FórumDiskuze stížností1win funguje jako podvodná společnost.

1win funguje jako podvodná společnost.

před 2 roky od Abdulrahaman
|
19031 zobrazení 80 odpovědí |
|
1 2...5
Přidat příspěvek
před 2 roky

Ahoj,


Jsem tu, abych se s vámi podělil o zkušenosti, které jsem měl s 1win.

Byl jsem obsloužený na můj první pokus o použití webu.

Vložil jsem 90 $, po roztočení a hraní některých her jsem byl schopen mít kumulativní částku 130 $ a více, poté jsem zahájil výběry, ale bylo mi to zamítnuto.

Kontaktoval jsem zákaznický servis, po několika zprávách jsem dostal e-mailovou adresu, kterou jsem měl kontaktovat, kontaktoval jsem e-mail a bylo mi řečeno, abych poskytl své dokumenty pro ověření, což jsem okamžitě udělal.

Poté mi přišla zpráva, že do 14 dnů dostanu odpověď, asi za 16 dnů mi přišla zpráva, že můj účet byl zablokován z důvodu porušení pravidla.

Citovali klauzuli s několika pravidly, nazvali to klauzule p.9.7, řekli, že jsem porušil pravidlo a za to mi byl zablokován účet spolu s mými prostředky v něm, kdo to dělá? na můj první pokus!!

Od té doby jsem neměl přístup ke svému účtu.

Vážně jsem se jich zeptal, které z podmínek jsem porušil, ale nereagovali.

Dokážete si představit, jak jsou jejich pravidla velmi nespravedlivá!

Doporučím hráčům, aby se drželi dál od této stránky, aby se předešlo zlomení srdce!

Jak všichni vidíme, na tomto webu je jasně uvedeno, že z 10 měli reputaci 0,1, což znamená, že web je téměř označen jako podvodník/scammer.


S pozdravem,

Abdulrahaman.

Automaticky přeloženo:
Abdulrahaman
před 2 roky

Opravdu myslíte tento lid o.

Ale to jim vyhovuje....tvrdili, že nedělají neopodstatněná rozhodnutí, přesto zavřou účet se svými prostředky uvnitř...o vrácení peněz ani neuvažují, prostě se vším odejdou, dovedete si to představit , toto není můj první ani desátý čas použití stránky, jen proto, že jsem téměř zdvojnásobil své peníze, sloužili mi také, zablokovali můj účet s 89 $ uvnitř!

Zatímco jsem s nimi prohrával, nebyl žádný problém, ale teď, když jsem vyhrál, se objevily problémy!

Opravdu je to hrozná stránka na hraní!

Všichni si musíme být vědomi!

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ahoj hráči,

Chci jen dodat, že stížnosti zaslali oba hráči a obě stížnosti lze zobrazit, abychom ukázali, jak my a kasina řešíme problémy hráčů.

Kdykoli budete mít pocit, že potřebujete pomoc s řešením problémů souvisejících s online kasinem, můžete si procházet stížnosti, abyste získali představu o tom, co se může stát a jak stížnosti fungují.

Snažíme se pomoci každému hráči.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ano, kasino guru se nám vždy snaží pomoci vyřešit naše problémy.

bohužel některá kasina jako 1win někdy nevyhovují guruům!

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Jo, nezmínil jsem se o guru kasina, vždy se při řešení našich problémů s kasinem snaží co nejlépe!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ano, kasino guru se nám vždy snaží pomoci vyřešit naše problémy.

bohužel některá kasina jako 1win někdy nevyhovují guruům!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

To je bohužel pravda.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Jo, nezmínil jsem se o guru kasina, vždy se při řešení našich problémů s kasinem snaží co nejlépe!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

To je v pořádku, jen jsem si myslel, že toto nové vlákno může ukázat, že stojí za to trochu času procházet stížnostmi, nejlépe předtím, než se člověk rozhodne provést vklad.



Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Milá Radko,

Jak funguje licence a reklamace Antillephone NV?

Poslal jsem jim zprávu, zeptali se mě na obvinění a řekl jsem jim pravidlo 9.7, a pak poslali zprávu 1win a označili mě, že tvrdím, že jsem nevinný!


Od té doby jsem o nich neslyšel!

Automaticky přeloženo:
Hafsat
před 2 roky

Ahoj Hafsate.

No, to je asi ono. Licenční úřad předal stížnost zpět kasinu. Je mi líto, ale nemohu vám říci, jak fungují. Být vámi bych se jich zeptal, pokud nedostanete odpověď, budete jistě vědět, že spousta neférových kasin s licencí od Curacao může fungovat docela snadno.

Je mi líto, ale podlicence Curacao jsou levné a snadno se dají získat, ale pokud jde o ochranu hráče, je to prostě špatné.

Doufám, že váš případ bude výjimkou.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Milá Radko 😔,


Dostal jsem další zprávu od Xcomplaints@softgamings.com, že můj požadavek byl zaprotokolován a předán týmu podpory softgamings a dali mi ID tiketu.

Takže čekám i na další reakce od nich!

Automaticky přeloženo:
Hafsat
před 2 roky

Ahoj Hafsate,

Řekl bych, že je to dobré znamení. Děkujeme za aktualizaci a držíme palce! 🤞

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Milá Radko,

Ve skutečnosti jsem poslal zprávu na níže uvedené e-mailové adresy.

info@gaminglicences.com

stížnosti-spory--gaminglicences.com • Xcomplaints@gaminglicences.com

complaints@egamings.com

CXomplaints@licensingcasino.com

Xcertria@gaminglicences.com


A pak dostal odpověď od

complaints@softgamings.com


Už je to skoro 24 hodin, co odpověděli, doufám, že se to vyřeší....zdá se, že 1win casino nerespektuje žádnou autoritu, ani se nestarali o černé body, které zde získávají, dovedete si představit... .nikdy mi neodpověděli na stížnost, dokud nebyla uzavřena jako nevyřešená.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Ach ano, ptal jsem se jich včera, ptal jsem se, co dělat dál, ale zatím jsem nedostal odpověď!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Milá Radko,

Ve skutečnosti jsem poslal zprávu na níže uvedené e-mailové adresy.

info@gaminglicences.com

stížnosti-spory--gaminglicences.com • Xcomplaints@gaminglicences.com

complaints@egamings.com

CXomplaints@licensingcasino.com

Xcertria@gaminglicences.com


A pak dostal odpověď od

complaints@softgamings.com


Už je to skoro 24 hodin, co odpověděli, doufám, že se to vyřeší....zdá se, že 1win casino nerespektuje žádnou autoritu, ani se nestarali o černé body, které zde získávají, dovedete si představit... .nikdy mi neodpověděli na stížnost, dokud nebyla uzavřena jako nevyřešená.

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

To bylo od vás velmi chytré. 👍

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ach ano, ptal jsem se jich včera, ptal jsem se, co dělat dál, ale zatím jsem nedostal odpověď!

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

To by bylo příliš brzy, myslím. Doufejme, že úřad to nebude brát tak, že by vás mělo kasino kontaktovat s další aktualizací.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Nechci, aby to tak bylo, protože kdyby se to stalo, tak mi vůbec nepomohli.

Automaticky přeloženo:
Hafsat
před 2 roky

Chápu, o to mi šlo také.

Automaticky přeloženo:
Radka
před 2 roky

Milá Radko,

Cítím, že se od kasina očekává, že bude mít všechny podrobnosti o porušení nedotčené, v případě výslechu jim snadno zavolají....to je absurdní, museli začít hledat výmluvy, aby podpořili své rozhodnutí.

Mám pocit, že prostě zablokují účty pokaždé, když mají chuť, a cituji pravidlo 9.7, většina hráčů to nechá jít a jde dál, upřímně se nevzdávám, dokud nebude jiné východisko, je to proto, že jsem žádné neporušil o jejich vládě, tím jsem si jistý!

Automaticky přeloženo:
Hafsat
před 2 roky

To je mi celkem jasné. Kéž bych se mýlil. 🙂

Automaticky přeloženo:
před 2 roky

Ale to je nespravedlivé, úřady by s tím měly něco udělat, možná byste je měli upozornit, pravděpodobně pokud zasáhnou, mohou být řešením, spíše mohou odejmout licenci, pokud neupraví!

Upraveno autorem před 2 roky
Automaticky přeloženo:
1 2...5

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky