FórumDiskuze stížnostíBet365, nesprávné přihlášení a kód LL01

Bet365, nesprávné přihlášení a kód LL01

před 2 roky od MassEffect
|
42538 zobrazení 43 odpovědí |
|
1 23
Přidat příspěvek
před 2 roky

Ahoj lidi, dnes jsem se pokusil přihlásit ke svému účtu Bet365, ale hlásí mi to "nesprávná data" nebo něco podobného, plus kód k nahlášení: LL01. Už mi to nedovolí se přihlásit.

(Premisa: "historický" a zaběhnutý účet .. používám ho od roku 2019, v minulosti stažen atd. ..)


Připojím se do chatu a po nějaké kontrole mi řeknou, že musím poslat obvyklé fotky řidičského průkazu + obrazovky paypal emailem a slyšet:

vysvětlení o mých aktivitách v kasinu.


Nyní, v tomto posledním období, kdy jsem náhodou vstoupil do živého kasina, jsem sledoval rulety s minimálně 5 stejnými barvami v řadě (ano vím, rulety nemají paměťový efekt atd...ale stejně) a začal jsem sázet 3 eura, pak jsem zdvojnásobil, pokud pramen stejné barvy pokračoval, 6/12/24/48/100/200/400 .. dokud to nevyšlo, nebo jsem o všechno přišel.

Stejné a totožné věci jsem napsal i do vysvětlení přes e-mail, také proto, že je to čistá pravda .. udělal jsem toto.


Můžete mi na základě svých zkušeností říci, zda budu moci svůj účet zkontrolovat nebo mi alespoň dovolí vybrat? (Také proto, že uvnitř je slušné množství).

Jaké jsou časy asistencí? Rychle nebo budu muset čekat měsíce a měsíce ??? mám se bát?

Poslal jsem e-mailem italské i anglické pomoci, ale nikdo neodpovídá.

Děkuji mnohokrát


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Bohužel stále žádná odpověď od Bet365, italsky i anglicky. Zatím se nemohu přihlásit a mám uvnitř více než 1k euro, které nemohu ani vybrat

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj lidi, dnes jsem se pokusil přihlásit ke svému účtu Bet365, ale hlásí mi to "nesprávná data" nebo něco podobného, plus kód k nahlášení: LL01. Už mi to nedovolí se přihlásit.

(Premisa: "historický" a zaběhnutý účet .. používám ho od roku 2019, v minulosti stažen atd. ..)


Připojím se do chatu a po nějaké kontrole mi řeknou, že musím poslat obvyklé fotky řidičského průkazu + obrazovky paypal emailem a slyšet:

vysvětlení o mých aktivitách v kasinu.


Nyní, v tomto posledním období, kdy jsem náhodou vstoupil do živého kasina, jsem sledoval rulety s minimálně 5 stejnými barvami v řadě (ano vím, rulety nemají paměťový efekt atd...ale stejně) a začal jsem sázet 3 eura, pak jsem zdvojnásobil, pokud pramen stejné barvy pokračoval, 6/12/24/48/100/200/400 .. dokud to nevyšlo, nebo jsem o všechno přišel.

Stejné a totožné věci jsem napsal i do vysvětlení přes e-mail, také proto, že je to čistá pravda .. udělal jsem toto.


Můžete mi na základě svých zkušeností říci, zda budu moci svůj účet zkontrolovat nebo mi alespoň dovolí vybrat? (Také proto, že uvnitř je slušné množství).

Jaké jsou časy asistencí? Rychle nebo budu muset čekat měsíce a měsíce ??? mám se bát?

Poslal jsem e-mailem italské i anglické pomoci, ale nikdo neodpovídá.

Děkuji mnohokrát


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj,

Řekl bych, že váš účet může být zablokován kvůli nějakému vyšetřování nebo kontrole. Předpokládám však, že byste měli být informováni.

Asi to může souviset s vašimi sázkařskými "strategiemi", upřímně se v sázkařských vzorcích a zejména v řekněme zakázaných vzorcích sázení úplně nevyznám, ale je to docela náhoda. nemyslíš?

O čem, prosím, byla ta "vysvětlení o mých aktivitách v kasinu"?

můžete specifikovat?


Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Bohužel stále žádná odpověď od Bet365, italsky i anglicky. Zatím se nemohu přihlásit a mám uvnitř více než 1k euro, které nemohu ani vybrat

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Pokud mohu hádat, v tuto chvíli probíhá nějaká kontrola.

Bohužel, pouze kasino může vysvětlit více. Na jak dlouho máte prosím zablokovaný účet?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj,

Bohužel bez vysvětlení, skutečně kdybych se nepokusil přihlásit tak bych si toho zablokování ani nevšiml, žádný email mi nepřišel, musel jsem kontaktovat chat (telefonická asistenční služba už naopak nefunguje v Itálii odpoví nahraný hlas. kdo říká, aby se obrátil na chat nebo e-mail).

V chatu říkají, že načasování závisí na množství práce, kterou mají, a neříkají nic jiného.

Faktem je, že Bet365 je jedna z největších skupin na světě a ne malá sázková kancelář, jen žádám, aby mě neopouštěli úzkostí, pro ně ta částka znamená málo, pro mě místo toho 1300 eur znamená hodně a dokonce ani mít možnost vybrat nebo vědět, proč se nemohu přihlásit k účtu, není hezké.

Ovládacím prvkům rozumím velmi dobře, ale pro situace jako je tato musí být rychlé .. nemohou se mnou jednat jako se zločincem.

Na email mi nikdo neodpovídá.

Mají tisíce zaměstnanců, také jsem si je vybral, protože mě inspirovali sebevědomím.


V chatu mě požádali, abych poslal e-mailem dokumenty k řidičskému průkazu + snímky obrazovky paypal (a bylo to odesláno) a požádali mě, abych poskytl „vysvětlení o mé aktivitě v kasinu" nebo (vykládám), abych vysvětlil, co jsem dělal, když jsem hrál v kasinu. .

Okamžitě jsem přemýšlel o tom, že jsem vstoupil do rulety a hrál zdvojnásobení, nic víc a nic méně ..

Kromě toho, myslím lokálně, jsem před pár týdny nebo možná před měsícem hrál baccarat.. a pak mi v těchto dnech dali 25 otočení ve slotech (které používám pouze tehdy, když mi dávají otočení, jinak nikdy nepoužívám je se skutečným zůstatkem) a vyhrál jsem 30 eur, těch 30 eur bonus jsem je pak převedl na výběrové peníze a vždy je přehrál v živé ruletě, nevím, jestli je to důvod, i když se to zdá absurdní, pokud už nechtějí já jako zákazník to jen řeknu a zavřu svůj účet a vyberu, ale nemohou mě znepokojovat.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
MassEffect
před 2 roky

Ahoj,

Také mám pocit, že všem těm nepříjemným pocitům se lze vyhnout, kdyby kasino poslalo pouze jeden rozumný e-mail.

Rád bych vás ujistil, že vše bude brzy ok, ale jsem si jistý, že byste to nekoupili

já v tuto chvíli.

Nevidím žádnou škodu na tom, že jste vyzkoušeli několik her a vzali jste si nějaký bonus, nevyžadoval bych k tomu žádné vysvětlení, ale opět nemám ponětí, co kasino v tuto chvíli vyšetřuje. Je možné, že našli nějaký podobný vzor, který používá jiný hráč – teď jen spekulujeme.

Mohu vědět, jak dlouho jste čekali, než jste našli svůj účet uzavřený? Nebo hlavně, kdy jste prosím poslal ty dokumenty na kontrolu?

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj Radko, je to tak, měli by pochopit, že za každým účtem je ještě člověk s city, pak nepomáhá ani to, že je ticho, taky se mi kvůli nim špatně spí.

Dnes ráno jsem poslal další e-mail, žádná odpověď, navzdory skutečnosti, že jsme v roce 2022, v éře okamžité komunikace.

Společnost je velká a přijde mi absurdní, že mezi stranami neexistuje žádná komunikace, ani z italského týmu, ani z anglického.

Uzavřený účet jsem našel před 2 dny, i když přesně nevím, kdy byl uzavřen, protože žádnou komunikaci neposlali (a stále nic neposílají).

Okamžitě jsem kontaktoval chat a okamžitě jsem poslal e-maily s tím, co požadovali.

Vím, že jsem stejně ještě pár dní pryč (i když pro mě jsou to už věčnost), a proto jsem ještě nepodal reklamaci, ale také jsem viděl ostatní uživatele, které jsem četl na internetu, s podobnými zkušenostmi zablokované účty Obávám se, že již dlouho nebudu dostávat novinky, a proto jsem se rozhodl otevřít tento příspěvek, abych se "připravil" a informoval vás o modu operandi.

Přál bych si, aby se vše vyřešilo, i proto, že jsem nic špatného neudělal, jsem spokojený i se zavřeným účtem, pokud se mi nelíbí, důležité je zkontrolovat peníze zpět..

Automaticky přeloženo:
MassEffect
před 2 roky

Ahoj Mass Effect,

Vcítím se do tvých pocitů, cítil bych se stejně, kdybych byl na tvé kůži, jsem si jistý.

Vezměte si všechen čas, který potřebujete.

Na základě stížností jsem se dozvěděl, že některé bezpečnostní kontroly nebo dodatečná ověření mohou trvat i měsíc (omlouvám se za špatnou zprávu), ale hlavní problém přetrvává, kasino vám mělo dát vědět a poskytnout vám určitý časový rámec.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj Radko, děkuji za slova, i jejich poslech trochu pomáhá, věř mi! a proto mohu jen poděkovat!


Jsem naprosto ochoten počkat i měsíc a bylo by skvělé, kdyby to v těchto časech vyřešili..

Také jsem se dal k dispozici pro přijímání telefonních hovorů nebo videohovorů a vždy jsem to v e-mailech nebo na chatu vyřídil velmi laskavě, ale nic..

Ale pokud kontroly trvají dlouhou dobu, jak mohu jednat? Můžete mi nějak poradit?


V každém případě toto chování Bet365 zůstává velmi smutné, vždy jsem ji považoval za seriózní a také velmi velkou společnost, nečekal jsem tak špatný zákaznický servis, zákazník by měl být informován a pokud nějaký manažer čte tato slova, Doufám, že to vezmete na vědomí, protože to opravdu vypadá opuštěné.

Je to trochu jako vkládat peníze do banky, nespolehlivou banku by si nikdo nevybral a protože i v tomto případě jde o hodně peněz, myslel jsem si, že se v této společnosti cítím dobře.

Ani dnes žádná odpověď z firmy, vše mlčí.

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
MassEffect
před 2 roky

Ahoj.


Dovolte mi říci, že kasinům dáváme celých 14 dní na dokončení ověření účtu a pokračování v platbě.

Ale jak jsem již psal, není fér, že neznáte žádné podrobnosti nebo nějaký časový rámec pro toto ověření.

Stále si myslím, že byste měli stížnost odeslat prostřednictvím našeho centra řešení. Stačí kliknout zde .

Dejte nám šanci se na to podívat.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj Radko!

Předně děkuji za to, že mi stále odpovídáte, věřte, že si toho teď velmi vážím, alespoň se v této situaci necítíte sami.

Aktualizace: včera poté, co trvali na tom, že mi konečně poslali e-mail z asistence, řekli mi, že "z bezpečnostních důvodů nemohou pokračovat v konverzaci prostřednictvím e-mailu" a vyzývají mě, abych kontaktoval chat (znovu).

Kontaktuji chat a oni mi říkají, že mi chtějí zavolat, ptají se mě na den, kdy mohu být k dispozici (kromě včerejška samozřejmě o víkendech nepracuje odpovědné oddělení).

Domluvila jsem se tedy na zítřejší ranní telefonát..doufám,že mi zavolají,i když koukám na další zkušenosti na internetu,není jisté,že se zítra něco vyřeší,ale asi chtějí vědět,jestli jsem ten skutečný uživatel účtu a chtějí se ujistit (samozřejmě jsem to já). Kontroly však místo toho provádějí jiná oddělení.

Nejsem moc optimista, ale počkám na zítřek.. Budu vás informovat!

Pokud to tak bude pokračovat, tak stížnost podám přes vás, i proto, že jsem úzkostný člověk a z této situace se mi opravdu špatně spí!


Automaticky přeloženo:
MassEffect
před 2 roky

Dobrý den vám přeji.

To je skvělé, protože nyní víme, že v současné době probíhá nějaká dodatečná bezpečnostní kontrola. Řekl bych, že hovor je dobrý nápad, vzal jsem to správně, že to bude nějaký ověřovací hovor?

Pokud ano, buďte v klidu. Ve skutečnosti to není velký problém a je to nejjednodušší a nejpřímější řešení, když je identita pod kontrolou. Jsem si jistý, že to zvládneš dobře.

Možná můžete aktualizovat několik podrobností, jako například:

kdy byl váš účet vytvořen

způsob platby a výběru peněz, který jste použili

jaké hry jste hráli a podobně

Jen základ, abyste se cítili pohodlněji. Dejte mi laskavě vědět, jak to dopadlo.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Dobrý večer Radko!

Chtěl jsem aktualizovat novinky, ale bohužel mi navzdory chatu řekli, že dnes dostanu hovor .. žádný hovor! Taky jsem jim přišel naproti s tím, že mi mohou kdykoliv zavolat...ale nic.

Stále více zklamaný zákaznickou podporou této společnosti si myslím, že i kdyby měli vše opravit, stále více chci účet zavřít a jít jinam.. Vybral jsem si je pro údajnou vážnost.

Chápu, že pro ně nejsem příliš ziskový zákazník, ale v tuto chvíli by mi mohli zavřít účet a dát mi zůstatek, který mám uvnitř, místo toho, aby pokračovali v tomto malém divadle.


Aktualizuji podrobnosti, máte pravdu, ve spěchu s psaním příspěvku jsem zapomněl poskytnout důležité informace:


Účet byl otevřen v prosinci 2018

Vždy jsem vkládal a vybíral přes Paypal, od roku 2020 jsem nenabíjel, zatímco letos jsem v květnu vybral cca 1000 eur ve dvou tranších (500 na začátku května a 500 na konci května), opět Paypal.

Až do loňského roku jsem sázel především sportovní sázky, v letech 2020 a 2019 dokonce "značné" částky bez problému a občas i živá kasina.


Zatímco letos jsem hrál pouze s živým kasinem (ruleta a baccarat s obvodem Playtech), kromě toho mi příležitostně dali zatočení zdarma na automatech a hrál jsem je na automatu „Jurassic Island".


Děkuji mnohokrát za odpověď na mé příspěvky! Jste více přítomni než asistence Bet365 .. a děláte to zdarma!

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
MassEffect
před 2 roky

Nelíbí se mi, kam to směřuje, děkuji za aktualizaci.

S každým hráčem by se mělo zacházet opatrně a poctivě, nezačínejte si myslet, že je to všechno dobré, pokud výše vašich vkladů může nějak ovlivnit to, jak se k vám kasino chová – není tomu tak.

Rád bych si myslel, že kasino s takovou pověstí je schopno dostát svému slovu.

Podařilo se vám včera dostat nějaké vysvětlení?

Každopádně reklamace je stále možná, žádný nátlak určitě, jen laskavá připomínka.

Přál bych si, abych vám mohl více pomoci, přesto děkuji za vaše milá slova!



Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj Radko, dnes je středa .. museli mi volat v pondělí a pořád nic. Ani dnes žádné hovory.

Nechci je teď znovu kontaktovat v chatu, protože se nechci dusit, ale rozhodl jsem se dát termín: pokud do pátku neobdržím další kontakty, využiji služby vašeho centra pro řešení problémů .. doufám k něčemu to bude.

Snažím se s firmou jednat co nejlaskavějším způsobem, ale bohužel mám pocit, že mluvím do zdi..

Jako vždy vám moc děkujeme za vaši podporu a vaše slova!

Automaticky přeloženo:
MassEffect
před 2 roky

Ahoj Mass Effect (jedna z mých oblíbených konzolových herních ság od EA 🙂)

Dobře, tak je pátek.

Je mi líto, že laskavost nikam nevede, ale věřím, že to není konec. Laskavě si připravte všechny e-maily týkající se záležitostí, snímky obrazovky chatu a vše, co považujete za užitečné.

Zítra vás zkontroluji.

Mějte pokud možno klidný den.🤞


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj Radko!

Těší mě, že znáte Mass Effect! 🙂 Moje uživatelské jméno pochází z té hry!! 😀 Splnili jste je všechny?


Mám "novinky" a drž se pevně .. jsou absurdní .. kdybych nebyl dotyčný, tak bych se i zasmál.

Neozvali se mi, ale dnes ráno jsem od nich našel email s žádostí o zaslání fotek + výpis z mé karty končící na * 4592 připojený k mému paypal účtu..


Všechno v pořádku řekl bych .. ale ne! Protože nemám kartičku, která končí tím číslem a tak se hrabu domů a hledám .. možná to byla nějaká prošlá karta (naštěstí si je vždycky nechávám) .. ale nemůžu nic najít!


Pak vyvstává pochybnost: jsou to poslední 4 číslice mého telefonního čísla, které se objevují na obrazovce paypal, kterou posílám v prvním e-mailu z minulého týdne .. (a na obrazovce, kterou jsem odeslal, je jasně napsáno: „telefonní číslo + 39******** 4592).


file Přikládám výstřižek z obrazovky, „numeriditelefon o" v italštině znamená „telefonní číslo", „P rincipale C ellular e" znamená „Primární mobil"


Posílám tedy email s vysvětlením nedorozumění a pro úplnost posílám fotky (přední a zadní) mých 4 karet připojených k paypal + výpisy z účtu + telefonní účet + potvrzení o bydlišti.. v praxi jsem veškerou práci udělal za něj . . Dal jsem mu také další dokumentaci, aby bylo jasné, že jsem skutečným uživatelem účtu. Nevím, co mám dělat víc.


Pro svůj klid se připojuji k chatu, abych zopakoval nedorozumění a zeptal se, zda dostali e-mail... a to se stává ještě absurdnějším: je to jako interakce s robotem... dívka v chatu mi odpoví obvyklou kopií a vložit fráze na to, co mám poslat (fotokarta končící * 4592 a obvyklé věci) .. a znovu opakuji, že nemám žádnou kartu končící tímto číslem, ale je to moje telefonní číslo a že jsou zmatení.. že si vyměnili pro číslo karty na obrazovce paypal !!

Osoba v chatu otráveně odpovídá obvyklým kopírováním a vkládáním a říká mi, abych do e-mailu přepsal uživatelské jméno, adresu a fotografickou kartu končící na * 4592 ..


A mám pocit, že komunikuji s člověkem z Marsu!

Nemám slov pro tuto společnost .. stává se noční můrou!

V tuto chvíli žádám, aby mě najali, mohl bych jim pomoci udělat lepší práci pro jejich zákazníky, protože si vyměňují telefonní čísla za čísla platebních karet.


Teď víc než kdy jindy jsem ochoten vás požádat o pomoc, protože už nevím, co mám dělat, všechno začíná být opravdu vtipné!

Musím je posílat e-maily a snímky obrazovky, které se týkají citlivých údajů? Kam vám je mohu poslat?

Zdravím vás a smíte se se mnou smát!


Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
MassEffect
před 2 roky

Dobrý den (veliteli Sheparde🙂)!


(Jistá věc, všechna DLC byla dokončena, dokonce jsem hrál PVP díly. No, vrací to ty vzpomínky 🤯...)




K vašemu nepříliš vtipnému problému, protože mi vůbec není do smíchu.


Pravděpodobně stále probíhá ověřování, nebo nějaká dodatečná kontrola a nyní musíte prokázat platební kartu, která neexistuje, protože je to pravděpodobně důsledkem záměny čísla vašeho mobilního telefonu s číslem vaší karty, je to, prosím, tato situace?


No, laskavě odešlete stížnost ( klikněte prosím na tento odkaz ), jsem si jistý, že by se vám teď mohla hodit nějaká pomoc.


Stačí zkopírovat a vložit své předchozí příspěvky v tomto vlákně, abyste už nemuseli nic psát, i když nějaké shrnutí by mělo pomoci - myslím, že se to všechno docela zkomplikovalo 🙂


Plus vložte každý e-mail, chatovou komunikaci - cokoli důležitého a souvisejícího, prosím.

Snad se nám podaří věci urovnat.


Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ahoj Radko!

Právě jsem vše dokončil a podal stížnost.

Byl jsem hodně upovídaný, ale nechtěl jsem ponechat nic náhodě, takže se omlouvám, pokud jsem toho napsal hodně, ale za svůj rozruch jsem chtěl být co nejúplnější, tímto způsobem máte všechny prvky, abyste mohli pracovat na případu. Vše jsem přepsal a snažil se nastínit a „shrnout" ..

Vytvořil jsem a přiložil 3 pdf, kde jsou uvnitř odeslané a přijaté emaily + anglický překlad, který vám doufám pomůže, takže nemusíte překládat z italštiny, druhé pdf obsahuje obrazovky Paypal (včetně první, který podle mě vyvolal u operátora zmatek) a třetí chat .. v tom druhém jsem bohužel dokázal extrapolovat pár vět, protože chat na bet365 bohužel pokud jej zavřete, ztratíte všechny informace. Pospěšte si, udělal jsem to včas, abych udělal jen pár obrazovek.


Kromě toho jsem přidal chybovou obrazovku, kterou mi Bet365 zobrazí, když se pokusím přihlásit.


Myslím, že jsem možná udělal chybu při vložení "Sporná částka", to je 1 315 eur, když ve skutečnosti (bohužel) jsou 1 315 eur.


Doufám, že jsem byl co nejkomplexnější a omlouvám se, pokud je délka příspěvku přehnaná.. ale děkuji za trpělivost.

Pro jakékoli další vysvětlení jsem připraven odpovědět, doufám, že situaci lze odblokovat!

To je vše od velitele Sheparda 🙂 Doufám, že v budoucnu budeme moci mluvit o Mass Effectu a Sci-Fi uvolněněji 😀

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
MassEffect
před 2 roky

Dobrý den, veliteli!

Zkontroloval jsem vaši stížnost a mám pocit, že tam jsou všechny důležité části.

S délkou si nedělejte starosti, některé případy jsou složitější a vyžadují řádné vysvětlení. 🙂

Každopádně jsem viděl, že se tě Nick zeptal na několik dalších otázek, prosím, brzy ho aktualizuj.


PS: existuje sekce "mimo téma" speciálně vytvořená pro takové pěkné sci-fi povídání:

https://casino.guru/forum/general-discussion-1 🙂

Klidně tam pište, až budete dostatečně uvolnění. 👽



Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky