
Ahoj Daniel, poslal jsem e-mail na adresu info@casino.guru, protože systém pro vyřizování stížností neprojde číslem 2 na váš web
Hi Daniel I’ve sent a email to info@casino.guru because the complaint system will not pass 2 on your site
Drahý Lee.
Ano, obrovské problémy. Mám oprávněnou výhru 1 000 EUR. Při hraní sázkových požadavků (i když to bylo minové pole) jsem vypočítal, že jsem vsadil přes 60 000 EUR! Provedeno výběr 29. ledna. Stále čekám. Živý chat mi říkal, že musím být trpělivý! Jaká tvář! Od financí, propagačních akcí nebo jakéhokoli oddělení nikdy nedostanete odpověď, prostě vás ignorují. Nesmíme se vzdát a jsem tak rád, že jsme toto fórum našli. Dokonce jsem napsal britskému akčnímu oddělení pro podvody (naštěstí mám přítele, který pro ně pracuje, který to pomohl posunout na začátek seznamu), dostal jsem odpověď zpět a v zásadě se mnou stoprocentně obešel. Může sdílet se skupinou, pokud to pomůže? Podal jsem oficiální stížnost proti kasinu, které právě ignorovali. Arogance. Myslím, že s tímto vynikajícím fórem bychom proti nim mohli vytvořit jednotnou frontu?
Jsem otevřen návrhům, co dělat dál.
Mnohokrát děkuji.
Pan D Brooks
Isle of Wight.
Dear Lee.
Yes, massive problems. I have a justified win of €1000 euros. Played through the wagering requirements (although that was a minefield) i calculated to have wagered over €60,000! Made the withdrawal 29th January. Still waiting. Live chat telling me that i must be patient! What a cheek! You never get a reply from finance or promotions or any department, they just ignore you. We must not give up and i'm so delighted to have found this forum. I've even wrote to the UK action Fraud department (luckily i have a friend who works for them who helped push it to the top of the list) i received a reply back basically siding 100% with me. Can share with the group if helps? I served an official complaint against the casino of which they just ignored. The arrogance. I think with this excellent forum we could form a united front against them?
I'm open to suggestions what to do next.
Many thanks.
Mr D Brooks
Isle of Wight.
Drahý Danieli,
Ano, obrovské problémy. Mám oprávněnou výhru 1 000 EUR. Při hraní sázkových požadavků (i když to bylo minové pole) jsem vypočítal, že jsem vsadil přes 60 000 EUR! Provedeno výběr 29. ledna. Stále čekám. Živý chat mi říkal, že musím být trpělivý! Jaká tvář! Od financí, propagačních akcí nebo jakéhokoli oddělení nikdy nedostanete odpověď, prostě vás ignorují. Nesmíme se vzdát a jsem tak rád, že jsme toto fórum našli. Dokonce jsem napsal britskému akčnímu oddělení pro podvody (naštěstí mám přítele, který pro ně pracuje, který to pomohl posunout na začátek seznamu), dostal jsem odpověď zpět a v zásadě se mnou stoprocentně obešel. Může sdílet se skupinou, pokud to pomůže? Podal jsem oficiální stížnost proti kasinu, které právě ignorovali. Arogance. Myslím, že s tímto vynikajícím fórem bychom proti nim mohli vytvořit jednotnou frontu?
Jsem otevřen návrhům, co dělat dál.
Mnohokrát děkuji.
Pan D Brooks
Isle of Wight.
Dear Daniel,
Yes, massive problems. I have a justified win of €1000 euros. Played through the wagering requirements (although that was a minefield) i calculated to have wagered over €60,000! Made the withdrawal 29th January. Still waiting. Live chat telling me that i must be patient! What a cheek! You never get a reply from finance or promotions or any department, they just ignore you. We must not give up and i'm so delighted to have found this forum. I've even wrote to the UK action Fraud department (luckily i have a friend who works for them who helped push it to the top of the list) i received a reply back basically siding 100% with me. Can share with the group if helps? I served an official complaint against the casino of which they just ignored. The arrogance. I think with this excellent forum we could form a united front against them?
I'm open to suggestions what to do next.
Many thanks.
Mr D Brooks
Isle of Wight.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.