DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 302)

3 706 941 zobrazení 19 958 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...301 302 303...1 095
Přidat příspěvek
Vkieranc
před rokem

Dostal jsem e-mail s žádostí o výpis z účtu s platbou a kopií bankovní karty, pak jsem obdržel další e-mail, že jsem obdržel náhradu a bude u mě do 2_5 pracovních dnů, to bylo 24. listopadu, stále jsem neobdržel platbu. Nyní ignorují veškerou moji komunikaci

Automaticky přeloženo:
Anonymized839
před rokem

Vážně? Dali jste vědět své bance? Určitě by měli být schopni to vyřešit u obchodníka, který dává potvrzení o vrácení peněz?

Automaticky přeloženo:
Vkieranc
před rokem

Nejsem si jistý, že mi neodpověděli, ale Finnart ano, banka s oběma vyvolala spor, takže na odpověď počkám do 27. ledna, protože mi dříve neposkytnou přístup k prostředkům.

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před rokem

Každý den jim také posílám zprávy s žádostí o vrácení peněz za nepřijaté zboží/praní transakce.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Moje kreditní karta ty VISA trochu potíže, ale nakonec vše dobré. Debetní karta Mastercard, Chase jsou hrozné s tím, že se označují jako podvod ignorované, zboží nebylo přijato, pak je zvednou, ale uvádějí, že chtějí, aby obchodník vrátil peníze přímo, než pomůže.

Automaticky přeloženo:
před rokem

To je problém, který jsem měl s Revolutem. Automaticky vše uvedli jako podvod a bylo to okamžitě zamítnuto, protože jsem je autorizoval a „sdílel podrobnosti s třetí stranou". Musel jsem přimět FOS, aby zasáhl (a Mastercard), aby je skutečně zpracovaly jako nepřijaté zboží a služby. Taky to trvalo věčnost.

Automaticky přeloženo:
Anonymized847
před rokem

Z toho, co všichni říkají, že Revolut je bolest, Chase není o moc lepší, uvidím, co řekne Finnart a artstrid v reakci do 27. ledna, moje hlavní byly naštěstí víza přes Barclaycard. Je tak frustrující, že společnost Mastercard uvádí, že prozatímní vrácení peněz je okamžité, ale Chase je neuplatňuje.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ve skutečnosti si vybírám banky podle toho, zda mají nyní VISA nebo Mastercard, pravidla Mastercard jsou v těchto věcech hrozná.


Také nechápu, proč jedna banka používá jiný proces zpětného zúčtování než druhá. Okamžitě jsem dostal peníze zpět s N******, ale musím počkat s H***.


Stále čeká na aktualizace s canapay, falcora, quickbit a payop

Automaticky přeloženo:
mrkrm
před rokem

Barclaycard byla okamžitá, Chase ji udělal okamžitě před několika měsíci, ale teď se rozhodl neposkytnout provizorní náhradu, jedinou dobrou věcí bylo, že jsem si stěžoval a dostal kompenzaci 25 liber, což není velká částka, ale něco platí. Věc je, že většina lidí je

závislý na finančních prostředcích naštěstí ten můj byl malý a nebyl závislý, ale pro ostatní je to špatná zkušenost.

Automaticky přeloženo:
Anonymized825
před rokem

Mám stejné problémy, teď je to zřejmé, finnart a Artsrid mi nevrací peníze, protože mě ignorovali od té doby, co řekli, že vrátili peníze. Kontaktoval jsem Chase, abych požádal o aktualizaci případu, ale nemohou poskytnout časovou osu a stále se mě ptají na stejné otázky znovu a znovu, pak říkají, že se někdo ozve.


je to frustrující, protože by byli první, kdo by něco udělal, kdybyste jim dlužili peníze

Automaticky přeloženo:
henrysykes13
před rokem

Poslal jsem stížnost generálnímu řediteli a oni odpověděli okamžitě, ale žádný pokrok za 45 dní, takže jen čekání. Jediná věc je uchovávat e-maily, a pokud se vrátí, můžete je poslat.

Automaticky přeloženo:
Anonymized974 příspěvek smazal/a
Anonymized974 příspěvek smazal/a
Anonymized974
před rokem

To je směšné, zboží, které nebylo přijato, by se mělo vždy zvedat.

Automaticky přeloženo:
Anonymized974 příspěvek smazal/a
před rokem

při zasílání e-mailů obchodníkům třetích stran ohledně transakcí uznáváte podvodnou činnost a praní transakcí nebo jim jen sdělujete, že tyto transakce nepoznáváte a nikdy jste od nich nic nekupovali a požadujete vrácení peněz?

Automaticky přeloženo:
Anonymized974 příspěvek smazal/a
před rokem

při zasílání e-mailů obchodníkům třetích stran ohledně transakcí uznáváte podvodnou činnost a praní transakcí nebo jim jen sdělujete, že tyto transakce nepoznáváte a nikdy jste od nich nic nekupovali a požadujete vrácení peněz?

Automaticky přeloženo:
před rokem

To, co jste řekli, vyhraje téměř pokaždé. Pokud jich však máte hodně, může vám banka účet prostě zrušit.

Automaticky přeloženo:
před rokem
Anonymized974 příspěvek smazal/a
před rokem

Jo, musel jsem to povýšit na FOS a Mastercard, aby Revolut něco udělal. Seděli jako „neplatní" na věky, protože je vychovali jako „podvod" spíše než jako zboží a služby.

Automaticky přeloženo:
Anonymized974 příspěvek smazal/a
Anonymized974
před rokem

Zjistil jsem to o formuli UAB sídlí v Litvě a jde o kryptoplatformu pro převod peněz, kterou vlastní 1 ředitel a je také dceřinou společností quickbit. Kontaktuji Quickbit ohledně formule, který neřekl nic, co by s nimi měl dělat SMH ....lháři as majitel Formuline UAB je jedním z největších dárců a akcionářů Quickbit.a velký lesklý obrázek s jeho jménem je na jejich webových stránkách .formuline neodpovídá na emaily Quickbit dokonce popírá příslušnost pokud jsou jim důkazy předloženy černé na bílém

Automaticky přeloženo:
1...301 302 303...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.