Curacao není vůči hráčům fér ..... četl jsem to za podmínek, že může trvat až 7 měsíců, než bude případ vyřešen.
A poté, co jim někdo podal stížnost, ztratil právo žalovat kasino.
Curacao are not fair to players.....i read it in thier terms and condition that it can take upto 7months before a case is been resolved.
And after submitting a complaint to them, one has forfeited his right to sue the casino.
Myslím, že jsem o tomto „pravidle" již slyšel. No, je to Curacao, nemůžeme vinit hráče, že se vyhýbají takovým licencovaným kasinům obecně. Je mi líto, že to takhle funguje.
I think I have already heard about this "rule". Well, it's Curacao, can't blame players for avoiding such licensed casinos in general. I'm sorry it works this way.
Můžete nám prosím poskytnout úplný výpis z vašeho účtu/peněženky TRON, kde jasně uvidíme, kdy a kde jste provedli vklady a výběry do az 1win
Odeslal jsem tok účtu Binance, víte, zda soubor, který jsem poslal, je to, co potřebujete? Výše uvedené říká, že chcete zobrazit záznamy o vkladu a výběru 1 výhry! Nemůžu to udělat! Protože si nepamatuji, který byl vložen do 1win resp
Poskytuji tedy veškerý obrat Binance
Can you please provide a full statement from your TRON account/wallet where we can clearly see when and where you made deposits and withdrawals to and from 1win
I sent the flow of Binance account, do you know if the file I sent is what you need? The above says to display the deposit and withdrawal records of 1win! I can't do it! Because I can't remember which one was deposited into 1win or
So I provide all the turnover of Binance
Právě jsem otevřel žádost jako vy, byl jsem obětí 1WIN, údajně jsem porušil pravidlo 9.7, když z toho nic není, moje částka je 3000 eur a ne sto eur.., nemám víc slov, myslím, že bych to vzal právníka na ostrově curacao k přednesení případu, jsou to 2 měsíce, co jsem s nimi od 15. srpna od ověření účtu ve sporu
I have just opened a request like you, I was a victim of 1WIN, supposedly having violated rule 9.7 when there is nothing of that, my sum is 3000 euros and not a hundred euros.., I have no more words I think to take a lawyer on the island of curacao to present the case, it's been 2 months that I have been in dispute with them since August 15 since the verification of the account
Omlouvám se za váš případ, můj je jen 130 $ od měsíce března, kdy mi odmítli zaplatit mou částku!
So sorry about your case,mine is just $130 since the month of march they've refused to pay me my sum!
Vyřešili jste situaci nebo ne? Také vám zablokovali účet? Kontaktoval jsem antilefon, který jim dal licenci lol oni taky neodpovídají.. Škoda
You solved the situation or not ? They blocked your account too? I conctated the antillephone which give them the license lol they dont answer too.. Shame
Právě jsem otevřel žádost jako vy, byl jsem obětí 1WIN, údajně jsem porušil pravidlo 9.7, když z toho nic není, moje částka je 3000 eur a ne sto eur.., nemám víc slov, myslím, že bych to vzal právníka na ostrově curacao k přednesení případu, jsou to 2 měsíce, co jsem s nimi od 15. srpna od ověření účtu ve sporu
I have just opened a request like you, I was a victim of 1WIN, supposedly having violated rule 9.7 when there is nothing of that, my sum is 3000 euros and not a hundred euros.., I have no more words I think to take a lawyer on the island of curacao to present the case, it's been 2 months that I have been in dispute with them since August 15 since the verification of the account
Je dobře, že jste podal stížnost . Nyní musíme doufat, že toto kasino bude spolupracovat, toto je bohužel ta nejsložitější část.
It's good that you have submitted the complaint. Now we have to hope that this casino will cooperate, this is the trickiest part, sadly.
I když vám odpoví, mají tendenci odpovídat určitým způsobem, určitě víte, že vám nepomohou!
Even if they answer you, the tend to answer in a way,you definitely know they ain't going to help you!
Doporučil bych vám nechat guru kasina, aby vám pomohl, bude to jednodušší, ale když kasino nevyhoví, můžete kontaktovat curacao, ale budete mu muset pravidelně posílat zprávy, pokud štěstí, že jednoho dne odpoví!
I'd advise you let casino guru help you, it will be easier that way but when the casino fails to comply,then you can contact curacao, but you'll have to keep sending them messages on a regular basis, if you're lucky they will respond some day!
Byl uzavřen jako nevyřešený, nespolupracovali, na moji stížnost na guruových stránkách vůbec nereagovali.
Mám u nich ještě asi 100 dolarů.
Was closed as unresolved, they didn't cooperated, they didn't respond to my complaint at all on guru's site.
I still have about $100 with them.
Ahoj Racan97,
Pokud většina vašich výher pochází ze sportu, kasino guru zamítne vaši stížnost, zabývají se pouze kasinovými hrami, někdy můžete mít štěstí i tak, nebudou se ptát na vaši herní historii!
Ale obávám se, že jste ve své stížnosti zmínil sport.
Doufám, že hrajete více kasinových her nebo máte stejný poměr s kasinovými a sportovními hrami!
Hello Racan97,
If most of your winning came from sport,the casino guru will reject your complaint, they only deal with casino games,sometimes you might get lucky anyway, they won't ask about your game history!
But I'm afraid in your complaint you mentioned sports.
I hope you play more of casino games or having equal ratio with both casino and sport games!
Dnes jsem dostal své výběry, vy, já a Hafsat jste byli označeni ve zprávě licenční úřad zaslané společnosti 1win.
Doufám, že vám všem také vyjde peníze.
I got my withdrawals today,you,I and Hafsat were tagged on the message licensing authority sent to 1win.
I hope you all get ya money out too.
Nechápu, jak řekli, že Hafsat použila mou e-mailovou adresu nebo je to tak, že jsem použil její e-mailovou adresu k vytvoření účtu na 1win.
I don't understand, how they said Hafsat used my email address or is it that I used her email address to create account on 1win.
mám z tebe radost!
Vážně se mi chce brečet 🥺
I'm happy for you!
Seriously I feel like crying 🥺
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.