DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 39)

před rokem od kirekin
|
2 361 928 zobrazení 15 337 odpovědí |
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...38 39 40...839
Přidat příspěvek
Booyaka28
před rokem

Velmi zajímavé vlákno. Máte s tím zkušenosti? Dokázali byste poradit, jak nejlépe postupovat?

Automaticky přeloženo:
Anonymized840
před rokem

Mohu se zeptat, co jste řekl, když jste kontaktoval obchodníka? dík

Automaticky přeloženo:
Anonymized641
před rokem

Chci peníze, vidíš.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nemáte někdo kontakt na

Microc - transakce?

vklady provedené v instantcasinu

Automaticky přeloženo:
veritas1979
před rokem

Nemám teď žádné konkrétní příklady, ale když jsem se zahrabal trochu hlouběji (jako vlastníci / odkazy na vlastníky), vede to až příliš často k ruskému státnímu příslušníkovi / kypru / Švýcarsku na to, aby to byla náhoda. Představte si, že jedna z fiktivních společností byla dříve vlastněna bývalým generálem fsb lol. Opravdu si přeji, aby to úřady vážně prošetřily. Můj vnitřní pocit je, že mnoho nelicencovaných kasin / zpracovatelů má vazby na ruský stát. Někdo by měl poslat e-mail chlápkovi, který vytvořil dokumentaci k drátové kartě

Automaticky přeloženo:
před rokem

je - zvláště když je zapojen platební procesor nebo „fintech", přesně jako drátová karta!

https://fintelegram.com/klarpay-announced-profitability-for-the-first-year-of-operation/


Automaticky přeloženo:
před rokem

To nejlepší, co můžete udělat, je nedělat si naděje. Je to 10 % z každého, kdo poslal poštu, kdo skutečně obdržel peníze. Poslal jsem jich asi 20. Teď to odkládám a přestanu hrát v těchto kriminálních kasinech. Hodně štěstí a ať uspějete.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Mám zájem o blokované/bez možnosti vybírat peněžní účty s licencí Curacao, zůstatek alespoň 90 000 $ (také krypto). Můžeme poskytnout právní pomoc ohledně vrácení finančních prostředků. Žádné zálohy ani jiné nesmysly

Automaticky přeloženo:
Keiji
před rokem

Generální ředitel Worldline býval ve francouzské vládě a je rytířem říše a oni toho tolik napomáhají. Rozhodně doufejme, že bude provedeno více vyšetřování, jako jsou ta proti Wirecard.

Automaticky přeloženo:
Bibble58
před rokem

Mám přes 100 transakcí. Jak bych to mohl ospravedlnit? Víc než jsem všechno dobrovolně prohrál...

Automaticky přeloženo:
Anonymized840
před rokem

Řekli, že vám vrátí peníze??

Automaticky přeloženo:
Dt100
před rokem

Skvělá zpráva, kterých kasin se to týká?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Oh wow, takže skutečně někdo obdržel náhradu nebo si jen e-mailem říká, že to udělá a nikdy to neudělá?

Automaticky přeloženo:
Dt100
před rokem

Skvělá zpráva pro vás! Můžu se zeptat, jakou komunikaci jsi jim poslal? Právě se pokouším dostat zpět z Goldenbet. Wintermads a Mobilum Pay jsou dva hlavní obchodníci.

Automaticky přeloženo:
Dt100
před rokem

Jak je to dlouho, co jsi o ně požádal? Už to stíhám asi 3 týdny

Automaticky přeloženo:
před rokem

nechal někdo další vrácené transakce na Revolutu znovu účtovat, čímž byl účet Revolut uveden do mínusu? 😲

Automaticky přeloženo:
veritas1979
před rokem

Některé z vrácených plateb, které jsem obdržel, byly poskytnuty jako předběžné, pak potřebovaly další, aby mohly podat konečné prohlášení.

Nechápu, proč to dělají, je lepší počkat s vrácením peněz, dokud nebudou vědět 100%.

Pak jsem u nich zneužil svůj účet, myslí si, že ho za pár týdnů zavřou

Automaticky přeloženo:
Dt100
před rokem

Omlouvám se za všechny otázky, jen se držím nějaké naděje od někoho, kdo měl byť jen malý úspěch. Tvrdili jste, že jste zboží neobdrželi, nebo jste zpochybňovali oprávněnost transakcí? Jen se snažím vymyslet svůj nejlepší plán útoku, protože jsem poslal jeden z Golden Bet s žádostí o vrácení peněz kvůli riskantním obchodníkům třetích stran.

Automaticky přeloženo:
veritas1979
před rokem

Ne, ale zajímalo by mě, jak snadný je proces vrácení transakcí na Revolutu, protože odtud pochází většina mých! dík

Automaticky přeloženo:
před rokem

Některé z vrácených plateb, které jsem obdržel, byly poskytnuty jako předběžné, pak potřebovaly další, aby mohly podat konečné prohlášení.

Nechápu, proč to dělají, je lepší počkat s vrácením peněz, dokud nebudou vědět 100%.

Pak jsem u nich zneužil svůj účet, myslí si, že ho za pár týdnů zavřou

Automaticky přeloženo:
před rokem

Moje jsou většinou Reverted, což je rozdíl oproti Refunded.

Ale nevidím, že by u nějakých transakcí opět došlo k nějakým změnám stavu, takže asi budu muset počkat, až uvidím, co řekne Revolut.


Automaticky přeloženo:
1...38 39 40...839
Jít na stránkuz 839 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky