Jiní mohou být schopni pomoci obchodníkům reagovat, protože vím, že několik z nich to zpochybnilo, možná se potřebují podělit o to, co řekli, jako by si vymysleli vaše údaje, pak se vraťte do banky a informujte je, že jste se nezaregistrovali/ převzetí zboží atd.
Pokud jde o vrácení peněz bankou, pokud žádná odpověď, vrátí vám peníze, nebudou vám vrácení peněz odmítat, doporučuji je kontaktovat a požádat je o více času, aby vás informovali o případných výzvách. Pokud žádné námitky a poté požádejte o vrácení peněz, problém, který jsem měl s Barclaycard, je takový, že pokud ve skutečnosti nemluvíte o sporech, pak nejsou správci nejlepší, znovu jim zavolejte a požádejte o promluvu při sporech, dají vám správnou odpověď. Za předpokladu, že žádná odpověď, pak byste měli dostat vrácení peněz docela rychle.
Pokud jde o dobře provedenou závislost na tom, že jste se již zaregistrovali na Gamstop, zkusili jste také nainstalovat Gamban, je to zdarma obyvatelé Spojeného království, myslím, že je k dispozici prostřednictvím talk, ban, stop?
Others may be able to assist with merchants responding as I know a few have challenged it back, maybe need to share what they have said as if they have made up your details then go back to bank and notify them you didn’t sign up/receive the goods etc.
Regarding the bank refunding, if no response then they will refund they won’t deny you a refund, I suggest contacting them for an update and if they need more time request they update you in regards to any challenges. If no challenges then request a refund, the issue I had with Barclaycard is unless you actually speak to disputes then the handlers are not the best, again call them and ask to speak to disputes they will give you the correct answer. Assuming no response then you should get the refund pretty quickly.
Regarding the addiction well done on already being signed up to Gamstop have you also tried to install Gamban it’s free UK residents I think available through talk, ban, stop?
Automaticky přeloženo: