Dobrý den, vzhledem k tomu, že se již delší dobu pokoušíte o výběr, byl váš účet v kasinu ověřen? Případně, řeklo vám kasino, proč si nemůžete vybrat své výhry? Zkoušeli jste také komunikovat s kasinem nebo jste úplně bez odpovědi?
Každopádně se vám podařilo otevřít stížnost , což byl dobrý krok, protože na odstoupení od smlouvy čekáte poměrně dlouho. Pokud byste chtěli vědět, co očekávat od stížnosti, můžete si projít tohoto průvodce .
Držím palce, ať vše dobře dopadne a pokud budete mít nějaké novinky, neváhejte a dejte vědět.
Hello, since you have been trying to withdraw for quite a long time, has your casino account been verified ? Alternatively, did the casino tell you why you are not allowed to withdraw your winnings ? Have you also tried to communicate with the casino or are you completely without an answer ?
Anyway, you managed to open a complaint, which was a good step since you have been waiting for quite a long time for your withdrawal. If you would like to know what to expect from a complaint you can go through this guide.
I'll keep my fingers crossed that it all goes well and if you have any news, don't hesitate to let me know.
Automaticky přeloženo: