DomůFórumObecná diskuze o gamblinguOtázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka

Otázka ohledně webových stránek s hazardními hrami s licencí Curaçao, které používají nesprávný kód kategorie obchodníka (strana 21)

3 706 915 zobrazení 19 958 odpovědí |
před 2 roky
Malé varování pro CG komunitu: Casino Guru je otevřená platforma, kde se každý může svobodně podělit o své myšlenky a názory. Věříme ve svobodu projevu a snažíme se být co nejméně omezující. Nicméně nezapomeňte: jen proto, že je něco zveřejněno na fóru, neznamená to, že s tím Casino Guru souhlasí nebo to jakkoli podporuje. Jsme opravdu rádi, že se hráči zapojují do konverzací, s respektem debatují a baví se u toho! Proto jsme vytvořili tuto platformu. Všimli jsme si však rostoucího trendu – nejen zde, ale i na jiných platformách – kdy někteří hráči poté, co v kasinu férově prohrají peníze, hledají způsoby, jak tyto prostředky získat zpět prostřednictvím své banky nebo poskytovatele platebních služeb, často podáním žádostí o zúčtování nebo uplatněním falešných tvrzení. Rádi bychom vás varovali: toto chování je nejen nespravedlivé – je také velmi riskantní! Už jsme viděli a slyšeli příběhy (zde i jinde) lidí, kteří se dostali do vážných problémů, když se touto cestou pokusili jít – včetně uzavřených kasinových účtů na více platformách, uzavřených bankovních účtů, dluhů a dokonce i soudních sporů (pokus o podvod). Pokus o podvod nebo zkreslování pravdy bance či poskytovateli není nikdy dobrý nápad a může mít trvalé následky. Zde je tedy naše přátelská výzva všem členům komunity Casino Guru: Postavte se nekalým a nepoctivým kasinům. Pokud potřebujete pomoc, využijte naše Centrum pro řešení stížností – nemusíte bojovat sami. Ale prosím, nepokoušejte se získat zpět peníze, o které jste už docela přišli. Prostě to nestojí za to riziko. Děkujeme, že jste součástí naší komunity – a přejeme vám krásný den!
1...20 21 22...1 095
Přidat příspěvek
Anonymized840
před rokem

Požádal jsem je o vrácení peněz a oni mi vrátili peníze za transakce NIKOTPF, ale ne (zatím) transakce CSCANNERR a DOTASCANNER. Vrátili vám vše nebo také jen NIKOTPF?

Automaticky přeloženo:
kixiy42611
před rokem

O kom mluvíš? Který obchodník?

Automaticky přeloženo:
Nidd90
před rokem

Jakou e-mailovou adresu jste použili pro Skinczar?

Automaticky přeloženo:
před rokem

někdo?

Clx Nexusempire


Automaticky přeloženo:
Anonymized840
před rokem

Hrál jsem na Jacktopu... vrátili mi všechny vklady, které jsem provedl prostřednictvím NIKOTPF, ale některé transakce byly CSCANNERR a DOTASCANNER... měli jste vklady pouze u NIKOTPF?

Automaticky přeloženo:
k5bpm2f8xy
před rokem

pošlete mi e-mail [email protected]

Automaticky přeloženo:
před rokem

Discord kanál pro Monramp nebo jejich skutečné jméno Moblilum, protože neodpovídají na e-maily:

https://discord.gg/VZKxrZEX

Automaticky přeloženo:
Anonymized840
před rokem

Zatím vrátili všechny NIKOTPF, ale ne CSCANNERR a DOTASCANNER...

Kasino už nereaguje na mé e-maily, když se jich zeptám na zbývající CSCANNERR a DOTASCANNER, takže doufám, že přijdou brzy, jinak musím skutečně pokračovat s chargebackem.

Také jsem zkusil poslat DOTASCANNER (což je zjevně stejný web/společnost jako CSCANNERR), ale vypadá to jako fiktivní společnost.

Automaticky přeloženo:
Colin09
před rokem

Mám také několik exframů. Nic od nich nedostaneš 😕 nikdy nikomu neodpovídají, jak se zdá. Nejlepší nadějí by bylo zpětné zúčtování prostřednictvím vaší banky

Automaticky přeloženo:
Nidd90
před rokem

Kam jsi poslal e-mail chillstocku? A jak jsi napsal svůj email?

Automaticky přeloženo:
Nidd90
před rokem

Dobře. Jak dlouho to trvalo od prvního e-mailu, než vám byla vrácena částka?

Automaticky přeloženo:
Nidd90
před rokem

Lol! Poslali jste jim e-mail pravděpodobně 20-25krát bez úspěchu 😅


Musíte to zkusit se stejným e-mailem jako vy, jinak se vám ozvu a možná mi můžete dále pomoci? 🙂

Automaticky přeloženo:
Anonymized840
před rokem

To samé, po zaslání důkazů, které požadovali, jsem honil a pronásledoval a nic jsem neslyšel už asi 2 týdny.

Automaticky přeloženo:
Nidd90
před rokem

Ano to samé a vůbec žádná odpověď

Automaticky přeloženo:
před rokem

Kontaktoval někdo Worldline? Pokud přejdete na adresu URL docs.paymentiq.io, budete přesměrováni na adresu URL s logem worldline. Docela šílená, protože worldline je opravdu velká společnost file

Automaticky přeloženo:
před rokem

Má teď někdo tyto jednou:


Liste



IMGLS

Pudgeshook.com

Skins4u

Další služby NEC

Seekblocks OU

Seekblocks

STCKSHP

Ellipseroleplays

VIBE TOURS

PLGN

CP peněženka

DSLTD (je to Destream?)

Yellowtheraides

GTPS

Automaticky přeloženo:
kw7zsvjbnh
před rokem

Seekblocks, Elipsa, Další služby NEC: přímo bez šance. Přejděte na proces Kreditní karta/Banka

Automaticky přeloženo:
Booyaka28
před rokem

OK, díky.


záleží na tom, že transakce jsou starší než 4/5 měsíců. Co mám říct bance?

Automaticky přeloženo:
kw7zsvjbnh
před rokem

Ano - záleží na datu vyúčtování. Ale pravděpodobně jste propásli termín

Automaticky přeloženo:
před rokem

Pokud někdo potřebuje pomoc s případem proti jakékoli sázkové společnosti zabývající se refundací čistých proher, neváhejte mě kontaktovat pro informace nebo klikněte na můj profil pro možnosti kontaktu.

Automaticky přeloženo:
1...20 21 22...1 095
Jít na stránkuz 1 095 stránek

Přidat příspěvek

flash-message-reviews
Uživatelské recenze – Podělte se o vlastní recenze online kasín a sdílejte své zkušenosti s hráči
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Zapojte se do vánoční soutěže s Pragmatic Play – rozdáváme ceny v hodnotě 3 000 USD!

Sledujte nás na sociálních sítích – Bonusy bez vkladu, nové hry zdarma, statistiky a zajímavosti ze světa gamblingu

Odebírejte náš newsletter s informacemi o bonusech bez vkladu, bezplatných turnajích, nových automatech a dalších novinkách.