DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 767)

před rokem od kirekin
|
2 389 406 zobrazení 15 371 odpovědí |
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...766 767 768...841
Přidat příspěvek
Lisamac
před měsícem

Kontaktoval jsem je přímo. Uvidíme, jestli dostaneme odpověď. Pochybuji ale.

Automaticky přeloženo:
Anonymized881
před měsícem

Ano, taky jsem nic víc nenašel.. Vznesl jsem to v italské bance, kde jsem už měl 3 další stížnosti. Jakmile je řízení zahájeno a vše proběhne dobře, po necelých 20 dnech vám vrátí peníze předem a po 45 dnech, pokud je výsledek pozitivní, končí zde, jinak si po vás peníze vyžádají.. naštěstí jsem vždycky měl pozitivní výsledek, s nimi brzy udělám i TRND.

Automaticky přeloženo:
daradda
před měsícem

Vždycky zjišťuji, že dočasné vrácení peněz buď donutí obchodníka vrátit peníze, nebo netvrdit falešně, že zboží bylo doručeno. Pokud by honba trvala příliš dlouho, je to podle mě obrovské riziko.

Automaticky přeloženo:
wafflezoo příspěvek smazal/a
Jcejejxjvujr
před měsícem

Budeš mě informovat? 😊

Automaticky přeloženo:
Lisamac
před měsícem

Samozřejmě

Automaticky přeloženo:
wafflezoo
před měsícem

Jeden z mých obchodníků přijal vrácení peněz před 20 dny. Poslal mi e-mail, ale Revolut mi peníze nevrátí a chce, abych čekal 50 dní.

Automaticky přeloženo:
Anonymized881
před měsícem

Říkám vám, že jsem loni v této bance podal stížnost na skingmagnate. Banka mi po 15 dnech vrátila peníze a po 45 dnech mi napsali, že jim obchodník poslal fakturu. Odpověděl jsem, že je očividně falešná. To je vše, nic po mně nepožadovali zpět.

Automaticky přeloženo:
wafflezoo příspěvek smazal/a
wafflezoo
před měsícem

Banky jsou v tomhle hrozné. Vědí, že se to děje, ale pak vám nepomohou, i když je chybné zakódování nelegální.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Měl někdo někdy s Digikey radost? Na fóru vidím nějaké podrobnosti, ale žádná odpověď od nich.

Automaticky přeloženo:
Jcejejxjvujr
před měsícem

Brilantní nález.

Automaticky přeloženo:
Anonymized881
před měsícem

Digikey vůbec neodpovídá, kámo. Ani na chargebacky nereagují, musíš čekat, až vyprší platnost, abys dostal peníze zpět.

Automaticky přeloženo:
Dustyd
před měsícem

Zvuk - Před 11 měsíci jsem tu našel něco, že někomu vrátili peníze, ale předpokládám, že stejně jako ostatní si mysleli, že je nejlepší to nedělat přímo. Prostě to proberu s bankou, oni se na jeden od nich dívají, ale neuvědomili si, že mám od nich tři, žádný zásadní problém.

Automaticky přeloženo:
Anonymized881
před měsícem

Jo, myslím, že většina firem teď prostě nereaguje v naději, že se lidé nevydají cestou chargebacku, nebo že nevědí, jak na to. Vypadá to, že se také zvýšil počet falešných účtenek. Právě jsem napsal e-mail na Feeldate.com, uvidíme, jestli zareagují.

Automaticky přeloženo:
Dustyd
před měsícem

Pamatuji si, že jsem na Trustpilotu četl, že jedna z firem odpovídala, že jakmile uvidí vrácení peněz, nebudou reagovat. Nejsem si jistý, čeho tím dosáhnou kromě plné náhrady pro nás. Naštěstí Barclays u mě použili špatný MCC, takže to sníží šanci na vrácení peněz, zvláště pokud nereagují. Čekám na téměř 30 vrácení peněz napříč Chase a Barclays.

Automaticky přeloženo:
Dustyd
před měsícem

Podařilo se mi najít 99,9 % obchodníků. Zbylo jen pár, s nimiž mám potíže.


PXL je jeden

Automaticky přeloženo:
Jcejejxjvujr
před měsícem

Jo kámo, s Terrevers se potýkám, takže to muselo být vrácení platby.


E000348 S tím stále bojuji. Bylo by hezké znát obchodní kódy používané u nich, ale moje banka mi je neřekne.



Automaticky přeloženo:
Anonymized881
před měsícem

Ano, je to hlavně proto, že pokud odpoví, uznávají, že jednají nezákonně. Ale pokud neodpoví, můžou prostě říct, že si e-mailu s žádostí o vrácení platby nevšimli.

Automaticky přeloženo:
před měsícem

Vážená podpora,

Píšu Vám s žádostí o okamžité a úplné vrácení finančních prostředků vložených a/nebo ztracených na Vaší platformě, které podle mého názoru byly získány za podvodných, nekalých a potenciálně nezákonných okolností.

Je zřejmé, že vaše platforma funguje na základě licence vydané na [Curaçao / Kostarika / Anjouan], přesto aktivně přijímá hráče ze Spojeného království, aniž by vlastnila licenci Komise pro hazardní hry Spojeného království. To představuje nelegální hazardní hry na dálku podle § 33 zákona o hazardních hrách Spojeného království z roku 2005. Nabízením hazardních služeb spotřebitelům ve Spojeném království bez zákonného povolení vaše společnost porušuje zákony Spojeného království a je vystavena regulačním a právním sankcím.

V současné době zahajuji následující akce:

Nahlášení této operace Komisi pro hazardní hry Spojeného království, organizaci Action Fraud a Národní agentuře pro boj s kriminalitou.

Podávání stížností u:

Rada pro kontrolu hazardních her Curaçao a Ministerstvo financí (pokud má licenci Curaçao)

Generální ředitelství pro hazardní hry v Kostarice prostřednictvím Ministerstva financí (Hacienda) (pokud má sídlo v Kostarice)

Anjouan Gaming Board nebo Commors Financial Authorities (pokud má licenci od Anjouan Gaming Board)

Žádost o odebrání nebo přezkum vaší licence na základě přeshraničních porušení předpisů a podvodů se spotřebiteli

Informování Interpolu a center Europolu pro boj s kyberkriminalitou, zejména s ohledem na nadnárodní povahu údajných porušení

Mezi aktuálně zvažované právní možnosti patří:

Občanskoprávní řízení ve Spojeném království o restituci podle:

Zákon o právech spotřebitelů z roku 2015

Nařízení o ochraně spotřebitele před nekalými obchodními praktikami z roku 2008

Zákon Spojeného království o zkreslování informací z roku 1967

Právní konzultace pro zahájení žádosti (LOR) pro orgány Curaçao, Kostariky nebo Komor za účelem právní spolupráce a finanční restituce

Podání stížnosti OECD prostřednictvím Národního kontaktního místa (NCP) v Nizozemsku (pro případy Curaçao) ohledně porušení mezinárodních standardů ochrany spotřebitele

Hlášení porušení GDPR (např. neoprávněné použití osobních údajů) finančnímu ombudsmanovi nebo Úřadu pro ochranu osobních údajů

Pokud neobdržím písemné potvrzení o úplném vrácení peněz do 7 kalendářních dnů, budu pokračovat ve výše uvedených krocích, včetně úplného zveřejnění chování vaší platformy na webových stránkách hlídacích orgánů pro ochranu spotřebitele, kanálech sociálních médií a službách pro sledování podvodů v online kasinech.

Toto je vaše poslední příležitost vyřešit záležitost smírně a vyhnout se vystavení regulačním orgánům a soudnímu řízení napříč různými jurisdikcemi.

Upřímně

Mimochodem, toto je šablona, ​​kterou můžete v případě potřeby použít pro kasina.


Mám jeden pro krypto kasina, kdyby někdo chtěl, abych ho nechal.

Automaticky přeloženo:
1...766 767 768...841
Jít na stránkuz 841 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky