DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 87)

3 705 714 zobrazení 19 956 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...86 87 88...1 095
Přidat příspěvek
RuneAn
před rokem

Ano, ale co jste řekl bance? Říkal jsi, že jsi hrál nebo koupil věci?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Noda (Naudapay) však nejsou podvodníci. Jedná se o renomovanou společnost, která je regulována úřadem pro finanční chování ve Spojeném království

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dobře. Chápu, ale většina „obchodníků", o kterých zde diskutujeme, jsou podvodníci

Automaticky přeloženo:
před rokem

Digikey, Budapešť. (digikeyboard.com) vrátil peníze a poslal mi e-mail s tímto vysvětlením: nezdá se, že přesně rozumí tomu, co se děje.


file


Dnes byly také refundovány feastingmen.com / amegame.com.


Nenechte se tedy ohrožovat. je zřejmé, že kasina zde využívají některé společnosti a jsou to oni, kdo dělají špatnou věc.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
RuneAn
před rokem

Byl jste k bance upřímný, když jste reklamoval?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Popsal bych se také jako závislý na hazardních hrách. V nějaké podobě. Ale podařilo se mi vyhrát a podařilo se mi vybrat a užít si své výhry. Také se mi podařilo snadno zavřít svůj účet při hraní v kasinech Curacao. Taky! Hledal jsem pomoc ve své komunitě a specialisty na závislosti na hazardních hrách. A důrazně bych doporučoval udělat totéž pro všechny na tomto fóru, nejen se snažit žádat peníze zpět, protože jste nevyhráli.


Já a jen já jsem se rozhodl vložit a hrát.

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před rokem

Všechny společnosti, které nejsou součástí tohoto podvodu! Jsou všechny společnosti, které se vracejí a byly podvedeny kasinem, také. Ti, kteří neplatí, jsou ti, kteří jsou součástí systému. Nebýt chyb, NIKDO by se neoplatil

Automaticky přeloženo:
Anderssson
před rokem

Jsi hloupý nebo neumíš číst? Lidé neprovádějí chargebacky, protože nevyhráli.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Byl jste k bance upřímný, když jste reklamoval?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Na takové zprávy nereaguje. Pořád opakuje to samé. A dodává "jen proto, že jsem poslouchal toto fórum" je tak laskavý a jasně nás varuje, že byste neměli poslouchat a neměli byste to dělat.. že banka zmrazí účet není celý svět, mají na to zákonné požadavky . Ale pokud jste byli upřímní, není se čeho bát. Například jsem si stěžoval a byl naprosto upřímný. Čeho bych se měl obávat? Napsal jsem, že pokud si myslím, že by nákupy neměly být platné... banka věří opaku, život jde prostě dál.


Kdybych na druhou stranu řekl, že jsem koupil věci, které jsem nedostal, a pak se ukáže, že jsem peníze prohrál, je to něco úplně jiného

Automaticky přeloženo:
Příspěvek od Anonymized641 je teď skrytý
Důvod: Urážlivý jazyk
Příspěvek od efsfasfasfsfs je teď skrytý
Důvod: na žádost hráče
Bollee
před rokem

Nemusíš mi říkat jména... lol


Pokud byste vyhráli, jako jsem to udělal párkrát, nepožadovali byste zpětná zúčtování, nemusíte lhát sobě ani ostatním.


Věřte mi, že jsem také prohrál. Ale právě nacházíte nějaké skuliny, které při čtení tohoto fóra vypadají, že by se stejně mohly vymstít.


Odcházím i z tohoto fóra. Sbohem. Trochu až toxické.

Automaticky přeloženo:
Anonymized603
před rokem

Jaká společnost by to mohla být? Sdílejte jejich zprávu zde. Protože upřímně nechápu, co jsme my spotřebitelé udělali špatně? Poslali jsme zprávu, že

A. Platba šla do kasina

b. Při platbě byl použit nesprávný kód obchodníka a obešel se tím omezení hazardu nastavené na mé kartě, a proto platba proběhla úspěšně.

C. Platby šly společnosti, od které jsem nikdy neobdržel službu.


tak co je tady teď za problém/zločin? 😅

Nebojím se, rád bych viděl tyhle násilníky u soudu. Jsem připraven.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před rokem

Ano, zatraceně, co lidé dostali dolů poté, co Fr(N)audapay vznesl obvinění z falešných informací o převodu.

Jsou to jistě ti, kteří používají neoprávněné finanční prostředky a skořápkové společnosti, aby mohli provádět tyto vklady do kasin?

Automaticky přeloženo:
Anonymized609
před rokem

Je to jen zastrašovací taktika. Naopak, v každé demokratické zemi je občanskou povinností takové věci hlásit. Pravdou je, že je to forma praní špinavých peněz. Tyto společnosti zaznamenávají transakce jako „nákupy". Jsou to ti, kdo klamou banku, Mastercard, národní zákony a daňové úřady.

Automaticky přeloženo:
Anderssson
před rokem

Jak jsem již řekl, vůbec nerozumíte problému. 👋

Automaticky přeloženo:
k98m9c54x5
před rokem

Nechápu, jak se můžeš tak bát. A pak většina z nich měla kontakt pouze s těmito podvodnými společnostmi. Dokonce jsem zapojil i banky a zapojím i úřady. NEUDĚLAL jsem nic špatného. Vím to a jsem si tím 100% jistý. Dokonce jsem si uložil veškerou komunikaci s těmito fiktivními společnostmi a poslal je do banky

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před rokem

Nechápu, co je nezákonné na tom, co děláme? Možná kasino začalo přicházet o hodně peněz?…

Automaticky přeloženo:
Anonymized609
před rokem

Ano, bylo to trochu rychlé <——->🤣🤣

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kolik příspěvků teď v tomto vlákně mažete, protože Nueda vyhrožoval 1 osobě? 🤔


Vyděsit propagandu. Zklidni se.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Anonymized641
před rokem

Haha😅 místo čtení 99stránkového vlákna o casinoguru si mohli přečíst svůj e-mail a vzít ho trochu vážněji. Jejich výhrůžky jsou směšné, nejsou oprávněné, natož legální.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
1...86 87 88...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.