DomůFórumZodpovědné hraníMagius casino – uzavření účtu

Magius casino – uzavření účtu

7 105 zobrazení 24 odpovědí |
před 8 měsíci
|
1 2
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

Ahoj,


Požádal jsem Magius casino e-mailem a live chatem o uzavření mého účtu a oni moje e-maily pouze odmítají a ignorují.


Teď jsem jim podal stížnost -


„Chtěl bych formálně podat stížnost týkající se vašeho kasina Magius, že jste neuzavřeli můj účet, když to uvádíte na svých webových stránkách.


"Žádost o vlastní vyloučení: Tým podpory můžete kontaktovat prostřednictvím e-mailu: a váš účet uzavřeme do 24 hodin. Je odpovědností hráče informovat naši webovou stránku o všech dalších účtech, které hráč může mít, a slíbit, že si žádné další účty nezaloží. Naše webové stránky vynaloží přiměřené úsilí, aby se pokusily zabránit otevírání nových účtů, ale je výhradní odpovědností hráče zajistit, aby nebyly vytvořeny žádné další účty. Naše webové stránky nemohou nést odpovědnost za potenciální ztráty na jiných účtech;"


Můj účet nebyl uzavřen ani vyloučen. Když je někdo závislý na hazardních hrách, může to být velmi nebezpečné a žádost o uzavření účtu by měla být provedena včas.


Požaduji vrácení všech mých vkladů od doby, kdy jsem požádal o uzavření účtu. Pokud byste udělali to, co uvádí vaše webové stránky, nebyl bych o stovky, ne-li tisíce liber dolů. "


Stále mi nezrušili účet.

Automaticky přeloženo:
Gamergirl26
před 8 měsíci

Ahoj,

Nenašel jsem stížnost podanou proti tomuto konkrétnímu kasinu, tak kde jste si stěžoval, prosím? Je to opravdu vážná věc a náš tým vám rád pomůže.

Přímo zde: https://casino.guru/complaints/create 👈

Na druhou stranu toto kasino nepatří mezi nejbezpečnější a stále existuje šance, že po podání stížnosti neodpoví ani nám.

Podle mého názoru byste se měli ze všech sil snažit vyhnout všem kasinům na vlastní pěst.

Zvažte prosím použití dostupných nástrojů. Předpokládám, že GMASTOP již znáte, takže jej nebudu zmiňovat.

https://betblocker.org/ 👈

https://casino.guru/global-self-exclusion-initiative/assistance-tool 👈


Obecně platí, že zvláště bojující hráči by se měli vyhýbat stránkám jako Maguis:

filefile

Je ve vašem okolí někdo, kdo by vám mohl pomoci změnit hesla a případně je udržet v bezpečí?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj,

poslal jsem e-mail na tuto e-mailovou adresu .

Děkuju

Automaticky přeloženo:
Gamergirl26
před 7 měsíci

Doufám, že se nám kasino nakonec ozve a uzavře váš účet. Mezitím však můžete mít prospěch z toho, že některé kroky podniknete sami. Upřímně řečeno, oficiální cesta se zdá být mimo provoz. 🙁

Automaticky přeloženo:
před 4 měsíci

Tohle se mi taky stalo, požádal jsem o uzavření účtu a oni mi nabídli bonus za jeho setrvání. Pak jsem se zeptal znovu, řekli, že je to pro mě čím dál větší problém - nereagovali - to bylo před měsícem. Tak jsem si na ně formálně stěžoval - požaduji vrácení peněz, které jsem vkládal od doby, co jsem prosil o uzavření účtu. Na stížnost jsem nereagoval.

Automaticky přeloženo:
Applepie2
před 4 měsíci

No, vzhledem k jeho indexu bezpečnosti a chybějící licenci to vidím jako standardní chování. 🙁 Pokud máte pocit, že riskujete ztrátu kontroly, bylo by nejlepší se takovým stránkám vyhnout. Jen říkám, že takové stránky nejsou pro každého. Podívejte se na snímek obrazovky, který jsem poslal druhému hráči... Není to moc přesvědčivé, že?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

filefile Čekání 10 dní nic. PODVOD?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

filefile Čekání 10 dní nic. PODVOD?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ahoj, podíval jsem se na toto kasino na našich webových stránkách a nenašel jsem nic, co by naznačovalo, že se jedná o podvod. Zmínil jste 10 dní, je tolik času, kolik jste čekal na výběr?

Z toho, co vidím, máte zablokované výběry. Víte proč, nebo vám kasino nic neřeklo? Museli jste projít ověřením?

Dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

už je to přes 10 dní a jsem tady file ověření, ale už jsem vše odeslal, stále čekám, pas, výpis z debetní karty, profil převodu kryptoměn, úvěrovou smlouvu, všechny dokumenty, které si dokážete představit, a 3x 4krát to no, pořád se mě ptají na doložení transakce k určitému datu, odeslal jsem to, už mi nezbývají žádné další dokumenty, odeslal jsem všechno. Podívejte se například na to, že je to poslední, co po mně chtějí k doložení mého převodu XRP, například na takovou otázku, která mě pokaždé spouští. Jak to vidíte, červená chyba na obrazovce ukazuje profil převodu, zkontrolujte blockchain. magus2.com Vložil jsem přes 2000 liber. MÁM SNÍMKY OBRAZOVKY S CELOU HISTORII DOBŘE ZNÁMÝM. Podívejte se na svou https://casino.guru/magius-casino-player-s-winnings-haven-t-been-received-5 historii stížností od začátku, všechny kroky jsem zdokumentoval na stránce. Děkuji! Čekám na tvůj záznam. filefilefile

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

ANO file mnohokrát.

a odtud začíná problém, mám stejný problém, jak hrát v tomto kasinu. filefile

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci


Snímek obrazovky filefilefilefilefile

Upraveno
Automaticky přeloženo:
STTiham
před 3 měsíci

Vidím, že pro přístup k vašim výběrům je momentálně vyžadováno ověření. Nejdříve ho budete muset projít, jinak si peníze nebudete moci vybrat.

Z toho, co jsem ale viděl, jste stížnost označil/a za vyřešenou. Takže jste dostal/a své peníze?

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ne, nedostal jsem zaplaceno. Hrál jsem všechno, protože nemá smysl ztrácet čas. A radím ostatním, aby nehráli. Nepoužívejte žádná jiná kasina, nepoužívejte Magius2.com. Odevzdal jsem zde všechny své dokumenty, nic k předání. Také jsem z kasina nikdy nevystoupil.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
STTiham
před 3 měsíci

To nerad slyším. Je škoda, že jsi nevydržel, protože kdyby se do toho zapojil náš tým, kontaktovali bychom kasino.

Nejhorší je, když hráč nakonec prohraje své peníze, protože pak kasinu nic nedokáže. Pokud by se to s námi nepokusil vyřešit, dostal by černé body a jeho index bezpečnosti by se snížil.

Proto je vždycky dobré vydržet až do konce, bez ohledu na to, jak dlouho to trvá. Proto je vždycky dobré vydržet až do konce, bez ohledu na to, jak dlouho to trvá.

To mě mrzí.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

V životě jsem nehrál na webu bez licence. Možná jen na spolehlivém webu, ale už to není tak trochu hazard, a už ani v kasinu ne.

Automaticky přeloženo:
STTiham
před 3 měsíci

Ahoj,

Myslím, že by bylo nejlepší nechat tuhle hroznou zkušenost být. Pokud si musíte zahrát (a říkám to proto, že jste odpověděli ve vlákně v sekci zodpovědných hráčů, takže to byl možná záměr a je možné, že občas máte potíže), držte se licencovaných kasin nebo kasin se slušnými recenzemi či hodnocením. Čím více stránek použijete k provedení předběžného průzkumu o kasinech, tím lépe.

Také není žádná ostuda si po takových událostech dát pauzu. Prostě dělejte to, co považujete za dobré. Budeme tu pro vás, pokud si budete chtít promluvit.

Automaticky přeloženo:
Jaro
před 3 měsíci

Je mi líto, nezapomeňte, že jsem oběť, jen proto, že potřebujete 3 roky na odhalení podvodu. Podvodná činnost. Prosím, odveďte svou práci pořádně.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Radka
před 3 měsíci

Měli byste zakázat kasina, jako je toto, protože ve hře není žádné číslo uživatelského účtu, což je podvod, a já jsem poslal spoustu vyšetřování a nikdo nic nedělá. Pokračuje se v podvodných způsobech.

Automaticky přeloženo:
před 3 měsíci

Ztratil jsem důvěru ve všechny kasinové hry, ale je to dobré, protože mě to donutilo přestat hrát v jakémkoli kasinu nebo sázet.

Automaticky přeloženo:
STTiham
před 3 měsíci

Ahoj,

Nerozumím kontextu moc dobře, ale jak jsem řekl, dát si pauzu nebo úplně přestat hrát zní skvěle, pokud jste ztratili důvěru v hazardní hry obecně. Doufám, že ať už si vyberete cokoli, přinese vám to blaho.


Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.