DomůFórumSociální a loterijní kasinaFacebook Casino předstírá Slots777

Facebook Casino předstírá Slots777 (strana 2)

8 112 zobrazení 34 odpovědí |
před rokem
|
1 2
Přidat příspěvek
aicelmacalipay047
před rokem

Dobře, a to, co jste měli vložit, byl ověřovací vklad? Připadá mi zvláštní, že byste to museli udělat dvakrát, abyste to dostali ven.

Když se podívám na snímek obrazovky „úkolu výběru", je to tak, že musíte vložit 300 a 1000? Nejlepší by bylo napsat SMS někomu z kasina a ne botovi, protože se tam pravděpodobně daleko nedostanete.

Pokuste se také situaci blíže vysvětlit ve své stížnosti , jinak vám Dominika nebude moci pomoci.

zvládneš to?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Ano zvládám

Automaticky přeloženo:
aicelmacalipay047
před rokem

Udělám snímek obrazovky do svého vkladu

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

filefilefile to je můj vklad 1600, ale dostávám 150 pesos.

Automaticky přeloženo:
aicelmacalipay047
před rokem

Zkusím to naposledy. Pokud se ve své odpovědi na něco zeptám, bylo by dobré na to odpovědět.

Tak si znovu přečti, co jsem včera napsal a zkus to. Do stížnosti jsi stále nic nenapsal. Zelená písmena opět v mé předchozí odpovědi vás na ni přesunou. Pokud nepopíšete situaci a nevysvětlíte, co se stalo, Dominika vám nebude moci pomoci s tím, co jste dosud napsal.

Děkuju.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nedávno jsem hrál sloty 777 s 50 $ zdarma a vyhrál jsem přes 30 000 $. Poslal jsem zprávu osobě na Facebooku tiché bouře, která mi založila účet, a řekli, že mám 48 hodin na vložení 99 $, abych si mohl vybrat svůj jackpot. To je podezřelé, že? file

Automaticky přeloženo:
Jaro
před rokem

Pokud pomáháte, proč tolik otázek? Nemáte žádné další otázky.

Automaticky přeloženo:
aicelmacalipay047
před rokem

S největší pravděpodobností proto, že spolupráce je nutností, pokud chcete, aby vám Casino Guru pomohl. Víte, jak naše „pomoc" funguje? Dovolte mi vysvětlit:

" Krok 3 : Napíšeme popis stížnosti pro náš systém a zeptáme se hráče na další otázky, abychom všemu dobře porozuměli.

Krok 4 : Na základě všeho, co víme, se snažíme hráči poradit, zda lze situaci snadno vyřešit, aniž bychom museli kontaktovat kasino."

V tuto chvíli se snažíme pochopit, zda je to něco pro tým pro stížnosti. Odpovězte prosím na toto:

Nezkoušeli jste se podívat do Smluvních podmínek, abyste zjistili, zda pro tento druh věci existuje maximální výběr? Nebo se dokonce zeptat na chatu? Vklad by mi nepřišel tak divný, kdyby to byl ověřovací vklad, ale před vložením peněz bych to také zkontroloval.

Pokud nám nepomůžete určit, které limity měly vliv na vaši hru a zda je pro ověření platební možnosti vyžadován vklad, nebudeme vám moci příliš pomoci. Což je obojí celkem běžné.

Počkáme na vaši odpověď.

Automaticky přeloženo:
před 8 měsíci

Ano, hotovostní sloty 777, kasino na Facebooku mě vyhodilo z účtu, protože jsem vybral 80 babek! Stále mám ve hře 60 a nenechají mě mít heslo, nějak se magicky změnilo!

Automaticky přeloženo:
kellychuck77
před 8 měsíci

Abych řekl pravdu, nejsem si jistý, zda náš tým pro stížnosti bude schopen kontaktovat tento druh kasina a pomoci s tímto případem, ale určitě byste to měli zkusit a odeslat svou stížnost, abychom to mohli alespoň zkusit.

Použijte k tomu prosím tento odkaz a vyberte možnost, že kasino není na seznamu, protože je nemáme v naší databázi.

Poté obdržíte odpověď od jednoho z našich řešitelů o tom, co lze udělat dále.


Automaticky přeloženo:
aicelmacalipay047
před 3 měsíci

Ahoj, měl jsem problém s jiným kasinem, ne s tímto, ale poslal jsem ho až za měsíc a můj účet byl ověřen. Znovu jsem odeslal své doklady totožnosti, abych dodržel jejich obchodní podmínky, takže bych neměl problémy. Byl jsem frustrovaný, že živý chat byl velmi vstřícný a omluvný, ale provozní oddělení nedodržovalo jejich obchodní podmínky a čekalo na kontrolu 24-48 hodin. Tak jsem podal oficiální stížnost na oddělení stížností kasina complaints.biz . Dostal jsem od nich odpověď, že se na to podívají a že se mi do 7 dnů ozvou. Také jsem poslal stížnost na eCogra Disputes a jejich tým mi do 24 hodin poslal e-mail a oni mi odpověděli následující odpoledne se smutným emotikonem, ve kterém mi říkali, že Jackpot na jejich stížnost na stránce ani neodpověděl. Pak mi poslali odkaz na zaslání špatné recenze, aby si ji mohli prohlédnout. Narazil jsem na váš příspěvek o tom, že kasino bylo letos na černé listině, a 329 hráčů napsalo, že neobdrželi výhry. Tyto výhry byly vyhrány spravedlivě a zcela bez sázení a také v souladu s podmínkami hry.

Pak by měl být tým provozního oddělení součástí tohoto kasina, aby byl zařazen na černou listinu se špatným hodnocením za to, že nezpracovávají kontroly totožnosti a čekající výhry dříve, protože nevyplácejí mé výhry v požadovaném termínu. Nebo podle jejich vlastních obchodních podmínek jejich politik, za to, že mě nespravedlivě a neuctivo podvedli o mé výhry a ani mě nekontaktovali ani nekomunikovali od 23. Neobdržel jsem žádné e-maily od centra podpory hráčů. Ani oficiální tým pro stížnosti nedostává odpověď na zaslání stížnosti. To je velmi špatné od těchto členů týmu, kteří pracují 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, jak mi bylo právě řečeno, takže nechápu, proč jim trvá tak dlouho, než mi vyřídí účet, nebo jsou teď jen zaujatí a jen si ze mě dělají legraci.

Automaticky přeloženo:
aicelmacalipay047
před 3 měsíci

Jak napsat stížnost na hazardní společnost?

Nejprve je nezbytné projít si jejich podmínky, abyste se ujistili, že jste neporušili žádné podmínky spojené s vaší hrou.

Jakmile si budete jisti, že máte platný nárok, nezapomeňte vše zdokumentovat, protože bez dokumentace se online kasina často budou snažit vaši stížnost ignorovat.

Jasně uveďte, v čem spočívá vaše stížnost, a pokud se stížnost týká konkrétní nabídky nebo bonusu, který vám kasino poskytlo, uveďte i obchodní podmínky.

Možná se na vaší stížnosti točí spousta peněz, ale neztrácejte chladnou hlavu. Držte se faktů a podložte je získanými důkazy.

Upozorněte je, že pokud neobdržíte odpověď na svou stížnost, budete hovořit s poskytovatelem alternativního řešení sporů.

Automaticky přeloženo:
MamaEvilSH35
před 3 měsíci

Nejsem si úplně jistý, proč jste tomuto uživateli napsal, ale podívejte se prosím na mou odpověď zde .

Automaticky přeloženo:
před 2 měsíci

Ano, bohužel se takové situace u některých platforem často stávají. Vždy je nejlepší si před vkladem ověřit recenze a reputaci služby. Zkusili jste kontaktovat přímo zákaznickou podporu, abyste problém objasnili?

Automaticky přeloženo:
Theyony
před 2 měsíci

Pokud odpovídáte někomu konkrétnímu, bylo by dobré použít tlačítko „odpovědět". To ostatním určitě pomůže pochopit, komu přesně je vaše odpověď určena.

Moje otázka zní, hráli jste někdy v podobném kasinu?

Automaticky přeloženo:
1 2

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.