DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 34)

3 706 416 zobrazení 19 957 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...33 34 35...1 095
Přidat příspěvek
Amrabat
před rokem

posílejte dopisy s holubem🤪🤪.. Dělám si srandu, ale ano, zablokovali mě poté, co odpověděli, že můžu jít do pekla

Automaticky přeloženo:
před rokem
Nidd90 příspěvek smazal/a
před rokem

Podívejte se na Flashback, tam email na většinu z nich najdete

Automaticky přeloženo:
před rokem

Obdržel někdo odpověď od stayonline tech?



Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj,

Obdržel někdo vrácení peněz od:

Skinsmagnate.com

Cerano


Automaticky přeloženo:
před rokem

Jak rychle jste všichni dostali odpověď od Elegro? Pošlete jim e-mail před dvěma dny, ale nic jsem neslyšel.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Zatím žádné, ale mějte toho sakra připraveného, pokud jsou správně popsány a o jaký druh podnikání riskují ztrátu nebo vrácení peněz.

máš rozpor?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Opravený nesoulad, jak tě tam najdu?

Automaticky přeloženo:
salmonhell88
před rokem

Zajímá mě, jestli máte nějakou radu.

Kontaktoval jsem několik e-mailových adres, které se nacházejí na kopii transakce, ale bez odpovědi.


Nyní jsem se pokusil kontaktovat poskytovatele plateb. Dostal jsem odpověď od jednoho, tureckého, který tvrdil, že podporují pouze platební řešení pro zákazníky, a že bych měl místo toho kontaktovat svou banku.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před rokem

Někdo s tímto úspěchem?


CodingLites

Hádanka

Keygo

IWC

Gametime.com

Scinzar

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ahoj spolu,


má někdo e-mailovou adresu na Topcom?

Automaticky přeloženo:
salmonhell88
před rokem

Ahoj, dostali jste peníze od Cerano?

Automaticky přeloženo:
DynamoHarry
před rokem

Na začátku jste dostali náhradu od skinzcar, teď se zdá, že přestali.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ví někdo, jak získat náhradu od Wintermads? Také mě zajímá, zda provádíte vklad prostřednictvím možnosti bankovního převodu Tinklink, jste technicky vycpaní, pokud jde o ochranu u banky.

Automaticky přeloženo:
BettyBetty
před rokem

Vymyslíte pro mě nějaké tipy?


Pokud je to možné, pošlete PM.


Nebo napište své jméno na Discord 🙂

Automaticky přeloženo:
DynamoHarry
před rokem

Napsal jsem tipy, které mám – buď se rozhodnete být upřímní a své bance označíte, že se jedná o kasinové transakce, a případně dodáte, že jste vklady neobdrželi.

Druhá možnost je lhát a říkat, že jste koupili něco, co jste nedostali.

Pro obě možnosti může být dobré se připravit zasláním e-mailu kasinu/dealerovi, kde tvrdíte, že jste nakupovali a tvrdě na svém příběhu pracujte. Pak máte nějaký „důkaz", který bance ukážete.

Ale znovu, pamatujte, že je to podvod a můžete tam jít, i když riziko není tak vysoké, nebo si nechat uzavřít bankovní účty a zablokovat bankovnictví (vyšší riziko).

Automaticky přeloženo:
Sheung
před rokem

Cerano ano, skinsmagnate mi uhýbá

Automaticky přeloženo:
Sheung
před rokem

A

Automaticky přeloženo:
phyyyy
před rokem

Ahoj


koho jste kontaktovali ohledně kycoinu?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Někdo, kdo dostal podobnou odpověď, a víte, jestli to může vaše banka udělat?

file

Automaticky přeloženo:
Sutton
před rokem

[email protected] nedostal odpověď ani peníze.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Nejsem si jistý, s kým jste všichni sázeli, ale všechna kasina santeda BV, např. cosmobet, my stake, velobet, mají zakázáno přijímat britské hráče s licencí Anjouan, protože se mění z Curacao Egaming. Také neexistuje způsob, jak si stěžovat Anjouanovi, je to tak špatné, že by měli být všichni zavřeni nebo vyšetřeni

Automaticky přeloženo:
1...33 34 35...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.