FórumObecná diskuze o gamblinguvýplata vulcano vegas

výplata vulcano vegas

před rokem od kmossa27
|
4483 zobrazení 47 odpovědí |
|
1 23
Přidat příspěvek
před rokem

Dobrý den.


Mám problém, že jsem vyhrál 500 eur a peníze z Vulkan Vegas prostě nedostanu.


Celé dny s psaním živého chatu, ale vždy stejné odpovědi.

Jsem v rozpacích, může mi někdo pomoci


Automaticky přeloženo:
před rokem

file

Automaticky přeloženo:
kmossa27před rokem

Ahoj,

Omlouvám se za vaše problémy.

Byl byste tak laskav a vložil text z tohoto snímku obrazovky přímo do příspěvku, aby mohl být automaticky přeložen do angličtiny, prosím?

Zajímalo by mě, zda byl váš účet plně ověřen?

Dále bych se vás chtěl zeptat, ve kterém kasinu Vulcan/Vulkan Vegas hrajete.

Vulkan Vegas nebo Vulcan Vegas ?

Děkuji předem.


Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
před rokem


To slyším každý den.


Hraju na webu Vulkan Vegas a jsem tam ověřený a nikdy jsem neměl problémy s výběrem a najednou to dělají


file

Automaticky přeloženo:
kmossa27před rokem

Pokud mohu hádat, konverzace znamená, že váš výběr již byl předán finančnímu oddělení. Mám pravdu, prosím? Neumím číst v němčině a text nelze automaticky přeložit.

Vezměte prosím na vědomí, že kasinům umožňujeme 14 celých dní na zpracování výběru. Můžu prosím vědět, kdy jste podal odstoupení a v jakém je nyní stavu?

Automaticky přeloženo:
Radkapřed rokem

Ano, bohužel to nemohu přeložit do angličtiny, protože je to snímek obrazovky.


Přesně poslali požadavek na finanční oddělení ohledně výplaty.

Výplata mi byla potvrzena 10.9.22 a druhá 22.9.

Ale pořád slyším to samé a stále dokola mi říkají, že se mám druhý den ozvat.




Automaticky přeloženo:
před rokem

Četl jsem legislativu na webu a je tam také jasně uvedeno, že vyplácejí 0-500 v hodnotě výběrů do 2-3 pracovních dnů a berou 500-5000 /5 pracovních dnů

Automaticky přeloženo:

Ano, bohužel to nemohu přeložit do angličtiny, protože je to snímek obrazovky.


Přesně poslali požadavek na finanční oddělení ohledně výplaty.

Výplata mi byla potvrzena 10.9.22 a druhá 22.9.

Ale pořád slyším to samé a stále dokola mi říkají, že se mám druhý den ozvat.




Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Rád bych vám pomohl, ale obávám se, že pouze kasino může říci, co je příčinou zpoždění. Tipnul bych si, že finanční oddělení je teď dost vytížené. Upřímně řečeno, rád bych věděl, ve kterém kasinu se tento problém vyskytuje, protože existují dvě kasina s téměř identickými názvy, ale velmi odlišným skóre reputace, chci zkontrolovat nedávno podané stížnosti, proto se potřebuji ujistit, o kterém kasinu mluvíme .

Můžete zkontrolovat tyto odkazy ( Vulkan Vegas nebo Vulcan Vegas ) a dát mi vědět, prosím?

Děkuji.


Automaticky přeloženo:

Četl jsem legislativu na webu a je tam také jasně uvedeno, že vyplácejí 0-500 v hodnotě výběrů do 2-3 pracovních dnů a berou 500-5000 /5 pracovních dnů

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vím, že to není správné, ale zdá se, že finanční oddělení má zpoždění a operátor chatu nemůže poskytnout odhadované datum. Omlouvám se, mohu jen hádat.

Upraveno autorem před rokem
Automaticky přeloženo:
Radkapřed rokem

file

Automaticky přeloženo:
kmossa27před rokem

Je to toto Casino Vulkan Vegas bez C

Automaticky přeloženo:
před rokem

Vím, že někdy může dojít ke zpoždění, ale ne tak dlouho, dokud mi neustále říkají něco jiného

Automaticky přeloženo:
kmossa27před rokem

Ahoj,

to je skvělé, že jste si vybrali Vulkan Vegas Casino, ale stále neumím číst německy, takže nevím, co je na těch screenshotech napsáno.

Můžete mi to prosím říct?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Říká, že čekají na kontrolu státní pokladny a může to trvat několik dní.


Proces je pro ně teoreticky dokončen, ale informoval jsem je, že proces není dokončen, dokud neobdržím peníze.

Nyní tedy čekáme na zpětnou vazbu od finančního oddělení.


Automaticky přeloženo:
kmossa27před rokem

Ahoj,

Už to chápu, děkuji za vysvětlení.

Jak jsem již zmínil, kasinům umožňujeme 14 celých dní na výběr. Důvodem je, že kasina někdy provádějí nějaké dodatečné kontroly. Chápu, že to můžete vnímat jako druh zbytečného zdržování, ale kasina se prostě musí ujistit, že je vše legitimní.

Pokud si myslíte, že potřebujete pomoc, můžete odeslat stížnost , ale jsem si jistý, že počkáme do 14. dne.

Automaticky přeloženo:
Radkapřed rokem

Ano, budu muset být trpělivý.

6 dní už je pryč.

Jen pochopte, že jsem platil stejnou částku několikrát a nikdy s tím nebyly žádné komplikace a peníze jsem dostal do 2-3 dnů i v sobotu a neděli jsem peníze dostal jednou.



Automaticky přeloženo:
kmossa27před rokem

Ano, to je jasné, to jsou největší podvodníci – rovnováha se během hry neustále mění! Navrhoval bych rovnou žalovat! LG

Automaticky přeloženo:
JosefZebingerpřed rokem

Ano, i já jsem v tomto ohledu skeptický, ale počkám 14 dní a vše ostatní se pak zahájí a právníka jsem si už zorganizoval.


Pak je to opravdu tučné účtované jako první

Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Takže nyní je to více než 2 týdny a stále jsem nedostal své peníze, poslali mi nějaké šeky, které říkaly, že byly vyplaceny, a teď chci dát problémy na svou banku.


Automaticky přeloženo:
před 11 měsíci

Prosím, nehrajte na stránce Vulkan Vegas, totálně vás vytrhnou a je to hnusná agónie běžet za svými penězi

Automaticky přeloženo:
1 23

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-news
Casino Guru News – Sledujte denní novinky a zajímavosti ze světa gamblingu
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky