Provozovatele třetích stran na této stránce uvádíme bez provizních ujednání. Jste starší 21 let a máte problémy s hraním? Volejte 1-800-GAMBLER.

DomůFórumDiskuze stížnostíCasinomarriott nevyplácí výhry

Casinomarriott nevyplácí výhry

 od Leeknowles13
|
19 133 zobrazení 46 odpovědí |
|
1 23

Má někdo problémy s casinomarriott Mám obrovské problémy se získáním svých peněz

Automaticky přeloženo:
Leeknowles13

Nemáme proti nim žádné oprávněné stížnosti, ale mají špatnou pověst https://casino.guru/casinomarriott-review

Také předstírají, že pocházejí z Malty, protože vlastníkem je společnost PlayB Malta Ltd., ale společnost je registrována na Kypru a licenčním orgánem je Curacao. Z mého pohledu to vypadá podezřele 😕

Automaticky přeloženo:
Daniel

Dluží mi 2400 GBP a stále říkají, že peníze budou zítra na mém účtu a už je to 19 dní a můj účet byl ověřen

Automaticky přeloženo:

Strávil jsem s nimi 2 000 liber, mohl bych si to vyžádat zpět od mých vydavatelů karet

Automaticky přeloženo:

Vypadá to jako podvod, pokud jste zaplatili kreditní kartou, můžete se je pokusit kontaktovat a získat peníze zpět. Pokud nejste, myslím, že je budete muset neustále kontaktovat, abyste doufali, že vaše peníze uvidíte zpět.

Automaticky přeloženo:
Leeknowles13

Potenciálně ano, ale museli byste nějak tvrdit, že vklady nebyly zamýšleny. Opravdu to záleží na bance.

Automaticky přeloženo:

Licenci na Curacao jsem ještě nesnížil. BitCasino je můj oblíbený a zatím jsem nezažil nic špatného. Ale váš názor je platný. Mají něco podezřelého. Proč má Casino Mariliot špatnou pověst, ale žádné „oprávněné stížnosti"? Pro mě se zdá, že na tyto stížnosti jednoduše nereagují správně.

Automaticky přeloženo:

Měl jsem spoustu problémů, nevím, jak se s tím vypořádat

Automaticky přeloženo:
PaulitoW3

Můžete se pokusit podat stížnost na našem webu a my se na ni podíváme: https://casino.guru/complaints

Automaticky přeloženo:

Nyní uplynulo 38 dní a moje výhry jsou stále pozastaveny. Jen mě informujte, že vaše výhra bude zítra na vašem účtu

Automaticky přeloženo:
Leeknowles13

S tím kasinem vám mohu pomoci.

Automaticky přeloženo:

Ahoj john88, jak mi můžeš pomoci, prosím

Automaticky přeloženo:
John88

Ahoj, jak mi můžeš pomoci, prosím

Automaticky přeloženo:
Leeknowles13

Napište svůj e-mail ... ozvu se vám ... nebo telegramem nebo svárem ..

Automaticky přeloženo:

molly1113@mail.com

Automaticky přeloženo:

molly1113@mail.com

Automaticky přeloženo:

Poslal jsem ti mail.

Automaticky přeloženo:
Leeknowles13

Jen věnujte pozornost, je tu další uživatel, který říká, že od něj požadoval 140 eur.

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/chance-cz-normally-robbed-me---/2#post-4755

Automaticky přeloženo:
Daniel

Díky za hlavu, on také požádal o peníze ode mě. Řekl jsem mu, aby se zbavil hrozného Nast osoba lovící na lidi by měla být na tomto webu zakázána

Automaticky přeloženo:

Nevím, co na to říct.

Mluvíš jako děti.

Smím někoho. Ne.

Jen můžu pomoci v tom businesd snd to je vše, všichni, kteří si myslíte, že když jste měli problém s kasinem, že vám dají peníze, musíte mít někoho, kdo ví, že hry, nebo přijdete o peníze.


Nemůžu to udělat zadarmo. Musí být placen zdroj.


Martin47 a tento Leak ... guru kasina vám mohou pomoci. Lol



Automaticky přeloženo:
John88

Ve skutečnosti se nám podařilo zajistit platby pro mnoho hráčů. Pokud hrajete v kasinu se velmi špatnou reputací, pak ano, je to velmi obtížné, ale pokud hrajete ve slušném kasinu a ukáže se, že vaše stížnost je oprávněná, pak jsou šance mnohem vyšší.

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky