DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 842)

3 706 430 zobrazení 19 957 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...841 842 843...1 095
Přidat příspěvek
před 5 měsíci

Dnes jsem dostal od Monza tenhle poslední dopis...


Jsem Lowri a pracuji jako vyřizovatel stížností v Monzu. Prohlížím si vaše...

stížnost a zjistil následující.

Moje vyšetřování nenašlo důkazy na podporu vaší stížnosti

Prošetřil(a) jsem vaši stížnost a zjistil(a) jsem, že jsme vám poskytli očekávanou úroveň

servis.

Oceňujeme vaši frustraci z toho, že jsme zamítli vaše oznámení o podvodu a žádáme

znovu vyplnit formulář s příslušnými informacemi. Prověřil(a) jsem vaši žádost a

Jsem si jistý, že jsme to správně odmítli, protože jsme neměli potřebné podrobnosti.

tyto druhy tvrzení.

Bohužel, pokud nedokážeme poskytnout dostatečné důkazy o tom, co se stalo, nebo pokud nedokážeme vysvětlit

náš nárok, je vysoce pravděpodobné, že obchodník naši platbu zamítne

přímo, protože nemáme žádný hmatatelný důkaz o tom, že by obchodník cokoli udělal

špatně, což znamená, že vám nebudeme moci vrátit peníze.

Monzo Bank Limited (Monzo) je společnost registrovaná v Anglii a Walesu (č. 09446231)

registrovaná v Broadwalk House, 5 Appold Street, Londýn EC2A 2AG. Monzo je autorizován

Úřad pro obezřetnostní regulaci (PRA) a regulován Úřadem pro finanční etiku a

PRA. Naše registrační číslo finančních služeb je 730427.

Také bych rád uvedl, že Mastercard má různá pravidla ohledně toho, co lze napadnout,

takže ne všechny transakce jsou automaticky způsobilé pro storno platbu. Obávám se, že

Transakce nám Mastercard neumožňuje zpochybňovat.

Podle pokynů pro vrácení peněz od společnosti Mastercard:

U transakcí, při kterých se nakupuje hodnota nebo aktiva pro hazardní hry, investice

nebo podobné účely: Toto právo na vrácení platby je k dispozici pouze pro transakci v

u nichž se nakoupená hodnota nebo aktiva neobjevily na dohodnutém účtu

mezi držitelem karty a obchodníkem.

Aby se předešlo pochybnostem, právo na storno platbu se nevztahuje na:

1. žádosti o vrácení peněz, výběry nebo převody,

2. obchodní podmínky nebo přístup k účtu,

3. výhry, zisky nebo ztráty, nebo

4. použití nebo následné použití.

Chceme vám s tím pomoci a omlouváme se za jakékoli frustrace, stres nebo

Nepříjemnosti, které vám to způsobilo, ale my se jednoduše řídíme našimi vlastními interními pravidly.

postupy a pravidla stanovená společností Mastercard.


Po důkladném prozkoumání Vaší stížnosti mohu potvrdit, že jsme neučinili

jakékoli chyby při zamítnutí požadovaných námitek a jednali jsme v souladu s našimi

Monzo Bank Limited (Monzo) je společnost registrovaná v Anglii a Walesu (č. 09446231)

registrovaná v Broadwalk House, 5 Appold Street, Londýn EC2A 2AG. Monzo je autorizován

Úřad pro obezřetnostní regulaci (PRA) a regulován Úřadem pro finanční etiku a

PRA. Naše registrační číslo finančních služeb je 730427.

2 interní postupy a směrnice Mastercard. Doufám však, že moje vysvětlení

vnést trochu světla do procesů zpětného zúčtování.

Je mi líto, že jste nebyl/a s našimi službami spokojen/a, ale doufám, že si myslíte, že

Výsledek je zde spravedlivý. O vaší stížnosti jsem informoval příslušné týmy, aby

mohou toto využít ke zlepšení svých služeb.

Co dělat, když nejste šťastní

Tento dopis je naší „konečnou odpovědí" na vaši stížnost. Pokud máte

Máte-li jakékoli upřesňující otázky, pokusím se je co nejlépe zodpovědět. Případně máte

právo podat stížnost k finančnímu ombudsmanovi zdarma – ale

musíte tak učinit do 6 měsíců od data této konečné odpovědi.

Pokud svou stížnost včas nepodáte, ombudsman nebude mít možnost

povolení k posouzení vaší stížnosti a bude tak moci učinit pouze v omezeném rozsahu

okolností. Například pokud se veřejný ochránce práv domnívá, že ke zpoždění došlo za

důsledek mimořádných okolností.

Informace o tom, jak podat stížnost, získáte u finančního ombudsmana.

webové stránky servisu a přečtěte si jejich příbalový leták pro spotřebitele.

Díky,

Lowri Addams

Tým pro stížnosti Monzo

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Takže jste to označili za podvodníka? Existují pouze dva způsoby, jak dosáhnout vrácení peněz.


Uvést je jako neobdržené zboží a služby nebo zkreslení MCC, což je trochu složitější.


Předpokládám, že jsi jim řekl, že je to hazard? Jediné, co můžeš udělat, je poslat e-mail Mastercard a přeposlat ho a zjistit, jestli ti můžou poskytnout nějaké informace, které by ti mohly pomoci.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Vážení členové,


Jsem zakladatelem Casino Legale Team, iniciativy, která pomáhá jednotlivcům získat zpět finanční prostředky vložené do nelegálních nebo nelicencovaných online kasin, zejména těch, která jsou spojena se společností Novatech Solutions (registrovanou na Curaçau a Kypru).


Pomáháme v případech, kdy byli hráči uvedeni v omyl, včetně:


Používání zahraničních licencí na hazardní hry, které nemají právní platnost v zemích, jako je Nizozemsko nebo jiné jurisdikce EU

Obcházení národních registrů sebevyloučení, jako jsou nizozemské Cruks



Důležité: Na základě mého šetření již několik uživatelů od těchto kasin obdrželo vrácení peněz. To dokazuje, že právní tlak a zdokumentované stížnosti mohou skutečně vést k úspěšným výsledkům – i při jednání s offshore nebo obskurními kasiny.



Nejsem právník, ale jednám jako nezávislý obhájce spotřebitelů a vyšetřovatel. Zaměřuji se na shromažďování důkazů, podávání formálních žádostí o vrácení daně a informování regulačních orgánů, finančních institucí a dozorčích orgánů.


Přišli jste o peníze na některé z těchto platforem a domníváte se, že to mohlo být neoprávněně? Neváhejte mě kontaktovat – můžeme vaši situaci prozkoumat a prodiskutovat možné kroky k navrácení ztráty.

Vzhledem k neočekávané poptávce se v současné době zabývám pouze případy s částkami přesahujícími 10 000 EUR.


žádná platba, žádná léčba



S pozdravem,

Právní tým kasina

Nizozemská obchodní komora (KVK): 97716278

Wethoudershof 17, 6598AH Heijen, Nizozemsko

(Živnostník – podpora obětí nelegálních online hazardních platforem)


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Pravděpodobně byste měl být předem otevřený a zmínit svůj ceník poplatků.


Jinak by lidé tady byli velmi podezřívaví.

Automaticky přeloženo:
wafflezoo
před 5 měsíci

Žádná platba, žádný lék


Automaticky přeloženo:
Casino1legale2team
před 5 měsíci

Zaplatím vám, až dostanete peníze zpět, máte zájem?

Automaticky přeloženo:
player0990
před 5 měsíci

kontaktujte mě na

Automaticky přeloženo:
Casino1legale2team
před 5 měsíci

Ne, odpovězte zde, ať všichni víme, jak vaše metodologie funguje.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Žádná platba, žádný lék


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Jsi stejně špatný jako tahle podvodná kasina.

🥾 Vypadni

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Vážení členové,


Jsem zakladatelem Casino Legale Team, iniciativy, která pomáhá jednotlivcům získat zpět finanční prostředky vložené do nelegálních nebo nelicencovaných online kasin, zejména těch, která jsou spojena se společností Novatech Solutions (registrovanou na Curaçau a Kypru).


Pomáháme v případech, kdy byli hráči uvedeni v omyl, včetně:


Používání zahraničních licencí na hazardní hry, které nemají právní platnost v zemích, jako je Nizozemsko nebo jiné jurisdikce EU

Obcházení národních registrů sebevyloučení, jako jsou nizozemské Cruks



Důležité: Na základě mého šetření již několik uživatelů od těchto kasin obdrželo vrácení peněz. To dokazuje, že právní tlak a zdokumentované stížnosti mohou skutečně vést k úspěšným výsledkům – i při jednání s offshore nebo obskurními kasiny.



Nejsem právník, ale jednám jako nezávislý obhájce spotřebitelů a vyšetřovatel. Zaměřuji se na shromažďování důkazů, podávání formálních žádostí o vrácení daně a informování regulačních orgánů, finančních institucí a dozorčích orgánů.


Přišli jste o peníze na některé z těchto platforem a domníváte se, že to mohlo být neoprávněně? Neváhejte mě kontaktovat – můžeme vaši situaci prozkoumat a prodiskutovat možné kroky k navrácení ztráty.

Vzhledem k neočekávané poptávce se v současné době zabývám pouze případy s částkami přesahujícími 10 000 EUR.


žádná platba, žádná léčba



S pozdravem,

Právní tým kasina

Nizozemská obchodní komora (KVK): 97716278

Wethoudershof 17, 6598AH Heijen, Nizozemsko

(Živnostník – podpora obětí nelegálních online hazardních platforem)


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Zaregistroval jsem se jen kvůli tomuto, znám lidi, kteří získali zpět finanční prostředky z kasin s licencí Curaçao, a vysvětlili mi postup.

Pocházím z bankovního prostředí a můžu vám říct, že pokud chcete mít někde právníka, dá se to obejít i bez něj, ale protistrana má spoustu právníků.



Automaticky přeloženo:
Materialgirl84
před 5 měsíci

Dobře, pracuji v bankovnictví.


Ten, kdo tohle napsal, se zbláznil a jeho gramatické chyby jsou groteskní.


V případě chybného kódování transakcí kartou neexistuje žádný postup pro obranu proti stornu zúčtování, obchodník nemůže žádost o storno zúčtování zamítnout.

Existuje možnost, že pokud by byl 3DS povolen, mohli by prostě říct, že nechceme pokračovat ve stornu platby, a tím by to byl konec příběhu, i když by to měli udělat.

Pokud jste v Evropské unii, máte na vrácení peněz 6 měsíců, bez ohledu na to, co říká nebo tvrdí vaše banka. Někteří obchodníci se dotýkají pouze v bílých hedvábných rukavicích, protože, jak jste uhodli, mají vysoké tržby. OnlyFans využívá extrémně konzervativního zúčtovatele, který tvrdí, že OF není obsah pro dospělé ani porno, i když jsou tržby správné.

Vždycky můžete říct, že jste transakci neprovedl vy, ale pak byste musel kartu hned nahlásit jako ztracenou nebo odcizenou. My hazardní hráči to víme, budeme hrát a vkládat, dokud to nebude bolet, a teprve pak se vzpamatujeme.

Uděláte tohle: řeknete této osobě, že jste ochotni to vzít o úroveň výš, než je v seznamu pro zpracování, a ukážete jí fakturu. Faktura z kasina obvykle uvádí, že jste si v Číně zakoupili nějaké boty, a řeknete jí, aby prověřila tuto transakci a trajektorii balíku. Existuje kód pro vrácení peněz pro „neobdržela dle objednávky" a je jisté, že jste boty z Číny neobdrželi.

Mohl bych pokračovat donekonečna, ale už je čas jít spát. Doufám, že to některým z vás pomůže. Když se podívám na toto vlákno, většina příspěvků se dívá na špatné místo a nechápe zpracování/trajektorii/hierarchii plateb.


Hodně štěstí 😉



Dejte mu vědět, že vy

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Dobře, pracuji v bankovnictví.


Ten, kdo tohle napsal, se zbláznil a jeho gramatické chyby jsou groteskní.


V případě chybného kódování transakcí kartou neexistuje žádný postup pro obranu proti stornu zúčtování, obchodník nemůže žádost o storno zúčtování zamítnout.

Existuje možnost, že pokud by byl 3DS povolen, mohli by prostě říct, že nechceme pokračovat ve stornu platby, a tím by to byl konec příběhu, i když by to měli udělat.

Pokud jste v Evropské unii, máte na vrácení peněz 6 měsíců, bez ohledu na to, co říká nebo tvrdí vaše banka. Někteří obchodníci se dotýkají pouze v bílých hedvábných rukavicích, protože, jak jste uhodli, mají vysoké tržby. OnlyFans využívá extrémně konzervativního zúčtovatele, který tvrdí, že OF není obsah pro dospělé ani porno, i když jsou tržby správné.

Vždycky můžete říct, že jste transakci neprovedl vy, ale pak byste musel kartu hned nahlásit jako ztracenou nebo odcizenou. My hazardní hráči to víme, budeme hrát a vkládat, dokud to nebude bolet, a teprve pak se vzpamatujeme.

Uděláte tohle: řeknete této osobě, že jste ochotni to vzít o úroveň výš, než je v seznamu pro zpracování, a ukážete jí fakturu. Faktura z kasina obvykle uvádí, že jste si v Číně zakoupili nějaké boty, a řeknete jí, aby prověřila tuto transakci a trajektorii balíku. Existuje kód pro vrácení peněz pro „neobdržela dle objednávky" a je jisté, že jste boty z Číny neobdrželi.

Mohl bych pokračovat donekonečna, ale už je čas jít spát. Doufám, že to některým z vás pomůže. Když se podívám na toto vlákno, většina příspěvků se dívá na špatné místo a nechápe zpracování/trajektorii/hierarchii plateb.


Hodně štěstí 😉



Dejte mu vědět, že vy

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Problém, se kterým se většina lidí potýká, je, že tyto online banky nemají ponětí, co s chargebacky dělají. Banky na hlavních ulicích s nimi mnohem pravděpodobněji souhlasí.


Máte Revolut, který právě podepsal smlouvu s Moon Pay – dalším pochybným platebním procesorem – na bezproblémové převody karet a kryptoměn. Revolut mají také jako platební metodu na Santedě a různých dalších stránkách – mají obrovský střet zájmů. Mají také nejsilnější tým zákaznického servisu/reklamací v historii.

Automaticky přeloženo:
wafflezoo
před 5 měsíci

řekni mi proč file

Automaticky přeloženo:
Henrywinslow
před 5 měsíci

file Nepracuješ v bance, pracuješ pro ta pochybná online kasina.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

file Poděkuj mi později

žádná platba, žádná léčba

Upraveno
Automaticky přeloženo:
player0990
před 5 měsíci

Ano

Automaticky přeloženo:
Casino1legale2team
před 5 měsíci

Pomozte lidem získat peníze bez poplatku, pravděpodobně s těmito kasiny spolupracujete, skutečný a upřímný člověk by vám teď jen pomohl, říká, že všechno jsou peníze. Podívejte se na svět, co se kolem nás děje, měli bychom se naučit starat se a pomáhat, a nemyslet jen na obchodní peníze.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Vkieranc
před 5 měsíci

Perfektní, moc děkuji

Automaticky přeloženo:
player0990
před 5 měsíci

Četl jsem na fóru o E00 a pár lidí dostalo své peníze zpět. Zkusím pro vás najít, co můžu, a získat je zpět.

Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Vážení členové,


Jsem zakladatelem Casino Legale Team, iniciativy, která pomáhá jednotlivcům získat zpět finanční prostředky vložené do nelegálních nebo nelicencovaných online kasin, zejména těch, která jsou spojena se společností Novatech Solutions (registrovanou na Curaçau a Kypru).


Pomáháme v případech, kdy byli hráči uvedeni v omyl, včetně:


Používání zahraničních licencí na hazardní hry, které nemají právní platnost v zemích, jako je Nizozemsko nebo jiné jurisdikce EU

Obcházení národních registrů sebevyloučení, jako jsou nizozemské Cruks



Důležité: Na základě mého šetření již několik uživatelů od těchto kasin obdrželo vrácení peněz. To dokazuje, že právní tlak a zdokumentované stížnosti mohou skutečně vést k úspěšným výsledkům – i při jednání s offshore nebo obskurními kasiny.



Nejsem právník, ale jednám jako nezávislý obhájce spotřebitelů a vyšetřovatel. Zaměřuji se na shromažďování důkazů, podávání formálních žádostí o vrácení daně a informování regulačních orgánů, finančních institucí a dozorčích orgánů.


Přišli jste o peníze na některé z těchto platforem a domníváte se, že to mohlo být neoprávněně? Neváhejte mě kontaktovat – můžeme vaši situaci prozkoumat a prodiskutovat možné kroky k navrácení ztráty.

Vzhledem k neočekávané poptávce se v současné době zabývám pouze případy s částkami přesahujícími 10 000 EUR.


žádná platba, žádná léčba



S pozdravem,

Právní tým kasina

Nizozemská obchodní komora (KVK): 97716278

Wethoudershof 17, 6598AH Heijen, Nizozemsko

(Živnostník – podpora obětí nelegálních online hazardních platforem)


Automaticky přeloženo:
před 5 měsíci

Vážený uživateli!

Dle našich pravidel není na tomto fóru povoleno zveřejňovat jakoukoli reklamu.

( https://casino.guru/terms-and-conditions ) I když chápu, že se vaše „nabídka" týká tématu tohoto vlákna, zdá se, že je zde nevítaná. Čisté pozorování.

Z mého osobního pohledu, pokud nemáte jiný zájem než hledání potenciálních klientů, doporučuji vám odejít. Toto fórum není určeno k tomu, aby sloužilo jako loviště pro firmy. Viděl jsem mnoho podobných příspěvků a všechny mají jednu věc společnou. Žádné detaily, žádné poplatky, žádné vysvětlení, žádné indicie – prostě „napište mi e-mail".


No, asi to je vše.

Vážím si vaší spolupráce.

Automaticky přeloženo:
CONCERNEDGAM
před 5 měsíci

Ano, byl jsem upřímný, vysvětlil jsem zkreslení informací ze strany MCC, přiložil všechny články a falešné faktury, které jsem od některých z nich obdržel – jak nejlépe mohu kontaktovat Mastercard, snažím se najít podrobnosti.

Automaticky přeloženo:
Casino1legale2team
před 5 měsíci

Všichni jsme byli schopni získat od kryptonia vrácené peníze.

Automaticky přeloženo:
1...841 842 843...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.