DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 41)

před rokem od kirekin
|
2 341 552 zobrazení 15 287 odpovědí |
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...40 41 42...836
Přidat příspěvek
DynamoHarry
před rokem

V podstatě pouze oznámí, zda se chargeback povedl či nikoliv. Troufnul bych si tvrdit, že pokud jste do 1-2 týdnů neslyšeli nic jiného (tj. že to nezpracují), šli do toho a poslali to bance příjemce - a odtud to tedy může trvat dny až měsíce, než se to vyřeší.

Automaticky přeloženo:
Anonymized641
před rokem

Myslet ve stejném duchu, ale neodváží se! Na zdraví, dejte nám vědět, jak se vám daří.

Automaticky přeloženo:
Anonymized641
před rokem

V podmínkách mnoha kasin je však uvedeno, že používají poskytovatele plateb a že to schvalujete při vkladu... pokud je na co tlačit, myslím, že používají falešné MCC kódy a že by to nebylo možné jinak vkládat peníze na hry v zahraničních kasinech. Navíc není možné, aby řekli, že jde o „oprávněný" vklad jen proto, že jste za ně hráli – tato kasina jsou zcela mimo veškerou regulaci a kontrolu, takže je stejně pravděpodobné, že vás skutečně podvedou/nebude vám to sloužit zaplatit (zmanipulované sloty, zabavené finanční prostředky atd.). Z tohoto důvodu byste měli být brzy schopni požadovat zpět všechny peníze uložené v nelicencovaných kasinech – alespoň v těch licencovaných mimo eu.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

PŘED 7 MĚSÍCI od kirekina

39624

pohledy

1017

re

vrstvy

Automaticky přeloženo:
BettyBetty
před rokem

Ale jak to funguje, řekněme, že banka příjemce nedělá zatracenou věc, ale prostě ignoruje moji banku (Swedbank), co se stane potom?

Automaticky přeloženo:
Sutton
před rokem

Máte prosím kontaktní e-mail na Santeda BV?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokračoval jsem v badgeringu WinterMDSE a včera jsem od nich obdržel refundaci 280,00 eur

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ale jak to funguje, řekněme, že banka příjemce nedělá zatracenou věc, ale prostě ignoruje moji banku (Swedbank), co se stane potom?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Myslíte, jestli jste provedli zpětné zúčtování?

Pokud Swedbank přijme zpětné zúčtování a odešle ho zpracovateli karty/platební bráně a ten neodpoví, obecně byste zpětné zúčtování vyhráli. Tak jsem to pochopil.


Existují však určité časové limity, jak dlouho musí příjemce zpětného zúčtování odpovědět. Tyto časy nevím jistě.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Přijato celkem asi 800 eur odspodu, instantgamesncards ani neodpověděly na mé e-maily.

info@cardcarnival.net

info@instantgamesncards.com


Automaticky přeloženo:
před rokem

Přijato celkem asi 800 eur odspodu, instantgamesncards ani neodpověděly na mé e-maily.

info@cardcarnival.net

info@instantgamesncards.com


Automaticky přeloženo:
před rokem

pěkné, kdy byly transakce uskutečněny?

Transakce jsem s nimi provedl pouze v srpnu 2023, což může být příliš staré.

Automaticky přeloženo:
Dt100
před rokem

Dostal jsi peníze zlato???

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj, poslal někdo nakonec docs do canapay, pokud ano, nějaká odpověď?

Automaticky přeloženo:
Spazyhawk999
před rokem

Již dříve jsem měl peníze z canapay

Automaticky přeloženo:
veritas1979
před rokem

Moje byly starší, červenec 2023!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Má někdo nějaké informace ohledně Clx* Nexusempire nebo Ticketzone?

Automaticky přeloženo:
Dopamine
před rokem

Nemáš náhodou ještě kontaktní údaje? Nemohu na ně najít e-mailovou adresu🙏

Automaticky přeloženo:
Rugbyguy82
před rokem

Nelíbí se mi, je to kontaktní formulář na webu canapay.io

Automaticky přeloženo:
Dopamine
před rokem

Našel jsem to! Dík! Mohu se zeptat, jaký problém jste s nimi při úspěšném vracení peněz uvedli?

Automaticky přeloženo:
Dt100
před rokem

Rád bych myslel na jednu trefu, ale možná kvůli bankovním předpisům myslím, že je to lepší než nic, ale držím vám palce, také požádejte zimní šílence, aby vám zablokovali kartu

Automaticky přeloženo:
Rugbyguy82
před rokem

Automaticky mi vrátili peníze, nevím proč

Automaticky přeloženo:
1...40 41 42...836
Jít na stránkuz 836 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky