před 3 roky
Má někdo problémy s casinomarriott Mám obrovské problémy se získáním svých peněz
Has anyone had problems with casinomarriott I’m having massive problems getting my money
2
Má někdo problémy s casinomarriott Mám obrovské problémy se získáním svých peněz
Has anyone had problems with casinomarriott I’m having massive problems getting my money
Nemáme proti nim žádné oprávněné stížnosti, ale mají špatnou pověst https://casino.guru/casinomarriott-review
Také předstírají, že pocházejí z Malty, protože vlastníkem je společnost PlayB Malta Ltd., ale společnost je registrována na Kypru a licenčním orgánem je Curacao. Z mého pohledu to vypadá podezřele 😕
We don't have any justified complaints submitted against them, but they have a bad reputation https://casino.guru/casinomarriott-review
They also pretend to be from Malta since the owner is PlayB Malta Ltd., but the company is registered in Cyprus and the licensing authority is Curacao. From my point of view, this looks fishy 😕
Vypadá to jako podvod, pokud jste zaplatili kreditní kartou, můžete se je pokusit kontaktovat a získat peníze zpět. Pokud nejste, myslím, že je budete muset neustále kontaktovat, abyste doufali, že vaše peníze uvidíte zpět.
Seems like a scam, if you've paid with your creditcard, you can try to contact them and get your money back. If you are not, I guess you have to keep contacting them to hope you will see your money back.
Potenciálně ano, ale museli byste nějak tvrdit, že vklady nebyly zamýšleny. Opravdu to záleží na bance.
Potentially yes, but you would somehow have to claim that the deposits weren't intended. It really depends on the bank.
Licenci na Curacao jsem ještě nesnížil. BitCasino je můj oblíbený a zatím jsem nezažil nic špatného. Ale váš názor je platný. Mají něco podezřelého. Proč má Casino Mariliot špatnou pověst, ale žádné „oprávněné stížnosti"? Pro mě se zdá, že na tyto stížnosti jednoduše nereagují správně.
I haven't downplayed the Curacao license yet. BitCasino is my favorite and I haven't experienced anything wrong yet. But your point is valid. They have something suspicious. Why does Casino Mariliot have a bad reputation, but no "legitimate complaints"? To me, they simply don't seem to respond properly to those complaints.
私はまだキュラソーのライセンスを軽視しているわけではありません。ビットカジノは私のお気に入りで、まだ何か悪いことを経験したことがありません。しかし、あなたの指摘は有効です。彼らには何か怪しいものがあります。カジノ・マリリオットが悪い評判を持っているのに、「正当な苦情」がないのはなぜでしょうか?私には、彼らは単にそれらの苦情に適切に対応していないように思えます。
Můžete se pokusit podat stížnost na našem webu a my se na ni podíváme: https://casino.guru/complaints
You may try to submit a complaint on our website and we can look into it: https://casino.guru/complaints
Napište svůj e-mail ... ozvu se vám ... nebo telegramem nebo svárem ..
Writte your email...i will cintact you..or telegram or discord..
Jen věnujte pozornost, je tu další uživatel, který říká, že od něj požadoval 140 eur.
https://casino.guru/forum/complaints-discussion/chance-cz-normally-robbed-me---/2#post-4755
Just pay attention, there's another user who says that he requested 140eur from him.
https://casino.guru/forum/complaints-discussion/chance-cz-normally-robbed-me---/2#post-4755
Díky za hlavu, on také požádal o peníze ode mě. Řekl jsem mu, aby se zbavil hrozného Nast osoba lovící na lidi by měla být na tomto webu zakázána
Thanks for the head up he has also asked for money of me I told him to f#ck off horrible Nast person preying on People should be banned of this site
Nevím, co na to říct.
Mluvíš jako děti.
Smím někoho. Ne.
Jen můžu pomoci v tom businesd snd to je vše, všichni, kteří si myslíte, že když jste měli problém s kasinem, že vám dají peníze, musíte mít někoho, kdo ví, že hry, nebo přijdete o peníze.
Nemůžu to udělat zadarmo. Musí být placen zdroj.
Martin47 a tento Leak ... guru kasina vám mohou pomoci. Lol
I dont know what to say.
You are talking like a kids.
Sm i scumm someone . No.
I just can help in that businesd snd thats all, all you who think when you had problem with casino that they will give you money, you must had someone who know that games or you will lose money.
I cant do it for free. Must payed source.
Martin47 and this Leak...casino guru can help you. Lol
Ve skutečnosti se nám podařilo zajistit platby pro mnoho hráčů. Pokud hrajete v kasinu se velmi špatnou reputací, pak ano, je to velmi obtížné, ale pokud hrajete ve slušném kasinu a ukáže se, že vaše stížnost je oprávněná, pak jsou šance mnohem vyšší.
We actually managed to arrange payments for many players. If you play in a casino with a very bad reputation, then yes, it's very difficult, but if you play in a decent casino and it turns out that your complaint is justified, then the chances are much higher.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.