DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 326)

3 707 096 zobrazení 19 958 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...325 326 327...1 095
Přidat příspěvek
před rokem

Dt - Právě jsem dostal přesně jako vy, zfalšované potvrzení od Mydts. Také jsem si všiml, že ve skutečnosti vytvořili účet na mé jméno na webové stránce Grottobook - zkuste resetovat heslo na jejich domovské stránce.

Důvod, proč vám říkám, je ten, že udělali obrovskou chybu – všechna moje „data objednávek" jsou po odeslání zpětného zúčtování tři měsíce po datech transakce. V části „Stahování" také nejsou k dispozici žádné knihy, které můžete použít jako důkaz pro svou banku, a neexistují žádné záznamy o transakcích, pouze pod příkazy.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Udělal jsem to a nikdy jsem nedostal žádný e-mail na resetování hesla!! Přál bych si mít přístup k účtu, abych se mohl sám zkontrolovat!

Automaticky přeloženo:
před rokem

Díky tomuto tématu a (pravděpodobně) nárůstu zpětného zúčtování proti falešným obchodům, které umožňují platby za kasina, které jsou téměř vždy vyhrány, to vypadá, že někteří obchodníci začínají proti zpětnému zúčtování bojovat, protože pokud prohrají příliš mnoho zpětných zúčtování, mohou se dostat do problémů jelikož MasterCard a Visa umožňují až x chargebacků a začít se sankcemi a v nejhorším případě odvolat smlouvu.

Automaticky přeloženo:
Dt100
před rokem

Píše se, že byl resetován? Pro mě to přišlo do mé nevyžádané pošty.

Automaticky přeloženo:
BettyBetty
před rokem

Kontrolováno všude!

Automaticky přeloženo:
BettyBetty
před rokem

Kliknu na zapomenuté heslo a pak mi hlásí, že e-mail byl odeslán... nic mi nepřišlo

Automaticky přeloženo:
Dustyd
před rokem

Stejné jako já, můj finnart a pixielum mají zítra 45. den a MOJE ostatní 10. ledna, stejná banka také odmítla moje zúčtování, podal jsem stížnost a pak je uvedli jako nesprávný kód MCC

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Williamj86
před rokem

Je to na Mastercard? Právě jsem se vrátil k Chase, už si prohlížejí zboží, které nebylo přijato, ale teď jsem se podíval z jiného úhlu na MCC na krypto, jen abych přilil olej do plamenů haha. Čím více informací poskytnu, tím pravděpodobněji zůstane, nejsem si jistý, zda je to v můj prospěch, několik menších částek, protože možná nebudou soutěžit, ale já se nudím, takže se jen snažím uvést věci do pohybu

Automaticky přeloženo:
Materialgirl84 příspěvek smazal/a
Dt100
před rokem

dobře! Pokud potřebujete nějaké tipy nebo si chcete jen popovídat, napište mi na Discord, BettyBettyBetty

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před rokem

Ano, je to kolega Mastercard, podle toho, co jsem četl, je cesta nesprávného MCC, protože obchodníci nechtějí reagovat

Automaticky přeloženo:
BettyBetty
před rokem

máš Swedbank?

Automaticky přeloženo:
Bollee
před 12 měsíci

Ano

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Podařilo se někomu dostat své peníze zpět z některého z kasin Santeda International (Velobet, Goldenbet, MyStake atd.)?

Zkoušel jsem to dříve s Revolut, odmítli žádosti o zpětné zúčtování, ale nadále mi dovolili provádět velké bankovní převody společnosti „Falcora Finance", která musí být zprostředkovatelem platby pro Santeda International. Nevím, jestli to znamená, že si mohu na Revolut stěžovat za to, že nadále usnadňuje tyto platby.

Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Ještě po

  • výplata
  • falcora finance
  • quickbit (fomiline uab)
  • smlsaveoperationsl


Jakékoli informace, dejte mi prosím vědět.

Automaticky přeloženo:
před rokem

ZDPG je:

https://www.omno.com/ nebo https://cardeye.com/


Obě tyto platební brány pomáhají kasinům zpracovávat platby.


Automaticky přeloženo:
před 12 měsíci

Kontaktoval jsem fundof.me a včera mi byly vráceny peníze.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Hirpo
před 12 měsíci

To je vlastně správné. Kontaktoval jsem je a ( ) před několika týdny, když jsem zde našel webovou stránku. A včera jsem konečně obdržel peníze od ZPDG.

Automaticky přeloženo:
Youssf
před 12 měsíci

Ahoj kámo, co jsi jim řekl a jak rychle reagovali

Automaticky přeloženo:
Vkieranc
před 12 měsíci

Že jsem zadal objednávku na částku X, ale stále jsem nic neslyšel ani jsem neobdržel objednané zboží.


Ve skutečnosti neodpověděli, ale vrátili mi peníze. Byl také předán mé bance, ale na zahájení zpětného zúčtování museli počkat 1 měsíc po kontaktu, takže jde o skutečné vrácení peněz od nich.

Automaticky přeloženo:
Youssf
před 12 měsíci

Takže jste to dostali prostřednictvím zpětného zúčtování nebo vrácení peněz?

Automaticky přeloženo:
Vkieranc
před 12 měsíci

Jak bylo zmíněno vrácení peněz. Banka nezahájila žádné zúčtování a toto je refundováno ZPDG.

Automaticky přeloženo:
1...325 326 327...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.