To je to, co se snažím vysvětlit vulkan vegas, jediný ověřený profil byl z mého osobního účtu wavgenvczak.... druhý e-mail je od společnosti, pro kterou pracuji. Myslím, že je to naprosto nespravedlivé, co dělají, teď jsem od nich dostal e-mail, že mám přesunout svůj účet, ale musím se vzdát výdělků, to není v rozporu, jak mohu věřit, když pokaždé, když udělám vložit a vydělat, zablokují mě a požádají mě, abych se vzdal svých zisků, a přesto o svůj vklad přijdu.
That's what I'm trying to explain to vulkan vegas the only verified profile was from my personal wavgenvczak account.... the other email is from the company I work for. I think it's totally unfair what they're doing, now I've received an email from them saying to move my account but I have to give up the earnings, this is not inconsistent, how can I trust, if every time I make a deposit and earn they block me and asks me to give up my profits and I still lose my deposit.
Isso que estou tentando explicar pra vulkan vegas o unico perfil verificado foi da minha conta pessoal wavgenvczak.... o outro e-mail e da empresa em que trabalho. Acho totalmente injusto o que estão fazendo, agora recebi um e-mail deles dizendo que desloquem a minha conta mas eu tenho que abrir mão dos ganhos, isso não incoerente, como vou confiar, se cada vez que faço deposito e ganhos eles me bloqueiam e pede pra eu desistir dos meus lucros e ainda perco meu deposito.