DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 320)

před rokem od kirekin
|
2 348 910 zobrazení 15 316 odpovědí |
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...319 320 321...838
Přidat příspěvek
Ldiamond23
před 6 měsíci

Ano, banka na nich 100% vyhrála

Automaticky přeloženo:
Anonymized755
před 6 měsíci

Měl jsem úspěch s Barclays, je to debetní nebo kreditní karta?

Měl jsem vrácení peněz na kreditní kartu pod nesprávným MCC, nemám tušení, zda obchodníci odpověděli, protože jsem měl stejný druh „stále v šetření" a dal jsem 6 týdnů, ale předpokládal jsem, že se jedná o obecnou odpověď od společnosti Barclays, protože hazardní hry jsou na kreditních kartách blokovány a nechápu, jak by to mohli obchodníci napadnout.

Dejte mi vědět, s čím bych mohl potenciálně pomoci, také je nás na tomto fóru dost, abychom pomohli.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Aktualizace v mé bance. Pokud jste v Austrálii a máte kartu Mastercard, banka vás nebude podporovat bez ohledu na to, zda se jedná o nesprávný MCC. Po ztrátě 20 000 AUD za 3 měsíce a po podání stížnosti mi nabídli konečnou přímou náhradu od samotné banky za 1 000.


Doufám a přeji všem to nejlepší na vaší cestě při získávání zpětných zúčtování z těchto podvodných kasin. Prosím, buďte silní a už nikdy nesázejte.

Automaticky přeloženo:
Anonymized755 příspěvek smazal/a
Anonymized755
před 6 měsíci

Jiní mohou být schopni pomoci obchodníkům reagovat, protože vím, že několik z nich to zpochybnilo, možná se potřebují podělit o to, co řekli, jako by si vymysleli vaše údaje, pak se vraťte do banky a informujte je, že jste se nezaregistrovali/ převzetí zboží atd.

Pokud jde o vrácení peněz bankou, pokud žádná odpověď, vrátí vám peníze, nebudou vám vrácení peněz odmítat, doporučuji je kontaktovat a požádat je o více času, aby vás informovali o případných výzvách. Pokud žádné námitky a poté požádejte o vrácení peněz, problém, který jsem měl s Barclaycard, je takový, že pokud ve skutečnosti nemluvíte o sporech, pak nejsou správci nejlepší, znovu jim zavolejte a požádejte o promluvu při sporech, dají vám správnou odpověď. Za předpokladu, že žádná odpověď, pak byste měli dostat vrácení peněz docela rychle.

Pokud jde o dobře provedenou závislost na tom, že jste se již zaregistrovali na Gamstop, zkusili jste také nainstalovat Gamban, je to zdarma obyvatelé Spojeného království, myslím, že je k dispozici prostřednictvím talk, ban, stop?


Automaticky přeloženo:
Anonymized755 příspěvek smazal/a
před 6 měsíci

Mám otázku: vzal jsem si několik půjček a vyčistil své dluhy na kreditní kartě, několikrát jsem e-mailem společnostem vydávajícím kreditní karty napsal, že mám závislost a chci svůj účet uzavřít a kartu zablokovat. Neudělali to a znovu jsem vyčerpal kreditní karty. Podal jsem další stížnost, abych vyrovnal svůj dluh, pokud to nepotvrdí, myslíte si, že finanční znalec bude na mé straně nebo na straně společností vydávajících kreditní karty?

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Jen jsem vám všem chtěl dát vědět, že mi Artsrid a Finnart vrátili všechny peníze, nereagovali 2 týdny, ale všechny peníze mi dnes přišly do banky.

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Může někdo pomoci s partbusters & master tools?

Automaticky přeloženo:
henrysykes13
před 6 měsíci

Jaký byl poslední e-mail, který jsi jim poslal, kamaráde? A jejich konečná odpověď?

Automaticky přeloženo:
henrysykes13
před 6 měsíci

Právě jsem měl jeden od finnartu, dalších 6 a 4 na artstrid, doufal jsem, že se vrátí teď před Vánocemi.

Automaticky přeloženo:
henrysykes13
před 6 měsíci

Můj také dostal náhradu Poslal jsem jim kousavý e-mail v podstatě s tím, že jsem viděl, že nejsem jediný, koho odhánějí falešným e-mailem, že vrácení peněz bylo vydáno. A všichni lidé, kteří dostali tyto e-maily, se nyní připojují síly, aby zahájily právní kroky proti společnosti přijaté finanční prostředky včera

Automaticky přeloženo:
Anonymized839
před 6 měsíci

Mohl byste přeposlat všechny e-maily, které s nimi máte? Na

Automaticky přeloženo:
Anonymized839
před 6 měsíci

co tyto ukazují

jako ve vašem prohlášení? Ukazují se jen jako finnart a artstrid

Automaticky přeloženo:
Ldiamond23
před 6 měsíci

Astrid

Automaticky přeloženo:
Ldiamond23
před 6 měsíci

Mastertools je holandská společnost

Automaticky přeloženo:
Vkieranc
před 6 měsíci

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Stále hledáme jméno obchodníka „ZPDG", pokud má někdo jejich informace

Automaticky přeloženo:
před 6 měsíci

Stále potřebuji pomoc s Kashiou plz

Automaticky přeloženo:
Vkieranc
před 6 měsíci

Myslel jsem, že tohle je. ignorovali moje e-maily a napsal jsem recenzi TP a poslali zpět dlouhý e-mail, jak to nebylo, a požádali o mé bankovní údaje a výpis a pak znovu neodpověděli. Odebrali mi recenzi TP

Upraveno
Automaticky přeloženo:
1...319 320 321...838
Jít na stránkuz 838 stránek

Připojte se ke komunitě

Pro přidání příspěvku musíte být přihlášeni.

Registrovat
flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu
Přihlašte se do newsletteru a získávejte informace o nejnovějších bonusech bez vkladu, o nových hrách i další novinky