Záleží na jménu obchodníka a vaší bance.
Banky mají různá pravidla a podmínky, ve většině scénářů by zpětné zúčtování fungovalo pro žádné obdržené zboží, pokud obchodník na vašem výpisu je nějaký internetový obchod nebo něco podobného, kde můžete kontaktovat skutečného obchodníka, že jste si objednali věci, ale nikdy nic nedostali.
Pak existují tři způsoby, jak jít
1 Obchodník vám vrátí transakce, což je nejjednodušší způsob, jak to vyřešit.
2 Obchodník neodpovídá, podáte zpětné zúčtování a dostanete své peníze po uplynutí čekací doby.
3 Obchodník neodpovídá, podáte zpětné zúčtování a obchodník proti tomu bojuje falešnými důkazy, aby případ uzavřel.
Možnost 3 se začíná stávat často, ale v tom případě musíte poskytnout důkazy nebo riskovat odhalením skutečného obchodu (že jste provedli vklady v kasinu a ukazujte z toho snímky obrazovky). To může fungovat, abyste dostali své peníze zpět, ale rozhodně to povede k sankcím vůči obchodníkovi nebo ztrátě jeho platební smlouvy s MasterCard/Visa.
Depends on the merchant name and your bank.
Banks have various rules and terms, in most scenarios a chargeback would work for no goods received if the merchant on your statement is some webshop or something similar where you can contact the real merchant that you ordered stuff but never received anything.
There are then three ways to go
1 Merchant refunds you the transactions which is the easiest way to solve this.
2 Merchant does not reply, you file a chargeback and get your money after the waiting times have been passed.
3 Merchant does not reply, you file a chargeback and the merchant fights this with fake evidence to get the case closed.
Option 3 starts to happen often, but in that case you have to provide evidence or take a risk by exposing the real deal (that you made casino deposits and show screenshots of this). This might work to get your money back but will definitely result in sanctions to the merchant or loss of their payment contract with MasterCard/Visa.
Automaticky přeloženo: