před měsícem
Kontaktoval jsem je přímo. Uvidíme, jestli dostaneme odpověď. Pochybuji ale.
I have contacted them directly. See if we get a reply. Doubt it though
0
Kontaktoval jsem je přímo. Uvidíme, jestli dostaneme odpověď. Pochybuji ale.
I have contacted them directly. See if we get a reply. Doubt it though
Ano, taky jsem nic víc nenašel.. Vznesl jsem to v italské bance, kde jsem už měl 3 další stížnosti. Jakmile je řízení zahájeno a vše proběhne dobře, po necelých 20 dnech vám vrátí peníze předem a po 45 dnech, pokud je výsledek pozitivní, končí zde, jinak si po vás peníze vyžádají.. naštěstí jsem vždycky měl pozitivní výsledek, s nimi brzy udělám i TRND.
Yes, I also did not find anything more.. I raised the issue with an Italian bank where I have already had 3 other complaints, once the procedure is entered if everything goes well, after not even 20 days they refund you the money in advance and after 45 days if the outcome is positive it ends here otherwise they ask you for the money.. luckily I have always had a positive outcome, with them I will also do TRND soon
Si anche io non ho trovato nulla in più.. io ho sollevato la questione ad una banca italiana dove ho già avuto altri 3 reclami, una volta inserita la procedura se va tutto bene, dopo nemmeno 20gg ti rimborsano i soldi anticipatamente e dopo 45gg se l esito è positivo si chiude qui altrimenti ti richiedono i soldi.. per fortuna ho avuto sempre esito positivo, con loro farò anche TRND a breve
Vždycky zjišťuji, že dočasné vrácení peněz buď donutí obchodníka vrátit peníze, nebo netvrdit falešně, že zboží bylo doručeno. Pokud by honba trvala příliš dlouho, je to podle mě obrovské riziko.
I always find that the temp refund either forces the merchant to refund or not falsely claim it was delivered. Chase taking too long is a huge risk I think.
Jeden z mých obchodníků přijal vrácení peněz před 20 dny. Poslal mi e-mail, ale Revolut mi peníze nevrátí a chce, abych čekal 50 dní.
One of my merchants accepted the chargeback 20 days ago. Sent me an email yet Revolut won’t give me the funds and want me to wait 50 days
Říkám vám, že jsem loni v této bance podal stížnost na skingmagnate. Banka mi po 15 dnech vrátila peníze a po 45 dnech mi napsali, že jim obchodník poslal fakturu. Odpověděl jsem, že je očividně falešná. To je vše, nic po mně nepožadovali zpět.
I tell you that with this bank, last year, I raised a complaint against skingmagnate, the bank after 15 days gave me my money back, after 45 days they wrote to me saying that the merchant had sent them an invoice.. I replied that obviously it was false.. that's all, they didn't ask me for anything back
Ti dico che con questa banca, l anno scorso, ho sollevato contro skingmagnate, la banca dopo 15gg mi ha ridato i soldi, dopo 45gg mi scrivono dicendo che l esercente aveva inviato a loro una fattura.. io ho risposto che ovviamente era falsa.. è finita lì, non mi hanno chiesto indietro nulla
Digikey vůbec neodpovídá, kámo. Ani na chargebacky nereagují, musíš čekat, až vyprší platnost, abys dostal peníze zpět.
Digikey don’t reply at all mate. Even on chargebacks they don’t respond you have to wait until it expires to get the money back.
Zvuk - Před 11 měsíci jsem tu našel něco, že někomu vrátili peníze, ale předpokládám, že stejně jako ostatní si mysleli, že je nejlepší to nedělat přímo. Prostě to proberu s bankou, oni se na jeden od nich dívají, ale neuvědomili si, že mám od nich tři, žádný zásadní problém.
Sound - I found something 11 months ago on here they refunded someone but assume they like others thought best off not doing it directly. I will just raise it with bank, they are looking at one from them but didn’t realise I have 3 from them no major issue
Jo, myslím, že většina firem teď prostě nereaguje v naději, že se lidé nevydají cestou chargebacku, nebo že nevědí, jak na to. Vypadá to, že se také zvýšil počet falešných účtenek. Právě jsem napsal e-mail na Feeldate.com, uvidíme, jestli zareagují.
Yeah I think most companies now just won’t respond in the hope people don’t go the route of chargeback or the hope they don’t know how to. There’s been a rise in false recipts being made by the looks of it aswel. I’ve just emailed that Feeldate.com let’s see if they respond.
Pamatuji si, že jsem na Trustpilotu četl, že jedna z firem odpovídala, že jakmile uvidí vrácení peněz, nebudou reagovat. Nejsem si jistý, čeho tím dosáhnou kromě plné náhrady pro nás. Naštěstí Barclays u mě použili špatný MCC, takže to sníží šanci na vrácení peněz, zvláště pokud nereagují. Čekám na téměř 30 vrácení peněz napříč Chase a Barclays.
I remember reading on trustpilot that one the companies was responding that as soon as they see chargeback they won’t respond, not sure what that achieves apart from a full refund to us. Luckily Barclays have gone incorrect MCC for me so that will do less chance of comebacks especially if they don’t respond. Waiting on nearly 30 refunds across Chase and Barclays.
Podařilo se mi najít 99,9 % obchodníků. Zbylo jen pár, s nimiž mám potíže.
PXL je jeden
Iv managed to find 99.9% of the merchants. Just a couple left im struggling with.
PXL is one
Jo kámo, s Terrevers se potýkám, takže to muselo být vrácení platby.
E000348 S tím stále bojuji. Bylo by hezké znát obchodní kódy používané u nich, ale moje banka mi je neřekne.
Yeah man, terrevers I’m struggling with so that’s had to be a chargeback.
E000348 I’m still struggling with. It would be nice to know the merchant codes used with them but my bank won’t tell me.
Ano, je to hlavně proto, že pokud odpoví, uznávají, že jednají nezákonně. Ale pokud neodpoví, můžou prostě říct, že si e-mailu s žádostí o vrácení platby nevšimli.
Yeah, it’s mainly because if they respond they are accepting they are acting illegally. But if they don’t respond they can just say they didn’t notice the chargeback email.
Vážená podpora,
Píšu Vám s žádostí o okamžité a úplné vrácení finančních prostředků vložených a/nebo ztracených na Vaší platformě, které podle mého názoru byly získány za podvodných, nekalých a potenciálně nezákonných okolností.
Je zřejmé, že vaše platforma funguje na základě licence vydané na [Curaçao / Kostarika / Anjouan], přesto aktivně přijímá hráče ze Spojeného království, aniž by vlastnila licenci Komise pro hazardní hry Spojeného království. To představuje nelegální hazardní hry na dálku podle § 33 zákona o hazardních hrách Spojeného království z roku 2005. Nabízením hazardních služeb spotřebitelům ve Spojeném království bez zákonného povolení vaše společnost porušuje zákony Spojeného království a je vystavena regulačním a právním sankcím.
V současné době zahajuji následující akce:
Nahlášení této operace Komisi pro hazardní hry Spojeného království, organizaci Action Fraud a Národní agentuře pro boj s kriminalitou.
Podávání stížností u:
Rada pro kontrolu hazardních her Curaçao a Ministerstvo financí (pokud má licenci Curaçao)
Generální ředitelství pro hazardní hry v Kostarice prostřednictvím Ministerstva financí (Hacienda) (pokud má sídlo v Kostarice)
Anjouan Gaming Board nebo Commors Financial Authorities (pokud má licenci od Anjouan Gaming Board)
Žádost o odebrání nebo přezkum vaší licence na základě přeshraničních porušení předpisů a podvodů se spotřebiteli
Informování Interpolu a center Europolu pro boj s kyberkriminalitou, zejména s ohledem na nadnárodní povahu údajných porušení
Mezi aktuálně zvažované právní možnosti patří:
Občanskoprávní řízení ve Spojeném království o restituci podle:
Zákon o právech spotřebitelů z roku 2015
Nařízení o ochraně spotřebitele před nekalými obchodními praktikami z roku 2008
Zákon Spojeného království o zkreslování informací z roku 1967
Právní konzultace pro zahájení žádosti (LOR) pro orgány Curaçao, Kostariky nebo Komor za účelem právní spolupráce a finanční restituce
Podání stížnosti OECD prostřednictvím Národního kontaktního místa (NCP) v Nizozemsku (pro případy Curaçao) ohledně porušení mezinárodních standardů ochrany spotřebitele
Hlášení porušení GDPR (např. neoprávněné použití osobních údajů) finančnímu ombudsmanovi nebo Úřadu pro ochranu osobních údajů
Pokud neobdržím písemné potvrzení o úplném vrácení peněz do 7 kalendářních dnů, budu pokračovat ve výše uvedených krocích, včetně úplného zveřejnění chování vaší platformy na webových stránkách hlídacích orgánů pro ochranu spotřebitele, kanálech sociálních médií a službách pro sledování podvodů v online kasinech.
Toto je vaše poslední příležitost vyřešit záležitost smírně a vyhnout se vystavení regulačním orgánům a soudnímu řízení napříč různými jurisdikcemi.
Upřímně
Mimochodem, toto je šablona, kterou můžete v případě potřeby použít pro kasina.
Mám jeden pro krypto kasina, kdyby někdo chtěl, abych ho nechal.
Dear Support,
I am writing to formally request a full and immediate refund of funds deposited and/or lost on your platform, which I believe were obtained under deceptive, unfair, and potentially unlawful circumstances.
It is clear that your platform operates under a license issued in [Curaçao / Costa Rica / Anjouan] yet actively accepts players from the United Kingdom, without holding a UK Gambling Commission license. This constitutes illegal remote gambling under Section 33 of the UK Gambling Act 2005. By offering gambling services to UK consumers without legal authorisation, your company is violating UK law and is open to regulatory and legal sanctions.
I am currently initiating the following actions:
Reporting this operation to the UK Gambling Commission, Action Fraud, and the National Crime Agency
Filing complaints with:
The Curaçao Gaming Control Board and the Ministry of Finance (if Curaçao-licensed)
The Directorate General of Gaming in Costa Rica, via the Ministry of Finance (Hacienda) (if Costa Rica-based)
Anjouan Gaming Board or Comoros Financial Authorities (if licensed under Anjouan)
Requesting revocation or review of your license based on cross-border regulatory violations and consumer fraud
Notifying Interpol and Europol's Cybercrime Centres, particularly given the transnational nature of the alleged violations
Legal options currently being pursued include:
UK Civil Proceedings for restitution under:
The Consumer Rights Act 2015
The Consumer Protection from Unfair Trading Regulations 2008
UK Misrepresentation Act 1967
Legal consultation for initiating a Letter of Request (LOR) to authorities in Curaçao, Costa Rica, or Comoros for the purpose of legal cooperation and financial restitution
Filing an OECD Complaint via the National Contact Point (NCP) in the Netherlands (for Curaçao cases) concerning violations of international consumer protection standards
Reporting to the Financial Ombudsman or Data Protection Authority if GDPR violations (e.g. unlawful use of personal data) have occurred
If I do not receive written confirmation of a full refund within 7 calendar days, I will proceed with the above actions, including full publication of your platform’s conduct across consumer watchdog websites, social media channels, and online casino scam tracking services.
This is your final opportunity to resolve the matter amicably and avoid regulatory exposure and legal proceedings across multiple jurisdictions.
Sincerely
this is template you can use for casinos if needed by the way.
I have one for crypto casinos if anyone wants me to drop that
Bezplatné odborné vzdělávací kurzy pro zaměstnance online kasin zaměřené na osvědčené postupy v oboru, zlepšení zkušeností hráčů a spravedlivý přístup k hazardním hrám.
Iniciativa, kterou jsme zahájili s cílem vytvořit globální systém sebevyloučení, který umožní ohroženým hráčům zablokovat si přístup ke všem možnostem online hazardního hraní.
Platforma vytvořená za účelem prezentace veškerého našeho úsilí o uskutečnění vize bezpečnějšího a transparentnějšího odvětví online hazardních her.
Ambiciózní projekt, jehož cílem je ocenit největší a nejzodpovědnější společnosti v oblasti iGamingu a poskytnout jim uznání, které si zaslouží.
Kasino Guru je nezávislý zdroj, který přináší informace o online kasinech a online kasinových hrách. Není řízen žádným provozovatelem hazardních her ani jinou institucí. Všechny naše recenze a návody jsou vytvářeny poctivě a při jejich sestavování uplatňujeme poznatky a úsudek členů našeho nezávislého expertního týmu, které jsou dle našeho přesvědčení v dané době nejlepší. Vše je nicméně určeno pouze pro informativní účely a lidé by si to neměli vykládat ani na to spoléhat jako na právní radu. Před hraním ve vybraném kasinu dbejte vždy na to, abyste splňovali veškeré regulační požadavky.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali:
youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Zkontrolujte doručenou poštu a klikněte na odkaz, který jsme zaslali: youremail@gmail.com
Platnost odkazu vyprší za 72 hodin.
Zkontrolujte složku „Spam“ nebo „Promoakce“ nebo klikněte na tlačítko níže.
Potvrzovací e-mail byl znovu odeslán.
Za chvíli budete přesměrováni na web kasina. Pokud používáte software blokující reklamy, zkontrolujte jeho nastavení.