DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 43)

před rokem od kirekin
|
2 389 436 zobrazení 15 371 odpovědí |
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...42 43 44...841
Přidat příspěvek
před rokem

Jak dlouho trvalo elegro dostat odpověď? Poslal jsem jim e-mail 9. května stále žádná odpověď

Automaticky přeloženo:
Denzoor
před rokem

Také jsem jim poslal e-mail 9. května, odpověděli v pondělí a ve středu potvrdili vrácení peněz.

Automaticky přeloženo:
veritas1979
před rokem

https://discord.com/invite/MazXD9JV

Automaticky přeloženo:
Dopamine
před rokem

https://discord.com/invite/MazXD9JV


Můžete se připojit zde

Automaticky přeloženo:
ajb4
před rokem

Připojte se zde a zjistěte, zda máme podrobnosti


https://discord.com/invite/MazXD9JV




Automaticky přeloženo:
ajb4
před rokem

Ptali se vás na to? Velmi podivné.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,


TAS LINK je zpracovatel třetí strany a neinteraguje přímo s obchodníky. TAS LINK poskytuje pouze technickou stránku zpracování transakcí. Veškeré obchodní vztahy s obchodníky (včetně AML, KYC atd.) vedou akvizující banky nebo akvizující finanční společnosti. Z tohoto důvodu upozorňujeme na skutečnost, že právní a finanční odpovědnost za provádění karetních transakcí nese akvizující banky nebo akvizující finanční společnosti.


Vrácení peněz může iniciovat pouze obchodník nebo nabyvatel (banky nebo finanční společnosti). Adresujte prosím tento požadavek obchodníkovi nebo nabyvateli.


V opačném případě kontaktujte svou banku a iniciujte zúčtování transakcí, které považujete za nezákonné, jak je stanoveno v pravidlech platebního styku.


toto je moje doručení

Automaticky přeloženo:
Dopamine
před rokem

Jak se dostanete na jejich webchat? Zdá se, že je to jen robot, který mi dává stejnou odpověď znovu

Upraveno
Automaticky přeloženo:
ajb4
před rokem

1) Z jakého důvodu jste provedli bankovní platby společnosti Nikotpf?

Neprovedl jsem žádné bankovní platby společnosti Nikotpf.

2) Na základě čeho žádáte o vrácení peněz?

Protože jsem neprovedl žádné platby společnosti Nikotpf, jsou tyto transakce nezákonné/podvod.

3) Proč jsi napsal? support@elegro.eu pokud jde o Nikotpf?

Protože jsem na internetu našel informaci, že Nikotpf je součástí Elegro.

Automaticky přeloženo:
lxxxkpdx příspěvek smazal/a
MCCsquare-21
před rokem

Je to lež botů a říká, že potřebujete pomoc s používáním jejich stránek, a přenese vás to do služby před zasíláním zpráv

Automaticky přeloženo:
Sutton
před rokem

Kontaktovali jste podporu zlaté sázky nebo přímo santeda? Už ti Goldenbet vrátil peníze??

Automaticky přeloženo:
mBp12
před rokem

Víte, které z nich jsou spojeny s elegro? Bude na jejich bankovním výpisu uvedeno elegro?

Automaticky přeloženo:
MCCsquare-21
před rokem

nikotpf

Automaticky přeloženo:
před rokem

Může se stát, že kasino může požadovat zpět vklad, ze kterého jste získali zisk? Co se může stát? Přemýšlel jsi o tom?






Automaticky přeloženo:
Jasmon
před rokem

Tato nepoctivá a nelegální kasina nemohou požadovat peníze zpět, používají procesory třetích stran, se kterými nemáme co do činění, a ani to nedáváme vědět.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dostal jsem mail od elegro. Moji kartu nevyfotí. kartu už nemám. Ví někdo, co mohu udělat?

Automaticky přeloženo:
MCCsquare-21
před rokem

Nikot*

Omicron

Digitpay


pro mě

Automaticky přeloženo:
Anonymized641
před rokem

Měl jsem stejný problém, našel jsem pix v kasinu, kam jsem ho nahrál pro ověření.

Automaticky přeloženo:
BettyBetty
před rokem

Nemít karty. Ale vyfotografoval jsem transakce v bance oh poslal.

Automaticky přeloženo:
1...42 43 44...841
Jít na stránkuz 841 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky