Podpora chatu byla k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, dokonce i během Svatého týdne. Na webu nelze nijak nastavit limity a chat nenabízí jinou možnost, než čekat na odpověď.
Myslím, že záměrem kasina je využít hráče s těmito typy problémů; Jiné vysvětlení mě nenapadá. Myslím, že by pro ně bylo velmi snadné zablokovat účet (nebo jen vklady), a přesto to nedělají, přestože vypadám opravdu zoufale.
Chat support was available 24/7, even during Holy Week. There's no way to set limits on the website, and the chat offers no option other than to wait for a response.
I think the casino's intention is to take advantage of players with these types of problems; I can't find any other explanation. I think it would be very easy for them to block an account (or just deposits), and yet they don't do it, despite me seeming really desperate.
La asistencia por chat estaba activa 24 horas, incluso en semana santa. Desde la web no hay posibilidad de establecer límites y, desde el chat, no me ofrecen ninguna opción salvo esperar a que me respondan.
Creo que la intención del casino es aprovecharse de los jugadores con este tipo de problemas, no encuentro otra explicación. Creo que sería muy sencillo para ellos bloquear una cuenta ( o simplemente los depósitos) y sin embargo no lo hace pese a mostrarme realmente desesperado







