DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 767)

3 706 936 zobrazení 19 958 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...766 767 768...1 095
Přidat příspěvek
Lisamac
před 7 měsíci

Kontaktoval jsem je přímo. Uvidíme, jestli dostaneme odpověď. Pochybuji ale.

Automaticky přeloženo:
Anonymized881
před 7 měsíci

Ano, taky jsem nic víc nenašel.. Vznesl jsem to v italské bance, kde jsem už měl 3 další stížnosti. Jakmile je řízení zahájeno a vše proběhne dobře, po necelých 20 dnech vám vrátí peníze předem a po 45 dnech, pokud je výsledek pozitivní, končí zde, jinak si po vás peníze vyžádají.. naštěstí jsem vždycky měl pozitivní výsledek, s nimi brzy udělám i TRND.

Automaticky přeloženo:
daradda
před 7 měsíci

Vždycky zjišťuji, že dočasné vrácení peněz buď donutí obchodníka vrátit peníze, nebo netvrdit falešně, že zboží bylo doručeno. Pokud by honba trvala příliš dlouho, je to podle mě obrovské riziko.

Automaticky přeloženo:
wafflezoo příspěvek smazal/a
Anonymized954
před 7 měsíci

Budeš mě informovat? 😊

Automaticky přeloženo:
Lisamac
před 7 měsíci

Samozřejmě

Automaticky přeloženo:
wafflezoo
před 7 měsíci

Jeden z mých obchodníků přijal vrácení peněz před 20 dny. Poslal mi e-mail, ale Revolut mi peníze nevrátí a chce, abych čekal 50 dní.

Automaticky přeloženo:
Anonymized881
před 7 měsíci

Říkám vám, že jsem loni v této bance podal stížnost na skingmagnate. Banka mi po 15 dnech vrátila peníze a po 45 dnech mi napsali, že jim obchodník poslal fakturu. Odpověděl jsem, že je očividně falešná. To je vše, nic po mně nepožadovali zpět.

Automaticky přeloženo:
wafflezoo příspěvek smazal/a
wafflezoo
před 7 měsíci

Banky jsou v tomhle hrozné. Vědí, že se to děje, ale pak vám nepomohou, i když je chybné zakódování nelegální.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Měl někdo někdy s Digikey radost? Na fóru vidím nějaké podrobnosti, ale žádná odpověď od nich.

Automaticky přeloženo:
Anonymized954
před 7 měsíci

Brilantní nález.

Automaticky přeloženo:
Anonymized881
před 7 měsíci

Digikey vůbec neodpovídá, kámo. Ani na chargebacky nereagují, musíš čekat, až vyprší platnost, abys dostal peníze zpět.

Automaticky přeloženo:
Dustyd
před 7 měsíci

Zvuk - Před 11 měsíci jsem tu našel něco, že někomu vrátili peníze, ale předpokládám, že stejně jako ostatní si mysleli, že je nejlepší to nedělat přímo. Prostě to proberu s bankou, oni se na jeden od nich dívají, ale neuvědomili si, že mám od nich tři, žádný zásadní problém.

Automaticky přeloženo:
Anonymized881
před 7 měsíci

Jo, myslím, že většina firem teď prostě nereaguje v naději, že se lidé nevydají cestou chargebacku, nebo že nevědí, jak na to. Vypadá to, že se také zvýšil počet falešných účtenek. Právě jsem napsal e-mail na Feeldate.com, uvidíme, jestli zareagují.

Automaticky přeloženo:
Dustyd
před 7 měsíci

Pamatuji si, že jsem na Trustpilotu četl, že jedna z firem odpovídala, že jakmile uvidí vrácení peněz, nebudou reagovat. Nejsem si jistý, čeho tím dosáhnou kromě plné náhrady pro nás. Naštěstí Barclays u mě použili špatný MCC, takže to sníží šanci na vrácení peněz, zvláště pokud nereagují. Čekám na téměř 30 vrácení peněz napříč Chase a Barclays.

Automaticky přeloženo:
Dustyd
před 7 měsíci

Podařilo se mi najít 99,9 % obchodníků. Zbylo jen pár, s nimiž mám potíže.


PXL je jeden

Automaticky přeloženo:
Anonymized954
před 7 měsíci

Jo kámo, s Terrevers se potýkám, takže to muselo být vrácení platby.


E000348 S tím stále bojuji. Bylo by hezké znát obchodní kódy používané u nich, ale moje banka mi je neřekne.



Automaticky přeloženo:
Anonymized881
před 7 měsíci

Ano, je to hlavně proto, že pokud odpoví, uznávají, že jednají nezákonně. Ale pokud neodpoví, můžou prostě říct, že si e-mailu s žádostí o vrácení platby nevšimli.

Automaticky přeloženo:
před 7 měsíci

Vážená podpora,

Píšu Vám s žádostí o okamžité a úplné vrácení finančních prostředků vložených a/nebo ztracených na Vaší platformě, které podle mého názoru byly získány za podvodných, nekalých a potenciálně nezákonných okolností.

Je zřejmé, že vaše platforma funguje na základě licence vydané na [Curaçao / Kostarika / Anjouan], přesto aktivně přijímá hráče ze Spojeného království, aniž by vlastnila licenci Komise pro hazardní hry Spojeného království. To představuje nelegální hazardní hry na dálku podle § 33 zákona o hazardních hrách Spojeného království z roku 2005. Nabízením hazardních služeb spotřebitelům ve Spojeném království bez zákonného povolení vaše společnost porušuje zákony Spojeného království a je vystavena regulačním a právním sankcím.

V současné době zahajuji následující akce:

Nahlášení této operace Komisi pro hazardní hry Spojeného království, organizaci Action Fraud a Národní agentuře pro boj s kriminalitou.

Podávání stížností u:

Rada pro kontrolu hazardních her Curaçao a Ministerstvo financí (pokud má licenci Curaçao)

Generální ředitelství pro hazardní hry v Kostarice prostřednictvím Ministerstva financí (Hacienda) (pokud má sídlo v Kostarice)

Anjouan Gaming Board nebo Commors Financial Authorities (pokud má licenci od Anjouan Gaming Board)

Žádost o odebrání nebo přezkum vaší licence na základě přeshraničních porušení předpisů a podvodů se spotřebiteli

Informování Interpolu a center Europolu pro boj s kyberkriminalitou, zejména s ohledem na nadnárodní povahu údajných porušení

Mezi aktuálně zvažované právní možnosti patří:

Občanskoprávní řízení ve Spojeném království o restituci podle:

Zákon o právech spotřebitelů z roku 2015

Nařízení o ochraně spotřebitele před nekalými obchodními praktikami z roku 2008

Zákon Spojeného království o zkreslování informací z roku 1967

Právní konzultace pro zahájení žádosti (LOR) pro orgány Curaçao, Kostariky nebo Komor za účelem právní spolupráce a finanční restituce

Podání stížnosti OECD prostřednictvím Národního kontaktního místa (NCP) v Nizozemsku (pro případy Curaçao) ohledně porušení mezinárodních standardů ochrany spotřebitele

Hlášení porušení GDPR (např. neoprávněné použití osobních údajů) finančnímu ombudsmanovi nebo Úřadu pro ochranu osobních údajů

Pokud neobdržím písemné potvrzení o úplném vrácení peněz do 7 kalendářních dnů, budu pokračovat ve výše uvedených krocích, včetně úplného zveřejnění chování vaší platformy na webových stránkách hlídacích orgánů pro ochranu spotřebitele, kanálech sociálních médií a službách pro sledování podvodů v online kasinech.

Toto je vaše poslední příležitost vyřešit záležitost smírně a vyhnout se vystavení regulačním orgánům a soudnímu řízení napříč různými jurisdikcemi.

Upřímně

Mimochodem, toto je šablona, ​​kterou můžete v případě potřeby použít pro kasina.


Mám jeden pro krypto kasina, kdyby někdo chtěl, abych ho nechal.

Automaticky přeloženo:
1...766 767 768...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.