To je problém online kasin, která vás mohou zbavit tím, že vám zablokují přístup na jejich stránky. Jedinou šancí, jak vidím, je stěžovat si britské komisi pro hazardní hry, protože sázka Victor spadá pod jejich pravidla a předpisy. Případně si stěžujte zde a zjistěte, jestli na ty šmejdy reagují
That's the problem with online casinos they can cur you off by blocking your access to their site. The only chance as I see it is to complain to the UK gambling commission as bet Victor fall under their rules and regulations. Alternatively complaint on here and see if they respond the scumbags
Vím, že pokud kasino nereaguje, určitě to není nic příjemného. Vaše stížnost je však stále otevřená a Nick se snaží vše prozkoumat, aby vám pomohl co nejlépe. Zkuste být tedy trpělivý, i když vím, že to není snadné.
I know that if the casino doesn't respond, it's certainly not pleasant. However, your complaint is still open and Nick is trying to look into everything to help you the best he can. So try to be patient even though I know it's not easy.
Odpověděli. Odmítají vyplatit. Ani neřekli proč, kromě toho, že vklad ze září nebyl z bankovního účtu registrovaného na mé jméno, což je polopravda, protože je společný, nicméně můj vklad 700 $ a výhry 85 000 $ byly odvozeny výhradně z vkladu z bankovního účtu. registrován pouze na mém účtu. Nabídl jsem vrácení výhry ze zářijového vkladu ve výši zhruba 10 000 $, ale ve svých podmínkách nemají právo nevyplatit výhru z vkladu provedeného z bankovního účtu na mé jméno.
They responded. They refuse to pay out. They didn’t even say why except that the deposit from September wasn’t from a bank account registered in my name which is semi true since it’s joint, however my $700 deposit and $85,000 winnings were derived solely from a deposit made from a bank account registered solely in my account. I offered to return the winnings from the September deposit of roughly $10k but they don’t have a right in their terms and conditions to not pay the winnings from a deposit made from a bank account in my own name.
Jejich smyslem je v jejich podmínkách, že všechny vklady musí být provedeny bankovním vkladem ze jména, pod kterým je sázkový Victor účet registrován. Jako takové používají toto porušení k uzavření vašeho účtu a zabavení vašich výher. Proč bylo potřeba velké vítězství vrátit se do září? No to je to, co dělají SLIMY tak a tak. Udělají cokoliv, aby se dostali z výplaty tak velké částky, je to na hovno, ale tak se chovají ke svým takzvaným váženým zákazníkům. Nechte guru kasina vyřídit vaši stížnost, ale jakmile porušíte jejich stížnost t@cs kasina jsou nemilosrdná.
Their point is in their terms and conditions is that all deposits must be made with a bank deposit from the name the bet Victor account is registered as. As such they are using that breach to close your account and confiscate your winnings. Why did it take a big win to check back to September? Well that's what they do the SLIMY so and sos. They will do anything to get out of paying out such a large amount, it sucks but that's the way they treat their so called valued customers. Let casino guru handle your complaint but once you have broken their t@cs casinos are ruthless.
Při spoléhání se na zákony Ontaria existují ochrany. Asi budu muset žalovat. To, co udělali, je tak slizké. Pokud měli problém se zářijovou zálohou, měli povinnost ji tehdy navýšit. Teď ne. A tentokrát je vklad z bankovního účtu vedeného výhradně na mé jméno. Mám zde případ, a protože jsou regulováni v Ontariu, podléhají zákonu Ontaria, a proto mohou být žalováni.
There are protections under Ontario law in relying on. I likely have to sue. What they’ve done is so slimy. If they had an issue with the September deposit they had an obligation to raise it then. Not now. And this time the deposit is from a bank account registered solely in my name. I have a case here and since they’re regulated in Ontario they are subject to Ontario law and thus can be sued.
Vypadá to jako vaše nejlepší volba, protože je to hodně peněz, ale SLIMY b#-##'##ds si vyhrazují právo uzavřít váš účet a zabavit vaše výhry, pokud porušíte jejich t@cs . Vzal bych si hodinu s právníkem a viděl bych, na čí straně zákon padne, a pokud budete mít štěstí, můžete žalovat.
Looks your best option as it is a lot of cash but the SLIMY b#-##'##ds reserve the right to close your account and confiscate your winnings if your in breach of their t@cs. I would take an hour with a solicitor and see who's side the law falls on and if your lucky you can sue.
Mluvil jsem s právníkem. Nejprve nechám pracovat ontarijský regulátor. Zřejmě mohou pomoci.
to, co vsadil vítěz, není ve skutečnosti v jejich podmínkách povoleno. Umožňuje jim zrušit výhry z vkladů od třetích stran (takže výhry v září 2023), ale neříká nic o zrušení budoucích výher nebo zrušení 86 000 $, které jsem vyhrál z vkladu z mého výhradně vlastněného registrovaného bankovního účtu. Ve svém dopise neuvedli žádné podmínky a ustanovení – uvedli „standardní postup", což jejich případ ještě oslabuje. Kde sakra může hráč najít svůj „standardní postup"?
I spoke to a lawyer. I’m going to let the Ontario regulator work at this first. Apparently they can help.
what bet victor did is actually not permitted in their terms and conditions. It allows them to void winnings from deposits from third parties (so the sep 2023 winnings) but says nothing about voiding future winnings or voiding the $86,000 I won from a deposit from my solely owned registered bank account. They didn’t cite any terms and conditions in their letter - they cited "standard procedure" which makes their case even weaker. Where the hell can a player find their "standard procedure"??
Vypadá to, že máte dobrý případ, takže vám přeji vše nejlepší ve vašem úsilí získat to, co je správně vaše, a pokud je zákon v Ontariu na vaší straně, pak to posílí váš případ proti těm tenkým koulím
Well looks like you have a good case so wishing you all the best in your endeavours to get what is rightly yours and if the law is on your side in Ontario then that strengthens your case against those slim balls
Dík. Mám velmi silný případ. Tak či onak zaplatí. A pokud mi to bude trvat, abych je žaloval, tak ano. Ale myslím, že regulátor v Ontariu by to viděl jako extrémně nespravedlivé. Mají povinnost se rozhodovat spravedlivě a v dobré víře. To není nic z toho. Je legrační, že jejich rozhodnutí ani nezmiňuje, proč mi zabavili výhru 86 000 $. Pravděpodobně proto, že nemají žádný pádný důvod. Jen zmiňují, že vrátí zálohu 700 $, což zjevně není spravedlivé.
Thanks. I have a very strong case. One way or another they will pay. And if it takes me suing them then so be it. But I think the regulator in Ontario would see this as egregiously unfair. They have an obligation to make decisions fairly and in good faith. This is none of that. It’s funny their decision doesn’t even mention why they confiscated my winnings of $86,000. Probably because they have no valid reason. They just mention they’ll return the $700 deposit which obviously is not doing justice.
Pravděpodobně bude chvíli trvat, než se to vyřeší, takže buďte trpěliví a zůstaňte v pohodě 😎, což v zimě v Ontariu pravděpodobně není. Přeji pozitivní výsledek 👊
Probably be a bit of time until it's resolved so be patient and stay cool 😎 which probably isnt an option winter in Ontario. Wishing you positive outcome 👊
Je to opravdu smutná situace a velmi frustrující. Je těžké být trpělivý a doufat, že tady regulátor něco udělá. Ale myslel jsem, že je musím nechat zkusit. Nějaké další návrhy?
It’s a really sad situation and very frustrating. It’s hard to be patient and hopeful to that the regulator would do something here. But I supposed I have to let them try. Any other suggestions?
Vypadá to jako vaše nejlepší volba, protože je to hodně peněz, ale SLIMY b#-##'##ds si vyhrazují právo uzavřít váš účet a zabavit vaše výhry, pokud porušíte jejich t@cs . Vzal bych si hodinu s právníkem a viděl bych, na čí straně zákon padne, a pokud budete mít štěstí, můžete žalovat.
Looks your best option as it is a lot of cash but the SLIMY b#-##'##ds reserve the right to close your account and confiscate your winnings if your in breach of their t@cs. I would take an hour with a solicitor and see who's side the law falls on and if your lucky you can sue.
Ve skutečnosti to, co udělal vítěz vsadil, není v jejich podmínkách povoleno. Umožňuje jim zrušit výhry z vkladů od třetích stran (takže výhry v září 2023), ale neříká nic o zrušení budoucích výher nebo zrušení 86 000 $, které jsem vyhrál z vkladu z mého výhradně vlastněného registrovaného bankovního účtu. Ve svém dopise neuvedli žádné podmínky – uvedli „standardní postup", což jejich případ ještě oslabuje. Kde sakra může hráč najít svůj "standardní postup"?? Nedostatek vysvětlení v jejich rozhodnutí je velmi výmluvné, že mají velmi slabý případ k zadržení mých prostředků
Actually what bet victor did is actually not permitted in their terms and conditions. It allows them to void winnings from deposits from third parties (so the sep 2023 winnings) but says nothing about voiding future winnings or voiding the $86,000 I won from a deposit from my solely owned registered bank account. They didn’t cite any terms and conditions in their letter - they cited "standard procedure" which makes their case even weaker. Where the hell can a player find their "standard procedure"?? The lack of explanation in their decision is very telling that they have a very weak case to withhold my funds
Pravděpodobně bude chvíli trvat, než se to vyřeší, takže buďte trpěliví a zůstaňte v pohodě 😎, což v zimě v Ontariu pravděpodobně není. Přeji pozitivní výsledek 👊
Probably be a bit of time until it's resolved so be patient and stay cool 😎 which probably isnt an option winter in Ontario. Wishing you positive outcome 👊
Jejich smyslem je v jejich podmínkách, že všechny vklady musí být provedeny bankovním vkladem ze jména, pod kterým je sázkový Victor účet registrován. Jako takové používají toto porušení k uzavření vašeho účtu a zabavení vašich výher. Proč bylo potřeba velké vítězství vrátit se do září? No to je to, co dělají SLIMY tak a tak. Udělají cokoliv, aby se dostali z výplaty tak velké částky, je to na hovno, ale tak se chovají ke svým takzvaným váženým zákazníkům. Nechte guru kasina vyřídit vaši stížnost, ale jakmile porušíte jejich stížnost t@cs kasina jsou nemilosrdná.
Their point is in their terms and conditions is that all deposits must be made with a bank deposit from the name the bet Victor account is registered as. As such they are using that breach to close your account and confiscate your winnings. Why did it take a big win to check back to September? Well that's what they do the SLIMY so and sos. They will do anything to get out of paying out such a large amount, it sucks but that's the way they treat their so called valued customers. Let casino guru handle your complaint but once you have broken their t@cs casinos are ruthless.
Rozumím jejich názoru, ale to je opravňuje pouze ke zrušení výhry ze zářijového vkladu. Pokud si mysleli, že jde o problém, měli ten účet zavřít. Tento termín (10.4) neříká nic o zrušení budoucích výher z budoucích vkladů na mé jméno. V tom je to tak nespravedlivé. Podle zákonů Ontaria mají povinnost jednat čestně a v dobré víře.
jejich podmínky (zejména oddíl 17) jsou tak široké, že je doslova opravňují k uzavření vašeho účtu a zabavení vašeho zůstatku zcela bez důvodu. To je hrozné. Tato situace mi připadá hrozivá. Po září mi vzali vklady a nechali mě prohrát, ale po výhře nevyplatí. Měli povinnost označit to jako problém v době vkladu, nikoli nyní a v žádném případě, který neslouží podle jejich podmínek, aby jim dal právo zabavit výhry z tohoto nedávného vkladu. Jejich e-mail neříká nic o výhrách nebo o tom, proč je zabavují, což mi přijde velmi výmluvné, protože vědí, že dělají něco podlého.
I understand their point but that only entitles them to void the winnings from the September deposit. If they thought it was an issue then they should have closed the account then. That term (10.4) does not say anything about voiding future winnings from future deposits in my name. That’s where it’s so unfair. They an obligation to act fairly and in good faith under Ontario law.
their terms (especially section 17) are so broad they literally entitle them to close your account and confiscate your balance for no reason at all. That’s egregious. This situation feels egregious. They took my deposits after September and let me lose but won’t pay out after a win. They had an obligation to flag this as an issue at the time of the deposit not now and in any event that doesn’t serve pursuant to their terms to give them the right to confiscate winnings from this recent deposit. Their email doesn’t say anything about the winnings or why they’re confiscating them which I find very telling in that they know they’re doing something fishy.
Je to opravdu smutná situace a velmi frustrující. Je těžké být trpělivý a doufat, že tady regulátor něco udělá. Ale myslel jsem, že je musím nechat zkusit. Nějaké další návrhy?
It’s a really sad situation and very frustrating. It’s hard to be patient and hopeful to that the regulator would do something here. But I supposed I have to let them try. Any other suggestions?
Určitě chápu vaši frustraci a obavy, ale stále máte otevřenou stížnost a náš tým se vám pokusí pomoci, jak nejlépe umíme. Vidím, že jste případ také eskalovali regulátorovi, což může být delší proces, takže nám samozřejmě nezbývá nic jiného, než čekat, jak se to všechno vyvine, i když vím, že to není to, co chcete slyšet. Takže moje jediné doporučení by bylo zůstat trpělivý, protože to je to, co bude v této situaci nejrozumnější. Myslíš, že to dokážeš? Určitě nám dejte vědět, až budete mít něco nového. Budu držet palce. 🤞
I certainly understand your frustration and concern, but you still have an open complaint with us and our team will try to help you as best we can. I see that you have also escalated the case to the regulator, which can be a longer process, so obviously we have no choice but to wait and see how this all unfolds, even though I know it's not what you want to hear. So my only recommendation would be to remain patient, because that is what will be the most sensible thing to do in this situation. You think you can do that? Be sure to let us know when you have anything new. I'll keep my fingers crossed. 🤞
Ontarijský regulátor nic neudělá. Právě napsali následující. Tak nespravedlivé.
Ahoj Stephanie,
Na základě vašeho e-mailu zaslaného iGO dne 1. prosince společnost iGO dokončila kontrolu tohoto incidentu a je spokojena s rozhodnutím Provozovatele v této záležitosti.
Proto iGO v tuto chvíli nepodnikne žádné další kroky a považuje záležitost za uzavřenou.
S pozdravem,
Tým pro eskalaci sporů iGO Player
The Ontario regulator won’t do anything. They just wrote the following. So unfair.
Hello Stephanie,
Further to your email to iGO on December 1st, iGO has completed its review of this incident and is satisfied with the Operator’s decision on this matter.
Therefore, iGO will take no further action at thistime and considers the matter closed.
Sincerely,
iGO Player Dispute Escalation team
Betvictor vás tahá za vaše peníze, protože jste porušili jejich podmínky předchozí transakce a nejste si jisti, zda můžete něco udělat. Nabídli jste, že splatíte své výhry ze společného vkladu, a oni odmítli vaši nabídku, zabavili vám peníze a uzavřeli váš účet. Neradi platí kasina, pokud vidí cestu ven. Nejste si jisti, co ještě můžete udělat.
Betvictor are screwing you over for your money because you broke their terms and conditions on that previous transaction, not sure if there is anything you can do. You offered to pay back your winnings from the joint deposit and they turned down your offer confiscated your money and closed your account. They don't like paying casinos if they can see a way out. Not sure what more you can do.
Betvictor vás tahá za vaše peníze, protože jste porušili jejich podmínky předchozí transakce a nejste si jisti, zda můžete něco udělat. Nabídli jste, že splatíte své výhry ze společného vkladu, a oni odmítli vaši nabídku, zabavili vám peníze a uzavřeli váš účet. Neradi platí kasina, pokud vidí cestu ven. Nejste si jisti, co ještě můžete udělat.
Betvictor are screwing you over for your money because you broke their terms and conditions on that previous transaction, not sure if there is anything you can do. You offered to pay back your winnings from the joint deposit and they turned down your offer confiscated your money and closed your account. They don't like paying casinos if they can see a way out. Not sure what more you can do.
Vím. žalovat je by bylo nákladné a otravné. Máte nějaké další návrhy? Myslíte si, že tady reklamační oddělení bude schopno pomoci, když regulátor řekl, že nic neudělá? Zkusím to spustit na stožáru s Ontarijským regulátorem a uvidím, jestli se tam někam dostanu s vyššími polohami. Mám pocit, že lidé, se kterými jsem měl co do činění, byli mladší a jsou to jen oddělení na nižší úrovni v rámci komise pro alkohol a hry
I know. suing them would be costly and annoying. Do you have any other suggestions? Do you think the complaints department here will be able to help now that the regulator has said they aren’t going to do anything? I’m going to try run this up the flag pole with the Ontario regulator and see if I can get anywhere there with the higher ups. I feel like the people I was dealing with were more junior and they’re just a lower level department within the alcohol and gaming commission
Vyzkoušejte, zda vás postup pro podávání stížností někam dostane. Musíte mít na paměti, že Betvictor je nadnárodní konglomerát hazardních her a bohužel jste rozbili jejich t@cs a mohou si dovolit ty nejlepší právníky, takže buďte opatrní při žalování, pokud nedostanete právní pomoc, o čemž pochybuji, že by vás to mohlo stát hodně peněz, pokud prohrajete. Protože je to 85k hodně těsta, vzal bych si hodinu právníkovi vysvětlit, co se stalo, a požádal ho, aby se podíval na jejich podmínky, se kterými souhlasíte, když se zaregistrujete. Oni vám pak řeknou, kdo se mýlí, a vezmou to odtud. Což bude znamenat financování soudního sporu = nákladné nebo to bude muset nechat být a odložit to jako velmi bolestivou zkušenost s učením. Podívejte se, zda zdejší tým může dostat odpověď od Betvictoru, a pak se podívejte, co doporučují jako nejlepší možnost. Zůstaňte v pohodě a buďte trpěliví, může to chvíli trvat. Vím, že to musí být stresující, protože jde o hodně peněz a pravděpodobně jste neviděli žádný důvod, proč právě teď nesedí na vašem bankovním účtu.
Try and see if the complaints procedure here gets you anywhere, what you have to remember is that Betvictor are a multinational gambling conglomerate and unfortunately you broke their t@cs and they can afford the best lawyers so be careful about sueing unless you can get legal aid which I doubt it could end up costing you a lot of cash if you lose. As it's 85k a lot of dough I would take an hour with a lawyer explain what happened and ask him to look at their terms and conditions that you agree to when you sign up. They will then tell you who's in the wrong and take it from there. Which will mean funding a lawsuit = costly or having to let it go and put it down as a very painful learning experience. See if the team here can get a response from Betvictor and then see what they advise that is the best option. Stay cool and be patient it could take a bit of time. I know it must be stressful as it's a lot of cash and you probably couldn't see any reason why it's not sitting in your bank account right now.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.