DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 271)

3 706 433 zobrazení 19 957 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...270 271 272...1 095
Přidat příspěvek
Colin09
před rokem

Právě jsem jim poslal asi 10 e-mailů 😀


https://easycourses.in/ = Aperátor?

Automaticky přeloženo:
DynamoHarry
před rokem

E-mailová adresa určitě ano ?

.io?

.org

Už nevím, protože už nemám ten e-mailový účet a nemůžu se do něj dostat. Stačí poslat e-mail na výše uvedenou adresu se všemi koncovkami, jedna bude správná.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Takže určitě potřebuji víc

Voltamp

pxtb - Panevezys, LTU

payacctopup – Londýn, GBR

Automaticky přeloženo:
před rokem

file obdržel jsem to zpět od Albedosend Dnes ráno, když jsem požádal o vrácení peněz. Máte nějakou radu, co dělat dál, abyste z nich zkusili vrátit peníze?

Automaticky přeloženo:
před rokem

file Aktualizace z pulsního zpracování dnes ráno. Zdá se, že to berou vážně, zatím si nejsem jistý, zda vrátí peníze nebo ne.

Automaticky přeloženo:
Anonymized960 příspěvek smazal/a
před rokem

Kdokoli slyšel o pixtub.io, vypadá to, že na Revolutu kasino použilo tuto stránku k nákupu bitcoinů s údaji o mé kartě a také Zavorna Kaunas je jednou z nich a Excurr Varšava

Upraveno
Automaticky přeloženo:
před rokem

file Aktualizace z pulsního zpracování dnes ráno. Zdá se, že to berou vážně, zatím si nejsem jistý, zda vrátí peníze nebo ne.

Automaticky přeloženo:
před rokem

Z Pixeleum bud nedostanete nic

Automaticky přeloženo:
před rokem

Dostal jsem dva e-maily pixtub a excurr na obě krypto stránky a právě jsem poslal e-mail, že někdo použil mou kartu k nákupu kryptoměn, je to nejlepší způsob, jak začít, když se někomu podařilo získat refundace?

Upraveno
Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před rokem

Jaký e-mail máte pro Excurr, mám je také


Mnohokrát děkuji

Automaticky přeloženo:
craigtaylor9999
před rokem

[email protected]


Tady máš kámo.

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před rokem

Děkuju


Automaticky přeloženo:
před rokem

Dostal jsem dva e-maily pixtub a excurr na obě krypto stránky a právě jsem poslal e-mail, že někdo použil mou kartu k nákupu kryptoměn, je to nejlepší způsob, jak začít, když se někomu podařilo získat refundace?

Automaticky přeloženo:
před rokem

Ne kamaráde, protože vám řeknou, abyste se obrátili na policii a požádali vaši banku, aby vás kontaktovala. Pokud jste je autorizoval, jste v prdeli

Automaticky přeloženo:
Dt100
před rokem

Ok ztráta času pak

Automaticky přeloženo:
před rokem

Revolut byl do 1 minuty zamítnut kvůli zpětnému zúčtování.


Tentokrát to bylo "Cake Tools Depot, Ibadan"


Odpověď byla jako obvykle „Zkontrolovali jsme váš případ a bohužel tato transakce nemá nárok na vrácení peněz"


100% to ani nezkontrolovali, není šance, že by si můj text a důkazy, které jsem poslal, přečetli do 1 minuty.


Buď označili můj účet Revolut nebo něco, co znamená, že cokoli, co si vyberu ke splacení, je zamítnuto, i když mám na své straně všechna práva.


Absolutně nemocní, jsou úplně nejhorší.

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před rokem

To se mi stalo a zamítnutá stížnost nyní po zkopírování v ombudsmanovi řekli, že jde o vyšetřování podvodu se zpětným zúčtováním💁


Před dvěma dny jsem odeslal spoustu e-mailů, zatím žádné odpovědi, takže jsem prozatím začal sám zkoumat transakce.

Automaticky přeloženo:
xbigguyxxx
před rokem

Rád slyším, že v tom nejste sami, zvláštní je, že zpětné zúčtování v těchto podvodných obchodech fungovalo v minulosti přes Revolut, ale najednou je vše automaticky zamítnuto, zdá se, že ani nekontrolují případy už.


Revolut zjevně odpověděl na ARN, říká, že je v revizi a že si jej mohu přečíst, až bude revizí dokončena.


Takže sdílím, co na to všechno Revolut odpovídá, jakmile budu vědět

Upraveno
Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před rokem

Dobře, ano, zdají se být velmi darebáci, žádná pomoc!

Zajímalo by mě, jestli bych měl vzít svůj případ na FCA ve Spojeném království, abych viděl, co na to říkají

Automaticky přeloženo:
Georgey132
před rokem

Někdo před chvílí řekl, že Canapay sleduje toto vlákno. Takže pokud o nich chcete mluvit, doporučuji, abyste tak učinili prostřednictvím e-mailu. Nedovol jim, aby ti nic nedělali 🙂 všichni jsou to šmejdi, jsem vděčná, že jsem žádné takové obchodníky nikdy neměla

Automaticky přeloženo:
Lucid_1337
před rokem

Moje banka, jakmile provedu zúčtování, bude zamítnuta. Jeho umělá inteligence, automatická, když je váš účet označen, není označen, nelze jej odstranit

Automaticky přeloženo:
1...270 271 272...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.