Ahoj,
Požádal jsem Magius casino e-mailem a live chatem o uzavření mého účtu a oni moje e-maily pouze odmítají a ignorují.
Teď jsem jim podal stížnost -
„Chtěl bych formálně podat stížnost týkající se vašeho kasina Magius, že jste neuzavřeli můj účet, když to uvádíte na svých webových stránkách.
"Žádost o vlastní vyloučení: Tým podpory můžete kontaktovat prostřednictvím e-mailu: a váš účet uzavřeme do 24 hodin. Je odpovědností hráče informovat naši webovou stránku o všech dalších účtech, které hráč může mít, a slíbit, že si žádné další účty nezaloží. Naše webové stránky vynaloží přiměřené úsilí, aby se pokusily zabránit otevírání nových účtů, ale je výhradní odpovědností hráče zajistit, aby nebyly vytvořeny žádné další účty. Naše webové stránky nemohou nést odpovědnost za potenciální ztráty na jiných účtech;"
Můj účet nebyl uzavřen ani vyloučen. Když je někdo závislý na hazardních hrách, může to být velmi nebezpečné a žádost o uzavření účtu by měla být provedena včas.
Požaduji vrácení všech mých vkladů od doby, kdy jsem požádal o uzavření účtu. Pokud byste udělali to, co uvádí vaše webové stránky, nebyl bych o stovky, ne-li tisíce liber dolů. "
Stále mi nezrušili účet.
Hi,
I have been asking Magius casino by email and live chat to close my account and they are just refusing and ignoring my emails.
I have made a complaint to them now -
"I would formally like to make a complaint regarding you Magius casino for not closing my account when you state this on your website.
"Self-exclusion request: you can contact Support Service Team via e-mail: [email protected], and we will close your account within next 24 hours. It's the player's responsibility to notify our Website of any other accounts the player might have and promise not to open any other accounts. Our Website will make reasonable efforts to try to prevent the opening of new accounts but it's the player's sole responsibility to make sure no other accounts are created. Our Website cannot be held accountable for potential losses on other accounts;"
My account has not been closed or self-excluded. When someone has a gambling addiction this can be very dangerous, and the request of account closure should be done within a timely manner.
I request a refund on all my deposits since asking for my account to be closed. If you would have done what your website states, I wouldn't be hundreds if not thousands of pounds down. "
They still haven’t closed my account.






Čekání 10 dní nic. PODVOD?
ověření, ale už jsem vše odeslal, stále čekám, pas, výpis z debetní karty, profil převodu kryptoměn, úvěrovou smlouvu, všechny dokumenty, které si dokážete představit, a 3x 4krát to no, pořád se mě ptají na doložení transakce k určitému datu, odeslal jsem to, už mi nezbývají žádné další dokumenty, odeslal jsem všechno. Podívejte se například na to, že je to poslední, co po mně chtějí k doložení mého převodu XRP, například na takovou otázku, která mě pokaždé spouští. Jak to vidíte, červená chyba na obrazovce ukazuje profil převodu, zkontrolujte blockchain. magus2.com Vložil jsem přes 2000 liber. MÁM SNÍMKY OBRAZOVKY S CELOU HISTORII DOBŘE ZNÁMÝM. Podívejte se na svou https://casino.guru/magius-casino-player-s-winnings-haven-t-been-received-5 historii stížností od začátku, všechny kroky jsem zdokumentoval na stránce. Děkuji! Čekám na tvůj záznam. 


mnohokrát.











