Omlouvám se, nevím, zda jste pochopili, co jsem napsal, ale nemůžeme vám pomoci.
Toto je závěr vaší stížnosti :
"Jak možná víte, naše fórum Casino.Guru se zabývá pouze stížnostmi týkajícími se online kasin . Chápu, že to pro vás musí být obtížné, ale bohužel nemáme dostatek informací, abychom se o tomto druhu problému souvisejícího s sportovní sázení. Vezměte prosím na vědomí, že žádný případ s jakýmkoli přidruženým vztahem mezi hráčem a kasinem nemůžeme řešit my . Budu nucen vaši stížnost zamítnout."
Obávám se, že není co dodat - bez ohledu na kasino.
Mějte se dobře.🤞
I'm sorry, I have no clue whether you understood what I wrote, but we can't provide any help.
This your complaint conclusion:
"As you might know, our forum Casino.Guru, deals with the complaints regarding online casinos only. I understand it must be difficult for you, but unfortunately, we don’t have enough insight to take on this kind of issue, related to a sports betting. Also please note that any case with any affiliate relation between the player and the casino can't be handled by us. I will be forced to reject your complaint."
Nothing much left to say, I'm afraid - no matter the casino.
Stay well.🤞
Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo: