DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 96)

3 711 291 zobrazení 19 961 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...95 96 97...1 095
Přidat příspěvek
Nille
před rokem

Ano, můžete to poslat teroristům, drogovým kartelům atd.. Pak je to naprosto v pořádku a legální.. nelegální je pouze to, když vám pošlou peníze. Poté budete mít pozastavené účty a budou vás vyšetřovat úřady. Pokud chcete být úspěšný, musíte být zločinec

Automaticky přeloženo:
před rokem

Naprosto šílené, pokud je to pravda. Věděli casino.guru, že hrajete ze zakázané země a kasino vám přesto vzalo peníze? Kasino bylo v situaci win win a stále to má správně. Je pro mě těžké tomu uvěřit a rozhodně tím nechci říct, že lžete. Můžete propojit tento případ?

Automaticky přeloženo:
před rokem

casino.guru potřebuje chránit své podnikání.

Stejně jako askgambleři. Jakmile budete ve svých recenzích kasina příliš kritičtí, recenze se smažou.

Není to vlastně překvapivé, ale každý by si to měl uvědomit.


Automaticky přeloženo:
veritas1979
před rokem

Jedna věc je zanechat špatné recenze, protože to může hráč trochu zdramatizovat a každý zažíváme a vidíme věci jinak. Můžu si to koupit!

Ale soudit ve prospěch kasina, když i samotné kasino šlo proti svým vlastním pravidlům, je docela žaludeční. Pak byste možná neměli takovou službu nabízet! Ale to si také jen myslím.

Automaticky přeloženo:
před rokem

casino.guru potřebuje chránit své podnikání.

Stejně jako askgambleři. Jakmile budete ve svých recenzích kasina příliš kritičtí, recenze se smažou.

Není to vlastně překvapivé, ale každý by si to měl uvědomit.


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dovolím si nesouhlasit s tím, co píšete. Kdybychom tak chránili kasina, tak bychom nemuseli mít žádné centrum pro rozlišení a už vůbec bychom se nesnažili hráčům pomáhat, protože podle vaší logiky bychom spolu bojovali, ne? ?

Snažíme se přistupovat k věcem férově a nestranně a nikomu nestranit.

Co se týče recenzí, každou řeší specializovaný tým, já jsem jeden z lidí, kteří řeší uživatelské recenze a určitě máme zavedené postupy, jak je vyřešit. Takže když je recenze kvůli něčemu zamítnuta, vždy je uveden důvod. Nemáme problém s negativní uživatelskou recenzí, ale musí mít také vypovídající hodnotu. Uvedu příklad, pokud hráč popisuje, že byl nespokojený, výběry trvaly dlouho, KYC bylo obtížné zvládnout, podpora nebyla užitečná, hry měly podle hráče nízké RTP a různé další věci jsou v pořádku. Pokud však přijde do hry s tím, že do kasina vložil 100 $ a nic nevyhrál, je tato recenze bezpředmětná, protože není vůbec relevantní a informativní.

Tak to je z mé strany vše.

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před rokem

Wallet378.Com

Gameplex


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dovolím si nesouhlasit s tím, co píšete. Kdybychom tak chránili kasina, tak bychom nemuseli mít žádné centrum pro rozlišení a už vůbec bychom se nesnažili hráčům pomáhat, protože podle vaší logiky bychom spolu bojovali, ne? ?

Snažíme se přistupovat k věcem férově a nestranně a nikomu nestranit.

Co se týče recenzí, každou řeší specializovaný tým, já jsem jeden z lidí, kteří řeší uživatelské recenze a určitě máme zavedené postupy, jak je vyřešit. Takže když je recenze kvůli něčemu zamítnuta, vždy je uveden důvod. Nemáme problém s negativní uživatelskou recenzí, ale musí mít také vypovídající hodnotu. Uvedu příklad, pokud hráč popisuje, že byl nespokojený, výběry trvaly dlouho, KYC bylo obtížné zvládnout, podpora nebyla užitečná, hry měly podle hráče nízké RTP a různé další věci jsou v pořádku. Pokud však přijde do hry s tím, že do kasina vložil 100 $ a nic nevyhrál, je tato recenze bezpředmětná, protože není vůbec relevantní a informativní.

Tak to je z mé strany vše.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Takže kdybych napsal recenzi na každé kasino a řekl, že tam nebudu hrát kvůli praní transakcí, obcházení kódů MCC, obcházení předpisů Visa/MC, porušování několika národních a místních předpisů, bylo by to v pořádku?

Člověk by si myslel, že od těchto akcí kasina by měla být všechna tato kasina na černé listině, protože v podstatě obcházejí jedinou ochranu hráčů, která existuje, hazardní blok 7995. Ale chápu, že to nemůžete udělat, protože to by skutečně snížilo množství ok kasin na vašem webu, nezbyly by žádné, kromě těch řádně licencovaných, jako je Spojené království/Švédsko.


Každopádně je to ok, nečekám, že to uděláš, i když bys fakt měla 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

Získal někdo náhradu / pomoc od společnosti Dimoco?


Serveroví lidé na Discordu uvedli, že dostali e-maily, že jim byly vráceny peníze, ale zdá se, že se nic nezobrazuje a někdo čekal 1 týden po e-mailu a stále žádné peníze.



Automaticky přeloženo:
před rokem

Quickbit jsem nyní nahlásil FI a také Švédskému inspektorátu hazardních her. Vyzvěte všechny ostatní, aby to udělali také!

Automaticky přeloženo:
Anonymized641
před rokem

Také to udělal 👌👌 vlákno se zdá úplně mrtvé, nevzdávejte to všichni.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,


Má někdo informace o CLX*topsm Tallinn, EE, CSCANNERR / Dotascaner / webops ltd?


Děkuji



Automaticky přeloženo:
Katze1337
před rokem

Cscanner a Dotascanner jsou součástí stejné podvodné společnosti registrované ve Spojeném království a nebudou reagovat, jak jsem to mnohokrát zkoušel. Oznámil jsem je organizaci Action Fraud UK, ale jsem si jistý, že jim to i nadále projde stejně jako ostatním těmto zločineckým podnikům.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Takže kdybych napsal recenzi na každé kasino a řekl, že tam nebudu hrát kvůli praní transakcí, obcházení kódů MCC, obcházení předpisů Visa/MC, porušování několika národních a místních předpisů, bylo by to v pořádku?

Člověk by si myslel, že od těchto akcí kasina by měla být všechna tato kasina na černé listině, protože v podstatě obcházejí jedinou ochranu hráčů, která existuje, hazardní blok 7995. Ale chápu, že to nemůžete udělat, protože to by skutečně snížilo množství ok kasin na vašem webu, nezbyly by žádné, kromě těch řádně licencovaných, jako je Spojené království/Švédsko.


Každopádně je to ok, nečekám, že to uděláš, i když bys fakt měla 🙂

Automaticky přeloženo:
před rokem

V takových případech bychom Vám doporučili podat reklamaci a pokud se potvrdí to, co říkáte, tak bychom s tím neměli problém, případně bychom si v týmu rozmysleli, jak takové uživatelské recenze řešit. Pokud to totiž má vypovídající hodnotu a je to pravda a náš tým to shledal, tak není důvod, abychom takové uživatelské recenze odmítali.

Důležité však je dodat, že pokud jde jen o jednu věc, není to ani tak recenze kasina, protože bychom pravděpodobně chtěli vědět více, kdybyste tam hráli. Také se nezabýváme místními předpisy a čímkoli, co se týká zákonnosti, takže s tím musíte počítat, že něco takového by nebylo akceptováno.

Do naší recenze se navíc vždy snažíme přidat co nejvíce informací, zejména těch důležitých, a stále se to zlepšuje a přinášíme jich víc a víc. Ale důležitou součástí hraní v kasinu je zjistit si o něm nějaké informace předem. Pokud se vám něco nelíbí na začátku, zjistěte si další podrobnosti, protože vám řeknu příklad, pokud někdo hraje v kasinu a třeba dva měsíce vidí, že jeho peníze odcházejí někde jinde na výpisu z účtu a v jiná země, zajímalo by mě to poprvé nebo podruhé. Podle mých zkušeností se mnoho hráčů nestará téměř o nic, dokud nenastanou problémy. A to je chyba. 🙂

Automaticky přeloženo:
kirekin
před rokem

cosmobet casino je perfektní kasino kluci, pojďme hrát

Automaticky přeloženo:
mBp12
před rokem

ahoj, jak se ti podařilo dostat do deastreamu

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, celkem jsem vložil 7 tisíc eur a poté jsem vyhrál asi 24 tisíc a vybral plnou částku peněz. Když se pokusím o zpětné zúčtování 7k kontaktováním své banky, zablokují můj účet!! A nevím na jak dlouho. Toto není správné! !!!


Promluvím si se svým právníkem, to NENÍ v pořádku! Kasina skrývají svůj obchodní kód, aby se vyhnula daním, je to trestná činnost.. měla by být nějak zastavena/


VŠECHNA NEmístní KASINA JSOU SKUTEČNÉ ZLO! A vypadá to, že banky jsou nyní na jejich straně. Něco není v pořádku.

Schéma SCAM

NEPŘIBLIŽOVAT SE!


Ps Prosím, řekněte mi, jak jste odblokovali svůj bankovní účet, opravdu potřebuji vaši pomoc 🙁 možná má někdo z vás stejný problém? POMOC POMOC

Automaticky přeloženo:
Glamors12
před rokem

co tím myslíš? Vyhraju a to jsou MOJE peníze a vyberu je, ale co všechny moje vklady? oni podvod schéma a teď jsem dokonce zablokován


Banka také ignoruje,...


vypadá to, že si kvůli této situaci nebudu moci užít online hraní. skrývají své obchodní kódy a pak dokonce tvrdí, že já jsem ten zlý, že chci získat zpět své vklady z tohoto podvodu, do kterého jsem se zapojil, to není fér. musí existovat způsob nebo právní kroky, které mohu podniknout, abych to vyřešil

Automaticky přeloženo:
Glamors12 příspěvek smazal/a
rizanska
před rokem

Jdi pryč ty podvodníku!!!

Automaticky přeloženo:
rizanska
před rokem

Jdi pryč ty podvodníku!!!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, celkem jsem vložil 7 tisíc eur a poté jsem vyhrál asi 24 tisíc a vybral plnou částku peněz. Když se pokusím o zpětné zúčtování 7k kontaktováním své banky, zablokují můj účet!! A nevím na jak dlouho. Toto není správné! !!!


Promluvím si se svým právníkem, to NENÍ v pořádku! Kasina skrývají svůj obchodní kód, aby se vyhnula daním, je to trestná činnost.. měla by být nějak zastavena/


VŠECHNA NEmístní KASINA JSOU SKUTEČNÉ ZLO! A vypadá to, že banky jsou nyní na jejich straně. Něco není v pořádku.

Schéma SCAM

NEPŘIBLIŽOVAT SE!


Ps Prosím, řekněte mi, jak jste odblokovali svůj bankovní účet, opravdu potřebuji vaši pomoc 🙁 možná má někdo z vás stejný problém? POMOC POMOC

Automaticky přeloženo:
před rokem

Jsi úplně retardovaný! Obdrželi jste 24 tisíc eur a nyní chcete podíl také

Automaticky přeloženo:
1...95 96 97...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.