DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 356)

3 709 438 zobrazení 19 959 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...355 356 357...1 095
Přidat příspěvek
před 11 měsíci

Ahoj lidi, čtu toto vlákno nepřetržitě už 3 dny a všichni jste mi opravdu pomohli. Otázka, dostal jsem odpověď od společnosti elegro - řekli, že nemohou ověřit mou totožnost, a měl bych kontaktovat banku a požádat o vrácení poplatku. Včera jsem banku kontaktoval a oni mě odkázali na tým specialistů, kteří mě kontaktují do konce týdne. Řekl jsem, že jsem znovu začal hrát hazardní hry v nelegálních kasinech a že jsem registrován u gamstop a byl jsem podveden. Šel jsem cestou, že všechny mcc kódy jsou špatně. Ještě jsem nezahájil žádný formální proces zpětného zúčtování, ale myslím, že bych to mohl udělat ještě dnes. Elegro řekli, že mě nenašli, takže to znamená, že mám dobrou šanci získat peníze zpět prostřednictvím nabití? Odpověděli do 24 hodin, což bylo překvapivé, a řekli mi, abych kontaktoval banku pro vrácení peněz. Jakákoli rada

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před 11 měsíci

Zdá se, že Chase si vymýšlí vlastní pravidla, haha, dokonce až do bodu, kdy řeknete, mohu mít aktualizaci, říkají, že na tom pracujeme a aktualizujeme vás 27., samozřejmě jsem to zpochybnil a pak říkají, že žádná odpověď.

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před 11 měsíci

Také jste provedli nesprávné MCC, takže si myslím, že jste v pořádku, Barclaycard to udělal za mě, takže nepředpokládejte, že jsem nevyhrál, protože jsem měl refundaci. Chase vůbec neprovede nesprávné MCC.

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 11 měsíci

Ahoj, mohl by ses podívat na můj příspěvek a nabídnout nějaké rady? Opravdu bych to ocenil

Automaticky přeloženo:
Dingdong5
před 11 měsíci

Také jsem právě dostal odpověď od Finnart.io s žádostí o doklad o transakcích a použité kartě atd... dostal někdo odpověď od Finnart a byl úspěšný?

Automaticky přeloženo:
Materialgirl84
před 11 měsíci

Ahoj, mohl bych prosím poprosit o pomoc. Utratil jsem asi 4,5 tisíc u různých poskytovatelů. Zatím jsem kontaktoval přímo všechna kasina a všechna mi poslala standardizované e-maily s oznámením, že se na to podívají. Dostal jsem 2 odpovědi od Finnart.io s žádostí o bankovní výpisy a elegro, kteří řekli, že mě nemohou identifikovat jako zákazníka, i když jsem jim poslal bankovní seznamy transakcí. Elegro řeklo, že kontaktujte banku a Finnart, že čekám na další odpověď.


Moje největší jsou:

Finnart.io

nikotpf*fintech fc

Niktotpf*21 mistrovský Londýn

Artstrid.com

Bytenews


Prosím, můžete pomoci? Včera jsem banku kontaktoval a vysvětlil, že jsem znovu začal hrát hazardní hry, jsem na gamstopu od 22 a že se jedná o nelegální stránky používající nesprávné MCC kódy. Odkázali mě na tým specialistů, kteří mě do pátku kontaktují, ale nevím, jak to bude probíhat. Použil jsem kreditní karty a svou banku, obě Mastercard, i když bankovní účet.


Kontaktoval jsem přímo všechna kasina a začal jsem chodit přímo k obchodníkům, což probíhá. Jakákoli podpora, kterou můžete nabídnout, je velmi užitečná, protože mi ničí život!

Automaticky přeloženo:
Dingdong5
před 11 měsíci

Finnart se rychle vrátí, ale nebude reagovat, někteří neměli žádnou odpověď a poté mi vrátili peníze, měl jsem 15 GBP z 240 GBP, takže banka účtuje zpět. Pokud jde o původní otázku, myslím, že správným způsobem je kontaktovat obchodníky, ale zároveň provést zpětné zúčtování, což je nejlepší způsob, jak pokrýt všechny základny, přímé platby obchodníků se zdají být nízké, banky i když zasáhnou, pokud provedou zpětné zúčtování. mít dobrou šanci vyhrát klíčový bod je přimět je ke zpětnému zúčtování. Pokud neudělají nesprávné MCC, pak zboží nepřišlo.

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 11 měsíci

Děkujeme za vaši zprávu, opravdu si toho vážíme. Je nejlepší to udělat přímo prostřednictvím aplikace nebo mluvit s někým po telefonu?

Automaticky přeloženo:
Dingdong5
před 11 měsíci

Vyhrajete je snadno špatně mcc na chargeback Mám tisíce zpět

Automaticky přeloženo:
Dingdong5
před 11 měsíci

Záleží na tom, s kým bankujete. Mám pouze dva příklady Barclaycard prostřednictvím aplikace, poté vám pošlou formulář, ale musel jsem jim zavolat, abych zaregistroval stížnost, abych získal autorizaci zpětného zúčtování.

Chase přes aplikaci pro živý chat, ale je to bolestivá zkušenost, před časem jsem jim musel zavolat na jinou, jako to udělali přes podvod a nemohl jsem to udělat přes chat, outsourcují call centra, takže se nakonec opakujete asi 20 krát za minutu kvůli jazykové bariéře.

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 11 měsíci

Ok, vůbec jsem nehonil, jen sedím a čekám, jestli to bude 60 dní, i když bych to pronásledoval, jako to udělali minule, mohou zapomenout vás aktualizovat

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 11 měsíci

Ano, pokud vím, je to vodotěsné, ale nepřijaté zboží jim otevírá dveře, aby se mohli vrátit. Neslyšel jsem o nikom, kdo by byl napaden kvůli nesprávnému mcc

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před 11 měsíci

file jakou možnost to mám dát?

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před 11 měsíci

Problém je v tom, že některé banky zcela odmítají provést MCC, pokud souvisí s hazardními hrami, a FOS je 50/50, pokud jsou na vaší straně. Je to opravdu nekonzistentní, vím z dob s Chase, že odmítají reklamace a nebudou dělat MCC, takže u těchto posledních jsem nedostal zboží, pokud vyhraju skvělé, pokud ne, není to hlavní částka, kterou jsem vyhrál na Barclaycard, já Dospěl jsem do bodu, že se nemohu obtěžovat všemi stížnostmi a FOS, takže jsem se rozhodl cestu zboží.

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před 11 měsíci

file Pokud půjdu s nesprávným mcc, kterou možnost je nejlepší vybrat? Omlouvám se, že to tak potřebuji

Automaticky přeloženo:
Dingdong5
před 11 měsíci

Dobrý den, ten, kterého jste si vybrali, to v této fázi nemůžete udělat, musíte ho vychovat, nejprve udělejte zboží nebo služby a vysvětlete, co se stalo

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před 11 měsíci

Skvělé díky - nechápete, jak moc si vaší pomoci vážím

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx příspěvek smazal/a
Dingdong5
před 11 měsíci

Omlouvám se ještě 1 otázka, řekl jsem jim, že jsem znovu začal hrát hazardní hry a že transakce byly kvůli tomu. Potřebuji také vědět, které kasino to bylo? Protože já ne. Hrál jsem na tolika a jména jsou skrytá, už nevím, která jsou která

Automaticky přeloženo:
Dingdong5
před 11 měsíci

Žádné problémy a mimochodem neúčtujem žádné poplatky😂😂

Automaticky přeloženo:
1...355 356 357...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.