DomůFórumSport a sportovní sázeníyoyospins.com můj výběr stále čeká, pomoc?

yoyospins.com můj výběr stále čeká, pomoc?

10 273 zobrazení 29 odpovědí |
před 8 měsíci
|
1 2
Přidat příspěvek
před 8 měsíci

Ahoj,


Udělal jsem spoustu vkladů na Yoyospins.co a yoyospins.com, teď jsem konečně vyhrál a mám čekající výběr 2500 Euro a stále nevyřízený po 24 hodinách.


Kontaktoval jsem živou podporu a oni nemají žádný časový rámec pro výběr a další oddělení, které můj výběr řeší.


máte někdo zkušenosti s Yoyospiny??

Ani jsem nemohl najít sázkovou stránku na casinoguru.


prosím potřebuji pomoc.


pozdravy


Automaticky přeloženo:
Silverb
před 8 měsíci

Ahoj,

Tato stránka nebyla recenzována, obávám se, ale vzhledem k názvu předpokládám, že také nabízí kasinové hry.

No, je mi líto, že se potýkáte s výplatou; 24 hodin však pro kasino opravdu není tolik. Obdrželi jste dříve ověření? pravděpodobně to bude bolet, ale kasinům poskytujeme 14 dní na dokončení výplaty. Neříkám, že s tím souhlasím, ale je to pravidlo. 🙁

Mohl byste nás informovat o pokroku, prosím? Jen pro případ, víš.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

file Ahoj Radko,


Díky za přehrání. Včera jsem měl rozhovor s živou podporou. Mohu přiložit obrázek.

Myslím tím, že je mi jedno, jestli proces zabere čas i se 14 dny. Už nehraju a čekám, až bude můj výběr schválen.

Takže teď jsem druhý den a stále to čeká.


o jakých pravidlech mluvíš 14 dní, co tím myslíš?


Dám aktuální informace o mém případu a dám vám vědět všechno.


Našel jsem také 2 recenzní stránky Yoyospinů a daly dobrý začátek 4,1/5.


Také jsem napsal e-mail a čekal na odpověď.


ano, moje ověření je hotovo. Poslal jsem pas, účet a doklad o zaplacení.


nemohl jsem provést výběr, dokud nebylo provedeno ověření, poté jsem mohl požádat o výběr.


Pozdravy

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj Radko,


Můžete mi pomoci s procesem, pokud nezaplatí?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Znovu jsem kontaktoval živou podporu.

po 2 hodinách mi přišel email od


Milý Salihu,

Váš požadavek na výběr byl přijat do našeho systému. Abychom to mohli vyřídit, prosíme vás o zaslání následujících dokumentů:

Výpis z bankovního účtu vydaný za posledních 6 měsíců, který obsahuje následující informace:

A. Bankovní spojení (název banky, adresa banky, SWIFT/BIC kód banky)

b. Údaje o zákazníkovi (celé jméno, adresa bydliště)

C. Podrobnosti o účtu (IBAN: SE09300************2098291)

Ujistěte se, že jsou viditelné všechny 4 rohy vašich dokumentů.

Předem děkuji za spolupráci

s pozdravem

Janet J. | Tým KYC




Nyní jsem poslal všechny informace, o které požádali. Dám vám aktualizaci pro všechno.


Pozdravy

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj Radko,


Můžete mi pomoci s procesem, pokud nezaplatí?

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dobrý den! Jistě – i když hluboce doufám, že to nebude nutné! 🤞🤞

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Znovu jsem kontaktoval živou podporu.

po 2 hodinách mi přišel email od


Milý Salihu,

Váš požadavek na výběr byl přijat do našeho systému. Abychom to mohli vyřídit, prosíme vás o zaslání následujících dokumentů:

Výpis z bankovního účtu vydaný za posledních 6 měsíců, který obsahuje následující informace:

A. Bankovní spojení (název banky, adresa banky, SWIFT/BIC kód banky)

b. Údaje o zákazníkovi (celé jméno, adresa bydliště)

C. Podrobnosti o účtu (IBAN: SE09300************2098291)

Ujistěte se, že jsou viditelné všechny 4 rohy vašich dokumentů.

Předem děkuji za spolupráci

s pozdravem

Janet J. | Tým KYC




Nyní jsem poslal všechny informace, o které požádali. Dám vám aktualizaci pro všechno.


Pozdravy

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Oh, měl jsem začít s tímhle, asi 🙂. Připadá mi to docela slibné. Občas se výplaty vyřeší bez našeho zásahu, i když začátky nebyly příliš dynamické. Doufejme, že tomu tak bude.

Očekávám, že bankovní výpisy to zakryjí a myslím, že byste měli být v pořádku.

Poskytněte vše, co můžete, a pokud mohu, informujte mě, protože bych byl rád, kdyby vám byly vyplaceny. 🙏

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Díky moc. Nech mě zítra počkat a uvidím, co se stane s mým stažením.


ještě jednou díky.

Automaticky přeloženo:
Silverb
před 8 měsíci

Neděkujte mi - podle mého názoru si zasloužíte uznání více než já. 🙂 Budu se poflakovat a čekat na poslední a nejlepší zprávy.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jak jsem řekl předtím, slibuji, že dám všem aktualizaci.


včera jsem poslal vše, oč žádali. Poté jsem dostal ještě jeden e-mail od KYC.


Milý Salihu,

Děkujeme, že jste nám poskytli své dokumenty. Byly přijaty a zkontrolovány.

Abychom však dosáhli zabezpečení vašeho účtu, stále vyžadujeme následující:

Vaše fotografie, jak držíte váš mezinárodní pas.


Přepošlete prosím obrázek jako odpověď na tento e-mail.

s pozdravem

Julian Vault | Tým KYC



Pořídil jsem pár fotek z různých úhlů.

Můj výběr stále čeká a stále čekám, až odpoví na můj e-mail. Zeptal jsem se, jak dlouho trvá můj výběr.


Brzy znovu aktualizuji

Automaticky přeloženo:
Silverb
před 8 měsíci

Ahoj znovu!

vidím; může to znít jako komplikovaný nebo únavný požadavek, ale tento krok je stále součástí procesu KYC. Zkuste to překonat. Zachyťte selfie co nejlépe. Domnívám se, že přední přímý úhel je nejlepší volbou.

Stále si myslím, že kasino reaguje a pokrok zní solidně. O krok blíž, doufám!

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Jediná věc, že ​​nemají žádný časový rámec pro výběr, většina sázkových stránek jej má 0-72 hodin. Počkám do zítřka a pak dám aktualizaci.


Pozdravy

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj Radko,


Tento víkend v pondělí 14. dubna jsem požádal o výběr 2 500 EUR a stále čeká na vyřízení a naposledy jsem od nich dostal e-mail včera.

Dnes jsem se jich zeptal na stav a kdy bude můj výběr schválen, ale žádná odpověď. Poslal jsem do a také jsem kontaktoval živou podporu, ale pouze řekli, že musíme počkat a musím zkontrolovat svou poštovní schránku, živá podpora mi nepomáhá a nemají kontakt s platebním oddělením.


Potřebuji pomoc a jaký je další krok?


Napsal jste "ale poskytujeme kasinům 14 dní na dokončení výplaty. Neříkám, že s tím souhlasím, ale je to pravidlo"

máte na mysli jeho záruku z vaší strany, že můžete opravit mé peníze do 14 dnů? Co se stalo po 14 dnech, když mi nevyplatili peníze?


Až dostanu peníze, zavřu svůj účet.

Těším se na vaši zprávu a mohu vám poslat vše, co potřebujete.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dostal jsem e-mail nyní, takže uvidíme, kdy peníze přijdou na můj bankovní účet. Dám vám vědět.




Milý Salihu,

Váš stav zabezpečení byl dokončen a váš výběr byl odeslán na váš platební účet. Jsme rádi, že si užíváte naše služby!


V případě, že budeme potřebovat nějaké další položky, budeme vás kontaktovat.

vaše,

Dean D. | Tým pro výplaty

Automaticky přeloženo:
Silverb
před 8 měsíci

Ahoj, doufal jsem, že uvidím něco pozitivního.

👏 Chvíli to trvá, ale stále to vypadá, že se věci pohnou kupředu! Potvrdíte to tady, až přijdou peníze? Nemůžu se dočkat, až tě uvidím zaplatit v plné výši.


Vzhledem k 14 plným dnům, které jsem uvedl, se moji kolegové postarají o stížnost, pokud kasino nepošle peníze do této doby - ne dříve.


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ještě jednou děkuji Radka.

Moje odstoupení od smlouvy čeká na zpracování. Předtím jsem mohl zrušit svůj výběr, ale teď nemůžu.


ano, potvrdím, až dostanu peníze na můj bankovní účet. Poté svůj účet zavřu.


Každopádně potvrdím. Doufám, že peníze uvidím alespoň zítra.



Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Dostal jsem peníze na svůj bankovní účet!

Automaticky přeloženo:
Silverb
před 8 měsíci

Hurááá! Pošlete ohňostroj do nebe! 🐱‍🏍✨✨

Je to doslova jedna z nejlepších zpráv, které jsem dnes četl. Nyní, když víte, jak to v yoyu funguje, myslíte si, že zůstanete jejich zákazníkem? Myslím, že to nakonec nebylo tak špatné - nakonec, ale váš názor se samozřejmě může lišit. 🙂


Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ahoj.


Toto kasino zatím není hodnoceno na kasino guru.

Řeknu vám svou zkušenost, pokud to pomůže.


Ve čtvrtek jsem požádal o trvalé uzavření účtu z důvodu závislosti na hazardních hrách (chat a email). Uběhlo pět dní a můj účet je stále otevřený. Denně kontaktuji chat a oni jednoduše řeknou, že můj případ řeší jiné oddělení a že mě budou kontaktovat.

Myslím, že je to hrozné řízení tak delikátní záležitosti, jakou je zodpovědné hraní.

Automaticky přeloženo:
tirion365
před 8 měsíci

Ahoj,

děkuji za vaše pozorování.

To zní jako opravdu hrozný zážitek. Funguje podle vás o Velikonocích podpora nebo odpovědné vedení? Pokud tomu tak není, může to potenciálně ovlivnit situaci. V každém případě chápu, že pokud jde o zodpovědné hraní, kasina by si měla najít nějaký rozumný nástroj.

Dokážete například nastavit limity hazardu alespoň na nulu? Podporuje toto kasino takové limity?


Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.