Reklamační služby Casino.guru jsou naprostý vtip. Můžete zapomenout na to, že řeší cokoliv, co nemůžete vyřešit sami. Musím říct, že se mi tato stránka moc líbila a postupem času jsem si k ní vybudoval důvěru. To se ukázalo úplně naopak. Podporují kasina, o tom není pochyb.
Podal jsem stížnost na Slotmonster Casino.
Původně jsem měl účet u Slotmonster, hrál jsem a hodně prohrával. Pak jsem si otevřel účet na Instantcasinu, sesterské stránce Slotmonster. Taky jsem tam hrál a hodně prohrál. Napsal jsem e-mail, ve kterém jsem uvedl, že jsem závislý na hazardních hrách, a vysvětlil jsem, jaký negativní dopad má hraní na můj život. POŽÁDAL JSEM KASINO, ABY MŮJ ÚČET TRVALO UZAVŘIL NA INSTAWINU A VŠECH SESTŘSKÝCH STRÁNKÁCH. Poté jsem obdržel e-mail, že účty byly uzavřeny. ALE další den jsem si stále mohl otevřít svůj účet na Slotmonster a pokračovat ve ztrátě peněz. Ti z nás, kteří již několik let hrají v kasinech, VÍ, že když napíšete do kasina, že jste závislí na hazardních hrách, a POŽÁDÁTE je, aby vám ZAVŘILI účet na VŠECH jejich sesterských stránkách, mělo by to stačit. To by měl být konec příběhu a účty by měly být uzavřeny.
Casino.guru si očividně nemyslí, že to stačí. Zřejmě musíte napsat každému kasinu v jejich skupině.
Velmi brzy jsem si všiml, že mám případ, který nechtěli vzít. Chci říct, trvalo to 1,5 týdne se spoustou otázek, které již byly zodpovězeny.
Chci jen říct, že jsem s tím úplně v pohodě. Peníze jsou stejně ztraceny. Ale pro ty z vás, kteří přemýšlíte o podání stížnosti prostřednictvím této stránky, jen ztrácíte čas. Tuto stránku už nikdy nenavštívím. Zkopíruji, jak jsem psal do kasina a jak jsem měl psát podle Casino.guru.
Tady je, jak jsem psal.
Dobrý den, přátelé!
Chtěl bych vás požádat o uzavření mého účtu u vás a všech vašich sesterských webů.
Jsem závislý na hazardních hrách a hraji kasinové hry od roku 2010. Během této cesty jsem nejen prohrál přes 300 000 eur, ale také jsem ztratil přátele, rodinu, děti a vše, na čem záleží. Nesázím proto, abych vyhrál peníze, ale kvůli své závislosti. I kdybych vyhrál milion, stále bych pokračoval v hazardu. Ztratil jsem sám sebe už dávno.
Mohl byste mi prosím zrušit účet? Děkuji.
Děkuji za přečtení. S pozdravem.
jag skulle vilja tacka casino.guru för min tid här. Jag vill också gärna att ni raderar mitt konto.
Casino.guru's complaint services are a complete joke. You can forget about them solving anything you can't solve yourself. I have to say that I really liked this site and over time I developed trust in it. This turned out to be completely the opposite. They support the casinos, no doubt about it.
I filed a complaint about Slotmonster Casino.
I initially had an account with Slotmonster, played, and lost a lot. Then I opened an account on Instantcasino, Slotmonster's sister site. I also played there and lost a lot. I wrote an email stating that I was addicted to gambling and explained the negative impact gambling had on my life. I ASKED THE CASINO TO CLOSE MY ACCOUNT PERMANENTLY ON INSTAWIN AND ALL SISTER SITES. I then received an email that the accounts were closed. BUT the next day, I could still open my account on Slotmonster and continue losing money. Those of us who have been playing at casinos for a few years KNOW that when you write to a casino saying you are addicted to gambling and ASK them to CLOSE your account on ALL their sister sites, that should be enough. That should be the end of the story and the accounts should be closed.
Apparently, Casino.guru doesn't think this is enough. Apparently, you have to write to every single casino within their group.
I noticed very early on that I had a case they didn't want to take. I mean, it took 1.5 weeks with a lot of questions that had already been answered.
I just want to say that I'm totally fine with it. The money is lost anyway. But for those of you thinking about filing a complaint through this site, you're just wasting your time. I will never visit this site again. I'll copy how I wrote to the casino and how I should have written according to Casino.guru.
Here is how i wrote.
Hello friends!
I would like to ask you to close my account with you and all your sister sites.
I am a gambling addict and have been playing casino games since 2010. Along the way, I have not only lost over 300k euros, but I have also lost friends, family, children, and everything that matters. I gamble not to win money but due to my addiction. Even if I won a million, I would still keep gambling. I lost myself a long time ago.
Could you please close my account? Thank you.
Thank you for reading. Best regards.
jag skulle vilja tacka casino.guru för min tid här. Jag vill också gärna att ni raderar mitt konto.