před rokem
Gratulujeme 🙂
Vždy příjemné, když můžete něco zaplatit 🙂
Congratulations 🙂
Always nice when you can pay something out 🙂
Gratuliere 🙂
Immer schön wenn man etwas auszahlen kann 🙂
Gratulujeme 🙂
Vždy příjemné, když můžete něco zaplatit 🙂
Congratulations 🙂
Always nice when you can pay something out 🙂
Gratuliere 🙂
Immer schön wenn man etwas auszahlen kann 🙂
Tento měsíc se mi moc líbil Dead or a wild 😍
Obecně poslední dobou hodně hraju hry Hacksaw 🙂
Relax Gaming má také spoustu skvělých her!
Myslím, že poslední dobou vycházejí opravdu skvělé hry 🙂
Grafika a zvuky a to vše je někdy tak dobře udělané, že nechcete přestat hrát 😂
Výrobci moc dobře vědí, že tóny a to vše má na hráče velmi velký vliv a musím uznat, že to dělají stále lepší a lepší 😀
Opravdu miluji hraní automatů!
Díky Bohu vždy znám své hranice (ne občas 😂 ale nikdy ne tolik, aby mi to dělalo problémy 🙂)
Ale co se slotů týče, jsem jejich velkým fanouškem a každý den pro sebe objevuji nové hry 🙂
Jsem opravdu rád, že znám váš web, protože toho nabízí tolik a ušetříte spoustu času, protože zde najdete vše, co hledáte.
Díky za to 🙂
Ať žije 👳🏽♂️Guru👳🏽♂️ tým 😎
Miluju všechny tyhle emotikony 😂🧐🏋♂️🏋♀️🏋
I really liked Dead or a wild this month 😍
In general, I've been playing Hacksaw games a lot lately 🙂
Relax Gaming also has a lot of very cool games!
I think there have been really great games coming out lately 🙂
The graphics and the sounds and all of that are sometimes so well done that you don't want to stop playing 😂
The manufacturers know very well that the tones and all that has a very big impact on the players and I have to admit they are making it better and better 😀
I really love playing slots!
Thank God I always know my limits (not every now and then 😂 but never so much that it causes me problems 🙂)
But as far as slots go, I'm a very big fan of them and I discover new games for myself every day 🙂
I'm really glad to know your site because it offers so much and you save a lot of time because you can find everything you're looking for here.
Thanks for that 🙂
Long live the 👳🏽♂️Guru👳🏽♂️ team 😎
I love all these emojis 😂🧐🏋♂️🏋♀️🏋
Dead or a wild hat es mir diesen Monat ziemlich angetan 😍
Generell spiele ich in letzter Zeit oft Hacksaw spiele 🙂
Relax Gaming hat auch viele sehr coole Spiele!
Ich finde, in letzter Zeit kommen echt mega geile spiele auf den Markt 🙂
Auch die Grafiken sowie die Töne und all das sind teilweise so gut gemacht, dass man gar nicht mehr aufhören möchte zu zocken 😂
Die Hersteller wissen ganz genau, die Töne und all das einen sehr großen Einfluss auf die Spieler haben und ich muss gestehen sie machen es immer besser und besser 😀
Ich spiele wirklich unglaublich gerne Slots!
Ich kenne Gott sei Dank immer meine Grenzen (Hin und wieder auch nicht 😂 aber nie so das es mir Probleme bereitet 🙂)
Aber was Slots angeht, bin ich ein sehr großer Fan von davon und entdecke täglich neue Spiele für mich 🙂
Ich bin echt froh eure Seite zu kennen, da es einem so viel bietet und man auch echt viel Zeit spart, da man hier alles findet wonach man sucht.
Danke mal dafür 🙂
Lang lebe das 👳🏽♂️Guru👳🏽♂️ Team 😎
Ich liebe diese ganzen emojis 😂🧐🏋♂️🏋♀️🏋
Pěkná dnešní sázka 0,10 € a moje výhra byla 564 €. Push gaming by měl udělat replay jako Pragmatic, bylo by to moc fajn 🙂
Nice hit today 0,10€ bet and my Win was 564€. Push gaming should do a replay like Pragmatic, would be very nice 🙂
Vyhráli jste více než 5600x svou sázku. To je opravdu obrovské! Gratuluji 🙂
You won over 5600x your bet. That's really huge! Congrats 🙂
Ano 🙂 Holdnspin to bylo také na casoo, dnes jsem měl hodně štěstí 🙂 Sázka hodně smůly měsíce 😕
Možná jste teď měli replay z pushgamingu, který jste sem mohli zveřejnit 🙂
Yes 🙂 Holdnspin it was also on casoo i had today much luck 🙂 Stake very bad luck months 😕
You now maybe had pushgaming a replay to post for the people here 🙂
Takže Casoo je v tuto chvíli vaše oblíbené kasino?
So Casoo is your favourite casino at this moment?
Moje oblíbené a co bych nikdy nedoporučil a proč:
První začátek se špatným:
juju.bet mi neodpoví, myslím, že je smrt kasina a registrujte se také nefungují více pro nové. Ale špatná zkušenost. Při bonusové maximální sázce nebo minimální sázce to není opravdu skvělá platforma.
Výhry ze sázek jsou velmi špatné, protože tam hraji, cashbacky a vše ostatní by se mělo hledat pro hráče skvělé, ale nejsou skvělé! Také stránky Chyby často jimi sloty pomalé a tak dále. Pouze pozitivní osobní VIP manažer.
iwild : Vypadá to skvěle, navigace také skvělá, ale po vložení kreditní kartou mi moje společnost pro kreditní kartu zavolala, že mi zablokovali kreditní kartu, proč je obchodník na černé listině. Ale příští měsíc to zkusím znovu s jinou metodou vkladu a malou částkou. Ale chápete, kdy bude globální společnost varována, že mě jako hráče nedůvěřuje.
Pozitivní kasina:
Casoo : Je celkově dobré, ale chamtivé kasino výběry potřebuje velmi dlouho. (když jste měli stres s rychlým výběrem dobrého kasina) Design a míra výher je skvělá. Ale nikdy jsem neviděl žádnou reklamu nebo tak něco. Zákaznická podpora není vždy k dispozici a někdy jsou špatné popisy bonusů.
King Billy : Skvělé zkušenosti jako hráč, ale míra výher byla vždy mírná. Srovnal bych to s Mr.greenem ze všech nejvíc. Ale celkově skvělé kasino. Ale já jako uživatel nevidím žádné změny, jako je pár nových věcí nebo cokoli, co tam hraji. Ale jasný design a vše funguje bez chyb nebo čehokoli. Zákaznická podpora je vlastní věc, ne přátelská.
Holdnspin : Celkově dobrý. Každý měsíc nový poskytovatel slotů a možnosti platby. Osobní manažer od prvního dne. (V neděli točení zdarma, pondělí cashback a exkluzivní bonus za nízkou sázku) Podpora zákazníků je mírná, ale osobní manažer je dobrý. Žádný vklad kreditní kartou je pro mě negativní, ale s rychlými změnami si vždy myslím, že bude brzy k dispozici.
Ale řekněme to snadno, všechna kasina mají negativní věci 🙂
Slyšeli jste o nich gambulls.com, které jsem viděl minulý týden na kopu. Myslíte si, že tam také hrají důvěryhodně?
My favorites and what i never would reccomend and why:
First start with bad:
juju.bet not reply to me think is death the casino and register also not work more for new ones. But bad expierence. On a Bonus max bet of min bet thats not a really great plattform.
Stake winnings are very bad since i play there, cashbacks and all other should be look for Players Great but they dont great! Also sites Bugs often by them slots slow and so on. Only positive personal Vip manager.
iwild: Looking great, navigation also great but after deposit with creditcard my Creditcard Company calls me to say me they had blocked my creditcard why the Merchant is Blacklisted. But i will give it next month a new try with a other deposit method and small amount. But you understand when will be warned from a global Company its look for me as player not trustfull.
Positive Casinos:
Casoo: Is overall good but greedy casino withdraws needs very long. (when you had n stress with fast withdraw good casino) Design and winning rate is great. But never seen any ad or anything. Costumer support not always there and somethimes wrong bonus descriptions.
King Billy: Great expierence as player but the winning rates was always moderate. I would compare it with Mr.green from the most of all. But overall a great casino. But iam as user see no changes like few new things or anything there since i play. But clear design and all works without bugs or anything. Costumer support is the own thing not friendly.
Holdnspin: Overall Good. Every Month new Slot Provider and Payment Options. Personal Manager from the first day. (Freespins sundays, cashback monday and exlusive low wager Bonus) Costumer support moderate but Personal Manager is good. No Creditcard deposit its for me negative but with the fast changes always think will be soon aviable.
But lets say it easy all casinos have negative things 🙂
Had you heard about them gambulls.com that i had seen last week on kick. You think they are trustfull to play there too?
ahoj Luku,
Děkujeme vám za vaši reakci! O kasinu Gambrulls.com jsem informoval své kolegy z datového týmu. Dám vám vědět, až bude recenze na našem webu. Jak jste toto kasino našli?
Hello Luke,
thank you for your feedback! I informed my colleagues from the data team about the Gambrulls.com casino. I will let you know when the review will be available on our website. How did you find this casino?
Pouze první byl z roku 2020, další 4 byly všechny do 3 dnů.
Only the first one was from a while back in 2020, the other 4 were all within 3 days.
Jsem ohromen! 😀 Moc a upřímně gratuluji!
Předpokládám správně, že jste nyní v „zelených číslech"? Doufám, že jsi! ✨💚
I'm impressed! 😀 My best and honest congratulations!
Am I assuming correctly you are now in "green numbers"? I hope you are! ✨💚
Vlastně nejsem. Prodejce mi ještě nezaplatil, proto jsem tu v současné době častěji....Ale špatně to chápu. Nyní je v rukou Malty
Actually im not. The vendor hasnt paid me yet, thats why I am currently here more often....But ill get it. Its in Maltas hand now
Ahoj moneymonsta73,
jak dlouho čekáte na výběr peněz? Držte nám palce, ať vše proběhne hladce🤞🙂 Výhry, o které jste se s námi podělili, jsou opravdu úžasné. Gratulujeme! 🙂
Hello moneymonsta73,
how long are you waiting to withdraw money? Fingers crossed that everything will go smoothly🤞🙂 The winnings you shared with us are truly amazing. Congratulations! 🙂
V tomto případě doufám, že budete brzy v zeleném!
Pokud jde o odstoupení od smlouvy, počkáme na každou vaši aktualizaci. Zrovna nedávno jsem zjistil, že Malty se zdá být řekněme opožděnější v odpovědích než obvykle - podle několika hráčů. 🤔
In this case, I hope you'll be in green soon!
Regarding the withdrawal, we'll wait for any update you have. Just recently I found out Malty seems to be let's say more delayed in responses than usual - according to several players. 🤔
Dobré pro tebe. Počkejte, pak je to pro mě jedno.
Nebo si myslíte, že se tyto záležitosti dějí okamžitě?
A kdokoli z vás si může myslet, co chce, ale já jsem shromáždil a odeslal každý krok v pořadí akcí podniknutých proti ...záměrně....a přesto se ani to nevyrovnalo přímé manipulaci a schopnosti utkat pavučinu podvodu a lži, aby se hráč vyhnul výběru výplat/
Prostřednictvím tohoto druhu ADR také není nic spravedlivého nebo se tomu ani neblíží
Chci říct, k čemu je to dobré, když nemají žádnou moc nebo pravomoci ani upozornit regulátory, kterým bylo v první řadě lháno, což vedlo k zamítnutí mého nároku.
Byl jsem zde také se 2 předchozími stížnostmi a ty 2 byly také zamítnuty a považovány za neplatné a nakonec jsem obě vyhrál.
Předložil jsem skutečné a věcné důkazy. Žádné neposkytli. A přesto byli schopni ovlivnit a přesvědčit každou z platforem a regulátorů ADR, včetně Casino Guru.
Toto „rozhodnutí" přináší pouze digitální váhu zde, online.
Uvidíme, jak se Zodiac bude snažit přesvědčit soudce, že kroky, které podnikli, a lži, které řekl, byly potvrzeny v souladu s federálními a provinčními zákony, nebo že mě uvedl v omyl a RiskManagment si záměrně dal na čas a bezostyšně ignoroval mé spojení. žádosti po dobu 22 dní, než se rozhodli vložit své 2 centy do kombinace a poté smazat mé účty.
Oddělení RiskManagement a ResponsibleGaming v CR Rewards Jsem si jistý, že existují pouze prostřednictvím rozhovorů o nich, protože nedělají nic, pokud jde o skutečnou asistenci hráčům, dokud není příliš pozdě.
Pak vám zběsile pošlou 3 nebo 4 e-maily za jeden den, aby vyvolali dojem, že jsou v této situaci přímo na vrcholu. To vše jen pro ukázku. Převážná část jejich práce podle mého názoru spočívá v sezení a vymýšlení nových a originálních způsobů klamání a sestavování submisí hráčů, aby viděli, jak otočit karty.
Good for you. Keep waiting then It doesnt matter to me.
Or do you think these matters just happen instantly?
And any of you can think what you want but I colllected and submitted every step in order of actions taken against ...intentionally....and yet even that was no match fior outright manipulation and the ability to weave the web of deceipt and lies to avoid player withdraw payouts/
There is also nothing fair or even close to it through this kind of A.D.R.
I mean what good is it , when they dont have any power or authority to even bring to the attention of the regulators who were lied to in the 1st place which lead to my claim dismissal.
Ive also been here with 2 previous complaint submissions, and those 2 also were dismissed and regarded as invalid and in the end, I won both of those ones as well.
I submitted actual and factual proof. They provided none. And yet somehoe they were able to sway and convince every last one of the ADR platforms and regulators, including Casino Guru.
This 'ruling' only carries whatever digital weigh here, online.
We'll see how Zodiac makes out trying to convince a judge, that the steps they took and lies they told were validated, in accordance with federal and provincial laws, or that they mislead me and RiskManagment deliberately took their time and blatently ignored my connection requests for 22 days before they decided to stick their 2 cents into the combination and then deletion of my accounts.
RiskManagement and ResponsibleGaming departments at CR Rewards I am all but certain only exist through talks about them because they do nothing as far as actual player assistance until its too late.
Then they frantically send you 3 or 4 emails in one day, to give the impression that they are right on top of this situation. Its all just for show. The bulk of their work, in my opinion, is sitting aorund and coming up with new and original ways of deception and compiling players submission to see how to turn the tables.
Stačí přidat odkaz na vaši stížnost.
Z mé strany není moc jasné, jakou situaci máte na mysli, takže odkaz může být někdy užitečný.
https://casino.guru/zodiac-casino-player-s-withdrawal-wasn-t-processed
Just adding a link to your complaint.
From my side, it isn't much clear what situation you're referring to, so the link might be useful at some point.
https://casino.guru/zodiac-casino-player-s-withdrawal-wasn-t-processed
??? Pořád mě zajímá, proč k tomu něco přidáváš. To bylo zamítnuto. Bez ohledu na to, jak vysvětluji, co se stalo,
a důkaz, který s tím souvisí, nějak...nějakým způsobem dokázal Zodiac přesvědčit všechny regulátory a platformy ADR o opaku.
To jen dále ukazuje, že tento proces není vůbec procesem. Čáry jsou nakresleny v písku ještě předtím, než jsou vůbec předloženy něčí stížnosti.
Myslím tím kromě všeho, co jsem předložil jako důkaz, skutečnost, že zástupce kasina z Zodiacu byl přistižen při lži právě na této platformě, hodně vypovídá. STÁLE to nedělalo rozdíl.
Co vám to tedy říká.......ADR je mimo provoz. Jistě se mnohé vyřeší, ale existuje mnoho dalších, kteří spravedlivě vyhráli a byli o své výhry ošizeni, a přesto kasino stále dostává hodnocení „2 palec nahoru".
K mé stížnosti už nemám co dodat
Nejste si jisti, proč stále komentujete nebo přidáváte...
??? im still wondering why your adding anything to it. It was rejected. No matter how I explain what happened,
and the proof that goes with it , somehow...some way, Zodiac has been able to convince all the regulators and ADR platforms otherwise.
It just further shows that this process, isnt much of a process at all. Lines are drawn in the sand before anyone's complaints are even submitted.
I mean aside from everything I submitted as proof, the fact that the casino rep from Zodiac was caught in a lie on this very platform, says alot. It STILL didnt make a difference.
So what does that tell you.......ADR is broke. Sure alot of get resolved, but there are many others who fairly won and got cheated of their winnings and yet the casino still gets a "2 thumbs up " rating.
I don't have any more to add to my complaint
Not sure why your still commenting or adding ...
Vysvětlení jsem uvedl pod odkazem. 🙂
Byli jste to vy, kdo přidal příspěvek bez použití tlačítka odpovědět
Jen náhodný příspěvek s komentářem o vašich zkušenostech. Ostatní uživatelé pravděpodobně nejsou obeznámeni s vaší stížností, a proto ji mohou považovat za užitečnou.
Tak jsem ke svému příspěvku dodal: "Z mé strany není moc jasné, jakou situaci máte na mysli, takže odkaz může být někdy užitečný."
Konec příběhu.
I provided the explanation under the link. 🙂
It was you who posted without using the reply button
Just a random post commenting about your experiences. Other users are not most likely familiar with your complaint and hence might find it useful.
So I added to my post: "From my side, it isn't much clear what situation you're referring to, so the link might be useful at some point."
End of the story.
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.